Zobacz pełną wersję : 1 bieg w CC700 (gaźnik 126p ) FILM !!!
Jurand1987
09-10-2010, 23:09
pierwszy raz mam do czynienia z tym autem,chciałbym od was się do wiedzieć czy w waszych autkach 1 bieg jest długi czy krotki,bo wydaje mi się że moja skrzynia jest jakaś strasznie długa,a mianowicie chodzi mi o to że mojemu cienkiemu ciężko się rusza np spod świateł,tak jak by zrobili mu za dużą przekładnie chociażby na 1 bieg.reszta normalnie wkładam 4 i silnik ma swobodna pracę przy 90km/h. i nie chodzi tu o to że nie ma ma mocy bo zrobiłem mu kapitalny remont + wyrzucenie ponad połowy zbędnych zabawek przy silniku,wliczając nawet ten śmieszny komputerek.Proszę o wasze zdanie
wg. nie jedyna jest krótka - tylko do ruszenia praktycznie .
Jurand1987
10-10-2010, 18:08
widocznie miałem tylko takie wrażenie bo ta bida się po prostu dławiła : ),Problem rozwiązałem.A jak to już piszę:
Jakie Auto:
Bazą do naprawy jest CC700(1996r) z gaźnikiem Webera czyli potocznie od 126p : )
wyrzucone wszystkie zbędne pod ciśnienia i komputerek emisyjny spalin
Diagnoza:
łapał lewe powietrze na ośce przepustnicy i maleńka dziurka na przewodzie do serwa hamulców.
Naprawa:
*wymieniony przewód do serwa na nowy
*nowe tulejki osi przepustnicy
Test:
Nie to CC700 jakie miałem przed naprawą.
Już niema długiego 1 biegu : ) widocznie było to tylko moje dziwne wrażenie : )
Ps.Może w ten sposób przy okazji komuś pomogłem na moim przykładzie : ) pozdr
Jeśli też macie dosyć swoich Aisianów śmiało pisać to opisze krok po kroku co należy zrobić by się cieszyć bez awaryjnością CC700 : )
eśli też macie dosyć swoich Aisianów śmiało pisać to opisze krok po kroku co należy zrobić by się cieszyć bez awaryjnością CC700 : )
Pisz śmiało :)
Na pewno się przyda - bo z tymi gaźnikami są wiecznie problemy.
Jurand1987
10-10-2010, 23:19
zdjęcia gaźnika:
http://fiatforum.com.pl/imgshack/_f/f_0001056.jpg
http://fiatforum.com.pl/imgshack/_f/f_0001057.jpg
http://fiatforum.com.pl/imgshack/_f/f_0001058.jpg
http://fiatforum.com.pl/imgshack/_f/f_0001059.jpg
http://fiatforum.com.pl/imgshack/_f/f_0001060.jpg
http://fiatforum.com.pl/imgshack/_f/f_0001061.jpg
http://fiatforum.com.pl/imgshack/_f/f_0001062.jpg
[ Dodano: 2010-10-17, 21:32 ]
powiem wam szczerze że im mniej rzeczy jest przy tym silniczku tym lepiej mu się pracuję a i właściciel śpi spokojniej bo nie ma co się zepsuć,jutro jeszcze wyrzucę przewód od oparów benzyny który prowadził od zbiorniczka oparów do zbiornika benzyny i zorientuję się w tych zaworkach co tam są i też pewnie coś wytnę.myślę jeszcze żeby zrobić inny dolot powietrza bo ta duża puszka tez mnie jakoś drażni,macie pomysł albo fotkę kto ma jak zrobione?
[ Dodano: 2010-10-18, 17:50 ]
wrzucam kolejne modyfikacje : ),teraz autko jest naprawdę zrywne,ciekawe jak będzie ze spalaniem po przeróbkach,jak na razie w trasie mam 4,2l/100km teraz powinno być lepiej.zamontowałem wczoraj również obrotomierz z Poloneza.
oto zdjęcia:
http://fiatforum.com.pl/imgshack/_f/f_0001063.jpg
http://fiatforum.com.pl/imgshack/_f/f_0001064.jpg
http://fiatforum.com.pl/imgshack/_f/f_0001065.jpg
http://fiatforum.com.pl/imgshack/_f/f_0001066.jpg
http://fiatforum.com.pl/imgshack/_f/f_0001067.jpg
http://fiatforum.com.pl/imgshack/_f/f_0001068.jpg
http://fiatforum.com.pl/imgshack/_f/f_0001069.jpg
[ Dodano: 2010-10-21, 16:27 ]
byłem dzisiaj na złomie i znalazłem elegancki kolektor dolotowy(tzn. był cholernie zasyfiony jak to na złomie)który niema wyprowadzenia na mały zbiorniczek 0,2 podciśnienia i ma oryginalnie zaślepione miejsce gdzie siedział czujnik temp płynu,właśnie takiego szukałem : ),dodałem również podstawkę pod gaźnik żeby się nie nagrzewał(oryginał spod gaźnika weber).wyrzuciłem uszczelkę pomiędzy kolektorem a blokiem silnika,jej usunięcie miało na celu zlikwidować zawirowania powietrza(oryginalna uszczelka jest źle docinana i mocno wystaje w kolektor),po operacji widać efekty,silnik jest bardziej żwawszy. później będą fotki : ).
[ Dodano: 2010-10-27, 16:36 ]
miałem wrzucić zdjęcia,wrzucam film więcej oddaje : )
to tu: http://www.youtube.com/watch?v=828gNCahI8s
Powered by vBulletin™ Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.