PDA

Zobacz pełną wersję : szarpanie i przerywanie w 2.4td



nervus-ek
23-07-2010, 00:10
witam mialem juz od dawna i pisalem o tym ze moja marysia pali za duzo ten problem rozwiazany na czwartym wtrysk lal i wypalila sie komora spalanie oraz wtrysk tez byl wypalony to juz zrobione i myslalem ze nic wiecej juz sie nie stanie i ze wszystko minelo a tu nagle wracajac z nad morza dzisiaj tak ze 100 km przed domem zaczal znowu szarpac i przerywac ale za to mial kopa bo tak to cos go mulilo jezdzac po dolkach i nierownym asfalcie mialem wrazenie ze raz lapie i ma ciag a zaraz mul zauwazylem ze przerywa przy okolo 2.6tys obrotow i wyzej jakos dojechalem do domu spokojnie wciskajac pedal gazu a jutro popatrze co i jak pod maska kontrolka wtrysku sie nie palila czyli niby wszystko ok dodam jeszcze ze przy wciskaniu w pedal zaczynajac przerywac kopcil mocniej
powiedzcie czy to wina turbo czy jednak jak mi sie wydaje pompa wtryskowa tzn nastawnik sie blokuje co robic czy jakos to wyczyscic czy jednak myslec o wymianie a moze cos z elektryka ? cos nie laczy niema styku ?

[ Dodano: 2010-07-22, 23:11 ]
moze macie jakies pomysly cos doradzicie podpowiecie co sprawdzic gdzie zajrzec i czym poruszac?

Hipo
23-07-2010, 07:26
Niezbyt typowa usterka, może za to nikt się nie odezwał, zresztą mnie się też pomysły skończyły jeśli chodzi o Twój przypadek ;)

nervus-ek
23-07-2010, 09:28
ale jest mozliwe zeby miala wplyw na to elektryka czy bardziej pompa ?

[ Dodano: 2010-07-23, 12:15 ]
juz pomantykowalem rano przy aucie i cos odkrylem i naprawione narazie najpierw zaczalem wykrecac filtr razem z podgrzewaczem zeby go wykrecic bo moze lapie powietrze przez uzczelke ale nic to nie dalo pozniej rurke paliwowa zostala zmieniona tez nic a na koncu odpialem kostke od wtrysku sterujacego i jak reka odjal zaczal chodzic rowno bez szarpan a na zegarach zapalila sie kontrolka wtrysku troche pogazowalem wylaczylem silnik podlaczylem wtrysk i zapalilem i chodzi oki zrobilem jazde probna i jest oki moze jakiegos kopa super nie ma ale jest oki
i mam pytanko czy po odlaczeniu tego wtrysku silnik nie powinien zgasnac? i czy to moze szwankowac czujnik ten co jest w srodku wtrysku i czy to mozna jakos rozebrac i wyczyscic a moze zmienic?

[ Dodano: 2010-07-25, 11:37 ]
jeszcze dodam jedno co zauwazylem jak po nocy pojechalem na zakupy tak ze 30 km w obie strony to ladnie ciagnal a pozniej po poludniu jak juz silnik byl rozgrzany i goraco na dworzu to juz nie mial buta tak czytalem w jakims poscie ze czujnik polozenia walu jak sie rozgrzeje to wtedy traci buta moze tak byc ze i u mnie w 2.4td tez moze sie tak dziac ze ma jakies przerwy w przekazywaniu impulsow do kompa
czy moze jest jakis inny czujnik zlacze co moze po rozgrzaniu silnika bedzie szwankowac a na zimnym jest oki