Witamy na Fiat Klub Polska
Posty od 1 do 11 z 11
  1. #1
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    20 luty 2018
    Skąd
    ZABRZE
    Wiek
    48
    Postów
    3
    Auto
    FIAT 500 X 1.6 E.Torq LPG
    Rocznik
    2017

    aktualizacja uconnect 5 (samemu)

    Witam .
    Odwiedziłem dziś serwis w sprawie kontrolki check engine i zgłosiłem jeszcze radio (żyje swoim życiem)
    - uconnect nie działa
    - pozostawione na radiu przy następnym odpaleniu włącza USB lub AUX i odwrotnie

    Usłyszałem od pana z serwisu (Aktualizacja trwa 4 h i trzeba się umówić )
    Moje pytanie czy nie można gdzieś ściągnąć aktualizacji np. na pendriwe i samemu wgrać ?
    Ktoś coś ?



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    27 luty 2018
    Skąd
    Płock
    Wiek
    56
    Postów
    24
    Auto
    500X 1,4TB MT Pop Star
    Rocznik
    2015
    Podłączam się do pytania o aktualizację samemu z pendrive-a.
    Ja gdy zgłosiłem problem uconnect w swoim aucie, to otrzymałem odpowiedź, że nigdy nie działało i działać u mnie nie będzie. Sprawdzałem przed kupnem auta na stronie uconnect i po wpisaniu VIN wychodziło że wszystko będzie działać. Po zainstalowaniu aplikacji na Androida, auto nigdy nie połączyło się z telefonem. Był komunikat o kontakt z serwisem. Po uruchomieniu auta za to za każdym razem radio pyta się mnie czy połączyć uconnect.
    Co do dziwnego działania radia, to nieraz gdy radio miałem wyłączone, a odpalam silnik, to mi się włącza, a drugim razem nie włącza. Często zdarza się, że nie rozpoznaje plików muzycznych na pendrive a za jakiś czas już widzi pliki z muzyką.

  4. #3
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    20 luty 2018
    Skąd
    ZABRZE
    Wiek
    48
    Postów
    3
    Auto
    FIAT 500 X 1.6 E.Torq LPG
    Rocznik
    2017
    Dodam jeszcze że do listopada wszystko było z radiem ok

  5. #4
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    13 wrzesień 2017
    Skąd
    -------
    Postów
    57
    Auto
    500X 1.6 E-Torq
    Rocznik
    2015
    Podczas instalacji aplikacji uconnect na telefonie musisz wyrazić zgodę na wszystko. Mnie też nie działało odinstalowałem i zainstalowałem jeszcze raz ze wszystkimi zgodami. Teraz po włączeniu radia i sparowaniu z telefonem aplikacja sama się włącza w telefonie i wszystko działa poza eco drive w aplikacji. Ostrzeżenia w nawigacji i pogoda oraz informacje działają.

  6. #5
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    27 luty 2018
    Skąd
    Płock
    Wiek
    56
    Postów
    24
    Auto
    500X 1,4TB MT Pop Star
    Rocznik
    2015
    Ja też zrobiłem to jeszcze raz, ze wszystkimi zgodami i zalogowaniu się na konto.
    Gdy uruchamiam Uconnect w telefonie (ale też uruchamia mi się sam gdy uruchamiam silnik, bo mam sparowane z telefonem poprzez bloototh) mam pierwszy komunikat że znaleziono samochód.
    Gdy uruchamia się dalej mam komunikat, że usługi nie działają z moim autem i żebym skontaktował się z BOK i na tym Uconnect w telefonie się kończy.
    Kiedyś zadzwoniłem na Ciao Fiat i powiedziałem jakie są objawy. Pani oddzwoniła po jakimś czasie i odpowiedziała, że działać nie będzie u mnie, bo czegoś tam nie ma. Auto było już jednak kilka dni po gwarancji i nie mogłem tego reklamować. Nie mogłem tego zgłosić wcześniej, bo wtedy nie było jeszcze w moim posiadaniu, a wcześniejszemu właścicielowi widać nie były usługi Uconnect potrzebne.
    Gdy na stronie Mój Fiat robię aktywuj usługi Uconnect, to otwiera mi się automatycznie strona Uconnect gdzie jestem już zalogowany i nic więcej. Jeszcze raz sprawdzałem na stronie Uconnect i po podaniu VIN auta jest napisane, że usługa jest w aucie. Nie jest to widać przyczyna nieprawidłowej instalacji aplikacji na Androidzie a coś zupełnie innego. Gdy wchodzę w APPS i Uconnect, to pierwsze od góry pozycję: Usługi mam wyszarzoną. Gdy włączam radio to za każdym razem pokazuje się strona Uconnect by potwierdzić usługi, ale gdy potwierdzam, to malutkim literami mam napisane, że są niedostępne.
    Według mojej oceny auto musi mieć uruchomioną jakąś transmisję danych po sieci GSM z telefony by zalogować się do serwera Fiata i pobrać usługi. Któryś element tej transmisji danych (ale nie telefon) jest nie skonfigurowany prawidłowo i cały łańcuch nie działa. No chyba, że były modele w 2015 roku gdzie usługi Uconnect były niedziałające i ja mam właśnie taki egzemplarz.
    Ostatnio edytowane przez norbuch ; 01-03-2018 o 19:52

  7. #6
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    13 wrzesień 2017
    Skąd
    -------
    Postów
    57
    Auto
    500X 1.6 E-Torq
    Rocznik
    2015
    Usuń wszystkie zarejestrowane telefony z radia i zarejestruj na nowo tylko ten twój z aplikacją - może pomóc.
    Na aplikacji w telefonie w lewym górnym rogu masz opcje zobacz czy aktywne są opcje mój uconnect i znajomi( czy przyjaciele jakoś tak) jeśli nie to nie jesteś masterem i ktoś już zarejestrował samochód w aplikacji jako master i tylko on może dać Ci dostęp do korzystania, musi cie zaprosić do znajomych. Czyli jeśli już ktoś raz założył konto to tylko on może zapraszać inaczej nie można korzystać z uconnecta tak to jest głupio zrobione trzeba dzwonić na infolinie by skasowali mastera jak to zrobić masz na stronie uconect w faq. Daj znać jak to wygląda.

  8. #7
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    27 luty 2018
    Skąd
    Płock
    Wiek
    56
    Postów
    24
    Auto
    500X 1,4TB MT Pop Star
    Rocznik
    2015
    Sytuacja się trochę wyklarowała. Dzwoniłem na Ciao Fiat i po konsultacjach otrzymałem następującą odpowiedź. Master dla mojego auta nie został wygenerowany i nie można go w związku z tym zmienić. Mam auto z czerwca 2015, a usługi Uconnect Live w Polsce działają od września 2015. Dopiero od tego okresu były mastery przypisane do danego auta. Czyli wszystkim którzy mają auta kupione przed tym okresem w Polsce usługi Live nie powinny działać. Temat nie do przeskoczenia według BOK Fiat.
    Według mnie radio mam przystosowane do tej usługi, ale gdzieś na serwerze Uconnect live trzeba by dopisać jedną linię w bazie danych z loginem i hasłem (taki przykład), lub adresem MAC (przykład komputerowy), a to jest już po za zakresem możliwych zmian, które może wprowadzić BOK. Oni mają prawdopodobnie uprawnienia tylko do zmian, ale do tworzenia rekordów i kasowania już nie (moja opinia).

    Co do samej aplikacji Uconnect Live w telefonie, to Lewy górny róg Usługi Uconnect status i Znajomi mam wyszarzone.
    Ostatnio edytowane przez norbuch ; 02-03-2018 o 16:49

  9. #8
    Klubowicz
    Dołączył
    12 kwiecień 2017
    Skąd
    Warszawa
    Wiek
    50
    Postów
    178
    Auto
    Fiat 500X 1.6
    Rocznik
    2017
    Cytat Napisał norbuch Zobacz post
    Często zdarza się, że nie rozpoznaje plików muzycznych na pendrive a za jakiś czas już widzi pliki z muzyką.
    Też tak miałem, kupiłem pendriva 3,0 i problem zniknął

  10. #9
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    25 luty 2018
    Skąd
    Wwa
    Postów
    30
    Auto
    500X 1.6 E-Torq; Alfa MiTo 1.4 TB
    Rocznik
    2016
    dla opcji Uconnect 6,5" radio Live (bez Nav)

    Cytat Napisał abe76 Zobacz post
    Usłyszałem od pana z serwisu (Aktualizacja trwa 4 h i trzeba się umówić )
    Nie aktualizowałem oprogramowania w aucie, być może zrobił to już serwis. Aktualizowałem Uconnect w smartfonie (ok 5 min).


    Cytat Napisał Jagar1 Zobacz post
    Teraz po włączeniu radia i sparowaniu z telefonem aplikacja sama się włącza w telefonie i wszystko działa poza eco drive w aplikacji. Ostrzeżenia w nawigacji i pogoda oraz informacje działają.
    U mnie było odwrotnie, jedynie Eco drive działał a inne aplikacje nie przed instalacją Uconnect w komórce. Bluetooth natomiast zadziałał zaraz po sparowaniu urządzeń. Po włączeniu radia (uruchomieniu auta) telefon jest szybko wyświetlany w panelu (komunikat o połaczeniu za pomocą Bluetooth z Huawei) i odpalał mi się Yanosik, który tak skonfigurowałem w tel. Następnie zrezygnowałem z tej opcji.

    Cytat Napisał Jagar1 Zobacz post
    Podczas instalacji aplikacji uconnect na telefonie musisz wyrazić zgodę na wszystko.
    też tak zrobiłem

    Cytat Napisał norbuch Zobacz post
    Gdy uruchamiam Uconnect w telefonie (ale też uruchamia mi się sam gdy uruchamiam silnik, bo mam sparowane z telefonem poprzez bloototh
    mi się Uconnect sam nie uruchamia pomimo, że mam sparowanie tel. z radiem poprzez bluetooth. Nie wiem gdzie to można ustawić. Za każdym razem muszę odpalić Uconnect w telefonie niezależnie od tego, że mam aktywnie działające połączenie bluetooth i np słyszę komunikaty z Yanosika lub Waze słuchając radia. (posiadam opcję Uconnect Live bez Navi).

    Cytat Napisał norbuch Zobacz post
    Gdy na stronie Mój Fiat robię aktywuj usługi Uconnect, to otwiera mi się automatycznie strona Uconnect gdzie jestem już zalogowany i nic więcej. Jeszcze raz sprawdzałem na stronie Uconnect i po podaniu VIN auta jest napisane, że usługa jest w aucie. Nie jest to widać przyczyna nieprawidłowej instalacji aplikacji na Androidzie a coś zupełnie innego.
    Moim zdaniem jest błąd spowodowany brakiem sparowania radia z aplikacją Uconnect live na telefonie (nie wystarczy sparowanie tel. z radiem za pomocą bluetooth).
    Należy postepować zgodnie z instrukcją , która jest tutaj:

    https://www.driveuconnect.eu/pl/frequent-questions

    (przewodnik pdf aktywacyjny)
    1. pobranie aplikacji Uconnect Live na telefon i jej uruchomienie
    2. rejestracja w serwisie UL
    3. o ile nie zostało to wykonane wcześniej nalezy sparować telefon z radiem za pomocą bluetooth
    4. po uruchomieniu aplikacji UL w telefonie wciśnij start i aktywuj usługi (następuje parowanie konta w usłudze Uconnect Live z samochodem - parę minut?)
    5. po zakończeniu parowania usługi UL z samochodem aplikacje na panelu radia będą widoczne w trybie APPS


    Cytat Napisał Jagar1 Zobacz post
    Usuń wszystkie zarejestrowane telefony z radia i zarejestruj na nowo tylko ten twój z aplikacją - może pomóc.
    Na aplikacji w telefonie w lewym górnym rogu masz opcje zobacz czy aktywne są opcje mój uconnect i znajomi( czy przyjaciele jakoś tak) jeśli nie to nie jesteś masterem i ktoś już zarejestrował samochód w aplikacji jako master i tylko on może dać Ci dostęp do korzystania,
    Nie sądzę aby usunięcie telefonów z radia coś pomogło - to jedynie sparowane urządzenia telefoniczne z radiem a tu bardziej chodzi o to z czyim kontem w usłudze Uconnect przyporządkowane jest auto. Opiszę co mi się trafiło.
    Zarejestrowałem swoje konto w usłudze UL. Po uruchomieniu auta logowałem się na utworzonym koncie w telefonie w ULive. Na panelu radia miałem widoczne i działające wszystkie przewidziane usługi ( Eco drive, My Car, Deezer, Tuneln etc). I co jak coś działa to trzeba zepsuć. Otóż nie podobało mi się logowanie za każdym razem po uruchomieniu silnika adresu email i hasła , zwłaszcza podczas jazdy (apka nie zapamietuje loginu i hasła). Kontro zarejestrowałem poprzez profil na Facebooku i pomyślałem, że jak się zarejestruję ponownie lecz poprzez wpisanie adresu email i nowego hasła to może apka je zapamieta i będę mógł ją odpalać jednym kliknięciem, he. No więc do dzieła - zarejestrowałem sobie drugi profil lecz przy wprowadzaniu adresu email, tego z którego najczęściej korzystam, okazuje się, że apka krzyczy "taki adres jest już wykorzystywany". Co za problem, rejestruję z drugim adresem email cały profil wypełniam , potwierdzam z nowej skrzynki uruchamiam apkę ponwonie luguję się do UL, aktywuj usługi (Ad4 powyżej) i co? UL krzyczy, że "to auto jest przyporządkowane do innego użytkownika". Co robić, wpadam na pomysł usunięcia wszystkich dotychczasowych profili w UL. Dzwonię do pani w customer care opowiadam co się dzieje. Pani twierdzi, że system musi się apdejtować przetworzyć dane co ma miejsce na ogół w ciągu 24 h. Na drugi dzień od usunięcia swoich kont przechodzę od początku do końca całą procedurę na nowo wykorzystując trzeci adres email i wszystko działa. No poza jednym - aby UL załączał mi się samoczynnie po wejściu do auta lub chociaż po jednym kliknięciu na ikonkę w komórce. Będę wdzięczny za dalsze podpowiedzi.

  11. #10
    Master
    Dołączył
    08 marzec 2016
    Skąd
    Toruń
    Postów
    5,590
    Auto
    500X Lounge 1.4 16V MultiAir Turbo, Seat Ateca Xperience 1.5 TSI Evo 2
    Rocznik
    04.2016, 05.2023
    Cytat Napisał kFi@t Zobacz post
    dla opcji Uconnect 6,5" radio Live (bez Nav)

    Napisał abe76
    Usłyszałem od pana z serwisu (Aktualizacja trwa 4 h i trzeba się umówić )
    Aktualizacja Uconnect 6,5" trwa najwyżej 40 min Chyba, że za każdym razem ściągają plik 2GB przy łączu około 1Mb
    W końc.ówce lutego wyszła wersja 18.X.X.X, jednak zamiaru aktualizwać nie mam - FCA po chamsku usunął datę map, zamiast tego jest wersja - czyli owijanie gó..a papierkiem, nieświadomy klient będzie jeszcze bardziej nieświadomy za jak stare mapy wali 1 000zł. Podczas pobytu w ASO powiedziałem, że w radiu nie chcę nowego softu, mam taki, jaki wyszedł z fabryki - działa, nie ruszam.


    Cytat Napisał kFi@t Zobacz post
    mi się Uconnect sam nie uruchamia pomimo, że mam sparowanie tel. z radiem poprzez bluetooth. Nie wiem gdzie to można ustawić. Za każdym razem muszę odpalić Uconnect w telefonie niezależnie od tego, że mam aktywnie działające połączenie bluetooth i np słyszę komunikaty z Yanosika lub Waze słuchając radia. (posiadam opcję Uconnect Live bez Navi).
    Błąd apki w telefonie, prawie od dwóch lat nie chcą naprawić... Do tego w sposób losowy aplikacja ponownie chce dane logowania.

  12. #11
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    25 luty 2018
    Skąd
    Wwa
    Postów
    30
    Auto
    500X 1.6 E-Torq; Alfa MiTo 1.4 TB
    Rocznik
    2016
    Cytat Napisał norbuch Zobacz post
    Nie mogłem tego zgłosić wcześniej, bo wtedy nie było jeszcze w moim posiadaniu, a wcześniejszemu właścicielowi widać nie były usługi Uconnect potrzebne.
    Gdy na stronie Mój Fiat robię aktywuj usługi Uconnect, to otwiera mi się automatycznie strona Uconnect gdzie jestem już zalogowany i nic więcej.
    Pani z Customer care Fiata zadzwoniła dzisiaj podsumowując pozytywnie działania związane z powiązaniem mojego auta z moim nowym (trzecim) profilem w ULive. Potwierdziła, że można "rozłączyć" auto przyporządkowane do poprzedniego właściciela pojazdu, który z jakichś powodów nie chciałby anulować swojego konta na UConnect lub brak z nim kontaktu, poprzez Dział Obsługi Klienta CiaoFiat prezentując odpowiednie dokumenty.


 

Podobne tematy

  1. uconnect navi 6.5 aktualizacja
    Napisany przez lukasz.zst na forum Nawigacje samochodowe
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 11-02-2019, 01:37
  2. Aktualizacja oprogramowania dla Uconnect 7"
    Napisany przez JackTheNight na forum Radio i nawigacja Tipo
    Odpowiedzi: 18
    Ostatni post: 23-05-2018, 15:08
  3. Czy można samemu wyczyścić filtr cząstek stałych.
    Napisany przez kuba-48 na forum Sedici
    Odpowiedzi: 23
    Ostatni post: 21-06-2017, 12:04
  4. Świece żarowe - jak samemu sprawdzić czy sa sprawne
    Napisany przez monkey22 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 13
    Ostatni post: 01-11-2014, 16:22
  5. jak wymienić samemu turbine w 19jtd 105km
    Napisany przez jazda na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 01-12-2009, 19:50

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

https:fiatklubpolska.pl500x-533aktualizacja-uconnect-5-samemu-40363

uconnect 5fiat tipo radio uconnect wgranie aplikacjifiat ducato aktualizacja nawigacjiuconnect 5 android autouconnect aktualizacja mapu connect aktualuzacjauconnect forumuconnect aktualizacjaFirmware Uconnect 5uconnect 5 aktualizacjauconnect 5 fiat 500xFiat Ducato parowanie telefonufiat 500 aktualizacja bluetoothuconnect 6 5 radio nav liveandroid auto fiat 500uconnect 5 radio general settingsradio uconnect 5android auto Fiat 500X aplikacjauconnect 5 dodawanie aplikacji500x uconnect 5wgranie aktualizacji uconnectuconnect 5 update do liveaktualizacja uconnectfiat uconnect android auto

Tagi dla tego tematu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl