Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 11 z 18 PierwszyPierwszy ... 910111213 ... OstatniOstatni
Posty od 151 do 165 z 261
Like Tree9lubi to!

Temat: 500X 1.4 MA - Brak Mocy  

  1. #151
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    12 czerwiec 2018
    Skąd
    Głosków Letnisko
    Postów
    24
    Auto
    500X 1.4MA Cross
    Rocznik
    2015
    No nie... tylko nie dwumasa Generalnie to nie jest taki klasyczny stuk, np. gdy drażki kierownicze są wybite. Tylko bardziej takie "pyk". Pojawia się przy dłuższej jeździe, a nasila gdy mocniej przyspieszam, szybciej zmieniam biegi. Gdy robię to mega płynnie, przy przyspieszaniu jest niesłyszalne, podczas wbijania biegu (nie każdego) czasami pyknie. No ale efekt można najszybciej uzyskać, wbijając dowolny bieg, jadąc ze stałą prędkością i nagle gaz do dechy. Wtedy jest takie konkretne "PYK". I podobnie sytuacja jest gdy nie wbijamy wyższego biegu tylko natychmiast puścimy nogę z gazu. Coś ewidentnie zaczęło mi latać w te i nazad przy przeciążeniach. :/

    Aaa no i mam odpowiedź z ASO.
    Krótko - jest szansa na gest handlowy, ale diagnostykę i koszty robocizny pokrywam ja . Zapraszają na diagnozę celem potwierdzenia mojego zgłoszenia.

    Z tego co widziałem wyżej, za wymianę turbo ASO liczy 1500 zł. Plus diagnoza 350 i będzie 1800. Chyba muszę poszukać turbiarzy. Macie jakichś z okolic Wawy?



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #152
    Master
    Dołączył
    08 marzec 2016
    Skąd
    Toruń
    Postów
    5,521
    Auto
    500X Lounge 1.4 16V MultiAir Turbo, Seat Ateca Xperience 1.5 TSI Evo 2
    Rocznik
    04.2016, 05.2023
    Cytat Napisał Pan Byku Zobacz post
    Z tego co widziałem wyżej, za wymianę turbo ASO liczy 1500 zł.
    Powtórzę się, ale mnie policzyli za wymianę 700 (nadal się nie upewniłem), więc nie wiem skąd te 1500.

  4. #153
    Klubowicz
    Dołączył
    18 marzec 2017
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    188
    Auto
    500X Cross 1,4 Turbo Multiair
    Rocznik
    MY 2016
    Cytat Napisał Pan Byku Zobacz post
    ...........
    .................................................. .
    Z tego co widziałem wyżej, za wymianę turbo ASO liczy 1500 zł. Plus diagnoza 350 i będzie 1800. Chyba muszę poszukać turbiarzy. Macie jakichś z okolic Wawy?
    Rozważ to, że otrzymujesz nową turbinę (0km) + nowy poprawiony model + gwarancja 2 lata.
    Koszty o których piszesz można potraktować jak koszty amortyzacyjne starej turbiny której nabiłeś przykładowe 45tkm

    P.S.

    Wiem, trochę naciągam sprawę, ale staram się widzieć chociaż jakieś pozytywy tej sytuacji.
    Ostatnio edytowane przez 500X ; 03-09-2019 o 13:13

  5. #154
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    12 czerwiec 2018
    Skąd
    Głosków Letnisko
    Postów
    24
    Auto
    500X 1.4MA Cross
    Rocznik
    2015
    Przekonują mnie te argumenty. Umówiłem się na wizytę jutro na 17:00. Mam nadzieję, że sprawa potoczy się dosyć gładko.
    Dzięki za wskazówki!

    Krówku, a co do kosztów, to coś mi utkiwło, że ktoś wynegocjował turbo gratis i połowę kosztów robocizny, czyli 700 czy 750 zł. Być może to dotyczyło jakiegoś innego przypadku.
    Zapytałem wprost, ile kosztuje wymiana turbo i dostałem odpowiedź, że 3,5h, przy czym godzina - 210zł/netto. Plus diagnostyka, więc mam nadzieję w 1200 zł się zamknąć. Jest to do przełknięcia, choć nie spotkałem się wcześniej z samochodem przy którym tak wcześnie trzeba wykładać "większą kaskę". I nie mam na myśli tu standardowych eksploatacyjnych zużyć.
    Ale wiadomo - czasy się zmieniają, wszystko jest gorszej jakości, działa krócej i ogólnie bardziej opłaca się kupić nowe, niż naprawiać.
    Ktoś ogarniał już temat wymiany rozrządu? Bo na ten koszt też muszę się pomału szykować

  6. #155
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    12 czerwiec 2018
    Skąd
    Głosków Letnisko
    Postów
    24
    Auto
    500X 1.4MA Cross
    Rocznik
    2015
    To znowu ja
    Nie było pytania o rozrząd.

    W temacie krótko.
    Diagnostyka - > komputer - > błąd P0236 = turbo - gest handlowy, robocizna - mój portfel.

    A w ogóle to byłem miło zaskoczony obsługą oraz, swoistego rodzaju inicjatywą Carsevice'u

  7. #156
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    03 lipiec 2017
    Skąd
    Warszawa
    Postów
    8
    Auto
    Fiat 500x 1.4 Multiair
    Rocznik
    2015
    Cytat Napisał Pan Byku Zobacz post

    A w ogóle to byłem miło zaskoczony obsługą oraz, swoistego rodzaju inicjatywą Carsevice'u
    A na Łopuszańskiej robiłeś? Ja właśnie odebrałem swojego, więc być może Ci drogę przetarłem, bo de facto z gotową diagnozą do nich pojechałem

  8. #157
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    12 czerwiec 2018
    Skąd
    Głosków Letnisko
    Postów
    24
    Auto
    500X 1.4MA Cross
    Rocznik
    2015
    Cytat Napisał Nikko Zobacz post
    A na Łopuszańskiej robiłeś? Ja właśnie odebrałem swojego, więc być może Ci drogę przetarłem, bo de facto z gotową diagnozą do nich pojechałem
    Dokładnie tak, na Łopuszańskiej ;P
    Czyli wiedzieli... no ale pewnie muszą robić dobrą minę do złej gry.

    Chociaż... Pan diagnosta po odczytaniu kodu błędu zaczął przeglądać w dosyć dłigiej liście przypadków, co w takiej sytuacji mają robić, więc to nie wyglądało jakoby byli przygotowani.
    Być może po nasilającej się fali zgłoszeń, Fiat już nie bawi się w inne diagnozy, tylko wymienia turbinę.
    Ostatnio edytowane przez Pan Byku ; 05-09-2019 o 23:45

  9. #158
    Master
    Dołączył
    08 marzec 2016
    Skąd
    Toruń
    Postów
    5,521
    Auto
    500X Lounge 1.4 16V MultiAir Turbo, Seat Ateca Xperience 1.5 TSI Evo 2
    Rocznik
    04.2016, 05.2023
    Cytat Napisał Pan Byku Zobacz post
    Chociaż... Pan diagnosta po odczytaniu kodu błędu zaczął przeglądać w dosyć dłigiej liście przypadków, co w takiej sytuacji mają robić, więc to nie wyglądało jakoby byli przygotowani.
    Być może po nasilającej się fali zgłoszeń, Fiat już nie bawi się w inne diagnozy, tylko wymienia turbinę.
    W serwisówce mają błąd, o czym już chyba pisałem. Standardowo po kodzie P0236 według serwisówki najdroższą rzeczą do wymiany jest czujnik ciśnienia na kolektorze (po sprawdzeniu szczelności) - jak dobrze pamiętam chcieli u jednego z naszych forumowych kolegów go wymienić. W serwisówce podają wartość podciśnienia, jaką wskazywać ma czujnik, ale... w wolnossaku W TB mamy nadciśnienie, dlatego zamontowana jest pompa podciśnienia, która podłączona jest do wspomagania hamulców.
    O błędzie turbiny jest wpis w Service News Tam jest podany kod P0236 i jeszcze kod, nie pamiętam cyferek, błędu wastegate - u mnie tego drugiego nie było. Do SN trzeba się dokopać.

  10. #159
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    27 luty 2018
    Skąd
    Płock
    Wiek
    56
    Postów
    24
    Auto
    500X 1,4TB MT Pop Star
    Rocznik
    2015
    Ja póki co na razie tego nie robię, a przynajmniej nie w ASO. Teraz akurat turbo działa dobrze bo mało jeżdżę, ale to takie złudne odczucie. Gdybym ruszył w trasę pewnie dałoby znać o sobie.

    (Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.

    Cytat Napisał Nikko Zobacz post
    A zgłaszałeś może w czasie gwarancji np. jakieś problemy z ciągiem, zmianą biegów? Wtedy byłoby łatwiej przerzucić to na serwis, że nie wyłapali problemu.
    Ja auto kupiłem gdy miało prawie 2 lata i kończyła się gwarancja. Na tyle co jeździłem, nie widać było problemów, że coś jest z turbo nie halo. Później problemy były ale równie szybko usterka ustąpiła, więc nie jechałem 60 km żeby powiedzieli mi "pan obserwuje". Problemów ze zmianą biegów nigdy nie było.

  11. #160
    Master
    Dołączył
    08 marzec 2016
    Skąd
    Toruń
    Postów
    5,521
    Auto
    500X Lounge 1.4 16V MultiAir Turbo, Seat Ateca Xperience 1.5 TSI Evo 2
    Rocznik
    04.2016, 05.2023
    Cytat Napisał norbuch Zobacz post
    Problemów ze zmianą biegów nigdy nie było.
    Bo masz manuala

  12. #161
    Master
    Dołączył
    11 styczeń 2017
    Skąd
    Philippines
    Postów
    1,814
    Auto
    byС– 500X MULTIAIR (chip 175 KM)
    Rocznik
    2016
    Wczoraj jechałem na 6 biegu i miałem ok 80 kmh ,przyspieszałem w trybie S ,ale delikatnie. Musiałem odpuścić lekko pedał gazu ,ale od razu mogłem znów dodać go. Brak reakcji zdecydowanej ,tylko taka powolna ,dodałem mocniej -to samo ,popuściłem całkiem gaz i dałem i poszedł tak jak powinien .Od tego czasu bez uwag -niedługo przegląd (zrobiłem w 8 miesięcy 14 tyś km ) i zgłoszę to ,ciekawe czy każą obserwować ,czy to przypadek ,czy inny diabeł .

  13. #162
    Master
    Dołączył
    08 marzec 2016
    Skąd
    Toruń
    Postów
    5,521
    Auto
    500X Lounge 1.4 16V MultiAir Turbo, Seat Ateca Xperience 1.5 TSI Evo 2
    Rocznik
    04.2016, 05.2023
    Cytat Napisał rajtkezjusz Zobacz post
    Wczoraj jechałem na 6 biegu i miałem ok 80 kmh ,przyspieszałem w trybie S ,ale delikatnie. Musiałem odpuścić lekko pedał gazu ,ale od razu mogłem znów dodać go. Brak reakcji zdecydowanej ,tylko taka powolna ,dodałem mocniej -to samo ,popuściłem całkiem gaz i dałem i poszedł tak jak powinien .Od tego czasu bez uwag -niedługo przegląd (zrobiłem w 8 miesięcy 14 tyś km ) i zgłoszę to ,ciekawe czy każą obserwować ,czy to przypadek ,czy inny diabeł .
    Witaj w klubie To nie jest przypadek. Może być tak, że błędu P0236 nie złapał, ale tak to się właśnie zaczyna.

  14. #163
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    12 czerwiec 2018
    Skąd
    Głosków Letnisko
    Postów
    24
    Auto
    500X 1.4MA Cross
    Rocznik
    2015
    Czy przy wymianie turbiny, która wypada mi na jutro, serwis jest zobowiązany wymienić także olej? Czy to jest może nieodłączny zabieg?
    Pytam, bo pykło mi 10 tys. km od ostatniej wymiany i stwierdziłem, że oni mogą mi to zrobić za dodatkową opłatą, tyle że nie będę musiał płacić już za podłączenie kompa. Panowie stwierdzili, że nie ma problemu i rzeczywiście będzie taniej.
    Więc luz... no ale jeśli mogę coś jeszcze urwać, to czemu nie? no a jeśli nie mają takiego obowiązku to też nie ma problemu. I tak musiałbym to zrobić, jeździć na kanał, wymieniać, tracić czas, walczyć z podłączeniem do kompa, więc jestem gotów dopłacić.
    Btw. Został zaproponowany mi samochód zastępczy za friko. Normalnie przeżywam szok za szokiem z tym serwisem i chyba dla nich kupię nowego Fiata.

  15. #164
    Master
    Dołączył
    08 marzec 2016
    Skąd
    Toruń
    Postów
    5,521
    Auto
    500X Lounge 1.4 16V MultiAir Turbo, Seat Ateca Xperience 1.5 TSI Evo 2
    Rocznik
    04.2016, 05.2023
    Cytat Napisał Pan Byku Zobacz post
    Czy przy wymianie turbiny, która wypada mi na jutro, serwis jest zobowiązany wymienić także olej? Czy to jest może nieodłączny zabieg?
    O tym już pisałem. W przypadku tego konkretnego uszkodzenia turbiny oleju nie trzeba wymieniać, ASO nie ma tego w wykazie czynności - gdyby było zatarte łożysko, to co innego.

  16. #165
    Master
    Dołączył
    11 styczeń 2017
    Skąd
    Philippines
    Postów
    1,814
    Auto
    byС– 500X MULTIAIR (chip 175 KM)
    Rocznik
    2016
    Co ciekawostka ,to kiedyś zapytałem o wąż olejowy -ten przy turbinie i powiedziano mi ,że wymienia się go zawsze przy wymianie turbiny .Jak widać,to słowo "zawsze" jest względne ..

    (Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.

    Cytat Napisał Pan Byku Zobacz post
    Czy przy wymianie turbiny, która wypada mi na jutro, serwis jest zobowiązany wymienić także olej? Czy to jest może nieodłączny zabieg?
    Pytam, bo pykło mi 10 tys. km od ostatniej wymiany i stwierdziłem, że oni mogą mi to zrobić za dodatkową opłatą, tyle że nie będę musiał płacić już za podłączenie kompa. Panowie stwierdzili, że nie ma problemu i rzeczywiście będzie taniej.
    Więc luz... no ale jeśli mogę coś jeszcze urwać, to czemu nie? no a jeśli nie mają takiego obowiązku to też nie ma problemu. I tak musiałbym to zrobić, jeździć na kanał, wymieniać, tracić czas, walczyć z podłączeniem do kompa, więc jestem gotów dopłacić.
    Btw. Został zaproponowany mi samochód zastępczy za friko. Normalnie przeżywam szok za szokiem z tym serwisem i chyba dla nich kupię nowego Fiata.
    1 auto sprzedaje salon,drugie ASO - u ciebie zgodnie z logiką ASO sprzeda ponownie auto . Kwestia jakości robót -obserwować i chwalić albo ganić


 
Strona 11 z 18 PierwszyPierwszy ... 910111213 ... OstatniOstatni

Podobne tematy

  1. brak mocy 1.9 JTD
    Napisany przez Malysz na forum Stilo
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post: 26-10-2016, 19:08
  2. Brak mocy
    Napisany przez edwardo65 na forum Stilo
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post: 08-03-2016, 22:21
  3. brak mocy
    Napisany przez MateuszB na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post: 05-11-2013, 21:53
  4. brak mocy
    Napisany przez matys na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 03-06-2013, 21:33
  5. [silnik] Brak reakcji na pedał przyspieszenia, brak mocy 1.9
    Napisany przez bammber na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post: 20-03-2010, 18:48

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

https:fiatklubpolska.pl500x-533500x-1-4-ma-brak-mocy-44631

https:fiatklubpolska.pl500x-533500x-1-4-ma-brak-mocy-446312

check engine 500x multiairmultiair 1.4 brak mocy wibracje1.4 multiair brak mocyfiat 500x drgania przy przyspieszaniuhttps:fiatklubpolska.pl500x-533500x-1-4-ma-brak-mocy-4463110fiat forum wastegatehttps:fiatklubpolska.pl500x-533500x-1-4-ma-brak-mocy-4463111

Tagi dla tego tematu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl