Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 8 z 18 PierwszyPierwszy ... 678910 ... OstatniOstatni
Posty od 106 do 120 z 261
Like Tree9lubi to!

Temat: 500X 1.4 MA - Brak Mocy  

  1. #106
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    13 wrzesień 2017
    Skąd
    -------
    Postów
    57
    Auto
    500X 1.6 E-Torq
    Rocznik
    2015
    To gdzie to naprawiać? Samemu to trza lubić i mieć czas. Krew zalewa, nabiorą do aso ludzi z łapanki zamiast płacić konkretnie mechanikom by była jako taka obsługa.Toć strach nawet jechać na wymianę oleju i płynu hamulcowego.Napisz jak to się wszystko skończy czy centrala coś z tym zrobi , może odbiorą im licencję.



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #107
    Klubowicz
    Dołączył
    18 marzec 2017
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    188
    Auto
    500X Cross 1,4 Turbo Multiair
    Rocznik
    MY 2016
    To co opisujesz potwierdza moje zdanie o tym "serwisie", gdzie liczy się TYLKO kasa.
    Tak to już jest jak coś jest multi, w tym przypadku "Multisalon". Jak ktoś uważa, że się zna na wszystkim, to nie zna się na niczym.

    Szczerze współczuję FCA doboru partnerów serwisowych. Pewnie dobierają ich negocjując przy stoliku w hotelu Marriott (wiem jak to wygląda).
    Ciężko prezesowi ruszyć dupę zza biurka, albo chociaż wydać parę euro na "ukrytego klienta", a to jest najlepsza weryfikacja.

    Osobiście polecam serwis w Bielsku Białej (przy fabryce FCA), to jedyne miejsce, gdzie czułem się jak w serwisie dobrej marki.

  4. #108
    Master
    Dołączył
    08 marzec 2016
    Skąd
    Toruń
    Postów
    5,513
    Auto
    500X Lounge 1.4 16V MultiAir Turbo, Seat Ateca Xperience 1.5 TSI Evo 2
    Rocznik
    04.2007, 04.2016, 05.2023
    Dodaję wisienkę na torcie

    Screenshot_20190717-094247.png

    Partacz nawet błędem się nie zajął. Czy zatem ustawił flagę wymiany turbiny?

  5. #109
    Master
    Dołączył
    08 marzec 2016
    Skąd
    Toruń
    Postów
    5,513
    Auto
    500X Lounge 1.4 16V MultiAir Turbo, Seat Ateca Xperience 1.5 TSI Evo 2
    Rocznik
    04.2007, 04.2016, 05.2023
    Byłem dziś niespodziewanie u nich. Zarzekali się, że nie ruszali kolektora, a więc i uszczelki. Przelot był na łączeniu turbo i katalizatora. Będą zakładać nową opaskę.
    Co do nieskasowania błędu, to coś kręcą, na widok zrzutu z AlfaOBD aż z ich strony słowotok poleciał...

  6. #110
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    28 styczeń 2018
    Skąd
    Opole
    Wiek
    53
    Postów
    36
    Auto
    Fiat 500X Cross 1.4MA DDCT
    Rocznik
    2015
    no nie wiem.. wymieniałem tę turbinę dwa tygodnie temu niestety nie doczekałem się rozwiązania sprawy i musiałem sam zamknąć temat, i nie sądzę zę udałoby się ją wyjąć z auta bez wyjęcia z kolektorem... kity sadzą jak cholera... przyznam że u siebi eteż miałem ciągoty do zostawienia starej uszczelki, ale skoro kupiłem nową i trochę pracy mnie kosztowało zdjęcie kolektora głupotą by było zostawienie starej uszczelki, ryzykując późniejsze przedmuchy..
    z ciekawości sprawdź jeszcze czy masz przykręconą dobrze osłonę termiczną turbiny która jest montowana na nakrętkach ze szpilkami wkręcanymi od góry kolektora, nie mogłem wyjąć turbiny bez ich odkręcenia a że są wkręcone bezpośrednio w kolektor przegrzewają się i zapiekają... ja miałem z tym kłopot ale ASO pewnie mają "swoje" sposoby..
    Ostatnio edytowane przez tomacias ; 17-07-2019 o 22:24

  7. #111
    Master
    Dołączył
    08 marzec 2016
    Skąd
    Toruń
    Postów
    5,513
    Auto
    500X Lounge 1.4 16V MultiAir Turbo, Seat Ateca Xperience 1.5 TSI Evo 2
    Rocznik
    04.2007, 04.2016, 05.2023
    Co do kolektora trudno powiedzieć, czy kręcą, czy nie, jest podejrzanie.
    Widać 3 nakrętki, jedna jest ukryta pod osłoną na kolektorze. Na dwóch nie widać śladu użycia kluczy, jedna z widocznych środkowych jakieś ślady posiada, czy od manewrowania kluczem przy nakrętce turbiny, tego nie sprawdzę. Nakrętki mocujące osłonę do kolektora są przykręcone, są na nich widoczne ślady po kluczu.
    Teoretycznie, po wywaleniu przewodów przymocowanych do turbiny, jest możliwość jej odkręcenia bez zrzucenia kolektora. Nie wiem tylko jak mocno te nakrętki trzymają.
    Jeden z lepszych tekstów jaki padł, to że specjalnie odkręciłem nakrętkę, żeby się z nimi kłócić...

  8. #112
    Master
    Dołączył
    11 styczeń 2017
    Skąd
    Philippines
    Postów
    1,814
    Auto
    byС– 500X MULTIAIR (chip 175 KM)
    Rocznik
    2016
    Klient zbyt dociekliwy jest niedobry klient . Płacić i nie dyskutować !! Mnie do dziś nie dopowiedzieli nt złamanej czerpni . Zadzwonili tylko raz (interwencja z Włoch musiała być ) i cisza ....przecież samo się połamało ,albo ja to połamałem -taki ze mnie drań

  9. #113
    Master
    Dołączył
    08 marzec 2016
    Skąd
    Toruń
    Postów
    5,513
    Auto
    500X Lounge 1.4 16V MultiAir Turbo, Seat Ateca Xperience 1.5 TSI Evo 2
    Rocznik
    04.2007, 04.2016, 05.2023
    Ręce mi opadają, kolejny syf, wyciek płynu chłodniczego z powodu naciętego przewodu powrotnego z chłodnicy.

    Swoją drogą przecięli opaskę i założyli skręcaną, przy przecinaniu uszkodzili przewód, do tego po co go zdejmowali, skoro jest przyczepiony do chłodnicy szybkozłączką? Ktoś potrafi to wyjaśnić? Mnie powoli już krew zalewa. Dziś dolałem kolejne 200ml płynu.
    Na opasce widać wgniecenie, nad nim jest nacięcie, białe to odparowany płyn. Niestety nie mam czym dojść, aby zrobić zdjęcie samego nacięcia.
    IMG_8198.JPG

  10. #114
    Klubowicz
    Dołączył
    18 marzec 2017
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    188
    Auto
    500X Cross 1,4 Turbo Multiair
    Rocznik
    MY 2016
    Wiadomo, że tylko oni grzebali, można spróbować reklamować ........

    Swoją drogą strach się bać do nich jechać. Ja chciałem się ratować i jechać do serwisu Jeepa (Frelik), ale Rejski już też go zgarnął

  11. #115
    Master
    Dołączył
    08 marzec 2016
    Skąd
    Toruń
    Postów
    5,513
    Auto
    500X Lounge 1.4 16V MultiAir Turbo, Seat Ateca Xperience 1.5 TSI Evo 2
    Rocznik
    04.2007, 04.2016, 05.2023
    Cytat Napisał 500X Zobacz post
    Wiadomo, że tylko oni grzebali, można spróbować reklamować ........

    Swoją drogą strach się bać do nich jechać. Ja chciałem się ratować i jechać do serwisu Jeepa (Frelik), ale Rejski już też go zgarnął
    Jeszcze raz to dokładnie obejrzałem przy pomocy lusterka. Okazuje się, że wgłębienie w opasce to wybity symbol, a wgłębienie w przewodzie jest pozostałością po fabrycznej opasce. Jest sucho, przetarłem z osadu i będę obserwował. W każdym razie są dwa podejrzane miejsca, to z opaską i przy turbinie (tu ciężko dotrzeć, żeby zobaczyć). Zalałem płynu równo z maksem i będę obserwował. Jednak zapach płynu znikąd się nie bierze.

  12. #116
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    12 czerwiec 2018
    Skąd
    Głosków Letnisko
    Postów
    24
    Auto
    500X 1.4MA Cross
    Rocznik
    2015
    Cześć

    Dopadło i mój egzemplarz. Akurat wyjazd na wakacje to czemu nie? Objawy dokładnie takie same jak opisujecie, czyli turbo udaje, że pracuje do 1/3 możliwości i przestaje działać tempomat.
    A zdążyłem polubić to autko.
    Czytam w tym wątku o jakichś niebotycznych pieniądzach związanych z naprawą.
    Krówka? Tobie ogarnęli zregenerowaną turbinę za friko, po ciężkiej pisemnej batalii?
    Zastanawiam się, czy jako drugiemu właścicielowi (pierwszym był pracownik FCA), uda się coś ugrać, tj. czy należy mi się.
    Oraz, czy w związku z tym, że turbo do roboty, nie rozważyć wsadzenia jakiejś inne turbiniki, kapkę większej?
    Czy może jednak spróbować obrać oficjalną drogę, którą opisał Krówek?
    Pzdr
    K.

  13. #117
    Master
    Dołączył
    08 marzec 2016
    Skąd
    Toruń
    Postów
    5,513
    Auto
    500X Lounge 1.4 16V MultiAir Turbo, Seat Ateca Xperience 1.5 TSI Evo 2
    Rocznik
    04.2007, 04.2016, 05.2023
    Cytat Napisał Pan Byku Zobacz post
    Krówka? Tobie ogarnęli zregenerowaną turbinę za friko, po ciężkiej pisemnej batalii?
    Batalia ciężka nie była. Jeden mail i wyznaczone przez FCA ASO dzwoniło.


    Cytat Napisał Pan Byku Zobacz post
    Zastanawiam się, czy jako drugiemu właścicielowi (pierwszym był pracownik FCA), uda się coś ugrać, tj. czy należy mi się.
    Napisz do FCA, nie powinno to mieć żadnego znaczenia.


    Cytat Napisał Pan Byku Zobacz post
    Oraz, czy w związku z tym, że turbo do roboty, nie rozważyć wsadzenia jakiejś inne turbiniki, kapkę większej?
    Wtedy też trzeba pamiętać o zmianie map silnika, bo będzie inne doładowanie, większe od oczekiwanego.


    Cytat Napisał Pan Byku Zobacz post
    Czy może jednak spróbować obrać oficjalną drogę, którą opisał Krówek?
    Jedź oficjalną, masz gwarancję 24 miesiące, tylko ASO trzeba dopilnować.

  14. #118
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    05 październik 2017
    Skąd
    Legionowo
    Wiek
    45
    Postów
    82
    Auto
    fiat 500x 1.4 multiair
    Rocznik
    2016
    Cytat Napisał Pan Byku Zobacz post
    Cześć

    Dopadło i mój egzemplarz. Akurat wyjazd na wakacje to czemu nie? Objawy dokładnie takie same jak opisujecie, czyli turbo udaje, że pracuje do 1/3 możliwości i przestaje działać tempomat.
    A zdążyłem polubić to autko.
    Czytam w tym wątku o jakichś niebotycznych pieniądzach związanych z naprawą.
    Krówka? Tobie ogarnęli zregenerowaną turbinę za friko, po ciężkiej pisemnej batalii?
    Zastanawiam się, czy jako drugiemu właścicielowi (pierwszym był pracownik FCA), uda się coś ugrać, tj. czy należy mi się.
    Oraz, czy w związku z tym, że turbo do roboty, nie rozważyć wsadzenia jakiejś inne turbiniki, kapkę większej?
    Czy może jednak spróbować obrać oficjalną drogę, którą opisał Krówek?
    Pzdr
    K.
    Przy jakim przebiegu?

    Wysłane z mojego CLT-L29 przy użyciu Tapatalka

  15. #119
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    12 czerwiec 2018
    Skąd
    Głosków Letnisko
    Postów
    24
    Auto
    500X 1.4MA Cross
    Rocznik
    2015
    53000 km, choć możliwe, że wcześniej, bo na co dzień kobieta przemieszcza się tym samochodem z dzieckiem, po mieście, no ale ca. 50tys.

    Krówka, co masz na myśli pisząc, że mam 24msc gwarancji?

  16. #120
    Master
    Dołączył
    08 marzec 2016
    Skąd
    Toruń
    Postów
    5,513
    Auto
    500X Lounge 1.4 16V MultiAir Turbo, Seat Ateca Xperience 1.5 TSI Evo 2
    Rocznik
    04.2007, 04.2016, 05.2023
    Cytat Napisał Pan Byku Zobacz post
    Krówka, co masz na myśli pisząc, że mam 24msc gwarancji?
    Inaczej myślałem, inaczej napisałem. Po wymianie turbiny w ASO masz 24 miesiące gwarancji na część.


 
Strona 8 z 18 PierwszyPierwszy ... 678910 ... OstatniOstatni

Podobne tematy

  1. brak mocy 1.9 JTD
    Napisany przez Malysz na forum Stilo
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post: 26-10-2016, 20:08
  2. Brak mocy
    Napisany przez edwardo65 na forum Stilo
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post: 08-03-2016, 23:21
  3. brak mocy
    Napisany przez MateuszB na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post: 05-11-2013, 22:53
  4. brak mocy
    Napisany przez matys na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 03-06-2013, 22:33
  5. [silnik] Brak reakcji na pedał przyspieszenia, brak mocy 1.9
    Napisany przez bammber na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post: 20-03-2010, 19:48

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

https:fiatklubpolska.pl500x-533500x-1-4-ma-brak-mocy-44631

https:fiatklubpolska.pl500x-533500x-1-4-ma-brak-mocy-446312

check engine 500x multiairmultiair 1.4 brak mocy wibracje1.4 multiair brak mocyfiat 500x drgania przy przyspieszaniuhttps:fiatklubpolska.pl500x-533500x-1-4-ma-brak-mocy-4463110fiat forum wastegatehttps:fiatklubpolska.pl500x-533500x-1-4-ma-brak-mocy-4463111

Tagi dla tego tematu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl