Dziś zauważyłem, że po zamknięciu samochodu nie zamyka się klapka wlewu paliwa. Nie wyglada, aby było uszkodzone zamknięcie tylko po prostu go nie ma albo nie zauważyłem. Jak wygląda to w Waszych samochodach?
Dziś zauważyłem, że po zamknięciu samochodu nie zamyka się klapka wlewu paliwa. Nie wyglada, aby było uszkodzone zamknięcie tylko po prostu go nie ma albo nie zauważyłem. Jak wygląda to w Waszych samochodach?
Tak właśnie jest w każdej 500L oraz Tipo
Wysłane z mojego PRA-LX1 przy użyciu Tapatalka
Dziękuję za odpowiedź.
Klapka się nie zamyka, rygluje się wlew SMART FUEL, po zamknięciu kluczykiem nie da się nic włożyć przez tą "blaszkę"
!!! Grupa wsparcia na FB !!!
Wpisz na FaceBook:
Fiat 500L Polska i dołącz do Nas dzisiaj!
Tak. To normalne, że nie ma osobnego korka. Zamknięcie Smart fuel, moim zdaniem całkiem sensowne :-)
Sprawdziłem. Po zamknięciu samochodu nie blokuje się. Wystarczy, tak jak pistolet z dystrybutora, popchnąć 3 zabezpieczenia jednocześnie i otwiera się. Rozwiązanie fajnie ale jeśli trafi się jakis "przyjemniaczek", który bedzie chciał zrobić dowcip lub amator spuszczania paliwa to może nie być miło. Bądźmy dobrej myśli 😀
Hmm, faktycznie byłem w błędzie. Kiedyś próbowałem gmerać paluchem i rurką plastikową jej się wepchnąć mi nie udało na zamkniętym przez blaszkę. Ale dzisiaj auto zatankowałem jak było zamknięte.
A tak gdybając możliwe że ten system ma sitko zaraz za wlewem, tak jak np. w Toyocie Yaris, nie da się wepchnąć rurki do spuszczania bo blokuje się na sitku 20 cm dalej od wlewu.
Ale to tylko gdybanie. Wątpię żeby Włosi zostawili to tak otwarte, szczególnie że kradzieże w Italii się zdarzają, i felg i paliwa i wszystkiego.
!!! Grupa wsparcia na FB !!!
Wpisz na FaceBook:
Fiat 500L Polska i dołącz do Nas dzisiaj!
Ukraść paliwo to jedno ale fakt braku zamknięcia może skutkować dosypaniem czegoś lub wlaniem czegoś do naszych baków.... np. Zazdrosny sąsiad, który nie może przeżyć że mamy takie piękne auto jakim jest 500L[emoji3][emoji3][emoji23][emoji23]
Wysłane z mojego PRA-LX1 przy użyciu Tapatalka
Chyba kłódkę zamontuję 😆 przed sąsiadem-zazdrośnikiem.
Wczoraj sprawdzaliśmy z kolegą w 500X i Tipo, wnioski:
500X - auto zamknięte, ale do wlewu paliwa można się dostać,
Tipo - auto zamknięte, do wlewu można się dostać, włożyliśmy też plastikowy lejek będący na wyposażeniu Tipka.
Okazuje się, że każdy może nam zrobić w baku szambo
Panowie, odkrywacie "nowości"?
Można tak powiedzieć ale automatyczne zamknięcie klapki wlewu paliwa po zablokowaniu drzwi wydaje się być standardem. Tutaj raczej możemy mówić o niemiłym zaskoczeniu. Pozostaje nam z tym żyć.
Az sprawdzilem . Otwor wlewu normalnie zablokowany - 'na palec' nie reaguje . Ale sytuacja taka samo przy samochodzie otwartym lub zamknietym. Po blizszej analizie wyszlo , ze zarowno lejek jak i waz na stacji paliw po przylozeniu do wlewu naciska w trzech punktach jednoczesnie i odblokowuje klapke. Mowa o mechanizmie wlewowym. Klapka zewnetrzna nie jest ryglowana. Takie to niby zabezpiecznie. Moze w roznych egzemplarzach jest inaczej.
Bylo: Warszawa, 126p , skoda 100, 126elx, Berlingo 1.9 , mazda 626, Tipo 1.4, citroen AX, Toledo 2.3V5, perodua Kenari, Xara 2HDI , Stilo 1.9JTD,
Jest: Fiat 500L MPW 1.3Multijet 85KM