Szukam kogoś, ze wsadem do w/w radia. Potrzebuję język niemiecki, przestrojenie radia oraz aktualne mapy EU. Kontakt via forum lub tel 570 290 699.
Szukam kogoś, ze wsadem do w/w radia. Potrzebuję język niemiecki, przestrojenie radia oraz aktualne mapy EU. Kontakt via forum lub tel 570 290 699.
Chcesz aktualne mapy Europy do Uconnect 6,5"? Nikt takich nie widział i nie zobaczy. Zapomnij.
W Europie jest radio VP4, trochę inne niż hamerykan.
Z kiedy są ostatnie mapy do UConnect 6.5 w grypie FCA? Na Allegro ktoś robi wsad za 1500 PLN. Nie wiem co to jest warte i z czego przerabiane /marka, level software, data map/ Ktoś to ma u siebie na samochodzie?
Ostatnie mapy są z Q42015, aktualizacja tylko w ASO za 1000zł. Tak, mam Uconnect 6,5" VP4 u siebie w 500X, nawigacja to badziew (auto 2016 rok, mapy mam z Q42014), dopłaciłem, kłócę się teraz z FCA. Do tej pory zaoferowali mi rok aktualizacji za darmo. Nie należy liczyć na nowsze mapy niż dwa lata.
Dzięki za INFO. Bardziej niż navi zależy mi na normalnych częstotliwościach w radio oraz na języku niemieckim i lektorze. Musze to jakoś rozkminić. Ciekawe, czy RA3 6.5 form USA ogarnia UConnect Live ?
Język jest do zrobienia, a co do częstotliwości to trzeba zdumpować wsad i przestawić aby wybierał częstotliwości co "nie połówki", a 0.1 MHz. Da się to zrobić, ale trzeba kogoś kto się na tym zna i wie gdzie szukać tych wartości w dumpie. Dla przykładu w Audi idzie to zrobić - zależy też gdzie - ale generalnie z MMI (z nowszych autach). '
Wpierw dopytaj tego kogoś kto to robi czy daje na to gwarancję.
Jeżeli chcesz to samemu robić to wpierw ustal jaki eeprom tam siedzi, następnie coś co to czyta (np. Revelprog), analiza dumpa (to jest najtrudniejsze), wgranie dumpa. Czasami eeprom trzeba wylutować, bo nie zrobisz go wlutowanego (np. zmostowane piny i clipsem już nie podejdziesz).
Fiat Tempra 1.6l 8V, gaźnik, LPG, 450 tys. km przebiegu
Audi A8L 4.2l V8 Quattro, tiptronic - na długie podróże
Audi A6 2.8l V6, FWD, mulitronic (CVT) - do pracy
Peugeot 206 2.0 HDI - na dojazdy
Była służbowa: Toyota Auris II TS, 1.6l Valvematic @ 132KM
A on ci da na to gwarancje?
Również jakiś czas temu nabyłem fiata 500L Trekking, uconnect 6.5 RA3, wersja beats, mapy były z 2014 roku, oczywiście tylko NA- amerykańskie.
Zgłosiłem się do FCA USA z prośbą o pomoc w zmianie częstotliwości, map, dorobienie kluczyka (mam tylko jeden) oraz o kartę kodów- elektroniczny i mechaniczny (code card) i miałem jeszcze jedną akcję serwisową, FCA USA przesłało zapytanie do FCA EU, oni zgłosili się do mnie i powiedzieli, że nie mogą wykonać żadnego z moich zapytań. Przekazałem tą informację jeszcze raz do FCA USA, oni chyba delikatnie nakłonili FCA EU, zaproszono mnie do serwisu, akcje serwisową przeprowadzili i na tym się skończyło, map ani radia powiedzieli z góry, że nie zrobią, poradzili poszukać jakiś serwisów na necie, kluczyka nie wykonają i kodów też nie potrafią ogarnąć.
Miałem pisać kolejny raz do USA, ale dałem sobie spokój. Postanowiłem sam sobie jakoś poradzić.
Obecnie jestem w kontakcie z kilkoma programistami, mam mapy z 2019, działają świetnie. Ciekawostka, radia 6.5, nawet bez wersji live, posiadają np. WiFi. Walczymy z językiem i częstotliwością. Mam soft, co zmienia język i częstotliwość, ale to działa tylko dokąd radio jest uruchomione, język na zegarach zmienił się na stałe na pl, zmieniając język mam również dostępne TMC, na razie nie testowałem jak działa. Przypuszczam, że w najbliższzym czasie będę miał już spolszczoną jednostkę i europejskie częstotliwości.
Soft do map 2019 itd. nadaje się do 500x, 500l, RENEGADE
Także, da się to ogarnąć i nie kosztuje to nie wiadomo ile, bardziej mnie interesuje jak mogę sobie załatwić kartę kodów i kluczyk...
Jaka wersja map? Tak świeża w U6,5"? W europejskich są mapy Here, radio VP4 - nie ma WiFi ani SIM daty (Sierra swoją drogą) - wszystko można znaleźć w menu serwisowym.
Co więcej jeżeli o VP4 chodzi, to jeżeli ma się najnowszą wersję softu 18 (jak ja), to nie można wbić złamanych Map, co jest z sukcesem zrobione w sofcie 17.
Karty kodów zapewne już do 500L nie ma i nigdzie nie dostaniesz, chyba, że z auta w jakiś sposób odczytasz. Kody lecą w tle w Witechu 2.
Ja mam radio RA3, jak pisałem wyżej jest to amerykańska wersja - nie europejska VP4. Niektóre wersje amerykańskie (np moja: 333 NA MY14 REVA N S A) posiadają wifi i sim, da się to odblokować w ukrytym menu w ustawieniach navi (jak będę miał chwile, to wrzucę fotki z całego menu), w tym momencie już kilka osób pracuje nad tym jak zrobić żeby uconnect korzystał z karty 3G innej niż Autnet Mobile, na razie mogę się podłączyć jedynie przez ssh. 500L z tym radiem, jako jedyny nie posiada wyższej wersji softu niż 15.43.00. Jeśli masz soft 18, to już niestety nic nie zdziałasz, nikt tego jeszcze nie ogarną :/
dla zainteresowanych wrzucam fotki ukrytego menu w ustawieniach navi, Wifi uruchamia funkcja Start Qconn & Inetd
https://mega.nz/#F!6e5EzYTR!bRjn6nqbkJGxCVzXhgmN-Q
Witam
Czy ktos próbował wymienić radio z wersji usa na wersje ue ?