Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 1 z 3 123 OstatniOstatni
Posty od 1 do 15 z 34
Like Tree3lubi to!

Temat: 500L Trekking USA - UConnect 6.5 RA3 - dostosowanie EU  

  1. #1
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    21 listopad 2017
    Skąd
    Katowice
    Wiek
    53
    Postów
    5
    Auto
    Fiat 500L MultiAir
    Rocznik
    2016

    500L Trekking USA - UConnect 6.5 RA3 - dostosowanie EU

    Szukam kogoś, ze wsadem do w/w radia. Potrzebuję język niemiecki, przestrojenie radia oraz aktualne mapy EU. Kontakt via forum lub tel 570 290 699.



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Master
    Dołączył
    08 marzec 2016
    Skąd
    Toruń
    Postów
    5,590
    Auto
    500X Lounge 1.4 16V MultiAir Turbo, Seat Ateca Xperience 1.5 TSI Evo 2
    Rocznik
    04.2016, 05.2023
    Chcesz aktualne mapy Europy do Uconnect 6,5"? Nikt takich nie widział i nie zobaczy. Zapomnij.
    W Europie jest radio VP4, trochę inne niż hamerykan.

  4. #3
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    21 listopad 2017
    Skąd
    Katowice
    Wiek
    53
    Postów
    5
    Auto
    Fiat 500L MultiAir
    Rocznik
    2016
    Z kiedy są ostatnie mapy do UConnect 6.5 w grypie FCA? Na Allegro ktoś robi wsad za 1500 PLN. Nie wiem co to jest warte i z czego przerabiane /marka, level software, data map/ Ktoś to ma u siebie na samochodzie?

  5. #4
    Master
    Dołączył
    08 marzec 2016
    Skąd
    Toruń
    Postów
    5,590
    Auto
    500X Lounge 1.4 16V MultiAir Turbo, Seat Ateca Xperience 1.5 TSI Evo 2
    Rocznik
    04.2016, 05.2023
    Ostatnie mapy są z Q42015, aktualizacja tylko w ASO za 1000zł. Tak, mam Uconnect 6,5" VP4 u siebie w 500X, nawigacja to badziew (auto 2016 rok, mapy mam z Q42014), dopłaciłem, kłócę się teraz z FCA. Do tej pory zaoferowali mi rok aktualizacji za darmo. Nie należy liczyć na nowsze mapy niż dwa lata.

  6. #5
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    21 listopad 2017
    Skąd
    Katowice
    Wiek
    53
    Postów
    5
    Auto
    Fiat 500L MultiAir
    Rocznik
    2016
    Dzięki za INFO. Bardziej niż navi zależy mi na normalnych częstotliwościach w radio oraz na języku niemieckim i lektorze. Musze to jakoś rozkminić. Ciekawe, czy RA3 6.5 form USA ogarnia UConnect Live ?

  7. #6
    Administrator
    Dołączył
    28 grudzień 2007
    Skąd
    Oleśnica (wlkp)
    Wiek
    41
    Postów
    5,365
    Auto
    Fiat Tempra 1.6
    Rocznik
    1994
    Język jest do zrobienia, a co do częstotliwości to trzeba zdumpować wsad i przestawić aby wybierał częstotliwości co "nie połówki", a 0.1 MHz. Da się to zrobić, ale trzeba kogoś kto się na tym zna i wie gdzie szukać tych wartości w dumpie. Dla przykładu w Audi idzie to zrobić - zależy też gdzie - ale generalnie z MMI (z nowszych autach). '

    Wpierw dopytaj tego kogoś kto to robi czy daje na to gwarancję.
    Jeżeli chcesz to samemu robić to wpierw ustal jaki eeprom tam siedzi, następnie coś co to czyta (np. Revelprog), analiza dumpa (to jest najtrudniejsze), wgranie dumpa. Czasami eeprom trzeba wylutować, bo nie zrobisz go wlutowanego (np. zmostowane piny i clipsem już nie podejdziesz).
    Fiat Tempra 1.6l 8V, gaźnik, LPG, 450 tys. km przebiegu

    Audi A8L 4.2l V8 Quattro, tiptronic - na długie podróże
    Audi A6 2.8l V6, FWD, mulitronic (CVT) - do pracy
    Peugeot 206 2.0 HDI - na dojazdy
    Była służbowa: Toyota Auris II TS, 1.6l Valvematic @ 132KM


  8. #7
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    27 luty 2018
    Skąd
    poznan
    Wiek
    34
    Postów
    41
    Auto
    Siena
    Rocznik
    2000
    A on ci da na to gwarancje?

  9. #8
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    24 grudzień 2018
    Skąd
    USA
    Postów
    3
    Auto
    FIAT 500L 1V-1.4-TRB-165CV-TREKKING-5P.GS.DDCT-USA
    Rocznik
    2014

    Arrow

    Również jakiś czas temu nabyłem fiata 500L Trekking, uconnect 6.5 RA3, wersja beats, mapy były z 2014 roku, oczywiście tylko NA- amerykańskie.
    Zgłosiłem się do FCA USA z prośbą o pomoc w zmianie częstotliwości, map, dorobienie kluczyka (mam tylko jeden) oraz o kartę kodów- elektroniczny i mechaniczny (code card) i miałem jeszcze jedną akcję serwisową, FCA USA przesłało zapytanie do FCA EU, oni zgłosili się do mnie i powiedzieli, że nie mogą wykonać żadnego z moich zapytań. Przekazałem tą informację jeszcze raz do FCA USA, oni chyba delikatnie nakłonili FCA EU, zaproszono mnie do serwisu, akcje serwisową przeprowadzili i na tym się skończyło, map ani radia powiedzieli z góry, że nie zrobią, poradzili poszukać jakiś serwisów na necie, kluczyka nie wykonają i kodów też nie potrafią ogarnąć.
    Miałem pisać kolejny raz do USA, ale dałem sobie spokój. Postanowiłem sam sobie jakoś poradzić.
    Obecnie jestem w kontakcie z kilkoma programistami, mam mapy z 2019, działają świetnie. Ciekawostka, radia 6.5, nawet bez wersji live, posiadają np. WiFi. Walczymy z językiem i częstotliwością. Mam soft, co zmienia język i częstotliwość, ale to działa tylko dokąd radio jest uruchomione, język na zegarach zmienił się na stałe na pl, zmieniając język mam również dostępne TMC, na razie nie testowałem jak działa. Przypuszczam, że w najbliższzym czasie będę miał już spolszczoną jednostkę i europejskie częstotliwości.
    Soft do map 2019 itd. nadaje się do 500x, 500l, RENEGADE

    Także, da się to ogarnąć i nie kosztuje to nie wiadomo ile, bardziej mnie interesuje jak mogę sobie załatwić kartę kodów i kluczyk...
    Baxymba lubi to.

  10. #9
    Master
    Dołączył
    08 marzec 2016
    Skąd
    Toruń
    Postów
    5,590
    Auto
    500X Lounge 1.4 16V MultiAir Turbo, Seat Ateca Xperience 1.5 TSI Evo 2
    Rocznik
    04.2016, 05.2023
    Cytat Napisał RefLeks Zobacz post
    mam mapy z 2019
    Jaka wersja map? Tak świeża w U6,5"? W europejskich są mapy Here, radio VP4 - nie ma WiFi ani SIM daty (Sierra swoją drogą) - wszystko można znaleźć w menu serwisowym.
    Co więcej jeżeli o VP4 chodzi, to jeżeli ma się najnowszą wersję softu 18 (jak ja), to nie można wbić złamanych Map, co jest z sukcesem zrobione w sofcie 17.
    Karty kodów zapewne już do 500L nie ma i nigdzie nie dostaniesz, chyba, że z auta w jakiś sposób odczytasz. Kody lecą w tle w Witechu 2.

  11. #10
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    24 grudzień 2018
    Skąd
    USA
    Postów
    3
    Auto
    FIAT 500L 1V-1.4-TRB-165CV-TREKKING-5P.GS.DDCT-USA
    Rocznik
    2014
    Ja mam radio RA3, jak pisałem wyżej jest to amerykańska wersja - nie europejska VP4. Niektóre wersje amerykańskie (np moja: 333 NA MY14 REVA N S A) posiadają wifi i sim, da się to odblokować w ukrytym menu w ustawieniach navi (jak będę miał chwile, to wrzucę fotki z całego menu), w tym momencie już kilka osób pracuje nad tym jak zrobić żeby uconnect korzystał z karty 3G innej niż Autnet Mobile, na razie mogę się podłączyć jedynie przez ssh. 500L z tym radiem, jako jedyny nie posiada wyższej wersji softu niż 15.43.00. Jeśli masz soft 18, to już niestety nic nie zdziałasz, nikt tego jeszcze nie ogarną :/
    Baxymba lubi to.

  12. #11
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    24 grudzień 2018
    Skąd
    USA
    Postów
    3
    Auto
    FIAT 500L 1V-1.4-TRB-165CV-TREKKING-5P.GS.DDCT-USA
    Rocznik
    2014
    dla zainteresowanych wrzucam fotki ukrytego menu w ustawieniach navi, Wifi uruchamia funkcja Start Qconn & Inetd
    https://mega.nz/#F!6e5EzYTR!bRjn6nqbkJGxCVzXhgmN-Q
    Baxymba lubi to.

  13. #12
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    13 maj 2015
    Skąd
    Wrocław
    Postów
    35
    Auto
    500X 2.4 Multiair
    Rocznik
    2016
    Cytat Napisał Fiatowskifan Zobacz post
    język na zegarach zmienił się na stałe na pl, zmieniając język mam również dostępne TMC, na razie nie testowałem jak działa.
    Można się dowiedzieć, jak zmieniłeś język na stałe? Uruchomiłeś tylne światło przeciwmgielne?

  14. #13
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    28 styczeń 2019
    Skąd
    Tarnów
    Wiek
    46
    Postów
    32
    Auto
    500L 1.4T Multiair automat
    Rocznik
    2014
    Witam

    Czy ktos próbował wymienić radio z wersji usa na wersje ue ?

  15. #14
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    13 maj 2015
    Skąd
    Wrocław
    Postów
    35
    Auto
    500X 2.4 Multiair
    Rocznik
    2016
    Cytat Napisał Peter_21 Zobacz post
    Witam

    Czy ktos próbował wymienić radio z wersji usa na wersje ue ?
    Wymieniłem Uconnect 5' wersja USA na 6,5' wersja EU z nawigacją w 500X.
    Ostatnio edytowane przez koszyk24 ; 09-07-2019 o 16:48

  16. #15
    Master
    Dołączył
    08 marzec 2016
    Skąd
    Toruń
    Postów
    5,590
    Auto
    500X Lounge 1.4 16V MultiAir Turbo, Seat Ateca Xperience 1.5 TSI Evo 2
    Rocznik
    04.2016, 05.2023
    Cytat Napisał koszyk24 Zobacz post
    Wymieniłem Uconnect 5' wersja USA na 6,5' wersja EU z nawigacją w 500X.
    No to żeś super interes zrobił. Trzeba było wsadzić U5" do 500X, a nie badziew z Here 6,5" - nawi w tym czymś to dno - niestety mam, to wiem coś o tym.


 
Strona 1 z 3 123 OstatniOstatni

Podobne tematy

  1. TPMS w 500L Trekking
    Napisany przez SpEcMeN na forum 500L
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post: 13-09-2021, 12:05
  2. 500l Trekking żółto-biały Salon PL `13
    Napisany przez krzysztof hevea na forum Sprzedam samochód
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 20-02-2017, 13:19
  3. 500l trekking żółty sorrento
    Napisany przez krzysztof hevea na forum Moje auto
    Odpowiedzi: 21
    Ostatni post: 01-09-2016, 22:25
  4. Fiat obniża ceny modeli 500L oraz 500L Trekking
    Napisany przez ciril na forum Nowości & Portal
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 12-07-2014, 16:38
  5. Fiat 500L Trekking
    Napisany przez miszko na forum Nowości & Portal
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 28-12-2012, 21:18

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

konwersja jezyka fiat

przestrojenie radia uconnect forum

uconecct zmiana jexyka

https:fiatklubpolska.pl500l-532500l-trekking-usa-uconnect-6-5-ra3-dostosowanie-eu-401492

Tagi dla tego tematu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl