Witamy na Fiat Klub Polska
Posty od 1 do 7 z 7
  1. #1
    Master
    Dołączył
    03 sierpień 2010
    Skąd
    Częstochowa
    Postów
    4,588
    Auto
    Fia Tipo T-Jet 120/ AR Mito 1,4 16V
    Rocznik
    2017

    modyfikacje fiata 500

    Nie wiem czy to zrobilem dla tipo ale wkleje tutaj (bo na forum 500 tki sie nie udzielam . A mianowicie okleiłem tipkowi braciszka. Jak to mówią angole -racing strip, dach i logo.
    A z tylu dostał czujniki i koncówkę wydechu która radośnie popierduje . No i co najwazniejsze zbudowalem wiatę pod którą stoi -pospawalem z profili ocynkowanych, na górę poliwęglan dymiony niby odporny na grad.
    Dołączone zdjęcia Dołączone zdjęcia
    Ostatnio edytowane przez marx30 ; 25-09-2021 o 13:29



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Klubowicz
    Dołączył
    05 listopad 2017
    Skąd
    mazowieckie
    Postów
    275
    Auto
    Tipo Sedan 1.4 95 km, Tipo SW 1.4 16V T-JET
    Rocznik
    2020
    No i z fiacika, zrobiła się zacna żabka

  4. #3
    Klubowicz
    Dołączył
    29 styczeń 2021
    Skąd
    Bielsko Biała
    Postów
    405
    Auto
    Tipo SW 1.4
    Rocznik
    2020
    Pamiętasz, że jestem pierwszy w kolejce na tak wylalaną 500-tke
    Ostatnio edytowane przez Killer King ; 26-09-2021 o 08:38

  5. #4
    Master
    Dołączył
    03 sierpień 2010
    Skąd
    Częstochowa
    Postów
    4,588
    Auto
    Fia Tipo T-Jet 120/ AR Mito 1,4 16V
    Rocznik
    2017
    Pamiętam, pamiętam .
    Możecie się śmiać ale temu maluchowi inne auta zjeżdżają z drogi jak jadę lewym pasem(racing strip chyba wzmocnił ten efekt ale zauważyłem to już na pierwszej trasie . Jest to wyzwanie bo przy poza miejskich prędkościach nie ma czym przycisnąć jak w tipku choć licznikowe 160 poleciał
    Kolejny planowany temat to wyciszenie (w porównaniu z tipo jest przepaść, choć są tacy którzy mówią że w 500 jest cicho, a literatura podaje że takie jak ta czyli poliftowe są lepiej wyciszone. Zastanawiam się jakim cudem jak tam niemal nic nie ma . Tzn od strony silnka jest nienajgorzej on za bardzo nie doskwiera-nawet czesto nie pamietam by zmienic bieg, gorzej halasy trakcyjne od kół i podłogi. Już poprawilem bagażnik - wklejone poroso w nadkola i podłogę bagażnika. Popracuję też nad zabezpieczeniem antykorozyjnym elementów zawieszenia bo samo podwozie fabrycznie jest bez zarzutu jak to w fiatach.
    Bardzo ladnie pracuje skrzynia, dużo lepiej niż w grande i okazuje sie że lewarek jest w fajnym miejscu. No i badanie interfejsem centralki abs i ecu silnika potwierdzilo autentyczność przebiegu (nie chcialo mi sie tego robić przy zakupie) choć odometry się trochę rozjeżdżają - 32 tys. ABS i 34 tys. ECU licznik pokazuje 34 tys. Musze jeszcze wylaczyc alarm pasów ale kwestia przejsciowki ktora jest w drodze.
    Znakomite uzupelnienie dla tipka o tak odmiennej charakterystyce prowadzenia że szok. Nie czuć tej masy mega zwrotne i szybkie (w sensie chęci zmian kierunku) bardziej niż np. mito. Ale za to jazda na wprost to lekkie wyzwanie-nie trzyma tak pewnie kierunku. Pewnie kwestia geometrii, pochylenia wzrotnicy itp. bo np. kierownica niemal nie wraca sama do punktu zero. No inne zmapowanie silnika tak jakby pod maską było z półtora raza tyle.
    Ostatnio edytowane przez marx30 ; 26-09-2021 o 03:32

  6. #5
    Master
    Dołączył
    03 sierpień 2010
    Skąd
    Częstochowa
    Postów
    4,588
    Auto
    Fia Tipo T-Jet 120/ AR Mito 1,4 16V
    Rocznik
    2017
    Sorry że mieszam wątki ale jakoś tak wyszło
    I nie chodzi o tipo ale o 500 ale wyciszyłem troche auto. W karoserie w miejscach nadkoli poszla mata butylowa 2 mm czarna żeby całości potem nie smarować pastą która tu jest jedynie na łączeniach a na same nadkola te plastikowe nakleiłem piankę 6 mm. Na postoju przy opukiwaniu bardzo duża zmiana nie dudni jak stara skrzynia. Zobaczymy jak podczas jazdy. Jesli cos to da to zrobie tez w tipo. W podloge po stronie pasazer (bo tyle tylko miałem, musze dokupic) poszla pianka 10mm. I tu mala uwaga -sądząc po poziomie hałasu to myslalem ze tam co najwyzej jest centymetr filcu a tam nawalone wygłuszenia tak grubo jak w tipo (na oko 3-4 cm) choć innej jakości. Ale nie ma zachowanej ciągłości i nie ma tych pierdolniczków między drzwiami a błotnikami uszczelkw skrzydle drzwi itp. I to moze robić różnicę
    Dołączone zdjęcia Dołączone zdjęcia
    Ostatnio edytowane przez marx30 ; 01-10-2021 o 21:27

  7. #6
    Master
    Dołączył
    03 sierpień 2010
    Skąd
    Częstochowa
    Postów
    4,588
    Auto
    Fia Tipo T-Jet 120/ AR Mito 1,4 16V
    Rocznik
    2017
    No to dodam jeszcze (choć nikt tego nie czyta :-) że mimo że auto jest poliftowe czyli podobno lepiej wytłumione to jednak ustępuje np Tipkowi. Więc wygłuszyłem wiekszość podłogi matą bitumiczną i pianką 10mm wraz z grodzia silnika do pewnej wysokości, oraz drzwi częściowo matą bitumiczną blachę i pianką 6 mm tapicerkę. Szczególnie ta ostatnia operacja poprawiła akustykę, przestała rezonować tapicerka drzwi co jst mega wk..wiające. Wgl robotę skończyłem wieczorem a następnego dnia dopiero wsiadłem i zamknałem drzwi. I ten dźwięk mnie totalnie pozytywnie zaskoczył-zabrzmiało to jak w limuzynie -już rozumiem troche o czym gadają że dzwięk zamykania drzwi też może być premium.
    Dodałem też oświetlenie schowka oraz bagażnika (lampki z VW i krańcówka do schowka z BMW). Schowek jest zasilany z obwodu który sam się wyłącza jakby schowek został otwarty.Jak już ciągnąłem przewód to pociągnąłem jedną żyłe więcej i będzie podświetlenie nóg z przodu. Robi się jakby luksusowo :-).
    Dołączone zdjęcia Dołączone zdjęcia
    Ostatnio edytowane przez marx30 ; 28-10-2021 o 01:06

  8. #7
    Master
    Dołączył
    03 sierpień 2010
    Skąd
    Częstochowa
    Postów
    4,588
    Auto
    Fia Tipo T-Jet 120/ AR Mito 1,4 16V
    Rocznik
    2017
    a tu schowek
    Dołączone zdjęcia Dołączone zdjęcia


 

Podobne tematy

  1. T-JET tuning, modyfikacje, [oraz opcja z lpg]
    Napisany przez juri na forum Silniki benzynowe Tipo
    Odpowiedzi: 280
    Ostatni post: 12-10-2024, 11:18
  2. Diagnostyka, Tuning, Modyfikacje softu.
    Napisany przez egon na forum Diagnostyka, interfejsy, kody błędów
    Odpowiedzi: 23
    Ostatni post: 21-11-2020, 22:45
  3. Wasze modyfikacje/ulepszenia w GP i EVO
    Napisany przez mijun3 na forum Grande Punto
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post: 10-01-2019, 11:43
  4. Pytanie teoretyczne o modyfikacje centraliki.
    Napisany przez AutomobileFanatico na forum Diagnostyka, interfejsy, kody błędów
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 13-12-2013, 20:56
  5. Hiena 1,6 16V Modyfikacje (z innej beczki)
    Napisany przez treeder na forum Moje auto
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post: 25-10-2011, 00:31

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl