Witamy na Fiat Klub Polska
Posty od 1 do 9 z 9
  1. #1
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    11 wrzesień 2011
    Skąd
    Katowice
    Postów
    846
    Auto
    Była Brava 1.2 16V jest Audi A3 8l i Punto 2 1.2 8V [Kobiety]
    Rocznik
    2001

    Post Demontaż zegarów - Brava - Manual

    Wiele osób pyta jak dostać się do zegarów w Bravie. Poniżej przedstawiam mój krótki poradnik.
    Potrzebujemy:
    -Imbus [3]
    -Cierpliwości i spokoju

    W pierwszej kolejności opuszczamy kierownicę za pomocą wihajstra
    1.jpg

    Następnie odkręcamy dwie widoczne po opuszczeniu kierownicy śrubki..
    2.jpg

    Oraz pozostałe zaznaczone na zdjęciu..
    3.jpg

    Odkręcamy schowek z bezpiecznikami..
    4.jpg

    Wkładając palce podnosimy zatrzask w górę z wyczuciem żeby nie urwać - powinien odskoczyć plastik..
    5.jpg

    Wyciągamy kabelek od pozycjonowania świateł..
    6.jpg

    Mamy dostęp do głównej części zegarów - odkręcamy śrubki..
    7.jpg

    Tadam! Możecie odkurzać
    8.jpg
    Ostatnio edytowane przez Rick ; 14-08-2014 o 18:54



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    19 maj 2014
    Skąd
    Sosnowiec
    Wiek
    23
    Postów
    25
    Auto
    Brava 1.4
    Rocznik
    1996
    poradniczek ladny bardzio ladny napewno sie przyda

  4. #3
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,644
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Brakuje jeszcze wzmianki o odkręceniu śrubki pod osłoną bezpieczników - zaraz pod lewym nawiewem. Jeśli Rick nie miałeś tam wkręta to znaczy że zegary nie były wyciągane pierwszy raz Ja jeszcze polecę położenie na obudowę kolumny kierowniczej jakiejś miękkiej szmatki podczas wyciągania i wkładania ramki zegarów - można sobie ją brzydko porysować..
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  5. #4
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    11 wrzesień 2011
    Skąd
    Katowice
    Postów
    846
    Auto
    Była Brava 1.2 16V jest Audi A3 8l i Punto 2 1.2 8V [Kobiety]
    Rocznik
    2001
    Mam śrubkę ale nie ma potrzeby jej odkręcać Wszystko ładnie wychodzi bez odkręcania
    Szmatka - jak najbardziej

  6. #5
    Master
    Dołączył
    05 listopad 2009
    Skąd
    Łódź
    Wiek
    18
    Postów
    1,121
    Auto
    Fiat Marea Weekend 1.9JTD
    Rocznik
    1999
    Nie napisałeś też o ważnym detalu. Jakby komuś zachciało się wypinać zegary z kluczykiem w stacyjce to dostanie w gratisie błąd poduszek Ot, taka ciekawostka.
    They see me trollin', they hatin'
    Marea Weekend 1.9 JTD CF2 oraz: Focus MK2 1.6TDCi, Thalia 1.4 i Nuova Bravo 1.4 T-Jet
    Nie pomagam przez PW

  7. #6
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,644
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Cytat Napisał Rick Zobacz post
    Mam śrubkę ale nie ma potrzeby jej odkręcać Wszystko ładnie wychodzi bez odkręcania
    To masz coś znaczy pourywane już bo śrubka wkręca się właśnie w ramkę licznika - trzyma ją
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  8. #7
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    11 wrzesień 2011
    Skąd
    Katowice
    Postów
    846
    Auto
    Była Brava 1.2 16V jest Audi A3 8l i Punto 2 1.2 8V [Kobiety]
    Rocznik
    2001
    Dlatego strzegę się niezaufanych mechaników jak ognia

  9. #8
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    21 sierpień 2014
    Skąd
    czewa
    Wiek
    28
    Postów
    1
    Auto
    grande
    Rocznik
    2004
    Cytat Napisał karwoj25 Zobacz post
    Nie napisałeś też o ważnym detalu. Jakby komuś zachciało się wypinać zegary z kluczykiem w stacyjce to dostanie w gratisie błąd poduszek Ot, taka ciekawostka.
    Dla tego też , najlepiej jest odłączać akumulator przy każdej nawet najmniejszej próbie grzebania przy kabelkach czy elektronice

  10. #9
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,644
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Cytat Napisał gpalkaline Zobacz post
    Dla tego też , najlepiej jest odłączać akumulator przy każdej nawet najmniejszej próbie grzebania przy kabelkach czy elektronice
    W tym wypadku to nie ma sensu - po co? A uwierz są auta w których nawed to nie pomaga np. Ford Mondeo MK3 - kolega wymieniał żarniki w ksenonach i odpiął aku. Tak czy inaczej po złożeniu wszystkiego i podłączeniu aku samopozycjonowanie ustawiło lampy w dół i trzeba było to odblokować na komputerze..
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT


 

Podobne tematy

  1. [manual] Zmiana zegarów z EL na HL (z obrotomierzem)
    Napisany przez Krzysztof na forum Siena, Palio
    Odpowiedzi: 63
    Ostatni post: 23-03-2017, 22:22
  2. BRAVA 1.4 12v - wymiana zegarów.
    Napisany przez martre na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 07-05-2014, 14:04
  3. demontaż zegarów
    Napisany przez czaro85 na forum Stilo
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 13-12-2013, 16:41
  4. Demontaż alternatora fiat brava 1.2 16v
    Napisany przez wojtek918 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post: 10-04-2013, 08:51
  5. Brava 1.4 12V - Spalone elementy na płytce zegarów
    Napisany przez kasia29g na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post: 31-12-2012, 14:42

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

Tagi dla tego tematu

http://www.iparts.pl