Witamy na Fiat Klub Polska
Posty od 1 do 6 z 6
  1. #1
    Administrator
    Dołączył
    28 grudzień 2007
    Skąd
    Toruń
    Wiek
    34
    Postów
    5,290
    Auto
    Fiat Tempra 1.6
    Rocznik
    1994

    Oferta dla klubowiczów Fiat Klub Polska. Regeneracja turbosprężarek FIAT



    Specjalna oferta naszej pracowni regeneracji turbosprężarek dla klubowiczów Fiat Klub Polska.
    Jak to działa? Bardzo prosto - wystarczy powołać się na Fiat Klub Polska i od zaraz udzielimy 10% rabatu na naprawę turbosprężarki.

    Specjalistyczna pracownia regeneracji turbosprężarek ASO Bosch Service – Pawlik.

    ASO Bosch Service – Pawlik prowadzi działalność już od 1994 roku. Nasz serwis zajmuje się m.in. kompleksową naprawą turbosprężarek takich firm, jak: Borg Warner, Garrett, Holset, IHI, KKK, Mitsubishi, Schwitzer, Toyota. Wszystkie turbosprężarki są wyważane i doważane na najnowszych urządzeniach firmy Schenck, a więc lidera w tej dziedzinie. Dzięki tym urządzeniom, dokładność wyważania jest nawet większa, niż w przypadku fabrycznie wyważanych zespołów wirujących turbosprężarki. Posiadamy wyważarkę niskoobrotową TB Comfort oraz wysokoobrotową TB Sonio. Ponadto, do pomiarów i regulacji zmiennej geometrii turbosprężarki (VNT), sterownikami elektronicznymi, oraz elektroniczny zawór REA, używamy profesjonalnych i rekomendowanych przez firmę Schenck urządzeń: REDAT GateTest – 3 oraz ATD-1. Dzięki tym urządzeniom, jesteśmy w stanie dokonać regulacji zmiennej geometrii i sterowników elektronicznych tak, aby odpowiadały fabrycznie nowym turbosprężarkom. W procesie czyszczenia turbosprężarek, wykorzystujemy myjki wysokociśnieniowe TURBOClean, myjkę ultradźwiękową oraz specjalistyczne piaskarki niemieckiej firmy AUER. My nie tylko naprawiamy turbosprężarkę, ale również szukamy możliwej przyczyny jej uszkodzenia oraz informujemy o tym klienta. Poniżej prezentujemy mocno skrócony proces regeneracji turbosprężarki.

    Tak wygląda nasza specjalistyczna pracownia:



    Skrócony proces regeneracji turbosprężarki
    1. Odbiór uszkodzonej turbosprężarki oraz utworzenie nowego zlecenia.
    2. Rozbiórka turbosprężarki oraz wstępne oględziny części.
    3. Czyszczenie elementów turbosprężarki w myjkach wysokociśnieniowych.
    4. Piaskowanie poszczególnych elementów, które nadają się do ponownego użycia.
    5. Wyważanie wałka na wyważarce TB Comfort.
    6. Następnie wyważanie wałka z kołem kompresji na TB Comfort.
    7. Złożenie rdzenia turbosprężarki na częściach najwyższej jakości.
    8. Po złożeniu rdzenia turbosprężarki następuje doważanie go na TB Sonio (generowany jest protokół).
    9. Złożenie turbosprężarki.
    10. Badanie i regulacja zmiennej geometrii, sterownika elektronicznego bądź zaworu upustowego, za pomocą urządzeń REDAT GateTest – 3 oraz ATD-1.
    11. Wydanie klientowi.

    Jak widać, jest to bardzo krótko opisany przebieg regeneracji turbosprężarki. Cały proces regeneracji turbosprężarki można zobaczyć na naszej stronie regeneracja turbosprężarek Fiat

    Wszystkie turbosprężarki objęte są 12 – miesięczną gwarancją bez limitu przejechanych kilometrów.

    Typowe objawy i przyczyny uszkodzonej turbosprężarki
    Najczęstszym objawem uszkodzonej turbosprężarki, jest niewątpliwie spadek mocy silnika, piszczenie i gwizdanie, a często również ubywający olej silnikowy. Niekiedy właściciele samochodów wymieniają bardzo kosztowne podzespoły silnika, mając nadzieję na rozwiązanie usterki. Ubywający olej w mniemaniu niektórych mechaników, może znikać przez zużyte pierścienie tłokowe lub uszczelniacze zaworowe. Zapominają jednak o tak ważnym elemencie, jakim jest turbosprężarka. Turbosprężarka jest częścią układu smarującego. W ciągu jednej minuty, przez turbosprężarkę przepływa kilka litrów oleju, co pokazuje powagę możliwie zaistniałej nieszczelności w turbinie. Jak rozpoznać, że to turbosprężarka przepuszcza olej? Najprościej jest zdjąć przewód dolotowy przy samej turbosprężarce (przy wyłączonym silniku) i jeśli w przewodzie jak i na łopatkach wirnika będą ślady oleju to znak, że czeka nas regeneracja turbosprężarki. Przyczyną tego jest uszkodzony pierścień uszczelniający na wałku, przez co powstaje luz wzdłużny i poprzeczny, a tym samym możliwość wycieku oleju. Kolejnym objawem może być brak mocy, co najczęściej jest winą zapieczonej zmiennej geometrii turbosprężarki bądź uszkodzonego zaworu podciśnieniowego. Problem ten zazwyczaj dotyka turbosprężarek w silnikach wysokoprężnych, gdyż powstający nagar zanieczyszcza kierownice zmiennej geometrii. Nasza pracownia oferuje usługę samego wyczyszczenia zmiennej geometrii/zaworu upustowego turbosprężarki, bez potrzeby regeneracji. Kolejnym objawem uszkodzonej turbosprężarki mogą być niepokojące gwizdy oraz piski. Tutaj problem często tkwi w nieszczelnym układzie dolotowym oraz uszkodzonym kole kompresji. Przewód można zlokalizować poprzez ich demontaż i ocenę stanu technicznego. Koło kompresji też można ocenić (tylko na wyłączonym silniku), poprzez demontaż przewodu dolotowego przy turbosprężarce. Jeżeli łopatki wirnika są poszarpane lub wygięte, turbosprężarka nadaje się do regeneracji. Przyczyną uszkodzonego przewodu może być chociażby przeładowanie turbosprężarki lub niewłaściwy montaż przewodu a czasem po prostu starość przewodu. Przyczyną uszkodzonego koła kompresji natomiast, jest przedostanie się na łopatki wirnika ciała obcego. Najczęściej dzieje się tak, na skutek nie wymienianego na czas filtra powietrza lub przez nieszczelność przewodu dolotowego do turbosprężarki. Częstym objawem uszkodzonej turbosprężarki może być również zatarcie się zespołu wirującego turbosprężarki. Dzieje się tak na skutek przerwanego dopływu oleju smarującego turbosprężarkę. Również nieumiejętna eksploatacja pojazdu wyposażonego w turbosprężarkę, może przynieść taki właśnie efekt. Przyczyną jest najczęściej zanieczyszczony olej silnikowy oraz niewłaściwa eksploatacja pojazdu. Jedynym wyjściem jest regeneracja turbosprężarki.



    Serwisy partnerskie – Demontaż i montaż – Gdzie regenerować turbosprężarki?
    regeneracja turbosprężarek mazowieckie
    regeneracja turbosprężarek śląskie
    regeneracja turbosprężarek śląskie
    regeneracja turbosprężarek małopolskie
    regeneracja turbosprężarek dolnośląskie
    regeneracja turbosprężarek łódzkie
    regeneracja turbosprężarek pomorskie
    regeneracja turbosprężarek lubelskie
    regeneracja turbosprężarek podkarpackie
    regeneracja turbosprężarek kujawsko-pomorskie
    regeneracja turbosprężarek zachodniopomorskie
    regeneracja turbosprężarek warmińsko-mazurskie
    regeneracja turbosprężarek świętokrzyskie
    regeneracja turbosprężarek podlaskie
    regeneracja turbosprężarek opolskie
    regeneracja turbosprężarek lubuskie
    Fiat Tempra 1.6l 8V, gaźnik, LPG, 450 tys. km przebiegu,

    Audi A8L 4.2l V8 Quattro, tiptronic
    Audi A6 2.8l V6, mulitronic (CVT)
    Była służbowa: Toyota Auris II TS, 1.6l Valvematic @ 132KM




  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    04 grudzień 2010
    Skąd
    Waw
    Postów
    1,000
    Auto
    Accord VIII
    Rocznik
    2012
    Ktos ma jakies doswiadczenie z ta firma?

  4. #3
    Administrator
    Dołączył
    28 grudzień 2007
    Skąd
    Toruń
    Wiek
    34
    Postów
    5,290
    Auto
    Fiat Tempra 1.6
    Rocznik
    1994
    To ta sama firma tutaj Regeneracja, naprawa wtryskiwaczy COMMON RAIL - BOSCH Service tylko rozszerzyła działalność o regenerację turbosprężarek. Ja co prawda nic nie regenerowałem (nie mam suszarki w aucie, a jeżdżę benzyniakami to i wtrysków do diesla nie mam), ale mogę polecić z uwagi na bdb kontakt z nimi.
    Fiat Tempra 1.6l 8V, gaźnik, LPG, 450 tys. km przebiegu,

    Audi A8L 4.2l V8 Quattro, tiptronic
    Audi A6 2.8l V6, mulitronic (CVT)
    Była służbowa: Toyota Auris II TS, 1.6l Valvematic @ 132KM


  5. #4
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    04 grudzień 2010
    Skąd
    Waw
    Postów
    1,000
    Auto
    Accord VIII
    Rocznik
    2012
    Fakt ze dopiero rozpoczeli dzialanosc z turbosprezarkami lekko odstrasza.

  6. #5
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    06 luty 2014
    Skąd
    Warszawa
    Wiek
    37
    Postów
    1
    Auto
    Ducato 2.2
    Rocznik
    2009
    Ale jest ok.

  7. #6
    Administrator
    Dołączył
    11 styczeń 2008
    Skąd
    Pleszew
    Wiek
    35
    Postów
    3,713
    Auto
    Lancia Lybra 1,9JTD 115KM CF3
    Rocznik
    2002
    Moze sie przydać kiedyś
    VW Polo 9N 1,2 12V - żony
    LANCIA LYBRA 1,9 JTD 115KM

    Fiat Brava
    Lancia Lybra


    Jeśli uważasz, ze ktoś Ci pomógł, kliknij "gwiazdkę" reputacji przy jego poście

    Tak mało, a tak może pomóc Składka Klubowa


 

Podobne tematy

  1. Fiat Klub Polska obsługuje Taptalk
    Napisany przez miszko na forum Obsługa portalu i forum
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 20-07-2011, 11:41
  2. Witaj Na Fiat Klub Polska!
    Napisany przez miszko na forum Nowości & Portal
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 13-06-2011, 21:23
  3. Kontakt z Fiat Klub Polska
    Napisany przez miszko na forum Nowości & Portal
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 13-06-2011, 21:20
  4. Fiat Forum zmienia się w Fiat Klub Polska
    Napisany przez miszko na forum Forum ogólne o Fiat
    Odpowiedzi: 14
    Ostatni post: 05-06-2011, 13:38

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

Tagi dla tego tematu

http://www.iparts.pl