Witamy na Fiat Klub Polska
Posty od 1 do 3 z 3
  1. #1
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    04 styczeń 2011
    Skąd
    Legnica
    Postów
    7
    Auto
    UlysseII 2.0jtd

    Uno 1.4, 96 r. 70 KM beznzyna +gaz, problem z pompką paliwa

    Witam, jakiś czas temu miałem dziurawy zbiornik i pompka pracowała na sucho, potem kiedy wymieniłem zbiornik okazało się że pompka nie działa, wymieniłem na nową i przy okazji wymieniłem bezpiecznik, nowa pompka ładnie działała przez jakąś godzinę by po tym czasie silnik zaczął się krztusić aż wreszcie przestał działać. Okazało się że bezpiecznik spalony no i pompka też. Wcześniej zauważyłem że jeden z przewodów przy zbiorniku paliwa (od pompki) ten dwużyłowy jest lekko naderwany i uszkodzona izolacja - zaizolowałem to. Teraz znów założyłem nową pompkę i nowy bezpiecznik. No i problem ponowny bo po uruchomieniu pompka działa super, ale znów słychać że silnik zaczyna się krztusić. Wyjąłem bezpiecznik na wszelki wypadek by nie doszło do wcześniejszej sytuacji i silnik pracuje na samym gazie. Gdzie zacząć szukać przyczyny usterki? Przekaźnik? (to gdzie on się znajduje - obok bezpiecznika?), ten przewód zaizolowany? (lepiej rozebrać wtyczkę i skrócić przewód by nie było naderwanego kabla?). Jak sprawdzić czy napięcie podawane do pompki paliwa jest dobre? Nadmienię, że przed awarią zbiornika i suchej pracy pompki wszystko działało bezproblemowo.
    Dziękuję za wszelkie sugestie.



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    19 marzec 2013
    Skąd
    kraśnik
    Wiek
    50
    Postów
    702
    Auto
    marea 1,9 JTD 105 / Bravo 1,4 12V
    Rocznik
    1999
    Witam . zacznij od pomiaru napięcia ładowania - może jest za duże powinno być 14,2 v jeśli jest ok . wypnij złączkę pompy (tą z grubymi kablami ) podłącz miernik i niech kolega przełącza stacyjkę ale nie na zapłon odczytasz jakie jest napięcie zasilania pompy , jeśli wszystko jest ok to może być wina filtra wstępnego - taki kosz w którym siedzi pompa jak zamulony a nie dałeś nowego to pompa zabierze z niego paliwo , przez sitko mało wejdzie i pompa po czasie chodzi na sucho

  4. #3
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    04 styczeń 2011
    Skąd
    Legnica
    Postów
    7
    Auto
    UlysseII 2.0jtd
    Dzięki wielkie za odpowiedź.
    W poniedziałek pomierzę te wartości na przewodach od pompy, a co do tego wstępnego filierka to może faktycznie racja, bo założyłem stary filterek, poszukam jakiegoś nowszego.
    Pozdrawiam


 

Podobne tematy

  1. Problem z wskaźnikem paliwa
    Napisany przez cygan_1_ na forum LPG - Liquified Petroleum Gas
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 17-06-2013, 22:41
  2. Problem z dawką paliwa.
    Napisany przez gregfil na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 27
    Ostatni post: 31-08-2012, 17:01
  3. Problem z tankowaniem paliwa marea
    Napisany przez miras3334 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 18
    Ostatni post: 29-09-2011, 21:09
  4. problem z pompą paliwa
    Napisany przez Remote na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 12-07-2010, 12:34
  5. Wskazówka paliwa - problem
    Napisany przez Rafo na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post: 05-02-2009, 19:51

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

pompa paliwa uno 1.4

pompa paliwa fiat uno 1.4

pompa paliwa uno

uno 1.4 bezpieczniki

fiat 1.4 gaz spalona pompka

gdzie jest brzpiecznik gazu fiat uno

pompa paliwa w uno

pompa paliwa fiat uno

fiat uno 1.4 pompka paliwa

fiatunopompkapaliwowa

Tagi dla tego tematu

http://www.iparts.pl