Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Posty od 16 do 26 z 26

Temat: Gaz w Uno 1,4 i.e.S  

  1. #16
    Klubowicz
    Dołączył
    24 lipiec 2012
    Skąd
    DJ
    Postów
    315
    Auto
    Skoda Octavia 1,9 TDI
    Rocznik
    2000
    Cytat Napisał pit14 Zobacz post
    i miało co psuć często zapycha się silniczek krokowy i wtedy się zdymi
    To ze tobie sie popsuł nie znaczy ze się ciągle psuje.
    Załóż sobie II gen. Chodzi lepiej niż I i zmniejsza ryzyko wystrzału

    Cytat Napisał pit14 Zobacz post
    Ja bym założył 2 generacje do tego auta-koszt podobny do 1 gen. a będzíie lepiej się sprawować.
    Dokladnie



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #17
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    19 marzec 2013
    Skąd
    kraśnik
    Wiek
    50
    Postów
    702
    Auto
    marea 1,9 JTD 105 / Bravo 1,4 12V
    Rocznik
    1999
    Cytat Napisał Damian-jg Zobacz post
    To ze tobie sie popsuł nie znaczy ze się ciągle psuje.
    Załóż sobie II gen. Chodzi lepiej niż I i zmniejsza ryzyko wystrzału


    Dokladnie
    Kolego . miałem gaz pierwszej w takim silniku i nie miałem silniczka , ale paru moich znajomków musiało kupić nowe bo w gazie jest taki syf że masakra jak się zalepił to płukanie nie pomagało a mojemu koledze centralka padła przez silniczek . w pierwszej generacji to jedynie membrany w parowniku padają . Wystrzał będziesz miał wtedy gdy zawory będą miały zły luz zaworowy przy niedomkniętym zaworze dolotowym zapłon może być w kolektorze i wtedy bum a przy niedomkniętym wylotowym niespalona mieszanka zapali się w wydechu - z tego robią się wystrzały na benzynie też

  4. #18
    Master
    Dołączył
    11 kwiecień 2012
    Skąd
    Łódź
    Postów
    2,222
    Auto
    Bravo 1.4 tjet '09
    Rocznik
    2009
    Powiem tak : niech autor tematu sam zadecyduje jaką instalacje założyć a ja dodam tylko od siebie , że jeździłem 5 lat Uniaczem 1.4 ies z LPG II generacji i nigdy nie miałem problemów ani z silnikiem ani z instalacją.

  5. #19
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,644
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Cytat Napisał pit14 Zobacz post
    i miało co psuć często zapycha się silniczek krokowy i wtedy się zdymi koszt nieduży bo 45 zł ale jak padnie to ciężko wrócić na gazie do domu jak zamknięty będzie na pierwszej generacji miałem Tipo z takim silnikiem i bdb sobie radził .
    Każda nowa instalacja ma 2 lata gwarancji - koszt żaden w razie awarii, poza tym przez te 2 lata nie sądzę aby coś się stało jeżeli będzie instalacja na normalnych elementach składana..

    Do tego auta tylko gaz I/II gen, jeżeli auto jest na wtrysku to jedyną legalną instalacją jest II gen bo I gen nie ma kontroli emisji spalin.
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  6. #20
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    12 lipiec 2013
    Skąd
    Rzepin
    Wiek
    24
    Postów
    55
    Auto
    Uno 1,4 ie
    Rocznik
    1995
    Dziękuje dam znać jak już będzie po wszystkim

  7. #21
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    28 październik 2012
    Skąd
    Głowno
    Wiek
    23
    Postów
    6
    Auto
    Fiat Uno 1,0
    Z tego co słyszałem to pierwszej generacji już nie montują, jeśli nawet założą to nie przejdzie przeglądu (normy spalin). Pakuj 2 gen. cena około 1300 - 1400zł, dobry gazownik i Uniak będzie hulał aż miło Miałem takiego z gazociągiem więc znam temat.

  8. #22
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    19 marzec 2013
    Skąd
    kraśnik
    Wiek
    50
    Postów
    702
    Auto
    marea 1,9 JTD 105 / Bravo 1,4 12V
    Rocznik
    1999
    Cytat Napisał Patrick345 Zobacz post
    Z tego co słyszałem to pierwszej generacji już nie montują, jeśli nawet założą to nie przejdzie przeglądu (normy spalin). Pakuj 2 gen. cena około 1300 - 1400zł, dobry gazownik i Uniak będzie hulał aż miło Miałem takiego z gazociągiem więc znam temat.
    pierwszą generację jeszcze zakłada się do samochodów bez sondy lambda i bez katalizatora oraz gaźnikowych chociaż już u nas tego mało i nikt nie kupuje staroci oprócz szrotów nie chodzi o normy emisji spalin bo od tego jest katalizator tylko o zabezpieczenie silnika i modułu wtryskowego przed uszkodzeniem i błędami . . W samochodach do 1996 można stosować gaz pierwszej generacji - warunek sonda lambda nie może być zaraz za kolektorem wylotowym i w nim fiat tipo miał pod podłogą przed katalizatorem jakiś metr od kolektora a miałem na wtrysku 1,4 CAT. DGT i dobrze się sprawował na gazie pierwszej generacji - wszystko zależy od fachowca który to robi - względnie od kasy

  9. #23
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,644
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Fakt jest taki, że montaż I gen. do aut posiadających elektroniczną kontrolę emisji spalin jest nielegalne i za to auto teoretycznie przeglądu przejść nie powinno. Różnica w cenie znikoma - nie rozumiem w w ogóle rozmowy.. I gen to się to tarpana i fiata 125 montowało
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  10. #24
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    19 marzec 2013
    Skąd
    kraśnik
    Wiek
    50
    Postów
    702
    Auto
    marea 1,9 JTD 105 / Bravo 1,4 12V
    Rocznik
    1999
    I gen to się to tarpana i fiata 125 montowało - i ople na tym jeździły i fiaty i vw kwestia -zasobności portwela

  11. #25
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,644
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Cytat Napisał pit14 Zobacz post
    kwestia -zasobności portwela
    Bez obrazy ale raczej ludzkiej głupoty.. Po co skoro cena instalcji 150zł różnicy? Skoro te 150zł zwróci się w miesiąc..? Myślę, że to ot..
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  12. #26
    Master
    Dołączył
    11 kwiecień 2012
    Skąd
    Łódź
    Postów
    2,222
    Auto
    Bravo 1.4 tjet '09
    Rocznik
    2009
    Moim zdaniem też nie powinno się montować I gen. do aut z elektroniczną kontrolą emisji spalin... Ale może to wynikać z tego że "fachowcy" nie umieli założyć dobrze II gen. więc montowali I gen. i auto jakoś jeździło Tylko że taka instalacja psuje katalizator (jeśli auto jest w miarę nowe oczywiście


 
Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

fiat uno 1 4

uno forum

dlaczego czesto zapycha sie silniczek krokowy

Tagi dla tego tematu

http://www.iparts.pl