Witamy na Fiat Klub Polska
Posty od 1 do 11 z 11

Temat: Temperatura Silnika  

  1. #1
    Klubowicz
    Dołączył
    04 wrzesień 2012
    Skąd
    Birmingham
    Postów
    30
    Auto
    Fiat Ulysse 2.2 JTD 2004

    Temperatura Silnika

    Niby znany problem a jednak. Temperatura w miescie nie przekracza 80 stopni. Jak dotykam rury z obiegiem zewnetrzyn to juz zaczyna sie nagrzewac przy 70-73 stopniach. Wniosek: zepsuty termostat. Kupilem nowy i to samo. Napisamem do sprzedawcy ze jest cos nie tak a on mi odpisał ze jest termostat dobry i temperatura nie powinna przekroczyc 80 stopni w czasie pracy. Z tego co wiem właściwa temperatura pracy to 90 stopni. Czy sprzedawca kłamie czy też rzeczywiście ma racje?



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Administrator
    Dołączył
    28 sierpień 2009
    Skąd
    Gdynia/Lębrok
    Postów
    11,078
    Auto
    FF 1.8 TDCi
    Rocznik
    2001
    Temperatura w zależności od silnika oscyluje w granicach 87 stopni

    Wysyłane z mojego GT-I9100 za pomocą Tapatalk 2, przy użyciu Swype

    Przed założeniem nowego tematu zapoznaj się z :
    Regulamin | Szukaj | Skargi |
    Kontakt| Zanim stworzysz nowy temat

    Jest:
    -rower
    -FF 1.8 TDCi
    Było:
    -Brava 1.4 S 75 KM
    -Marea 1.9 JTD na FKP

  4. #3
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,644
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    W zależności od silnika i termostatu.. Generalnie powinno być właśnie te 85-90 podczas normalnej pracy..
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  5. #4
    Klubowicz
    Dołączył
    04 wrzesień 2012
    Skąd
    Birmingham
    Postów
    30
    Auto
    Fiat Ulysse 2.2 JTD 2004
    "W zależności od silnika i termostatu" tzn. z zależności od firmy czy od rodzaju? Jeżeli w danym modelu silnika przewidziana jest temperatura pracy ..... stopni to raczej celem każdej firmy produkującej termostaty jest zrobienie takiego który utrzymuje tą odpowiednią temperaturę, tak? Mówimy o nowym termostacie.
    Mój termostat na pierścieniu , tam gdzie jest również uszczelka gumowa, ma taką małą dziurkę z małym metalowym "pypciem, wentylkiem" przez którą podobno ucieka ciśnienie z małego obiegu. Czy ktoś się spotkał z takim rozwiązaniem? Mam wrażenie że właśnie przez ta dziurkę ucieka cała ciepła woda i dla tego silnik nawet nie podchodzi do temperatury 90 stopni. Co wy o tym myślicie?

  6. #5
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,644
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Cytat Napisał azbach Zobacz post
    Jeżeli w danym modelu silnika przewidziana jest temperatura pracy ..... stopni to raczej celem każdej firmy produkującej termostaty jest zrobienie takiego który utrzymuje tą odpowiednią temperaturę, tak?
    Wydawałoby się logiczne ale tak nie jest.. Są termostaty na różne temperatury.. Chodzi być może o to że fizycznie wyglądający tak samo termostat stosowany jest w różnych modelach auta i są różne temp otwierania. Ale sprzedają to jako jeden.. Najlepiej szukać po oryginalnym numerze części.
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  7. #6
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    06 marzec 2011
    Skąd
    Zabrze
    Postów
    72
    Auto
    UNO/ULYSSE
    a ten pypeć to nie przypadkiem odpowietrznik-w 2.0 JTD tam właśnie mam odpowietrznik.
    A czy te 80 stopni ci w czymś bardziej przeszkadza (podwyższone spalanie,czy złe ogrzewanie)bo ja tak nie bardzo na to zwracam uwagę ale w czaje jazdy zawsze się obniża temp.a w korkach to te 90 ma
    FIAT ULYSSE 2.0JTD 16V << srebrny >> 145 kkm
    FIAT UNO 1.4ieS LPG << czarny >> 324500 km +++

  8. #7
    Klubowicz
    Dołączył
    04 wrzesień 2012
    Skąd
    Birmingham
    Postów
    30
    Auto
    Fiat Ulysse 2.2 JTD 2004
    Tak mi się wydaje że przez to może być większe spalanie bo jeżdżę nim spokojnie nawet bardzo spokojnie to pali mi ok8.5 litra na setkę. Wydaje mi się że trochę za dużo. Czytałem opinie że średnio one palą około 8 dlatego to właśnie podejrzewam. Po za tym miałem cytrynkę C5 i przejeżdżałem jakieś 2-3 km i już leciało gorące powietrze a w tym trochę muszę przejechać żeby tak się stało. Chce doprowadzić ten samochód do pełnego stanu a takie szczegóły mnie irytują.

  9. #8
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    14 kwiecień 2013
    Skąd
    Warszawa
    Wiek
    28
    Postów
    18
    Auto
    ulysse
    Rocznik
    1994
    Witam, posiadam ulysse 94r 2.0 b/g, jaką macie temperaturę silnika na wskaźniku ? ja odkąd go kupiłem praktycznie zawsze mam powyżej 90stopni, trochę mieszanej jazdy i jazda w góre do 100 i tak w kółko, po wymianie silnika temp, tak samo, po wymianie chłodnicy (zakładałem klimę) to samo.... Nigdy się nie zagotował, ale mam wrażenie że podczas trasy 93-95 stopni to za dużo....

  10. #9
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    06 marzec 2011
    Skąd
    Zabrze
    Postów
    72
    Auto
    UNO/ULYSSE
    masz dobrze odpowietrzony układ chłodniczy?
    może ktoś kiedyś grzebał w liczniku i przestawił wskazówkę od temp.silnika
    sprawdź czy masz odpowiedni czujnik według katalogu i jak znajdziesz jakie ma mieć wskazania na mierniku to go przemierz.
    FIAT ULYSSE 2.0JTD 16V << srebrny >> 145 kkm
    FIAT UNO 1.4ieS LPG << czarny >> 324500 km +++

  11. #10
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    14 kwiecień 2013
    Skąd
    Warszawa
    Wiek
    28
    Postów
    18
    Auto
    ulysse
    Rocznik
    1994
    TAK odpowietrzony, dodam że czujnik na pewno zmieniałem przy okazji wymiany czujnika temp. dla komputera, Zastanawiam się nad tym licznikiem, może jak ktoś licznik kręcił to coś zmajstrował bo do 60km/h wskazówka się trzęsie

  12. #11
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    06 marzec 2011
    Skąd
    Zabrze
    Postów
    72
    Auto
    UNO/ULYSSE
    trzęsie bo za słabo wciśnięta linka w licznik -jak pogrzebałem w uno w liczniku też się tak trzęsie.
    wskazówka od temperatury nie wiem czy nie jest sterowana jakąś cewką.
    FIAT ULYSSE 2.0JTD 16V << srebrny >> 145 kkm
    FIAT UNO 1.4ieS LPG << czarny >> 324500 km +++


 

Podobne tematy

  1. Mała temperatura silnika
    Napisany przez pavel12 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 19
    Ostatni post: 15-12-2012, 16:03
  2. Temperatura silnika
    Napisany przez adi000 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post: 10-11-2012, 16:38
  3. Temperatura silnika
    Napisany przez adi000 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 07-05-2012, 07:40
  4. Niska temperatura silnika
    Napisany przez PictBridge na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post: 15-06-2011, 19:36
  5. [osprzęt silnika] temperatura silnika ulysse 2.0
    Napisany przez zuladaniel na forum Ulysse
    Odpowiedzi: 15
    Ostatni post: 10-04-2011, 19:31

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

termostat fiat ulysse 2004 2 0 jtd

fiat ulisse 2004 termostat

termostat fiat ulysse

klub fiata ulissesa

termostat fiat ulysse 2004

fiat ulisses termostat na iako temperature

fist 2.0 jtd 70 stopni

wymiana termostatu 2.2 jtd

jak wymienic termostat fiat ulysse

termostat do zrobienia we fiacie ulysses

gdzie jest termostat w fiat ulysse

klub ulissesa 2 2 jtd

gdzie termostat fiat ullyse 2 2 jtd

jak obnizyc temp silnika do 80 stopni

fiat ullyse temperatura

fiat ulysse gdzie znajduje sie termostat

wymiana termostatu fiat ulysse

Tagi dla tego tematu

http://www.iparts.pl