Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 4 z 4 PierwszyPierwszy ... 234
Posty od 46 do 54 z 54
  1. #46
    Klubowicz
    Dołączył
    05 styczeń 2016
    Skąd
    Rybnik
    Wiek
    35
    Postów
    302
    Auto
    Ulysse Nuovo 3.0 V6
    Rocznik
    2003
    Dzięki. Instrukcję znalazłem na Peugeot Servicebox, jest czytelniejsza niz ta moja niemiecka i polska... Z pilotem powalcze później.

    Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #47
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    05 marzec 2016
    Skąd
    Białystok
    Postów
    72
    Auto
    Fiat ulysse
    Rocznik
    04.2004

  4. #48
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    05 marzec 2016
    Skąd
    Białystok
    Postów
    72
    Auto
    Fiat ulysse
    Rocznik
    04.2004
    Witam. Mam pytanie o regulację linki gazu. Tzn już doszedłem w jaki sposób się reguluje , ale czy auto po wrzuceniu pierwszego biegu i puszczeniu lekko pedału sprzęgła powinno jechać , bez dodawania gazu? Trochę mnie to dziwi , ale może i tak powinno być. Czyli miałem volvo w automacie , i mam Ulysse

  5. #49
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    28 wrzesień 2014
    Skąd
    małopolska
    Postów
    55
    Auto
    Ulysse2.0 ; Idea 1,4 ; GrC4Picasso 1,6HDi
    Rocznik
    Idea 04/06, Picasso 9/10
    Witam, troszkę luzu na lince nie zaszkodzi, pomimo że giętka i w pancerzu - ale silnik się kiwa i nie powinien sobie dodawać obrotów,
    a bieg jałowy 750-800 obr/min po wstępnym nagrzaniu
    mój słaby 2.0 8v raptem 121 KM - bez balastu tez rusza bez gazu i to na żwirze niezagęszczanym
    Bez urazy-nasze Eurovany PSA spokojnie można porównywać do Volva -zarówno twałością, solidnością, funkcjonalnością nawet chyba górują nad kombi Volvo
    miałem 360 GLT, troszkę jeździłem innymi; 850, 940,460, S40

  6. #50
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    05 marzec 2016
    Skąd
    Białystok
    Postów
    72
    Auto
    Fiat ulysse
    Rocznik
    04.2004
    Witaj i dzięki za info. Czytam i super ,że potrafisz się podzielić swoją wiedzą bez żadnego cwaniactwa,. Prosta , jasna odpowiedź , zrozumiała dla każdego.
    Co do jazdy na , to po włączeniu zapłonu , więc ssanie pewnie , ale i na pierwszym biegu , po lekkim puszczeniu sprzęgła już auto ma ochotę jechać. Co do obrotów , to są w okolicy 900 obr /min .Jeśli tak , to lać paliwo i jeździć. W poniedziałek jadę w trasę nad morze i ocenię walory jazdy w trasie , jak i spalanie.

  7. #51
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    28 wrzesień 2014
    Skąd
    małopolska
    Postów
    55
    Auto
    Ulysse2.0 ; Idea 1,4 ; GrC4Picasso 1,6HDi
    Rocznik
    Idea 04/06, Picasso 9/10
    witaj, po zapaleniu zimnego silnika tym bardziej w zimie obroty mogą być w niektórych silnikach/autach większe niż już po wstępnym rozgrzaniu na biegu jałowym czyli 1100 czy 1200 zamiast jałowych np. 800 czy 850 obr/min
    tutaj nasze vany nie są małe ani lekkie mogą wozić po 7/8 osób więc dobrano tak przełożenia , żeby "standardowi"użytkownicy nie narzekali że przy ruszaniu z rodziną silnik im gaśnie - więc jak auto nawet z silnikiem 2.0 ma na pokładzie 2/3 osoby to może być żwawe jak kompakt,
    poza tym to jak pisałem dopracowane samochody osobowe więc hałaśliwosć silnika nie jest pożądana
    Ulysse das ist kein LKW Transporter

  8. #52
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    28 wrzesień 2014
    Skąd
    małopolska
    Postów
    55
    Auto
    Ulysse2.0 ; Idea 1,4 ; GrC4Picasso 1,6HDi
    Rocznik
    Idea 04/06, Picasso 9/10
    Cytat Napisał sympatyk Zobacz post
    Witam, troszkę luzu na lince nie zaszkodzi, pomimo że giętka i w pancerzu - ale silnik się kiwa i nie powinien sobie dodawać obrotów
    mała poprawka; to dotyczy starszej wersji Ulyssesa/ Evasiona jak pedał jest połączony tylko linką z krzywką przepustnicy,

    w nowszej wersji może być jak widziałem w Citroenie c8 2,2 linka jest pomiędzy pedałem gazu, a krzywką w podszybiu w komorze silnika i poprzez czujnik elektrycznym sygnałem do sterownika przepustnicy w takim przypadku wskazana jest kontrola kompem diagnost /Diagbox , Lexia/ adaptacji przepustnicy

  9. #53
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    05 marzec 2016
    Skąd
    Białystok
    Postów
    72
    Auto
    Fiat ulysse
    Rocznik
    04.2004
    Myślę ,że i u mnie jest połączony pedał z krzywka i tam jest luz, który zlikwidowałem .Tzn zapiąłem spinkę , po naciągnięciu linki , ale obroty są na poziomie 800-900. I jak Ty tez napisałeś , po odpaleniu przez krótki czas są obroty w granicach 1200

  10. #54
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    28 wrzesień 2014
    Skąd
    małopolska
    Postów
    55
    Auto
    Ulysse2.0 ; Idea 1,4 ; GrC4Picasso 1,6HDi
    Rocznik
    Idea 04/06, Picasso 9/10
    to "na odległość -wygląda" że jest dobrze
    i niech się szczęśliwie kręci


 
Strona 4 z 4 PierwszyPierwszy ... 234

Podobne tematy

  1. Kilka pytań o JTD
    Napisany przez warrior na forum Rozmowy o technice
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post: 16-06-2014, 22:05
  2. Kilka pytań bez odpowiedzi
    Napisany przez jayoz na forum Stilo
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post: 31-10-2013, 12:10
  3. Kilka usterek kilka pytań ???
    Napisany przez wwlbravo na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post: 16-04-2012, 11:03
  4. kilka pytań
    Napisany przez repjansmks na forum Punto II
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 26-04-2010, 18:38
  5. kilka pytań
    Napisany przez ksx na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 13
    Ostatni post: 21-11-2008, 16:15

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

brak podswietlenia wyswietlacza w 807

peugeot 807 jak podswietlic panel klimatyzacji

Tagi dla tego tematu