Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 4 z 4 PierwszyPierwszy ... 234
Posty od 46 do 54 z 54
  1. #46
    Klubowicz
    Dołączył
    05 styczeń 2016
    Skąd
    Rybnik
    Wiek
    36
    Postów
    453
    Auto
    Ford Mondeo mk4 1.8 TDCi
    Rocznik
    2003
    Dzięki. Instrukcję znalazłem na Peugeot Servicebox, jest czytelniejsza niz ta moja niemiecka i polska... Z pilotem powalcze później.

    Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #47
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    05 marzec 2016
    Skąd
    Białystok
    Postów
    75
    Auto
    Fiat ulysse
    Rocznik
    04.2004

  4. #48
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    05 marzec 2016
    Skąd
    Białystok
    Postów
    75
    Auto
    Fiat ulysse
    Rocznik
    04.2004
    Witam. Mam pytanie o regulację linki gazu. Tzn już doszedłem w jaki sposób się reguluje , ale czy auto po wrzuceniu pierwszego biegu i puszczeniu lekko pedału sprzęgła powinno jechać , bez dodawania gazu? Trochę mnie to dziwi , ale może i tak powinno być. Czyli miałem volvo w automacie , i mam Ulysse

  5. #49
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    28 wrzesień 2014
    Skąd
    małopolska
    Postów
    77
    Auto
    Ulysse2.0 ; Idea 1,4 ; GrC4Picasso 1,6HDi
    Rocznik
    Idea 04/06, Picasso 9/10
    Witam, troszkę luzu na lince nie zaszkodzi, pomimo że giętka i w pancerzu - ale silnik się kiwa i nie powinien sobie dodawać obrotów,
    a bieg jałowy 750-800 obr/min po wstępnym nagrzaniu
    mój słaby 2.0 8v raptem 121 KM - bez balastu tez rusza bez gazu i to na żwirze niezagęszczanym
    Bez urazy-nasze Eurovany PSA spokojnie można porównywać do Volva -zarówno twałością, solidnością, funkcjonalnością nawet chyba górują nad kombi Volvo
    miałem 360 GLT, troszkę jeździłem innymi; 850, 940,460, S40

  6. #50
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    05 marzec 2016
    Skąd
    Białystok
    Postów
    75
    Auto
    Fiat ulysse
    Rocznik
    04.2004
    Witaj i dzięki za info. Czytam i super ,że potrafisz się podzielić swoją wiedzą bez żadnego cwaniactwa,. Prosta , jasna odpowiedź , zrozumiała dla każdego.
    Co do jazdy na , to po włączeniu zapłonu , więc ssanie pewnie , ale i na pierwszym biegu , po lekkim puszczeniu sprzęgła już auto ma ochotę jechać. Co do obrotów , to są w okolicy 900 obr /min .Jeśli tak , to lać paliwo i jeździć. W poniedziałek jadę w trasę nad morze i ocenię walory jazdy w trasie , jak i spalanie.

  7. #51
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    28 wrzesień 2014
    Skąd
    małopolska
    Postów
    77
    Auto
    Ulysse2.0 ; Idea 1,4 ; GrC4Picasso 1,6HDi
    Rocznik
    Idea 04/06, Picasso 9/10
    witaj, po zapaleniu zimnego silnika tym bardziej w zimie obroty mogą być w niektórych silnikach/autach większe niż już po wstępnym rozgrzaniu na biegu jałowym czyli 1100 czy 1200 zamiast jałowych np. 800 czy 850 obr/min
    tutaj nasze vany nie są małe ani lekkie mogą wozić po 7/8 osób więc dobrano tak przełożenia , żeby "standardowi"użytkownicy nie narzekali że przy ruszaniu z rodziną silnik im gaśnie - więc jak auto nawet z silnikiem 2.0 ma na pokładzie 2/3 osoby to może być żwawe jak kompakt,
    poza tym to jak pisałem dopracowane samochody osobowe więc hałaśliwosć silnika nie jest pożądana
    Ulysse das ist kein LKW Transporter

  8. #52
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    28 wrzesień 2014
    Skąd
    małopolska
    Postów
    77
    Auto
    Ulysse2.0 ; Idea 1,4 ; GrC4Picasso 1,6HDi
    Rocznik
    Idea 04/06, Picasso 9/10
    Cytat Napisał sympatyk Zobacz post
    Witam, troszkę luzu na lince nie zaszkodzi, pomimo że giętka i w pancerzu - ale silnik się kiwa i nie powinien sobie dodawać obrotów
    mała poprawka; to dotyczy starszej wersji Ulyssesa/ Evasiona jak pedał jest połączony tylko linką z krzywką przepustnicy,

    w nowszej wersji może być jak widziałem w Citroenie c8 2,2 linka jest pomiędzy pedałem gazu, a krzywką w podszybiu w komorze silnika i poprzez czujnik elektrycznym sygnałem do sterownika przepustnicy w takim przypadku wskazana jest kontrola kompem diagnost /Diagbox , Lexia/ adaptacji przepustnicy

  9. #53
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    05 marzec 2016
    Skąd
    Białystok
    Postów
    75
    Auto
    Fiat ulysse
    Rocznik
    04.2004
    Myślę ,że i u mnie jest połączony pedał z krzywka i tam jest luz, który zlikwidowałem .Tzn zapiąłem spinkę , po naciągnięciu linki , ale obroty są na poziomie 800-900. I jak Ty tez napisałeś , po odpaleniu przez krótki czas są obroty w granicach 1200

  10. #54
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    28 wrzesień 2014
    Skąd
    małopolska
    Postów
    77
    Auto
    Ulysse2.0 ; Idea 1,4 ; GrC4Picasso 1,6HDi
    Rocznik
    Idea 04/06, Picasso 9/10
    to "na odległość -wygląda" że jest dobrze
    i niech się szczęśliwie kręci


 
Strona 4 z 4 PierwszyPierwszy ... 234

Podobne tematy

  1. Kilka pytań o JTD
    Napisany przez warrior na forum Rozmowy o technice
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post: 16-06-2014, 21:05
  2. Kilka pytań bez odpowiedzi
    Napisany przez jayoz na forum Stilo
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post: 31-10-2013, 11:10
  3. Kilka usterek kilka pytań ???
    Napisany przez wwlbravo na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post: 16-04-2012, 10:03
  4. kilka pytań
    Napisany przez repjansmks na forum Punto II
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 26-04-2010, 17:38
  5. kilka pytań
    Napisany przez ksx na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 13
    Ostatni post: 21-11-2008, 15:15

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

wymiana lampy tylnej fiat ulysse I forum

brak podswietlenia wyswietlacza w 807

peugeot 807 jak podswietlic panel klimatyzacji

fiat ulysse montaz zarowki

Tagi dla tego tematu

http://www.iparts.pl