Witamy na Fiat Klub Polska
Posty od 1 do 7 z 7
  1. #1
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    03 maj 2009
    Skąd
    Katowice
    Postów
    8
    Auto
    fiat ulysse 2,2jtd

    450 000 km na ulysse 2,2 jtd

    Czy silnik fiata ulysse 2,2 jtd po przejechaniu 450 000 km musi byc remontowany?

    Ktos mowil ze takie silniki potrafia zjechas 800 000 km... przy samochodach servisowanych
    i normylnej jezdzie ( zadne zylowanie na wysokich obrotach itd.)

    Na forumach pisano ze jedyne problemy tych silnikow to przewody nad/pod-cisnieniowe
    i ich sensory ktore sie zabrudzaja i gdy ich nie mozna wyczyscic trzeba je wymienic.

    Czy ktos zdobyl w tej kwestii jakies doswiadczenia?


    z gory dziekuje!
    -NeTTT the Planet-



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    14 styczeń 2008
    Skąd
    dziki kraj
    Postów
    3,467
    Auto
    osobowe
    Rocznik
    nieistotny
    Przedewszystkim nie ma czegoś takiego jak limit km do przeglądu, może za PRLu było ale i tak wiele silników miało remont na papierze a częsci do żyda. To czy twój silnik wymaga remontu można powiedzieć na podstawie dobrej diagnostyki. Pomierzyć ciśnienie na cylindrach, ciśnienie oleju, sprawdzić logi z kompa i już można co nieco powiedzieć o kondycji silnika i potrzebie jakiegoś remontu.

  4. #3
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    03 maj 2009
    Skąd
    Katowice
    Postów
    8
    Auto
    fiat ulysse 2,2jtd
    No!, Spotkalem sie z kim trzeba i przepuscilismy Ulyske przez OBD2 scanner,
    wyczytal blad funkcji czujnika polozenia walka rozrzadu... (P0023?)
    Wymienilismy ten sensor przy tej okazji wymienilismy korektor ustawienia tego walka rozrzadu .... i komplet pasek rozrzadu z rolkami....
    -Jak juz to wszystko bylo pootwierane to zrobilem na zapas zeby miec to z glowy.
    Cisnienie jeszcze bedzie trzeba sprawdzic.... koles cos mowil jeszcze ze czujnik poziomu cieczy w zbiorniku do FAP cos nie teges, wymienie go i z glowy...

    Pytanie jeszcze : Jesli samochod nie bierze oleju (po zmianie filtra i oleju i zrobieniu 2,5tys km nie brakuje nic) , to czy to swiadczy ze taki silnik jest zle smarowany?
    Ponoc silnik powinien brac setke na 5000 km wtedy jest dobrze dotarty?
    Ja mialem Opla Vectre 1,6 75 koni i 260 000km na liczniku i ani grama nie wziela
    przez 10 000 km ( od zniany do zmiany) - to tez bylo nie tak ? czy jak to jest?

    Jesli ktos by mnie mogl oswiecic to bede b. wdzieczny!
    -NeTTT the Planet-

  5. #4
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    14 styczeń 2008
    Skąd
    dziki kraj
    Postów
    3,467
    Auto
    osobowe
    Rocznik
    nieistotny
    Coś tam zawsze bierze, tyle że szabelka łapie Ci lustro oleju w misce, a żeby tam na takiej powierzchni zarejestrować widoczny ubytek to musiałoby Ci pożreć z 0,1-0,2l.

  6. #5
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    11 czerwiec 2009
    Skąd
    Swiebodzin
    Postów
    4
    Auto
    Fiat Ulysse '98 2.0 benz/gaz 16valve 132 KM
    Przyjacielu!Kazdy samochod bierze olej,ale...dobry bierze tyle ,ze prawi sie tego nie zauwaza.Moj Ulysse na 12 tys nie bierze prakt nic.tzn nie widac ubytku.Ale np.Audi podaje w instr. ,ze ma prawo wziac nawet do 1l oleju na tys km,w zaleznosci od uzytkowania.czyli jest bardzo roznie.Jesli silnik ma za slabe smarowanie,to miedzy innymi sie szybko grzeje i glosno chodzi. Pozdrawiam!

  7. #6
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    12 czerwiec 2013
    Skąd
    Francja
    Wiek
    42
    Postów
    57
    Auto
    Fiat ulysse 2.2 jtd
    Rocznik
    2004
    Witam jak sprawdzić ze silnik ma slabe smarowanie bo u mnie właśnie chodzi glosno i mnie to denerwuje
    Oleju nie bierze ale na zimnym silniku chodzi głośniej temperatura caly czas 82 w kortach jak rośnie to klime włączam i spada do 82 i mogę tak stać i nic

  8. #7
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    06 marzec 2011
    Skąd
    Zabrze
    Postów
    72
    Auto
    UNO/ULYSSE
    w instrukcji pisze że może spalić 0.5-1 l na 1000km ale może a nie musi
    ubywanie oleju niema nic wspólnego ze smarowaniem bo silnik smarowany nie ujmuje oleju (olej opływ ,smaruje ,chłodzi różne elementy silnika i spływa do miski skąd znowu jest pompowany do smarowania) oleju ubywa kiedy gwałtownie wciskamy pedał gazu wtedy może część oleju zostać zassany do spalania przez turbinę i chyba przez pierścienie (ostra jazda powoduje znikanie oleju)oczywiście czym bardziej wyeksploatowany silnik tym więcej zużywa oleju .
    FIAT ULYSSE 2.0JTD 16V << srebrny >> 145 kkm
    FIAT UNO 1.4ieS LPG << czarny >> 324500 km +++


 

Podobne tematy

  1. fiat Ulysse
    Napisany przez rysek na forum Ulysse
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post: 01-12-2016, 07:43
  2. Instrukcja Fiat Ulysse I
    Napisany przez mbred na forum Ulysse
    Odpowiedzi: 14
    Ostatni post: 10-09-2014, 15:50
  3. [silnik] ulysse bez turbo ? ogólne usterki mojego samochodu
    Napisany przez Oktawian na forum Ulysse
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post: 20-08-2010, 21:47
  4. [silnik] ULYSSE HELP
    Napisany przez Ci4y na forum Ulysse
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 20-07-2009, 07:23
  5. [PDF] Ulysse
    Napisany przez miszko na forum Ulysse
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 25-01-2008, 14:35

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

2 2 jtd opinie

2.2 jtd opinie

fiat ulysse silnik jtd

2 2 JTD

silnik fiata 2 2 jtd

silnik 2.2 jtd opinie

silnik 2 2jtd

forum silnik fiata 2 2jtd

silnik 2.2 jtd ulisse opinie

fiat ulysse 2.2 jtd opinie

silnik 2 2 jtd

2.2 jtd

silnik fiat 2 2 jtd

fiat ulisses 2 forumczesci do fiata ulysse 2 2 jtdrozrzad silnika 2 2 jtdfiat ulisses 2 2 jtdfiat ulysse 2 2jtd forum opinie o silniku itd 2 2 fiatfiat 2 2 jtd opinieforum opinie uzytkownikow fiata ulise jtd
http://www.iparts.pl