Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Posty od 16 do 29 z 29
Like Tree1lubi to!

Temat: 2.1 Td Lukas Epic  

  1. #16
    Klubowicz
    Dołączył
    10 czerwiec 2011
    Skąd
    Zdzieszowice
    Wiek
    48
    Postów
    259
    Auto
    Lancia Kappa SW & Atu Plus 1.6 GLI
    Rocznik
    1997 & 1997
    Jak zrobisz wszystko według manualna będzie dobrze. Zapomnisz o problemach z obrotami,gaśnięciem samochodu itp.

    Pamiętaj,żeby ustawić właśnie kąt wtrysku. W przeciwnym razie powyżej 1ookm/h może Ci się podnosić temperatura silnika.

    Opis masz w manuału.

    Tak z czystej ciekawości,jaka cena zestawu?

    Wysłane z mojego HUAWEI NXT-L29 przy użyciu Tapatalka
    Dyskusja z właścicielem VW o motoryzacji nie ma sensu, tak jak gra w szachy z gołębiem.
    Nieważne jak dobry jestem w szachy, gołąb przewróci figury, nasra na planszę i będzie się puszył jakby wygrał.



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #17
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    01 kwiecień 2010
    Skąd
    Rzeszów
    Postów
    43
    Auto
    Ulisse
    Dziękuję za wszystkie wskazówki

    Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka

  4. #18
    Klubowicz
    Dołączył
    10 czerwiec 2011
    Skąd
    Zdzieszowice
    Wiek
    48
    Postów
    259
    Auto
    Lancia Kappa SW & Atu Plus 1.6 GLI
    Rocznik
    1997 & 1997
    I jak postępy z Twoim Fiatem?

    Wysłane z mojego HUAWEI NXT-L29 przy użyciu Tapatalka
    Dyskusja z właścicielem VW o motoryzacji nie ma sensu, tak jak gra w szachy z gołębiem.
    Nieważne jak dobry jestem w szachy, gołąb przewróci figury, nasra na planszę i będzie się puszył jakby wygrał.

  5. #19
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    01 kwiecień 2010
    Skąd
    Rzeszów
    Postów
    43
    Auto
    Ulisse
    Cytat Napisał Alan Zobacz post
    I jak postępy z Twoim Fiatem?

    Wysłane z mojego HUAWEI NXT-L29 przy użyciu Tapatalka
    W poniedziałek biorą się za niego, myślę że wszystko będzie ok, dam znać co i jak


    Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka

  6. #20
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    01 kwiecień 2010
    Skąd
    Rzeszów
    Postów
    43
    Auto
    Ulisse
    I gówno "przeszczep" się nie udał autko ładnie odpala pracuje równo ale nie wchodzi w ogóle na obroty, i brak pomysłów co może być przyczyną.
    Czyżby pompa byłą uszkodzona którą zakupiłem...?
    Jakieś pomysły co z tym fantem zrobić ...?

  7. #21
    Klubowicz
    Dołączył
    10 czerwiec 2011
    Skąd
    Zdzieszowice
    Wiek
    48
    Postów
    259
    Auto
    Lancia Kappa SW & Atu Plus 1.6 GLI
    Rocznik
    1997 & 1997
    Jeśli auto pali, silnik pracuje... Ja bym w tej sytuacji podstawił go do jakiegoś gościa który ogarnia pompy. Ta pompa ma sterowanie mechaniczne. Tam nie za bardzo ma się co zepsuć.

    Wysłane z mojego HUAWEI NXT-L29 przy użyciu Tapatalka
    Dyskusja z właścicielem VW o motoryzacji nie ma sensu, tak jak gra w szachy z gołębiem.
    Nieważne jak dobry jestem w szachy, gołąb przewróci figury, nasra na planszę i będzie się puszył jakby wygrał.

  8. #22
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    01 kwiecień 2010
    Skąd
    Rzeszów
    Postów
    43
    Auto
    Ulisse
    Cytat Napisał Alan Zobacz post
    Jeśli auto pali, silnik pracuje... Ja bym w tej sytuacji podstawił go do jakiegoś gościa który ogarnia pompy. Ta pompa ma sterowanie mechaniczne. Tam nie za bardzo ma się co zepsuć.

    Wysłane z mojego HUAWEI NXT-L29 przy użyciu Tapatalka
    Co dlaczego nie reaguje na żadne cięga ?

    Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka

  9. #23
    Klubowicz
    Dołączył
    10 czerwiec 2011
    Skąd
    Zdzieszowice
    Wiek
    48
    Postów
    259
    Auto
    Lancia Kappa SW & Atu Plus 1.6 GLI
    Rocznik
    1997 & 1997
    Tego nie wiem, próbowałem znaleźć jakieś info w necie na temat braku reakcji na gaz w tej pompie. Piszą że w tym typie wskazuje to na zanieczyszczenie pompy. Może przy demontażu, może w transporcie..

    W takiej sytuacji chyba najlepszym wyjściem będzie właśnie wizyta u kogoś kto pompy robi.

    To Bosch VE 281.

    Zadzwoń do jakiegoś gościa od pomp i zapytaj co może być.

    Wysłane z mojego HUAWEI NXT-L29 przy użyciu Tapatalka
    Dyskusja z właścicielem VW o motoryzacji nie ma sensu, tak jak gra w szachy z gołębiem.
    Nieważne jak dobry jestem w szachy, gołąb przewróci figury, nasra na planszę i będzie się puszył jakby wygrał.

  10. #24
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    01 kwiecień 2010
    Skąd
    Rzeszów
    Postów
    43
    Auto
    Ulisse
    Cytat Napisał Alan Zobacz post
    Tego nie wiem, próbowałem znaleźć jakieś info w necie na temat braku reakcji na gaz w tej pompie. Piszą że w tym typie wskazuje to na zanieczyszczenie pompy. Może przy demontażu, może w transporcie..

    W takiej sytuacji chyba najlepszym wyjściem będzie właśnie wizyta u kogoś kto pompy robi.

    To Bosch VE 281.

    Zadzwoń do jakiegoś gościa od pomp i zapytaj co może być.

    Wysłane z mojego HUAWEI NXT-L29 przy użyciu Tapatalka
    I Tak zrobiłem gostek ma ją przeglądnoć

    Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka

  11. #25
    Klubowicz
    Dołączył
    10 czerwiec 2011
    Skąd
    Zdzieszowice
    Wiek
    48
    Postów
    259
    Auto
    Lancia Kappa SW & Atu Plus 1.6 GLI
    Rocznik
    1997 & 1997
    Coś już wiadomo?

    Wysłane z mojego HUAWEI NXT-L29 przy użyciu Tapatalka
    Dyskusja z właścicielem VW o motoryzacji nie ma sensu, tak jak gra w szachy z gołębiem.
    Nieważne jak dobry jestem w szachy, gołąb przewróci figury, nasra na planszę i będzie się puszył jakby wygrał.

  12. #26
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    01 kwiecień 2010
    Skąd
    Rzeszów
    Postów
    43
    Auto
    Ulisse
    Pompa musi przejść regenerację jestem umówiony z gościem w czwartek po świętach, dam znać co i jak

  13. #27
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    01 kwiecień 2010
    Skąd
    Rzeszów
    Postów
    43
    Auto
    Ulisse
    DSCF0997.JPGDSCF0998.JPG

    Tak wygląda auto po przeszczepie

  14. #28
    Klubowicz
    Dołączył
    10 czerwiec 2011
    Skąd
    Zdzieszowice
    Wiek
    48
    Postów
    259
    Auto
    Lancia Kappa SW & Atu Plus 1.6 GLI
    Rocznik
    1997 & 1997
    W końcu jezdzi [emoji16] tak jak rozmawialiśmy, musisz jeszcze podłączyć podciśnienie do kolektora ( to które masz teraz zaslepione) i będzie cacy. Mozna wiedzieć jaki koszt był przeszczepu i sprawdzenia pompy?

    Wysłane z mojego HUAWEI NXT-L29 przy użyciu Tapatalka
    Dyskusja z właścicielem VW o motoryzacji nie ma sensu, tak jak gra w szachy z gołębiem.
    Nieważne jak dobry jestem w szachy, gołąb przewróci figury, nasra na planszę i będzie się puszył jakby wygrał.

  15. #29
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    01 kwiecień 2010
    Skąd
    Rzeszów
    Postów
    43
    Auto
    Ulisse
    oto strona gostka który to wszystko ogarnął mój przeszczep pompy.

    MECHANIKA POJAZDOWA, DIAGNOSTYKA DIESEL Zbigniew Zięba - Diagnostyka i naprawa silników oraz wtryskiwaczy


 
Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

pompa epic xm

uszczelnianie lukas epic

regulator obrotow 2.1 td serwis

pompa wtryskowa do lancia zeta

pompa epika

peugeot 605 2.1 gasnie na wolnych

czkawka 2.1 td

Tagi dla tego tematu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl