Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 6 z 16 PierwszyPierwszy ... 45678 ... OstatniOstatni
Posty od 76 do 90 z 226
Like Tree17lubi to!

Temat: zamówiłem HB 120KM+LPG :)  

  1. #76
    kjk
    kjk jest nieaktywny
    Master
    Dołączył
    03 listopad 2016
    Skąd
    Polska B, a może C?
    Postów
    2,066
    Auto
    Tipo Pop 1.4 sedan
    Rocznik
    12.2016
    Cytat Napisał krowka1978 Zobacz post
    Jak ktoś ma słomę w głowie, to i bez auta na drodze manewr odwali.
    Ja tego nie neguję. Gdybym miał na zbyciu tych parę kzł więcej, też kupiłbym T-jeta. Nie zgadzam się tylko z twierdzeniem, ze jazda z silnikiem 1.4 95KM to koszmar, masakra i da się wyprzedzać tylko rowerzystów, ale tych wolniejszych. No chyba że ktoś nie opanował jeszcze sztuki jazdy z manualną skrzynią i myśli że wystarczy wcisnąć gaz w podłogę, żeby samochód przyspieszał



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #77
    Klubowicz
    Dołączył
    12 styczeń 2017
    Skąd
    ???????????
    Postów
    280
    Auto
    Auto
    Rocznik
    1970
    Bynajmniej tak nie uważam, ale nie chce się czuć tak, jak do tej pory w Kropce, zwłaszcza jak jadę zaladowanym autem z rodziną. Jak jedziesz 140 to z 5 na 4 nie zredukujesz. Jak jedziesz w niezabudowanym to ta redukcja za wiele nie zmieni, auto i tak będzie mulowate a ty będziesz się modlił, żeby zdążyć. A ja lubię wyprzedzać z zapasem a nie na styk. Posiadanie większego momentu i mocy powoduje, że czas potrzebny na manewr się zmniejsza, a o to chodzi by jak najszybciej zakończyć ten manewr. I nie chodzi mi też o to, że muszę zdążyć przed skrzyżowaniem albo podwójną, wtedy nawet nie zaczynam manewru niezależnie od auta.

    Wysłane z mojego SGP621 przy użyciu Tapatalka

  4. #78
    kjk
    kjk jest nieaktywny
    Master
    Dołączył
    03 listopad 2016
    Skąd
    Polska B, a może C?
    Postów
    2,066
    Auto
    Tipo Pop 1.4 sedan
    Rocznik
    12.2016
    Cytat Napisał ffun Zobacz post
    Jak jedziesz 140 to z 5 na 4 nie zredukujesz.
    Nieistotne. Rzadko jeżdżę powyzej 140km/h. Bo gdzie? Nawet w Niemczech zwykle trafiam na duży ruch i nie ma warunków, żeby poszaleć.

    Cytat Napisał ffun Zobacz post
    Jak jedziesz w niezabudowanym to ta redukcja za wiele nie zmieni, auto i tak będzie mulowate a ty będziesz się modlił, żeby zdążyć.
    A właśnie że redukcja do 4 zmienia całkiem sporo. Jedyny minus to że chwilowo robi się głośno. Ale może ja po prostu mniej strachliwy jestem
    ffun lubi to.

  5. #79
    Klubowicz
    Dołączył
    23 październik 2016
    Skąd
    kujawsko-pomorskie
    Postów
    428
    Auto
    Fiat Tipo 1,4 95KM
    Rocznik
    2016
    Proszę bardzo , co niektórzy potrafią co nieco "wycisnąć" z naszego silniczka 1,4 95km ... a jakie emocje akustyczne !
    Wystarczy pocisnąć do czerwonego , jak na tym teście:
    https://www.youtube.com/watch?v=xJuL68HeH-s
    A 100 km/h to z tego co policzyłem na trójeczce tutaj mamy .

  6. #80
    Master
    Dołączył
    19 listopad 2016
    Skąd
    Szczecin
    Wiek
    47
    Postów
    1,987
    Auto
    Fiat Tipo Sedan 1.4 95 KM Lounge
    Rocznik
    31/12/2016
    Całkiem zacny wynik
    Musiało wyć w środku od obrotów

  7. #81
    kjk
    kjk jest nieaktywny
    Master
    Dołączył
    03 listopad 2016
    Skąd
    Polska B, a może C?
    Postów
    2,066
    Auto
    Tipo Pop 1.4 sedan
    Rocznik
    12.2016
    Cytat Napisał tedybear Zobacz post
    Musiało wyć w środku od obrotów
    Niektórzy są już chyba za bardzo skażeni ecodrivingiem. Tymczasem, cały zakres obrotów silnika (a nie tylko do 3k) jest po to, żeby w razie potrzeby z niego korzystać, byle z głową.

  8. #82
    Klubowicz
    Dołączył
    23 październik 2016
    Skąd
    kujawsko-pomorskie
    Postów
    428
    Auto
    Fiat Tipo 1,4 95KM
    Rocznik
    2016
    Cytat Napisał kjk Zobacz post
    Niektórzy są już chyba za bardzo skażeni ecodrivingiem.
    W pełni zgadzam się z Tobą . Jeśli ktoś chce jeździć z obrotami 2 - max. 2.5 tyś. to po co kupował taki samochód. Turbodiesla było kupić ... od niemca .

  9. #83
    Master
    Dołączył
    19 listopad 2016
    Skąd
    Szczecin
    Wiek
    47
    Postów
    1,987
    Auto
    Fiat Tipo Sedan 1.4 95 KM Lounge
    Rocznik
    31/12/2016
    Ale ja cie zgadzam z Kolegami. Po to obrotomierz ma skalę od do aby z niej w pełni korzystać

  10. #84
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    27 grudzień 2013
    Skąd
    Warszawa
    Wiek
    44
    Postów
    13
    Auto
    Fiat Bravo 1.4 T-jet
    Rocznik
    2007
    O kurcze ale krótkie te biegi. Najlepiej z biegami wspominam Peugeota 107 1 do 50 km/h 2 do 100...

    https://youtu.be/X3OTj5MmSxI
    Nuova Bravo T-jet

  11. #85
    Master
    Dołączył
    08 marzec 2016
    Skąd
    Toruń
    Postów
    5,513
    Auto
    500X Lounge 1.4 16V MultiAir Turbo, Seat Ateca Xperience 1.5 TSI Evo 2
    Rocznik
    04.2007, 04.2016, 05.2023
    Cytat Napisał slawcio74 Zobacz post
    W pełni zgadzam się z Tobą . Jeśli ktoś chce jeździć z obrotami 2 - max. 2.5 tyś. to po co kupował taki samochód. Turbodiesla było kupić ... od niemca .
    Turbo benzyna też jeździ w niskim zakresie obrotów

  12. #86
    kjk
    kjk jest nieaktywny
    Master
    Dołączył
    03 listopad 2016
    Skąd
    Polska B, a może C?
    Postów
    2,066
    Auto
    Tipo Pop 1.4 sedan
    Rocznik
    12.2016
    Cytat Napisał krowka1978 Zobacz post
    Turbo benzyna też jeździ w niskim zakresie obrotów
    Mógłbym też napisać jak jeżdżą 6-, 8-, 12-cylindrowe silniki o mocy powyżej 300KM, ale co z tego?

  13. #87
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    23 październik 2016
    Skąd
    Płock
    Postów
    512
    Auto
    Ypsilon 1,2
    Rocznik
    2014
    Cytat Napisał kjk Zobacz post
    Nie zgadzam się tylko z twierdzeniem, ze jazda z silnikiem 1.4 95KM to koszmar, masakra i da się wyprzedzać tylko rowerzystów, ale tych wolniejszych. No chyba że ktoś nie opanował jeszcze sztuki jazdy z manualną skrzynią i myśli że wystarczy wcisnąć gaz w podłogę, żeby samochód przyspieszał
    Silnik 1,4 16v to faktycznie nie jest tragedia i do normalnego przemieszczania się wystarczy w zupełności. Szczególnie w mieście daje radę, na trasie krajowej jak nie ma się nad nim litości i ostro się depcze to jest do przeżycia. Problem w tym, że dokładając kilka tysi do T-Jet z Tipo robi się samochód, który osiągi ma wiecej niż wystarczające, nawet na trasie szybkiego ruchu i nie musimy go za każdym razem deptać pod czerwone pole żeby jakoś jechał. Jazda T-jetem daje już sporą przyjemność, więc jak ktoś traktuje samochód jako coś więcej niż tylko środek do przemieszczania się to warto dopłacić parę groszy lub zrezygnować z dodatkowego wyposażenia na rzecz mocniejszego silnika.
    Lubię dobre wyposażenie w samochodzie ale dla T-Jeta pod maska przeżyłbym nawet czarne lusterka
    Grimlock_ lubi to.

  14. #88
    Klubowicz
    Dołączył
    12 styczeń 2017
    Skąd
    ???????????
    Postów
    280
    Auto
    Auto
    Rocznik
    1970
    Cytat Napisał ŻuczekM Zobacz post
    Silnik 1,4 16v to faktycznie nie jest tragedia i do normalnego przemieszczania się wystarczy w zupełności. Szczególnie w mieście daje radę, na trasie krajowej jak nie ma się nad nim litości i ostro się depcze to jest do przeżycia. Problem w tym, że dokładając kilka tysi do T-Jet z Tipo robi się samochód, który osiągi ma wiecej niż wystarczające, nawet na trasie szybkiego ruchu i nie musimy go za każdym razem deptać pod czerwone pole żeby jakoś jechał. Jazda T-jetem daje już sporą przyjemność, więc jak ktoś traktuje samochód jako coś więcej niż tylko środek do przemieszczania się to warto dopłacić parę groszy lub zrezygnować z dodatkowego wyposażenia na rzecz mocniejszego silnika.
    Lubię dobre wyposażenie w samochodzie ale dla T-Jeta pod maska przeżyłbym nawet czarne lusterka
    Lepiej bym tego nie ujął. 95 KM nigdy nie będzie sie równać 120 KM bez względu na intencje rozmówców, tak samo jak maksymalny moment przy 2500 maksymalnemu przy 4000 zwłaszcza, że same momenty też są różne. Cały ten wywód nie ma sensu, to jak porównywanie krowy do konia - niby oba mają cztery nogi i umieją biegać ale to nie to samo i nigdy nie będzie. Nikt tutaj nie twierdzi, że silnik 95 jest gorszy od 120, po prostu są różne i dają inne wrażenia z jazdy, oczywiście wszystko ma swoje + i -. Może zamiast kłócić się zrobimy konkurs kto przejedzie trasę miejską/pozamiejska z najniższym spalaniem a potem wymienimy się doświadczeniami? Chętnie poczytam wasze opinie jak zredukować spalanie, myślę, że w tym wypadku silniki 95 KM będą miały wiele do pokazania [emoji1] Mam nadzieję, że już w przyszłym tygodniu przytulę wreszcie swojego Tipo i będę mógł czuć się pełnoprawnym członkiem forum [emoji3]

    Wysłane z mojego SGP621 przy użyciu Tapatalka
    Grimlock_ lubi to.

  15. #89
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    23 październik 2016
    Skąd
    Płock
    Postów
    512
    Auto
    Ypsilon 1,2
    Rocznik
    2014
    Porównując obydwie jednostki plusy zwykłego 1,4 16v
    - niższe koszty zakupu
    - znacząco niższe spalanie w mieście i niewiele niższe w trasie.
    - wysoka bezawaryjność

    Plusy T-Jet 120 KM

    - większa moc
    - wyższy moment od niższej prędkości obrotowej
    - co przekłada się na sporo lepsze przyśpieszenie i duuużoo lepszą elastyczność
    - nie bierze oleju
    - lepsza skrzynia biegów (wsteczny przy jedynce, większa precyzja przy zmianie przełożeń)
    - wysoka bezawaryjność (wytrzymałe turbo i dwumasa)
    - możliwość zakupu z fabryczną instalacją gazową
    Jazeon i Grimlock_ lubią to.

  16. #90
    Master
    Dołączył
    08 marzec 2016
    Skąd
    Toruń
    Postów
    5,513
    Auto
    500X Lounge 1.4 16V MultiAir Turbo, Seat Ateca Xperience 1.5 TSI Evo 2
    Rocznik
    04.2007, 04.2016, 05.2023
    Kto bierze benzynę z turbo, to nie po to, żeby patrzeć na jak najniższe spalanie Przyjemność jazdy turbo benzyną jest nieporównywalna z wolnossakiem. Swoją drogą MultiAir Turbo 140KM pali mniej od T-Jet 120KM, gdzie moja Viagrę waży 1512kg, porównując do GP z T-Jet - 300kg lżejszy.
    Grimlock_ lubi to.


 
Strona 6 z 16 PierwszyPierwszy ... 45678 ... OstatniOstatni

Podobne tematy

  1. 1.4 T-jet 120KM Tuning
    Napisany przez Krolowiec na forum Bravo II
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 22-04-2016, 18:54
  2. Gdzie zamówi/kupić wydech kwasoodporny .
    Napisany przez andrzej 1 na forum Panda
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 13-01-2015, 10:15
  3. Odpowiedzi: 5
    Ostatni post: 19-11-2014, 16:44
  4. Wsad od 120KM 1,6 MJ
    Napisany przez PAJAK-78 na forum Bravo II
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post: 13-05-2014, 12:26
  5. Grande Punto -1.9 120km
    Napisany przez Dmcc na forum Kupujemy samochód
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 26-04-2013, 00:15

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

fiat tipo 1.4 120

tipo 1.4 forum

fiat tipo ii 1.6 gaz

fiat tipo tuning

Tipo 1 4 120km forum

tipo tuning

fiat tipo 1 6 diesel forum

1.4 t-jet 120 lpg

fiat tipo 1.4 t-jet lpg

fiat tipo 1.6 lpg

fiat tipo lpg forum

fiat tipo kombi 1.4 t-jet tunning

fiattipozinstalacjagwzowanowy

fiat tipo 120 km opinie

tipo 1.4 t-jet 16v 120 km lpg

fiat tipo t-jet lpg

tipo ii tuning

tipo 1.4 t-jet tuning

t-jet 120 modyfikacje

Tipo tjet tuning

fiat tipo 1.4 120 km forum

Tipo t jet tuning

tipo t jet hb

tipo 5d 120 km lpg

tipo 120 lpg

Tagi dla tego tematu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl