Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 5 z 14 PierwszyPierwszy ... 34567 ... OstatniOstatni
Posty od 61 do 75 z 209
Like Tree26lubi to!

Temat: Wyjasnienie zagadki dziury  

  1. #61
    Master
    Dołączył
    02 sierpień 2010
    Skąd
    Częstochowa
    Postów
    4,526
    Auto
    Fia Tipo T-Jet 120/ AR Mito 1,4 16V
    Rocznik
    2017
    Mogłeś tak odczytać bo wykres niewyraźny ale nie jest tak. Po wciśnięciu od razu pojawia się wartość ale jest na tyle mała że na wykresie wygląda jak brak reakcji. Dlatego tez piszę że w dolnym zakresie jest wielka dysproporcja. Spróbuję znaleźć screena z poczatku pomiaru
    Edit akurat na samym pocz nie zrobiłem ale looknijcie na to (powiększone). Pedał wciśnięty na 25,8 % przepustnica otwarta na 6,8 %. A wczesniej pomiędzy 0-25 % dzieje się jeszcze mniej: 13% gazu to 3% przepustnicy.To mniej więcej ten zakres odpowiada za dziurę . Potencjomtr w pedale jest liniowy więc 25% sygnału to 25% wychylenia. Wciskasz pedał do ćwierć głebokości (to juz czuć pod butem) a silnik dostaje powietrza 6% z czego 1,55 % to jest bieg jałowy.
    Dołączone zdjęcia Dołączone zdjęcia
    Ostatnio edytowane przez marx30 ; 19-10-2017 o 09:17



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #62
    Klubowicz
    Dołączył
    21 kwiecień 2013
    Skąd
    Łęg
    Wiek
    39
    Postów
    444
    Auto
    500L easy 1.4 lpg/tipo sw lounge 1.4 tjet lpg
    Rocznik
    2013/2017
    I na tym możemy temat zakończyć, ponieważ wszystkie silniki 1.4 95km tak są ustawione w Tipo 500l Punto Doblo, fiat nie widzi problemu, to taka sama sytuacja w Oplu z skrzynia M32 a klienci się z tym bujają.
    FIAT MI AMORE
    https://www.facebook.com/SzarySleeperLounge/
    BP-168KM/LPG-162KM

  4. #63
    Master
    Dołączył
    02 sierpień 2010
    Skąd
    Częstochowa
    Postów
    4,526
    Auto
    Fia Tipo T-Jet 120/ AR Mito 1,4 16V
    Rocznik
    2017
    Robiłem parę rzeczy na atmedze i myślę że da się to ogarnąć ale mam kupe innej roboty. Na wejście analogowe sygnał z pedału na wyjście PWM z kondziołkiem programowo wymodelowany przebieg. I tak x2 dla dwóch potencjometrów jakie sa w pedale. Albo jakoś inaczej.Tak czy inaczej kiedyś za to się wezmę
    Ostatnio edytowane przez marx30 ; 19-10-2017 o 09:59

  5. #64
    Klubowicz
    Dołączył
    22 marzec 2017
    Skąd
    Worcław
    Postów
    157
    Auto
    Fiat Tipo SW
    Rocznik
    2017
    Marx30 napisz pismo do Fiata żeby wszystkich tam zwolnili a ty im to ogarniesz bo oni ewidentne nie wiedza co robią

  6. #65
    Klubowicz
    Dołączył
    18 lipiec 2017
    Skąd
    Płońsk
    Postów
    305
    Auto
    Fiat Tipo
    Rocznik
    2017
    Juz po wizycie w ASO w sprawie dziury.
    Oczywiście zero błędów, zero problemów , byłem pierwszy u nich z tym problemem.
    Jazda 3 Tipkami -mój wiadomo, drugi chodził w/g mnie normalnie ( i takiego bym chciał. .... ) trzeci to samo co u mnie .
    Diler obiecał opisać uczciwie moje zastrzeżenia do centrali.
    Chociaż stwierdził że wszystkie 3 auta chodziły tak samo.
    Kazał czekać na ewentualna zmianę softu i to tyle w temacie.

  7. #66
    Master
    Dołączył
    02 sierpień 2010
    Skąd
    Częstochowa
    Postów
    4,526
    Auto
    Fia Tipo T-Jet 120/ AR Mito 1,4 16V
    Rocznik
    2017
    Cytat Napisał eleven111 Zobacz post
    Marx30 napisz pismo do Fiata żeby wszystkich tam zwolnili a ty im to ogarniesz bo oni ewidentne nie wiedza co robią
    Oni to doskonale potrafią .

  8. #67
    Klubowicz
    Dołączył
    02 lipiec 2017
    Skąd
    KSU
    Postów
    176
    Auto
    Tipo 1.4 t-Jet LPG
    Rocznik
    2017
    Cytat Napisał Krzycholu Zobacz post
    Juz po wizycie w ASO w sprawie dziury.
    Oczywiście zero błędów, zero problemów , byłem pierwszy u nich z tym problemem.
    Jazda 3 Tipkami -mój wiadomo, drugi chodził w/g mnie normalnie ( i takiego bym chciał. .... ) trzeci to samo co u mnie .
    Diler obiecał opisać uczciwie moje zastrzeżenia do centrali.
    Chociaż stwierdził że wszystkie 3 auta chodziły tak samo.
    Kazał czekać na ewentualna zmianę softu i to tyle w temacie.
    dobrze, że ja odmówiłem jazdy do ASO, bo skończyło by się tak jak u Ciebie, a jest dokładnie jak ma wykresach marxa, i tylko na drugim biegu, najlepiej widoczne jak pociągniemy 1ką do 3 tysi i dwójka, wtedy deptając na pedał: nie jedzie, nie jedzie, i zaczyna jechać ale to już jest trochę wdepnięte, na trójce już by się dawno dalej rozpędzał

  9. #68
    Klubowicz
    Dołączył
    18 lipiec 2017
    Skąd
    Płońsk
    Postów
    305
    Auto
    Fiat Tipo
    Rocznik
    2017
    Ale....
    Miałem telefon z centrali i sprawa jest skierowana do działu wsparcia technicznego.
    Pozyjemy -zobaczymy...

  10. #69
    Klubowicz
    Dołączył
    22 czerwiec 2017
    Skąd
    Wrocław
    Postów
    406
    Auto
    Tipo SW 1.4 T-Jet LPG
    Rocznik
    2017
    Już nie mogę tego czytać ..... rozumiem że fiat krótko zestopniował pierwsze 3 przełożenia skrzyni biegów i zrobił zbyt krótką jedynkę .....ale nie rozumiem dlaczego szukacie jakiejś "dziury w Tipo" a nie u siebie .....obejrzyjcie sobie początek tego filmu:

    https://www.youtube.com/watch?v=kKDL8ec3QhM

    Facet kręci na jedynce do ok 5100 rpm i zmienia bieg na dwójkę .....ile ma obrotów silnika po zmianie biegu? ....chyba widać że 3000 rpm wiec przełożenie zostało tak dobrane, że po zmianie biegu na wyższy obroty spadną o 2000 rpm ...dociera już? że jak jeden "samiec owcy" z drugim zmieni bieg przy 3000 rpm to ile będzie miał obrotów na dwójce ? bo nawet przedszkolak wyliczy że maksymalnie 1000 rpm .... pokażcie mi jakiekolwiek auto które przy 1000 rpm nie będzie się zastanawiać tylko wystrzeli jak z procy bo ja jeszcze takiego nie spotkałem.

    Ps. Pozdrawiam wszystkich którzy jednak tej dziury nie mają :-)

  11. #70
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    20 październik 2016
    Skąd
    Białystok
    Wiek
    36
    Postów
    31
    Auto
    Fiat Tipo Sedan 1.4 95KM
    Rocznik
    2016
    Cytat Napisał Maniek_wroc Zobacz post
    Już nie mogę tego czytać ..... rozumiem że fiat krótko zestopniował pierwsze 3 przełożenia skrzyni biegów i zrobił zbyt krótką jedynkę .....ale nie rozumiem dlaczego szukacie jakiejś "dziury w Tipo" a nie u siebie .....obejrzyjcie sobie początek tego filmu:

    https://www.youtube.com/watch?v=kKDL8ec3QhM

    Facet kręci na jedynce do ok 5100 rpm i zmienia bieg na dwójkę .....ile ma obrotów silnika po zmianie biegu? ....chyba widać że 3000 rpm wiec przełożenie zostało tak dobrane, że po zmianie biegu na wyższy obroty spadną o 2000 rpm ...dociera już? że jak jeden "samiec owcy" z drugim zmieni bieg przy 3000 rpm to ile będzie miał obrotów na dwójce ? bo nawet przedszkolak wyliczy że maksymalnie 1000 rpm .... pokażcie mi jakiekolwiek auto które przy 1000 rpm nie będzie się zastanawiać tylko wystrzeli jak z procy bo ja jeszcze takiego nie spotkałem.

    Ps. Pozdrawiam wszystkich którzy jednak tej dziury nie mają :-)
    Na filmie jest 1.4 t-jet a nie wolnassacy 1.4 16v

  12. #71
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    09 wrzesień 2017
    Skąd
    Kielce
    Wiek
    40
    Postów
    19
    Auto
    Tipo SW 1.4 T-jet
    Rocznik
    03.2017
    Ale Ci co maja dziure jezdza tjetem i wolnym...

    Wysłane z mojego Redmi Note 3 przy użyciu Tapatalka

  13. #72
    Klubowicz
    Dołączył
    18 lipiec 2017
    Skąd
    Płońsk
    Postów
    305
    Auto
    Fiat Tipo
    Rocznik
    2017
    Dalszy postęp w tej sprawie zostawiam do swojej wiadomości. ...

  14. #73
    Klubowicz
    Dołączył
    05 maj 2017
    Skąd
    Śląsk
    Postów
    177
    Auto
    Tipo HB 1.4 T-jet 120 KM Lpg
    Rocznik
    2017
    Krzycholu informuj na bieżąco, a nie ze " do swojej wiadomości ".

  15. #74
    Klubowicz
    Dołączył
    02 lipiec 2017
    Skąd
    KSU
    Postów
    176
    Auto
    Tipo 1.4 t-Jet LPG
    Rocznik
    2017
    Cytat Napisał Maniek_wroc Zobacz post
    Już nie mogę tego czytać ..... rozumiem że fiat krótko zestopniował pierwsze 3 przełożenia skrzyni biegów i zrobił zbyt krótką jedynkę .....ale nie rozumiem dlaczego szukacie jakiejś "dziury w Tipo" a nie u siebie .....obejrzyjcie sobie początek tego filmu:

    https://www.youtube.com/watch?v=kKDL8ec3QhM

    Facet kręci na jedynce do ok 5100 rpm i zmienia bieg na dwójkę .....ile ma obrotów silnika po zmianie biegu? ....chyba widać że 3000 rpm wiec przełożenie zostało tak dobrane, że po zmianie biegu na wyższy obroty spadną o 2000 rpm ...dociera już? że jak jeden "samiec owcy" z drugim zmieni bieg przy 3000 rpm to ile będzie miał obrotów na dwójce ? bo nawet przedszkolak wyliczy że maksymalnie 1000 rpm .... pokażcie mi jakiekolwiek auto które przy 1000 rpm nie będzie się zastanawiać tylko wystrzeli jak z procy bo ja jeszcze takiego nie spotkałem.

    Ps. Pozdrawiam wszystkich którzy jednak tej dziury nie mają :-)
    nawet taki baca jak ty to zrozumie: po zmianie na 2 jest załóżmy 1000 obr. i dotykasz gazu- nic, wciskasz 1cm i nic, wciskasz 2 cm i nic, wciskasz dalej, słyszysz, że zaczynają rosnąć obroty, rozumiesz już?, a na każdym innym biegu muskasz gaz i czujesz, że coś się dzieje, tylko o to chodzi

  16. #75
    kjk
    kjk jest nieaktywny
    Master
    Dołączył
    03 listopad 2016
    Skąd
    Polska B, a może C?
    Postów
    2,066
    Auto
    Tipo Pop 1.4 sedan
    Rocznik
    12.2016
    Cytat Napisał Maniek_wroc Zobacz post
    widać że 3000 rpm wiec przełożenie zostało tak dobrane, że po zmianie biegu na wyższy obroty spadną o 2000 rpm ...dociera już? że jak jeden "samiec owcy" z drugim zmieni bieg przy 3000 rpm to ile będzie miał obrotów na dwójce ? bo nawet przedszkolak wyliczy że maksymalnie 1000 rpm ....
    .... a jak przerzucę z jedynki na dwójkę przy 1500rpm, to obroty spadną do -500rpm?? Silnik zakręci się do tyłu??
    IT_spec lubi to.


 
Strona 5 z 14 PierwszyPierwszy ... 34567 ... OstatniOstatni

Podobne tematy

  1. bardzo proszę o wyjasnienie i pomoc
    Napisany przez rafal198128 na forum Car Audio
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 09-08-2017, 13:36
  2. Identyfikacja dziury
    Napisany przez jezollo na forum Stilo
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 18-06-2017, 13:37
  3. 3 Pytania zagadki ........
    Napisany przez Subaru na forum Bravo II
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post: 20-10-2016, 08:33
  4. Prośba o wyjasnienie racji - Zbulwersowany
    Napisany przez Rick na forum Ruch drogowy, bezpieczeństwo, ubezpieczenia
    Odpowiedzi: 17
    Ostatni post: 19-04-2012, 10:56
  5. [silnik] zagadki nierozwiązanej c.d. [1.9 JTD]
    Napisany przez ujejski1 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 17-06-2010, 20:38

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

skrzynia fiat tipo site:fiatklubpolska.pl

inter autoandersa opinie

fiat 1.4 16v 95km muli przy starcie

fiat tipo 1.4 muli

spadek mocy fiat tipo 1.4

fiat tipo szarpie podczas jazdy

Tagi dla tego tematu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl