Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 7 z 8 PierwszyPierwszy ... 5678 OstatniOstatni
Posty od 91 do 105 z 106
Like Tree7lubi to!

Temat: Tipo "Sport"  

  1. #91
    Master
    Dołączył
    02 sierpień 2010
    Skąd
    Częstochowa
    Postów
    4,526
    Auto
    Fia Tipo T-Jet 120/ AR Mito 1,4 16V
    Rocznik
    2017
    Nic nie próbuję, swoje zdanie znamy(mam nadzieję szanujemy), po prostu artykuł na glównej wisiał.
    A wracając do wątku głównego tu można zobaczyc co fiat pokazał w Genevie:
    Fotogallery Fiat al Salone di Ginevra 2018
    Jest jakieś szare Tipo i tyle. W sasadzie zero nowości poza wersjami "mirror" z zabawkami typu multimedia i chyba matowym lakierem.
    Trudno o ochy i achy w stosunku do innych marek, ale cóż począć.
    Tipo ma chyba inne klosze tylnych lamp (czyżby swiatłowód dali?)
    Ostatnio edytowane przez marx30 ; 12-03-2018 o 09:46



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #92
    Klubowicz
    Dołączył
    21 sierpień 2017
    Skąd
    łódzkie
    Wiek
    36
    Postów
    234
    Auto
    inne
    Rocznik
    2004
    Te wszystkie miejskie terenówki zawsze będą wolniejsze, będą więcej palić i będą miały gorsze właściwości jezdne I osiagi. Subiektywnie dają większe poczucie bezpieczeństwa gdyż wydają się wieksze, wyżej się siedzi itp. A niepewni kierowcy czują się w nich pewniej

  4. #93
    Klubowicz
    Dołączył
    13 kwiecień 2017
    Skąd
    Sosnowiec
    Wiek
    41
    Postów
    124
    Auto
    HB T-Jet S-Design
    Rocznik
    2017
    Wychodzi na to że dopiero po ewentualnych przeróbkach we własnym zakresie Tipo będzie miało szansę stać się wersją "Sport". Dawid z DDCustom picuje swoje kombi na wersję sportową. Więc chyba trzeba jednak liczyć na własne siły. A sam chętnie swój egzemplarz obniże o 25mm i po gwarancji pojadę do Cinsoftu ale na delikatny chip tuning.

    No cóż źródło które podlinkowłem w pierwszym poście okazało się niewiarygodne po tym co Fiat zaprezentował w Genewie.

    Trzeba poczekać do III kwartału. Podobno szykują się spore przetasowania w wersjach silnikowych Tipo i reszty. Ktoś opisujący się jako sprzedawca Fiata na FB tak przynajmniej twierdził. Czas zweryfikuje. Ale trochę aktualnie to wygląda że Fiat nie ma na siebie pomysłu w Europie.

    Co do kompakt vs SUV/crossover... Wybór HB w moim wypadku był w pełni świadomy i mimo że sam widzę wiele zalet większych braci to sam będę stał na stanowisku że pod względem właściwości jezdnych i radości z jazdy jest to lepsze rozwiązanie.
    Ostatnio edytowane przez dramez ; 12-03-2018 o 12:42

  5. #94
    Master
    Dołączył
    08 marzec 2016
    Skąd
    Toruń
    Postów
    5,519
    Auto
    500X Lounge 1.4 16V MultiAir Turbo, Seat Ateca Xperience 1.5 TSI Evo 2
    Rocznik
    04.2016, 05.2023
    Cytat Napisał dramez Zobacz post
    Co do kompakt vs SUV/crossover... Wybór HB w moim wypadku był w pełni świadomy i mimo że sam widzę wiele zalet większych braci to sam będę stał na stanowisku że pod względem właściwości jezdnych i radości z jazdy jest to lepsze rozwiązanie.
    Przejedź się 500X z MultiAir, to zmienisz zdanie Z właściwościami jezdnymi Tipo ma do niego delikatne braki Jedynie gorszy komfort odczuwa się na 18", ale jak pinceta jest na 17" jest całkiem ok, praktycznie nie ma różnicy w wybieraniu nierówności pomiędzy GP, czy Tipo na 15". Co więcej przy wyjściu z zakrętu nie ma uczucia pływającej dupki - zaznałem to w nieobciążonym Tipo sedanie.
    Ostatnio edytowane przez krowka1978 ; 12-03-2018 o 12:56

  6. #95
    Master
    Dołączył
    02 sierpień 2010
    Skąd
    Częstochowa
    Postów
    4,526
    Auto
    Fia Tipo T-Jet 120/ AR Mito 1,4 16V
    Rocznik
    2017
    Cytat Napisał dramez Zobacz post
    Trzeba poczekać do III kwartału. Podobno szykują się spore przetasowania w wersjach silnikowych Tipo i reszty
    Nie wiem czy na lepsze.
    Ja kredensa kupiłem bo mi na tym silniku zależało, niekłopotliwy za bardzo, mocy az nadto na moje potrzeby a LPG z fabryki było wisienką. No i wreszcie się doczekałem hatch-a choć wolałbym go ciut mniejszego. Ale znów segment B jednak głośniejszy itp. Gdyby nie to to sam bym suvem z FCA poginał, sedan nie moja bajka już całkiem.
    A znając fiata i jego manewry z udupianiem róznych wersji (GP,Mito,Bravo) wolałem nie czekać.
    Prawdziwa rewolucja się znacznie z kolejnymi restrykcjami norm euro (coś bredzą sredniej emisji 95 g CO2/km od 2021)-nie wiem jak te auta będą jeździć. Ale dla fiata nie planującego elektryków to oznacza pozostawienie w europie małych słabych aut a kolejnego tipo (tym bardziej sport) możemy nie doczekać
    Ostatnio edytowane przez marx30 ; 12-03-2018 o 13:05

  7. #96
    Klubowicz
    Dołączył
    13 kwiecień 2017
    Skąd
    Sosnowiec
    Wiek
    41
    Postów
    124
    Auto
    HB T-Jet S-Design
    Rocznik
    2017
    Cytat Napisał marx30 Zobacz post
    Ale dla fiata nie planującego elektryków to oznacza pozostawienie w europie małych słabych aut a kolejnego tipo (tym bardziej sport) możemy nie doczekać
    Ogólnie jak popatrzyć na tendencje w Europie to ma się przeczucie że cała motoryzacja idzie w dziwną stronę. Te elektryki też mocno dyskusyjne.

    W sumie pozostawienie w ofercie małych lub nieco większych ale bez zapasu mocy samochodów w ofercie może faktycznie mieć jakiś biznesowy sens jak spojrzymy przez pryzmat AR. Zaczynają na tej marce coraz więcej zarabiać a klienci za przekroczenie emisji są bardziej skłonni przepłacić.

    Z nowych motorów głośno się mówi o trzycylindrowym 1.0 i czterocylindrowym 1.3. Oba mają być produkowane w Tychach. Doznań sportowych nie dostarczą raczej żadnemu autu. Pewnie już będą z GPF montowane.

    E-Torq 1.8 z Brazylii raczej nie spełni norm więc z nieco większych motorów z większą mocą pozostaną zapewne jednostki MultiAir.
    TJet z niezbyt niskim spalaniem po ponad 10 latach pewnie nie będzie już montowany ale to raczej w dłuższej perspektywie czasu. Ten silnik już na dziś jest na skraju normy E6.

    Z doniesień handlowca z FB wynikało że fabryczny LPG z TJet ma być w ofercie tylko do II/III kwartału. Nie wiem dlaczego. Podobnie nie będzie automatu w benzynie. 1.6 e-Torq też widać idzie w odstawkę u nas.
    Ostatnio edytowane przez dramez ; 12-03-2018 o 14:38

  8. #97
    Master
    Dołączył
    02 sierpień 2010
    Skąd
    Częstochowa
    Postów
    4,526
    Auto
    Fia Tipo T-Jet 120/ AR Mito 1,4 16V
    Rocznik
    2017
    Czyli ogólnie ch.jnia.
    A teraz prowokacyjne pytanie: co byście wybrali jeśli chodzi o prowadzenie: audi A3 (sportback/sedan) Peugeota 308 czy Tipo ?
    Ostatnio edytowane przez marx30 ; 12-03-2018 o 14:10

  9. #98
    Klubowicz
    Dołączył
    13 kwiecień 2017
    Skąd
    Sosnowiec
    Wiek
    41
    Postów
    124
    Auto
    HB T-Jet S-Design
    Rocznik
    2017
    Cytat Napisał marx30 Zobacz post
    Czyli ogólnie ch.jnia.
    A teraz prowokacyjne pytanie: co byście wybrali jeśli chodzi o prowadzenie: audi A3 (sportback/sedan) Peugeota 308 czy Tipo ?
    Nigdy nie jechałem A3. 308 wspominam bardzo dobrze byłem na jeździe testowej ale kombi. Bylo dość sztywno na 16" tak jak lubię. Odrzuciłem bo było mnie stać tylko na trzycilindrowy 1.2 puretech do tego regulacja nawiewu z wyświetlacza... Moze nowocześnie i minimalistycznie ale kurde bez przesady... Ale 308 dałbym chyba ciut wyżej niż Tipo pod względem prowadzenia.

  10. #99
    Master
    Dołączył
    02 sierpień 2010
    Skąd
    Częstochowa
    Postów
    4,526
    Auto
    Fia Tipo T-Jet 120/ AR Mito 1,4 16V
    Rocznik
    2017
    https://www.google.pl/url?sa=t&sourc...ctDUngvrv8hTtR

    https://www.google.pl/url?sa=t&sourc...hKHlCwa6HTWVD9

    https://www.google.pl/url?sa=t&sourc...AAHRVRTK_o-84s

    https://www.google.pl/url?sa=t&sourc...53MUZhB2vYQvd3

    https://www.google.pl/url?sa=t&sourc...kqBZZyF4i00qt6
    A3 sedan porazka gorszy niz tipo sedan (ktory w tej wersji nie ustepuje hb)
    A3 sportback porownywalny z hb ale tez gorzej
    308 the best. Co jak co ale po a3 ze "sport" w nazwie możnaby sie spodziwac że fiata na łopatki położy a tu dupa
    Ostatnio edytowane przez marx30 ; 12-03-2018 o 15:32

  11. #100
    Master
    Dołączył
    19 październik 2017
    Skąd
    SBI
    Postów
    1,193
    Auto
    Tipo HB 1.4T
    Rocznik
    2017
    Jak bym mógł sobie pozwolić na zakup A3 to bym jakoś przymknął oko na ten test km 77k

  12. #101
    Master
    Dołączył
    02 sierpień 2010
    Skąd
    Częstochowa
    Postów
    4,526
    Auto
    Fia Tipo T-Jet 120/ AR Mito 1,4 16V
    Rocznik
    2017
    Jesli nie widac roznicy to po co przeplacac . I znow zastanawiam sie co w tych autach jest takiego ze tyle kosztuja. Stylistyka-nie, bezawaryjnosc-chyba juz nie, silniki osiagi- alfa nie wypada gorzej. To jest najlepszy przyklad ze raz wypracowana renoma pracuje latami. Dlatego fiat z tego dołka nie moze sie wygrzebac i dac cos ciekawszego i celowac w zamozniejszych klientow. Nawet alfa pozycjonowana podobnie postrzegana jest gorzej
    Ostatnio edytowane przez marx30 ; 12-03-2018 o 22:18

  13. #102
    Klubowicz
    Dołączył
    21 sierpień 2017
    Skąd
    łódzkie
    Wiek
    36
    Postów
    234
    Auto
    inne
    Rocznik
    2004
    Jakiś czas temu pisałem do fca. W tipo mocniejszych silników nie przewidywano. Latem ponoc ma się pojawić tablet także w sedanie. Bo na dzień dzisiejszy deska z sedana ytroche słabo wygląda
    Ta cholernie Unia zajedzie nas tymi swoimi dziwactwami. Na chwilę obecną elektryki są nieopłacalne. Koszty sa zbyt duże do korzysci. A w chwili kiedy 3.4 kraju klepie biedę i jeździ słowami cymbaly chcą dopłacać do elektryków. Najgorzsse jest to że człowiek chciałby coś zmieniać alebjie ma na kogo głosować

  14. #103
    Master
    Dołączył
    02 sierpień 2010
    Skąd
    Częstochowa
    Postów
    4,526
    Auto
    Fia Tipo T-Jet 120/ AR Mito 1,4 16V
    Rocznik
    2017
    Cytat Napisał dam9an Zobacz post
    Jakiś czas temu pisałem do fca. W tipo mocniejszych silników nie przewidywano. Latem ponoc ma się pojawić tablet także w sedanie. Bo na dzień dzisiejszy deska z sedana ytroche słabo wygląda
    Ta cholernie Unia zajedzie nas tymi swoimi dziwactwami. Na chwilę obecną elektryki są nieopłacalne. Koszty sa zbyt duże do korzysci. A w chwili kiedy 3.4 kraju klepie biedę i jeździ słowami cymbaly chcą dopłacać do elektryków. Najgorzsse jest to że człowiek chciałby coś zmieniać alebjie ma na kogo głosować
    Dziękia takiemu układowi jak w sedanie można zapodać dedykowanego chińczyka z navi, android, mirorr link obsługa kamery i rejestratora itp. Tablet odbiera takie mozliwości więc albo wszystko co potrzebne trzeba kupić z autem albo zapomnieć (chyba że wyjdzie też taki chińczyk).
    Co do elektryków - wszyscy dopłacą tankując benzynę i ON -projekt przewiduje podatek do paliwa 8 gr + VAT.
    W Unii zyje ok.500 mln ludzi, na swiecie 7,3 miliarda. I to my - te 500 mln, zbawimy cały swiat montując trzycylindrowe pierdziawki w samochodach albo jeżdząc autami na prąd bijąc się kilka razy o miejsce przy stacji ładowania w drodze na wakacje. A góra elektrośmieci (starych aku itp.) dalej będzie płynąć tam gdzie biedacy nad ogniskiem beda wytapiac z nich surowce trując siebie i całą okolicę
    Co do emisyjności w naszych warunkach -patrz fotka
    Dołączone zdjęcia Dołączone zdjęcia
    Ostatnio edytowane przez marx30 ; 13-03-2018 o 07:12

  15. #104
    Klubowicz
    Dołączył
    13 kwiecień 2017
    Skąd
    Sosnowiec
    Wiek
    41
    Postów
    124
    Auto
    HB T-Jet S-Design
    Rocznik
    2017
    Wiem że lekki offtop ale była wcześniej mowa o tym w tym wątku.

    Od września nie będzie w sprzedaży T-Jeta z LPG fabrycznym, automatu w benzynie 1.6 e-Torq, będą za to GPFy bo zgodnie z normą Euro 6d od 09.18 mają być nawet w silnikach z pośrednim wtryskiem. I zapewne to jest bezpośredni powód wycofania tych wersji bo na dzień dzisiejszy dołożenie GPFa to najtańszy sposób dla producenta (nie dla klienta) na obniżenie CO2.
    Możliwe że MultiJety będą dostosowane do AdBlue.

    Na otarcie łez wyposażenie sedanów będzie zrównane z HB/SW. Czyli zdrożeją od wersji Easy w górę aczkolwiek to tylko podpowiada mi logika. Nie wiem czy będzie T-Jet bo dotychczasowy z LPG jak wyżej będzie wycofany. Nie wiem też czy dla sedana będzie wersja S-Design.

    Za to Tipo ma być oferowane w nowej wersji wyposażeniowej tylko dla firm. Takie niby business znane z innych marek.
    Ostatnio edytowane przez dramez ; 14-03-2018 o 15:59

  16. #105
    Master
    Dołączył
    02 sierpień 2010
    Skąd
    Częstochowa
    Postów
    4,526
    Auto
    Fia Tipo T-Jet 120/ AR Mito 1,4 16V
    Rocznik
    2017
    Cytat Napisał dramez Zobacz post
    Wiem że lekki offtop ale była wcześniej mowa o tym w tym wątku.

    Od września nie będzie w sprzedaży T-Jeta z LPG fabrycznym

    na dzień dzisiejszy dołożenie GPFa to najtańszy sposób dla producenta (nie dla klienta) na obniżenie CO2.
    Szkoda to jest bardzo fajna opcja, jedna z ostatnich na rynku -jesli to prawda to ciekawe czy koniec produkcji czy importer zrezygnowal.

    GPF - gasoline particulate filter jak sama nazwa wskażuje żadnego CO2 nie filtruje zresztą po co jak norma CO2 się nie zmienia


 
Strona 7 z 8 PierwszyPierwszy ... 5678 OstatniOstatni

Podobne tematy

  1. Odpowiedzi: 11
    Ostatni post: 18-04-2017, 19:46
  2. Tipo - kilka "nieautoryzowanych" dodatków
    Napisany przez Fafikdog na forum Tipo
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 01-04-2017, 19:26
  3. Grande Punto Sport 1.9 M-Jet "Włoski Prosiak"
    Napisany przez tomswierk na forum Moje auto
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post: 16-05-2015, 07:47
  4. Odpowiedzi: 7
    Ostatni post: 02-02-2015, 18:18
  5. Tipo 1.6ie "MANIA" by KrzychuB
    Napisany przez KrzychuB na forum Moje auto
    Odpowiedzi: 208
    Ostatni post: 18-02-2013, 20:43

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

fiat tipo lifting 2020

fiat tipo sport 2018

sportowe tipo

tipo sport

fiat tipo sport forym

Tagi dla tego tematu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl