Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 2 z 6 PierwszyPierwszy 1234 ... OstatniOstatni
Posty od 16 do 30 z 83
Like Tree9lubi to!

Temat: Tartarini dotrysk benzyny.  

  1. #16
    Klubowicz
    Dołączył
    19 luty 2017
    Skąd
    PL
    Postów
    278
    Auto
    Tipo 1.4 Lounge
    Rocznik
    2016
    Jest lista partnerów na stronie Auto Gaz Śląsk:
    Centrum Motoryzacyjne „AUTO-PLUS” Sp. z o.o.
    80-416 Gdańsk
    ul.Gen. J.Hallera 132

    Centrum Obsługi Samochodów SCHEWE i Synowie S.C.
    80-125 Gdańsk
    ul.Kartuska 424

    MOTOR CENTRUM Sp. z o.o.
    80-717 Gdańsk
    ul.Miałki Szlak 4/8

    AUTO MOBIL Sp z o.o.
    81-341 Gdynia
    ul.Wielkopolska 241

    Salon Sprzedaży i Serwis Kazimierz Buszman
    83-400 Kościerzyna
    ul.Kościerska Huta 6F

    AUTO DIUG
    76-200 Słupsk
    ul.Poznańska 74

    AUTO WIT KUJACH
    83-110 Tczew
    ul.30 Stycznia 39

    P.U.H. AUTO-MOBIL Sp. z o.o.
    84-200 Wejherowo
    ul.Gdańska 17



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #17
    Master
    Dołączył
    14 listopad 2017
    Skąd
    Gdańsk
    Postów
    1,118
    Auto
    Duster 1.5 dCi 4x2 2018/Jimny 1,3 AT 2003
    Rocznik
    2017
    O kufa! Jest mój diler To mnie będą łoić na przeglądach

  4. #18
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    11 lipiec 2017
    Skąd
    Krakow
    Postów
    593
    Auto
    Tipo Tipo Sedan Benzyna 1,4 95KM
    Rocznik
    2017
    Cytat Napisał pelikan1 Zobacz post
    Byłem dzisiaj w serwisie LPG Tartarini. Zostałem poinformowany, że tydzień temu zostało do serwisów wysłane zalecenie aby w instalacjach LPG instalowanych w Fiatach Tipo 1.4 75KW aktywować funkcję: dotrysk benzyny.
    Kolejna ciekawostka. Pan twierdzi, że w ASO nie okablowali mi ODB (???) przez co instalacja nie zmienia swoich ustawień w czasie rzeczywistym.
    Co o tym sądzicie? Jakie są wasze opinie na ten temat. Ile spala Pb samochód z aktywowaną funkcją dotrysku?
    To jest przykład na to, zeby nie iść ślepo za większością. W wakacje miałem wątpliwości co do długotrwałej jazdy na LPG przy wysokich obrotach, nawet temat załozyłem: http://fiatklubpolska.pl/silniki-ben...silnika-38196/ i prawie wszyscy byli zgodni, ze się nie znam, kilku nawet się śmiało bo mieli pewne informacje od wyroczni, czyli pana Miecia gazownika albo tak im w ASO mówili ze spokojnie mozna 150 autostradą a w ASO przecie się znają. Kto mi uwierzył i na wszelki wypadek na LPG nie piłował na autostradzie przez 50km zaoszczędził pewnie trochę kasy. Czasem nie warto wierzyć we wszystko co mówią w ASO albo gazownicy.
    Moja rada: lepiej nie jezdzić na LPG prędkościami autostradowymi tym silnikiem do momentu upewnienia się, ze dotrysk działa - dokładają dotrysk bo pewnie w kilku flotowych zawory poszły (do tych co piłowali: nie ma co panikować wg mnie - najpierw padają zapewne zawory we flotowych a nikt chyba nie jezdził swoim jak flotowym i tez nie zrobił takiego przebiegu na pewno Fiat zareagował momentalnie po informacjach o kilku/nastu takich przypadkach na tysiące zagazowanych).
    Ostatnio edytowane przez TipoSedan ; 28-12-2017 o 21:06

  5. #19
    Master
    Dołączył
    14 listopad 2017
    Skąd
    Gdańsk
    Postów
    1,118
    Auto
    Duster 1.5 dCi 4x2 2018/Jimny 1,3 AT 2003
    Rocznik
    2017
    Cytat Napisał TipoSedan Zobacz post
    i prawie wszyscy byli zgodni, ze się nie znam, kilku nawet się śmiało bo mieli pewne informacje od wyroczni, czyli pana Miecia gazownika albo tak im w ASO mówili ze spokojnie mozna 150 autostradą a w ASO przecie się znają.
    I mieli rację. Co Ci daje dotrysk benzyny? Gniazda padają od podwyższonej temp. spalania i ubogiej mieszanki. A co jest przyczyną zbyt ubogiej mieszanki? Źle zrobiona mapa. Dostali wytyczną żeby zrobić dotrysk, bo tak łatwiej i szybciej (patrz taniej). To samo w grupie VAG i Landi. Leci produkcja liniowa. Mają przygotowane gotowe mapy do LPG albo przy instalacji używają magicznego przycisku "autoadaptacja" i wg. nich jest OK. A nie jest OK. I stąd problemy. Mapę pod LPG robi się z komputerem w samochodzie w czasie jazdy. Różne obciążenia, prędkości. Nawet jak mamy spiętą centralkę po OBD to zazwyczaj sterownik może nanosić korekty na poziomie (nie jestem pewny) - 5%.

    Do wgrywania gotowych map i autoadaptacji zabezpieczeniem dla nich jest ustawienie dotrysku pb. Wzbogaca mieszankę. Mniejsze reduktory z "zestawów" obsługują do 150(turbo)/200(atmosferyczny)KM, a w Tipo przy 95 czy 120 jest ubogo więc trzeba dotryski robić? Sam sobie odpowiedz. Fizyka i trochu chemii - nic więcej.

    Dobrze, że jeszcze słynnej lubryfikacji nie dodają
    Sajmi lubi to.

  6. #20
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    11 lipiec 2017
    Skąd
    Krakow
    Postów
    593
    Auto
    Tipo Tipo Sedan Benzyna 1,4 95KM
    Rocznik
    2017
    Cytat Napisał FiatPrime Zobacz post
    I mieli rację. Co Ci daje dotrysk benzyny? Gniazda padają od podwyższonej temp. spalania i ubogiej mieszanki. A co jest przyczyną zbyt ubogiej mieszanki? Źle zrobiona mapa. Dostali wytyczną żeby zrobić dotrysk, bo tak łatwiej i szybciej (patrz taniej). To samo w grupie VAG i Landi. Leci produkcja liniowa. Mają przygotowane gotowe mapy do LPG albo przy instalacji używają magicznego przycisku "autoadaptacja" i wg. nich jest OK. A nie jest OK. I stąd problemy. Mapę pod LPG robi się z komputerem w samochodzie w czasie jazdy. Różne obciążenia, prędkości. Nawet jak mamy spiętą centralkę po OBD to zazwyczaj sterownik może nanosić korekty na poziomie (nie jestem pewny) - 5%.

    Do wgrywania gotowych map i autoadaptacji zabezpieczeniem dla nich jest ustawienie dotrysku pb. Wzbogaca mieszankę. Mniejsze reduktory z "zestawów" obsługują do 150(turbo)/200(atmosferyczny)KM, a w Tipo przy 95 czy 120 jest ubogo więc trzeba dotryski robić? Sam sobie odpowiedz. Fizyka i trochu chemii - nic więcej.

    Dobrze, że jeszcze słynnej lubryfikacji nie dodają
    O tym właśnie pisałem (mieszanka a co za tym idzie temp i wypalanie zaworów przy długotrwałej jezdzie prędkościami autostradowymi na LPG). Nie wszyscy gazownicy (równiez w ASO) zadają sobie trud dokładnej regulacji - nawet jak zapewniają, ze jest OK. Ja np. po przejechaniu 5-10 tyś mam zamiar wyszukać jakiś gaz bez blokad i popularny w PL, zeby kazdy gazownik bez problemu mógł dostroić (jak będę miał czas to nawet sam się chcę zagłębić w temat)
    Ostatnio edytowane przez TipoSedan ; 28-12-2017 o 21:20

  7. #21
    Master
    Dołączył
    14 listopad 2017
    Skąd
    Gdańsk
    Postów
    1,118
    Auto
    Duster 1.5 dCi 4x2 2018/Jimny 1,3 AT 2003
    Rocznik
    2017
    Cytat Napisał TipoSedan Zobacz post
    O tym właśnie pisałem (mieszanka a co za tym idzie temp i wypalanie zaworów przy długotrwałej jezdzie prędkościami autostradowymi na LPG). Nie wszyscy gazownicy (równiez w ASO) zadają sobie trud dokładnej regulacji - nawet jak zapewniają, ze jest OK.
    Jakby kalibracja instalacji była zrobiona ze sztuką, nie byłoby problemu. Realia są jakie są i jest zalecenie dotrysku. Więc jedni i drudzy mają rację. Na swój sposób.

    Wysłane z mojego ONEPLUS A5000 przy użyciu Tapatalka

  8. #22
    Klubowicz
    Dołączył
    21 kwiecień 2013
    Skąd
    Łęg
    Wiek
    39
    Postów
    444
    Auto
    500L easy 1.4 lpg/tipo sw lounge 1.4 tjet lpg
    Rocznik
    2013/2017
    pewno to samo może się dziać w fabrycznych instalacjach, jeżdżę dużo poza miastem i autostrady, silnik można powiedzieć dotarty minęło 2tys, troszkę to czasu zajmie ale pojeżdżę z prędkościami powyżej 130 a kolejne dystanse poniżej 120 policzę spalanie i będzie czarno na białym. A jest szansa zobaczenia dotrysku przez obd?
    Ostatnio edytowane przez juri ; 28-12-2017 o 21:44
    FIAT MI AMORE
    https://www.facebook.com/SzarySleeperLounge/
    BP-168KM/LPG-162KM

  9. #23
    Master
    Dołączył
    08 marzec 2017
    Skąd
    Sosnowiec
    Wiek
    40
    Postów
    2,000
    Auto
    Tipo Sedan 1.4 N/A Lounge
    Rocznik
    2016
    Dzisiaj o tym troche poczytalem i ogolnie nie ma bata zeby bylo idealnie przy max obciazeniu silnika lub przy wysokich predkosciach, a to dlatego ze lotna faza lpg nie jest w stanie przy takich warunkach utrzymac cisnienia i tylko instalacja w fazie ciekłej jest w stanie utrzymać cisnienie jakie daje wyrysk benzyny

  10. #24
    Master
    Dołączył
    02 sierpień 2010
    Skąd
    Częstochowa
    Postów
    4,527
    Auto
    Fia Tipo T-Jet 120/ AR Mito 1,4 16V
    Rocznik
    2017
    Ja odlaczalem pompe paliwa i jechało normalnie ale chyba nie przycisnalem na maxa. Zobacze jutro. A zawory (przynajmniej te ktore nie sa zrobione z gównolitu) nie wypalaja aie od temperatury przy autostradowej jezdzie tylko od ubogiej mieszanki. Uboga mieszanka spala sie dluzej i w wyzszej temperaturze tak ze gdy zawory wydechowe sie otwieraja sa omywane niemalże płomieniem. A 3000 obr to nie jest jakaś zawrotna prędkość. Lepiej by coś pomyśleli z wyprzedzeniem zapłonu. No i jak to jest ze jedne silniki na gazie robia po 200-300 kkm bez zadnych dotryskow (u mnie jeden citroen sprzedany przy 205 kkm rozmawialem z wlascicielem przy 280 kkm i jeszcze calkiem dobrze jezdzil i obecna mito 152 kkm bez oznak zuzycia) a drugie z tej samej serii zaliczaja pad jeszcze na gwarancji. BTW z citroena mam fotki silnika - przy ponad190 kkm sciagalem glowice przez uszczelke ale nie ze wzgledu na gaz tylko dziurawa chlodnice i jej przepalenie po wycieku plynu. Cylinder jak z fabryki i jak wspomnialem przynajmniej kolejne 90 tys. dalej hulał. Silnik 1.1 skrzynia 5 biegów i 3-4 tys. obrotów było standardową prędkością przelotową
    Ostatnio edytowane przez marx30 ; 28-12-2017 o 23:38

  11. #25
    Master
    Dołączył
    08 marzec 2017
    Skąd
    Sosnowiec
    Wiek
    40
    Postów
    2,000
    Auto
    Tipo Sedan 1.4 N/A Lounge
    Rocznik
    2016
    Ale to nie Fiat ma problem tylko gwaranci instalacji LPG. Druga sprawa ze instalacje fabryczne maja zajebiste, nie do zdarcia podzespoly wiec nie ma co panikowac. A ja sie ciesze ze ktos patrzy na to co zatwierdzil do montazu i nie czeka na skutki a probuje zalatwic przyszly ewentualny problem

  12. #26
    Master
    Dołączył
    02 sierpień 2010
    Skąd
    Częstochowa
    Postów
    4,527
    Auto
    Fia Tipo T-Jet 120/ AR Mito 1,4 16V
    Rocznik
    2017
    a oto fotka (wiem że problem przy lpg są głowice a nie dół ale tam też było wszytko OK. za wyjątkiem wspomniane j chłodnicy). przebieg ok. 190 tys o ile nie był wczesniej krecony bo byłem drugim włascicielem, tani olej polsyntetyk 10w40. i nieraz trasy po kilkaset km na pełnych możliwościach tego silniczka.Bez dotryskow prosta instalacja. Widać fabryczne honowanie i zero zużycia. Po nim kupiłem alfę. Czemu w fiacie ma być gorzej. Aha przy ok 100 kkm wlałem jakiś ceramizer ot tak zapobiegawczo
    Dołączone zdjęcia Dołączone zdjęcia
    Ostatnio edytowane przez marx30 ; 28-12-2017 o 23:13

  13. #27
    Master
    Dołączył
    14 listopad 2017
    Skąd
    Gdańsk
    Postów
    1,118
    Auto
    Duster 1.5 dCi 4x2 2018/Jimny 1,3 AT 2003
    Rocznik
    2017
    Marxie Ale problemem LPG jest nie zawór czy dół silnika a głowica I nie zawory - to problem odkładającego się nagaru czy niszczenie samych zaworów co niszczenie gniazd zaworowych. TEORETYCZNIE można problem rozwiązać przy pierwszym remoncie głowicy - firmy zajmujące się głowicami wymieniają gniazda zaworowe (zazwyczaj tylko wydechowe) na "utwardzone" o podwyższonej odporności na partactwo gaziarzy

    Cytat Napisał juri Zobacz post
    Dzisiaj o tym troche poczytalem i ogolnie nie ma bata zeby bylo idealnie przy max obciazeniu silnika lub przy wysokich predkosciach, a to dlatego ze lotna faza lpg nie jest w stanie przy takich warunkach utrzymac cisnienia i tylko instalacja w fazie ciekłej jest w stanie utrzymać cisnienie jakie daje wyrysk benzyny
    Jakie ciśnienie? Które? Ciśnienie LPG w instalacji spada jak reduktor nie wyrabia wydajnością. NIE JESTEM SPECJALISTĄ ale zastanawiam się o co chodzi i o które ciśnienie chodzi. Bezsensu by było jakby do 3,5 tyś obr było OK - a wyżej nie (wtrysk mpi) tak na logiczne myślenie

  14. #28
    Master
    Dołączył
    08 marzec 2017
    Skąd
    Sosnowiec
    Wiek
    40
    Postów
    2,000
    Auto
    Tipo Sedan 1.4 N/A Lounge
    Rocznik
    2016
    W aktualnych instalacjach LPG, które nazywane są układami sekwencyjnego wtrysku gazu (w fazie lotnej), gaz jest tłoczony pod ciśnieniem do kolektora za pomocą wtryskiwaczy – po jednym na każdy cylinder. Problem jednak cały czas jest ten sam: podawanie paliwa gazowego do silnika w żadnym wypadku nie może być tak precyzyjne jak podawanie cieczy. Do tego, nie mając do dyspozycji pompy paliwowej i polegając na naturalnym ciśnieniu rozprężającego się gazu, nie sposób zapewnić stałego, wysokiego ciśnienia paliwa.Typowy problem tradycyjnego zasilania gazowego dotyczy utrzymania właściwego ciśnienia gazu i zubażania mieszanki podczas gwałtownego przyspieszania. To ważne, bo im bardziej uboga mieszanka, tym wyższa temperatura jej spalania. W autach z bezpośrednim wtryskiem benzyny szybkość i precyzja działania wtryskiwaczy benzynowych stoją na takim poziomie, iż nie ma szans na „skopiowanie” ich pracy przez wtryskiwacze gazowe.

  15. #29
    Master
    Dołączył
    08 marzec 2016
    Skąd
    Toruń
    Postów
    5,527
    Auto
    500X Lounge 1.4 16V MultiAir Turbo, Seat Ateca Xperience 1.5 TSI Evo 2
    Rocznik
    04.2016, 05.2023
    Cytat Napisał marx30 Zobacz post
    Aha przy ok 100 kkm wlałem jakiś ceramizer ot tak zapobiegawczo
    Coś czuję starą szkołę, magiczne 100 000km i dolewanie nie wiadomo czego. Ceramizery dobre są do drenowania kieszeni - od razu przypomina mi się też magiczna obrączka na przewody paliwowe. Dla normalnego silnika taki przebieg to tyle co nic, ale jak ktoś lubi... Z drugiej strony "zaniedbałem" mojego Kropka, bo ma już >193 000km, a leję tylko olej o parametrach jakie mają być
    Ogólnie nie rozumiem tego "fenomenu" 100 000km...

  16. #30
    Master
    Dołączył
    02 sierpień 2010
    Skąd
    Częstochowa
    Postów
    4,527
    Auto
    Fia Tipo T-Jet 120/ AR Mito 1,4 16V
    Rocznik
    2017
    Cytat Napisał FiatPrime Zobacz post
    Marxie Ale problemem LPG jest nie zawór czy dół silnika a głowica ...


    Jakie ciśnienie? Które? Ciśnienie LPG w instalacji spada jak reduktor nie wyrabia wydajnością. NIE JESTEM SPECJALISTĄ ale zastanawiam się o co chodzi i o które ciśnienie chodzi. Bezsensu by było jakby do 3,5 tyś obr było OK - a wyżej nie (wtrysk mpi) tak na logiczne myślenie
    No wiem, fotki wkleiłem poglądowo że nie ma ani dziur w tłokach, gładź jest OK, jest w miarę czysto itp. Ale zdjęc gniazd nie mam-nie było potrzeby wyciągać zaworów, test naftą był ok, ciśnienie sprężania również.
    Też nie kumam tego tematu z ciśnieniem zwykle najmniejsze reduktory ogarniają do 150 KM. Może chodzi o cos innego - przy WOT czyli pedale gazu wdepnietym na ful albo dużym obciążeniu i wysokich obrotach (co jest przważnie tożsame z WOT) zwykle silniki przechodza z closed loop na open loop czyli sonda lambda nie bierze udziału w ustalaniu składu stechiometrycznego składu mieszanki tylko ECU leci po samych mapach i leci na bogato. Tutaj przy zlej regulacji albe zmnieniających sie wraz z przebiegiem warunków może być jakieś ryzyko zubożenia i dłuzszego zapłonu i recesji zaworów. Dotrysk może w pewnym stopniu to niwelować.
    Ale nie wyglada na to aby w T-jecie były dotryski.
    Co do samych gniazd własnie dlatego T-jet z fabrycznym LPG wydaje się lepszym wyborem, przynajmniej w teorii materiały głowicy i zaworów są inne (patrz rysunki wyciągnałem z epera inne nr części dla silnika z gazem (CMBBG) i samej benzyny (CMBBZ)) i samo miejsce umieszczenia wtryskiwaczy LPG w kolektorze są 100% powtarzalne a nie że komuś sie wiertarka do kolektora pod innym kątem przyłoży.
    jak ktoś zna włoski to trzebaby poczytać czy T-jet miewa z tym problemy ale tych aut raczej u nas za wiele nie ma. Tipo jest chyba pierwszym modelem sprzedawanym masowo w PL z instalką fabryczną. Wczesniej były Bravo, Mito, Giulietta, ale głównie na rynku włoskim. I ceny były zaporowe o ile pamietam mito z T-jetem w LPG kosztowało w przliczeniu ok 8 tys więcej.
    Ale instalka był ponoć opracowywana i strojona m.in. na fiacie Bravo w Bosmalu w Bielsku

    (Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.

    Cytat Napisał brylancik13 Zobacz post
    cytat
    No ale przeciez od tego jest reduktor. Utrzymuje własnie stałe ciśnienie na listwie i jak jest dobrze dobrany to wydatek gazu przez wtryskiwacze nie powoduje jego zmian.

    (Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.

    Cytat Napisał krowka1978 Zobacz post
    Coś czuję starą szkołę, magiczne 100 000km i dolewanie nie wiadomo czego.
    Jak widać jeśli nie pomógł to silnikowi nie zaszkodził. Kosztował 50 zł, nie zrobiłem tego z jakimś wielkim przekonaniem ale jest małe ale :-). Resztkę która została (bo było na wiekszy silnik) wpierdzieliłem do skrzyni która haczyła. I przestała na bardzo długo. Więc nie skreślam tego od tak.
    Dołączone zdjęcia Dołączone zdjęcia
    Ostatnio edytowane przez marx30 ; 29-12-2017 o 10:35


 
Strona 2 z 6 PierwszyPierwszy 1234 ... OstatniOstatni

Podobne tematy

  1. Nietypowy problem z instalacją Tartarini?
    Napisany przez peesiks na forum LPG - Liquified Petroleum Gas
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 03-10-2014, 12:06
  2. problem GP instalacja tartarini
    Napisany przez maniacus na forum LPG - Liquified Petroleum Gas
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post: 30-05-2014, 08:15
  3. etagas tartarini
    Napisany przez kieciu na forum LPG - Liquified Petroleum Gas
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post: 24-01-2014, 09:21
  4. polecane serwisy Tartarini na slasku
    Napisany przez maniacus na forum Grande Punto
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 24-04-2013, 17:43
  5. Unoszaca się woń benzyny lub niedokońca spalonej benzyny
    Napisany przez Darksaience na forum Siena, Palio
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post: 27-08-2012, 11:52

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

dotrysk benzyny punto 1.4 16v

czas dotrysku

fiat landi renzo dotrysk benzyny

tartarini uboga mieszanka

tartarini tipo

fiat tartarini opinie

tartarini lpg mieszanka zbyt uboga

fiat tipo tartarini opinie

Tipo tartarini opinie

dotrysk tartarini

fiat grande punto lpg lubryfikacja

lpg dotrysk benzyny

tartanini fiar

Tagi dla tego tematu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl