Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 2 z 4 PierwszyPierwszy 1234 OstatniOstatni
Posty od 16 do 30 z 59
  1. #16
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    18 styczeń 2017
    Skąd
    Warszawa
    Wiek
    55
    Postów
    826
    Auto
    Tipo SW 1,4 T-Jet Lounge
    Rocznik
    2017
    To mój jest chyba "popsuty", bo zachowuje się normalnie. Na zapiętym biegu przy puszczaniu sprzęgła zaczyna podnosić obroty , a przy dźwigni na luzie nie. Niezależnie czy mam wciśnięty czy puszczony hamulec, zaciągnięty ręczny, włączone radio, czy też lewy kierunkowskaz i wycieraczki w trybie auto
    Ostatnio edytowane przez giannini ; 29-12-2017 o 13:48



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #17
    Master
    Dołączył
    08 marzec 2016
    Skąd
    Toruń
    Postów
    5,513
    Auto
    500X Lounge 1.4 16V MultiAir Turbo, Seat Ateca Xperience 1.5 TSI Evo 2
    Rocznik
    04.2007, 04.2016, 05.2023
    Ciekawe, bo w innych silnikach, np. MultiAir, podbija obroty tylko i wyłącznie przy włączonym biegu, do tego przy powolnym puszczaniu sprzęgła, hamulec nie ma nic do rzeczy.

  4. #18
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    18 styczeń 2017
    Skąd
    Warszawa
    Wiek
    55
    Postów
    826
    Auto
    Tipo SW 1,4 T-Jet Lounge
    Rocznik
    2017
    Cytat Napisał krowka1978 Zobacz post
    Ciekawe, bo w innych silnikach, np. MultiAir, podbija obroty tylko i wyłącznie przy włączonym biegu, do tego przy powolnym puszczaniu sprzęgła, hamulec nie ma nic do rzeczy.
    I tak jest właśnie u mnie. Z tą różnicą, że jak próbuję ruszyć na wciśniętym hamulcu to wtedy nie podnosi obrotów. Na "luzie" mogę robić wszystko i obroty nawet nie drgną.

  5. #19
    Master
    Dołączył
    03 sierpień 2010
    Skąd
    Częstochowa
    Postów
    4,526
    Auto
    Fia Tipo T-Jet 120/ AR Mito 1,4 16V
    Rocznik
    2017
    A u mnie na bank podbija na luzie i bez hamulca sprawdzalem przed chwila ale puscic trzeba szybko. No chyba ze czujnik luzu by nie dzialal ale dziala bo widac po strzalkach gsi

  6. #20
    Master
    Dołączył
    19 listopad 2016
    Skąd
    Szczecin
    Wiek
    47
    Postów
    1,987
    Auto
    Fiat Tipo Sedan 1.4 95 KM Lounge
    Rocznik
    31/12/2016
    a ja jak nie zapomnę sprawdzę za 3h
    Fiat Tipo 1.4 16V by tedybear

  7. #21
    Master
    Dołączył
    12 wrzesień 2017
    Skąd
    Bystrzyca Kłodzka
    Postów
    1,094
    Auto
    tipo 1,4 sedan 2017r, ix 35-2,0crdi 2010, Fiat 125p 1988, Polonez 1,5- 1989, Polonez Caro 1,6-1994,
    Rocznik
    03.2017
    Tedy, 3 godz minęło a u ciebie nic nie dryga.... Nie dobrze, a przy weekendzie już powinnoo ( godz obecna w moim poście)....

  8. #22
    Master
    Dołączył
    19 listopad 2016
    Skąd
    Szczecin
    Wiek
    47
    Postów
    1,987
    Auto
    Fiat Tipo Sedan 1.4 95 KM Lounge
    Rocznik
    31/12/2016
    u mnie lekko podbija na luzie
    Fiat Tipo 1.4 16V by tedybear

  9. #23
    Master
    Dołączył
    08 marzec 2016
    Skąd
    Toruń
    Postów
    5,513
    Auto
    500X Lounge 1.4 16V MultiAir Turbo, Seat Ateca Xperience 1.5 TSI Evo 2
    Rocznik
    04.2007, 04.2016, 05.2023
    Cytat Napisał giannini Zobacz post
    Z tą różnicą, że jak próbuję ruszyć na wciśniętym hamulcu to wtedy nie podnosi obrotów.
    Z ciekawości sprawdziłem z wciśnietym hamulcem, wcześniej nie testowałem. W MA wtedy też nie podbija.

  10. #24
    Master
    Dołączył
    07 czerwiec 2017
    Skąd
    Białystok
    Postów
    3,746
    Auto
    Tipo SW 1.4 T-JET LPG Lounge
    Rocznik
    2017
    No rzeczywiście z hamulcem nie podbija... a jak to jest na luzie? U mnie podbija, u niektórych na luzie nie (bez hamulca oczywiście). Jak powinno buc prawidłowo? Ciekawe odnośnego to zależy, od wersji jakiegoś sterownika?
    Lepszy
    Power
    Gamoniu

  11. #25
    Klubowicz
    Dołączył
    21 kwiecień 2013
    Skąd
    Łęg
    Wiek
    39
    Postów
    444
    Auto
    500L easy 1.4 lpg/tipo sw lounge 1.4 tjet lpg
    Rocznik
    2013/2017
    Pedały elektryczny normalna rzecz u mnie w Tipo i 500l podbija w różnych sytuacjach przyzwyczaiłem się do tego już nie stanowi to jakiegoś dyskomfortu.
    FIAT MI AMORE
    https://www.facebook.com/SzarySleeperLounge/
    BP-168KM/LPG-162KM

  12. #26
    Master
    Dołączył
    07 czerwiec 2017
    Skąd
    Białystok
    Postów
    3,746
    Auto
    Tipo SW 1.4 T-JET LPG Lounge
    Rocznik
    2017
    W sumie mi to nie przeszkadza, tez przywykłem ale ciekawi mnie jak to powinn być bo jednych inaczej a u innych inaczej...
    Lepszy
    Power
    Gamoniu

  13. #27
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    28 grudzień 2017
    Skąd
    Trzebinia
    Wiek
    44
    Postów
    10
    Auto
    Fiat tipo
    Rocznik
    2017
    ZaczaLem sprawdzac i u mnie na luzie podbija tak jak pisalem wczesniej gdy puszcze sprzęgło szybko to podbija delikatnie jak spuszcza powoli to podbija o kilka kresek a jak mam wcisniety hamulec i wysprzeglam to nie podbija nie wiem czy jest sens do aso jezdzic z tym co doradzicie czy jezdziliscie z tym do aso

  14. #28
    Master
    Dołączył
    14 listopad 2017
    Skąd
    Gdańsk
    Postów
    1,118
    Auto
    Duster 1.5 dCi 4x2 2018/Jimny 1,3 AT 2003
    Rocznik
    2017
    To, że elektronicznie podbija obroty to norma. Od lat już miałem w poprzednich autach. Trochę doszukujesz się na siłę problemu. Jak ruszasz z miejsca (sprzęgło odpuszczasz powoli) podbija obroty wyżej. Gdy w trakcie jazdy zmieniasz biegi (szybciej odpuszczasz) - nie ma potrzeby tak wysoko podbijać. Trzymasz hamulec i puszczasz sprzęgło - w sumie nie wiem w jakich warunkach miałbym tak robić, ale OK - nie podbija wcale. Bo po co, skoro nie ruszasz (przez chwilę brałem pod uwagę jazdę pod górę ale tutaj w standardzie jest HH).

    Czasem jak czytam takie rozkminy to się zastanawiam (bez obrazy) czy ludzie się przesiadają z Ład i dużych fiatów.

  15. #29
    Master
    Dołączył
    03 sierpień 2010
    Skąd
    Częstochowa
    Postów
    4,526
    Auto
    Fia Tipo T-Jet 120/ AR Mito 1,4 16V
    Rocznik
    2017
    Pomijajac juz fakt ze ASO nic ztym nie zrobi bo niby jak. Programistow od sterownikow tam na etatach nie maja a fiat zapewne innego oprogramowania nie wypusci. Mi te "udogodnienia" wcale nie sa potrzebne (podobnie jak wlaczanie sie sprezarki klimy przy wlaczaniu nawiewu na szybe w manulanej klimie bo to mnie wrecz wkurwia). Pytanie po kiego podbija na luzie?
    Ostatnio edytowane przez marx30 ; 31-12-2017 o 14:01

  16. #30
    Master
    Dołączył
    07 czerwiec 2017
    Skąd
    Białystok
    Postów
    3,746
    Auto
    Tipo SW 1.4 T-JET LPG Lounge
    Rocznik
    2017
    Cytat Napisał marx30 Zobacz post
    Pytanie po kiego podbija na luzie?
    mnie tez to interesuje
    Lepszy
    Power
    Gamoniu


 
Strona 2 z 4 PierwszyPierwszy 1234 OstatniOstatni

Podobne tematy

  1. Tipo SW 1.4 Tjet 120 LPG - komputer spalanie
    Napisany przez drjudym44 na forum Silniki benzynowe Tipo
    Odpowiedzi: 57
    Ostatni post: 08-08-2019, 08:59
  2. Odpowiedzi: 4
    Ostatni post: 15-01-2018, 13:33
  3. Odpowiedzi: 4
    Ostatni post: 17-01-2017, 13:33
  4. TIPO 1.4 z "fabrycznym LPG
    Napisany przez pltaxi na forum Forum ogólne o Fiat
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 18-10-2016, 19:54
  5. Sprzęgło Fiat Bravo(2007-2012)TJet 120 KM oryginał
    Napisany przez harajuku na forum Sprzedam
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 17-03-2013, 09:33

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

https:fiatklubpolska.pltipo-531po-zwolnieniu-sprzegla-obrotu-silnika-podbijaja-do-gory-fiat-tipo-1-4-120-km-tjet-z-fabrycznym-lpg-39692

tipo t jet problem

tipo tjet problem

sprzeglo przed odpaleniem fiat tipo

fiat uczenie pedalu sprzegla

Tagi dla tego tematu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl