Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 4 z 11 PierwszyPierwszy ... 23456 ... OstatniOstatni
Posty od 46 do 60 z 160
Like Tree33lubi to!

Temat: Konserwacja podwozia  

  1. #46
    Klubowicz
    Dołączył
    02 maj 2017
    Skąd
    Łódź
    Wiek
    43
    Postów
    248
    Auto
    Tipo SW POP 1.4 95KM
    Rocznik
    06.2017
    Cytat Napisał slawcio74 Zobacz post
    Za to opel astra II - na wyposażeniu papier ścierny , zaprawka , antykor , pędzelek.
    Sorry za offtopik, ale z którego rocznika ta astra? Moja jest z 2003, poza pierwszymi 2 latami zawsze pod chmurką i mam może raptem ze 2 maciupkie purchle na tylnych nadkolach (za późno założyłem plastykowe osłony), poza tym nic się nie dzieje.



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #47
    Klubowicz
    Dołączył
    19 luty 2017
    Skąd
    PL
    Postów
    278
    Auto
    Tipo 1.4 Lounge
    Rocznik
    2016
    Ja miałem Astrę II z 2005. Sprzedałem na początku 2016 - zero korozji.

  4. #48
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    03 listopad 2016
    Skąd
    Łódź
    Postów
    20
    Auto
    BMW E39 530d
    Rocznik
    2002
    Cytat Napisał slawcio74 Zobacz post
    Dawno temu sprzedawałem 6 letnie Seicento , które miałem od nowości. O korozji w ogóle nie było mowy . Był to jeden z najtańszych samochodów na rynku i nie robiłem mu żadnej konserwacji podwozia . 6 lat stania pod chmurką , nigdy nie zaznał garażu. Tematu rdzy w nim nie było .... .
    Za to opel astra II - na wyposażeniu papier ścierny , zaprawka , antykor , pędzelek.

    Musiała być ostro bita ta twoja Astra skoro ci ocynk rdzewiał

  5. #49
    Klubowicz
    Dołączył
    25 marzec 2012
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    397
    Auto
    Tipo 1.4 t-Jet
    Rocznik
    2017
    Cytat Napisał kendzior3 Zobacz post
    Musiała być ostro bita ta twoja Astra skoro ci ocynk rdzewiał
    Pierniczenie. Za bardzo ufasz obietnicom producentów co do dokładności ocynku.

  6. #50
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    03 listopad 2016
    Skąd
    Łódź
    Postów
    20
    Auto
    BMW E39 530d
    Rocznik
    2002
    Mam Astre II z 2000...Trzymam ją pod chmurką. Sprowadzona z Belgi specjalnie z uszkodzonym tyłem żeby nie było że składana z trzech. Po latach wyszło że jednak nie. Złuszczył się lakier z maski, błotnika, zderzaka, kawałka dachu, oraz drzwi i widać wszystkie kolory tęczy z przed malowania. W tym roku wjechałem w nią nawet ładowarką i w tych miejscach nie rdzewieje. Rdzewieje tylko tam gdzie była jebnięta i naprawiana w Polsce, czyli tylne nadkole, za plastikowy zderzak nie zaglądałem. Morał... jeśli były wymieniane całe oryginalne elementy nie rdzewieje. Jeśli działał Janusz ze szpachlą i wspawywał reperaturki będzie rdzewnieć.

    (Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.

    Dla porównania mam BMW, rdzewieje od samego patrzenia.

  7. #51
    Klubowicz
    Dołączył
    19 luty 2017
    Skąd
    PL
    Postów
    278
    Auto
    Tipo 1.4 Lounge
    Rocznik
    2016
    Cytat Napisał gilbert3 Zobacz post
    Pierniczenie. Za bardzo ufasz obietnicom producentów co do dokładności ocynku.
    Astra II z tego co pamiętam miała 7 lub 11 lat gwarancji na blachy/lakier. Jak gnila i nie była mieloną to trza było reklamować. Z tego co wiem nie robili problemów - jak coś się działo to naprawiali na swój koszt.

  8. #52
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    26 kwiecień 2020
    Skąd
    Rzeszów
    Postów
    3
    Auto
    Tipo 1.4
    Rocznik
    2016
    Panowie, wyciągał ktoś z Was te zaślepki w progach, żeby wprowadzić przez te otwory środek konserwujący?
    Ściągał ktoś z Was plastikowe nadkola, żeby zakonserwować zakończenia progów i dodatkowo progi od środka?
    Czy wg Was (tych zwolenników konserwacji - bo przeciwników o zdanie nie pytam) ma to sens, czy lepiej się nie bawić żeby czegoś nie zepsuć/ nie pogorszyć i spryskać tylko spód?

  9. #53
    Master
    Dołączył
    03 sierpień 2010
    Skąd
    Częstochowa
    Postów
    4,526
    Auto
    Fia Tipo T-Jet 120/ AR Mito 1,4 16V
    Rocznik
    2017
    Cytat Napisał KarmazynowyPiekarz Zobacz post
    Panowie, wyciągał ktoś z Was te zaślepki w progach, żeby wprowadzić przez te otwory środek konserwujący?
    Ściągał ktoś z Was plastikowe nadkola, żeby zakonserwować zakończenia progów i dodatkowo progi od środka?
    Czy wg Was (tych zwolenników konserwacji - bo przeciwników o zdanie nie pytam) ma to sens, czy lepiej się nie bawić żeby czegoś nie zepsuć/ nie pogorszyć i spryskać tylko spód?
    Ja to robilem. + zaslepki w okolicach slupkow we wnekach drzwi.
    Stosowalem jakis wosk do profili zamknietych. Zrobilem prawdopodobnie prezent gdzies tak piatemu wlascicielowi ktory kupi to auto w 2035 roku . Predzej go sprzedam w bo sie nim znudzę i lub w pogoni za "luksusem". Choć przejechanie całej Polski za 90 zł na LPG to raczej w nowym aucie nie wchodzi w rachubę. Ale do rzeczy: znane mi wspolczesne fiaty/alfy po ok 10 latach nie maja z tym problemu poza zrywaniem lakieru z progow przez piaskowanie.
    Ostatnio edytowane przez marx30 ; 03-06-2020 o 23:05

  10. #54
    Master
    Dołączył
    17 styczeń 2019
    Skąd
    Kalwaria Zebrzydowska
    Wiek
    36
    Postów
    2,201
    Auto
    Fiat Tipo SW Lounge 1.4tjet + lpg [St1 170km]
    Rocznik
    2017
    Ja planuje w tym roku konserwować, zaszkodzić raczej nie zaszkodzi Do profili Valvoline Tectyl ML, na podwozie również Tectyl ML jako podkład a na to Valvoline Bodysafe.

  11. #55
    Klubowicz
    Dołączył
    20 sierpień 2017
    Skąd
    krakow
    Wiek
    43
    Postów
    154
    Auto
    tipo 1.4
    Rocznik
    2017
    20190605_110247.jpg 20190612_134122.jpg Polecam zrób sobie, napewno nie zaszkodzi . Ja podłogę i pod nakolami zrobiłem SIkagardem 6440 na bazie kałczuku . Fajnie że ten środek szybko schnie , matowy, nakładany pędzlem wygląda jak fabryka. W zaślepki w progach i drzwiach wstrzyknąłem wosk również sikagard do konserwacji bezbarwny. Ładnie wypływał przez otwory odpływowe Wydaje mi się że w progach nie było konserwacji po ściągnięciu zaślepek jak palca włożyłem . Jeszcze tłumik pociągnąłem srebrzanką i tylne bębny i felgi na czarno. Bo je po dwóch latach wypryszczyło.

  12. #56
    Klubowicz
    Dołączył
    13 sierpień 2018
    Skąd
    JE
    Wiek
    48
    Postów
    128
    Auto
    500x 1.0
    Rocznik
    2020
    Jeśli planuje ktoś jeździć autem więcej niż 10-12 lat, możliwe, że warto zrobić porządną konserwację. W moim seicento, kiedy go sprzedawałem jako 11 latka, problem rdzy nie występował (nadwozie). Kiedy auto miało już jakieś 17-18 lat konieczna była wymiana progów i kawałków podłogi. W GP (11 lat) spód wydaje się być zdecydowanie OK. Nie jak nowy, ale wygląda dobrze. Teścia C-max (dwa lata młodszy od GP) już nieźle rdzewieje od spodu. Nie mam zamiaru jeździć tipo więcej niż 10 lat, więc zabawa w konserwację odpada.

  13. #57
    Master
    Dołączył
    26 luty 2016
    Skąd
    Bydgoszcz
    Wiek
    35
    Postów
    1,953
    Auto
    Fiat TIPO 1.4 GASOLINE :)
    Rocznik
    2017
    Cytat Napisał aegean Zobacz post
    Jeśli planuje ktoś jeździć autem więcej niż 10-12 lat, możliwe, że warto zrobić porządną konserwację. W moim seicento, kiedy go sprzedawałem jako 11 latka, problem rdzy nie występował (nadwozie). Kiedy auto miało już jakieś 17-18 lat konieczna była wymiana progów i kawałków podłogi. W GP (11 lat) spód wydaje się być zdecydowanie OK. Nie jak nowy, ale wygląda dobrze. Teścia C-max (dwa lata młodszy od GP) już nieźle rdzewieje od spodu. Nie mam zamiaru jeździć tipo więcej niż 10 lat, więc zabawa w konserwację odpada.
    W 10 lat to buda zgnije.
    krowka1978 lubi to.

  14. #58
    Klubowicz
    Dołączył
    13 sierpień 2018
    Skąd
    JE
    Wiek
    48
    Postów
    128
    Auto
    500x 1.0
    Rocznik
    2020
    Jeśli tak będzie, więcej nie kupię fiata.

  15. #59
    Klubowicz
    Dołączył
    02 maj 2019
    Skąd
    Świdnica
    Wiek
    34
    Postów
    209
    Auto
    Fiat Tipo HB 1.6 Mjet
    Rocznik
    2017
    Jeśli chcesz mieć auto w którym praktycznie nie występuje problem korozji to kup sobie francuza. W 308 jak odprysł kawałek lakieru do blachy, to przez 3 lata nic się nie działo.
    Ja osobiście konserwuje podwozie we wszystkich autach jakich mam, Tipka kupiłem z Niemiec i ktoś to zrobił za mnie (widać że to profesjonalna robota, wszystkie nadkola, progi, wnęki itp) - więc mam z głowy.

    Koszt nie jest duży (jak robi się samemu). Najgorzej to porządnie umyć podwozie, chyba że ma się gdzieś myjnie na podnośniku. Samej roboty jest na 3-4 godziny. No i trzeba pamiętać o zabezpieczeniu karoserii, bo pył się przenosi i osiada na drzwiach itp.

  16. #60
    Klubowicz
    Dołączył
    24 wrzesień 2017
    Skąd
    Kalisz
    Wiek
    45
    Postów
    435
    Auto
    fiat tipo 1.4 16v 95 km
    Rocznik
    2017
    Cytat Napisał bahamut24 Zobacz post
    W 10 lat to buda zgnije.
    Skąd takie stwierdzenie ?


 
Strona 4 z 11 PierwszyPierwszy ... 23456 ... OstatniOstatni

Podobne tematy

  1. Konserwacja podłogi
    Napisany przez kamikk93 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 24-07-2015, 12:19
  2. Konserwacja napinaczy
    Napisany przez michal95 na forum Panda
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post: 18-02-2015, 14:42
  3. Remont podwozia...
    Napisany przez azure na forum Siena, Palio
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 17-09-2014, 08:46
  4. Środek do konserwacji i ochrony podwozia/nadkoli
    Napisany przez byrrt na forum Akcesoria i gadżety, kosmetyka auta, oleje silnikowe
    Odpowiedzi: 32
    Ostatni post: 22-07-2014, 15:00
  5. Środki antykorozyjne i zabezpieczenia podwozia
    Napisany przez Etiuda na forum Cinquecento, Seicento
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post: 16-11-2012, 21:38

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

https:fiatklubpolska.pltipo-531konserwacja-podwozia-34210

konserwacja podwozia forum

https:fiatklubpolska.pltipo-531konserwacja-podwozia-342105

samodzielna konserwacja panda

konserwacja podwozia fiattipo konserwacjazabezpieczenie podsozia tipofiat panda konserwacja podwoziakonserwacja podwozia tipopanda korozja podwoziahttps:fiatklubpolska.pltipo-531konserwacja-podwozia-342108kosz konserwacji fiat puntokoszt konserwacji podwozia fiat bravo 2tipo konserwacja samochodutipo rdzafiat tipo zabezpieczenie antykorozyjnekoserwacja w tipokoserwacja tipotipo koserwacjafiat tipo korozjaKoszt konserwacji fiata pandaile kosztuje konserwacja podwozia brawagrande punto korozja podlogihttps:fiatklubpolska.pltipo-531konserwacja-podwozia-3421010

Tagi dla tego tematu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl