Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 123 OstatniOstatni
Posty od 16 do 30 z 35
Like Tree4lubi to!

Temat: Klekot 1.3 - wrażenia z jazdy  

  1. #16
    Klubowicz
    Dołączył
    08 listopad 2009
    Skąd
    Bieszczady
    Postów
    297
    Auto
    Tipo HB pop t-jet,Grande 1,2
    Rocznik
    2017/2008
    Cytat Napisał ZAFFERANO Zobacz post
    dizel do miasta się kompletnie nie nadaje i to sam sprzedawca mi potwierdził że jak nie chcę mieć problemu z DPF czy tam czymś innym (nie znam się) to żebym dizla odpuścił.
    Pytanie co będzie nadawać się do miasta po 1 stycznia 2018 roku? Przypominam, że DPF-y lub jak kto woli GPF-y mają być już we wszystkich silnikach benzynowych, a dla nowych modeli już od 1 września bieżącego roku. Może rower



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #17
    Klubowicz
    Dołączył
    29 maj 2016
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    175
    Auto
    Opel Astra J Sedan
    Rocznik
    2016
    Eeetam, jak Cię stać na buty to Cię stać na sznurówki
    Jeżdżę, więc jestem.

  4. #18
    Master
    Dołączył
    08 marzec 2016
    Skąd
    Toruń
    Postów
    5,513
    Auto
    500X Lounge 1.4 16V MultiAir Turbo, Seat Ateca Xperience 1.5 TSI Evo 2
    Rocznik
    04.2007, 04.2016, 05.2023
    Cytat Napisał manio20 Zobacz post
    Pytanie co będzie nadawać się do miasta po 1 stycznia 2018 roku? Przypominam, że DPF-y lub jak kto woli GPF-y mają być już we wszystkich silnikach benzynowych, a dla nowych modeli już od 1 września bieżącego roku. Może rower
    Pierwszy z ideą zapewne wyskoczył wieśwagen (jakiś czas temu czytałem, że do swoich dziadowskich TSI będą montować GPF/DPF - okazało się, że przy bezpośrednim wtrysku benzyny jest sadza, sprawę nagaru w komorze spalania tego wynalazku pominę milczeniem). Wszystko pod publiczkę po aferze spalinowej.

  5. #19
    Klubowicz
    Dołączył
    23 październik 2016
    Skąd
    kujawsko-pomorskie
    Postów
    428
    Auto
    Fiat Tipo 1,4 95KM
    Rocznik
    2016
    Cytat Napisał kjk Zobacz post
    rochę dziwi mnie, że zgodnie z danymi katalogowymi przyspieszenie od 0 do 100km/h dla silników 1.3 i 1.4 jest praktycznie takie samo (różnica rzędu 0.2s), a mimo to diesel sprawia wrażenie bardziej żwawego.
    Możesz odnosić tylko takie wrażenie .... jak pogonisz nasze mułowate 1,4 do 5 tyś. obrotów to zaczyna robić się ciekawie, oczywiście przedtem nauszniki na uszy . Ale za to go kochamy
    FIAT TIPO 1,4 95KM w kolorze włoskich lodów Gelato

  6. #20
    kjk
    kjk jest teraz aktywny
    Master
    Dołączył
    03 listopad 2016
    Skąd
    Polska B, a może C?
    Postów
    2,066
    Auto
    Tipo Pop 1.4 sedan
    Rocznik
    12.2016
    Cytat Napisał slawcio74 Zobacz post
    Możesz odnosić tylko takie wrażenie .... jak pogonisz nasze mułowate 1,4 do 5 tyś. obrotów to zaczyna robić się ciekawie
    Zapewne masz rację. Dotychczas bardzo mało jeździłem sadzomiotaczami.

  7. #21
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    30 kwiecień 2016
    Skąd
    LUBUSKIE
    Wiek
    35
    Postów
    884
    Auto
    TIPO EASY+ PAKIETY DODATKOWE 1.4 16V 95KM
    Rocznik
    2016
    Cytat Napisał slawcio74 Zobacz post
    Możesz odnosić tylko takie wrażenie .... jak pogonisz nasze mułowate 1,4 do 5 tyś. obrotów to zaczyna robić się ciekawie, oczywiście przedtem nauszniki na uszy . Ale za to go kochamy
    Wydaje mi się że nawet jak byś kręcił tipo z silnikiem benzynowym do tak wysokich obrotów to i tak tipo z dieslem było by szybsze

  8. #22
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    28 lipiec 2016
    Skąd
    Postów
    627
    Auto
    Fiat Tipo 1.6 AT
    Rocznik
    2016
    Diesel czy benzyna największą frajdę sprawia TURBINA !!!
    marnyd4d lubi to.

  9. #23
    Klubowicz
    Dołączył
    01 wrzesień 2016
    Skąd
    Radom
    Postów
    189
    Auto
    500L 1.6 MJet 105
    Rocznik
    2013/15
    Cytat Napisał NimnuL Zobacz post
    daje około 3000pln różnicy w paliwie
    Jeśli mogę się wtrącić, realnie przy obecnych cenach paliwa to będzie ok. 2500-2650. A więc po czterech latach dychacz więcej w cenie zacznie się zwracać. Tylko, że przebieg osiągnie 120kkm.

    Cytat Napisał Loczek30 Zobacz post
    bo poniżej 2 tys to nie zdrowo dla koła dwumasowego, a powyżej 3.5 tys juz nie jedzie. Jak ktoś lubi klekot warunkowo na trase.
    Poniżej 2k to przede wszystkim potrafi objawić się przeogromna turbodziura. Jechać spokojnie się da już od wspomnianych 1,5k, lecz wciskać do podłogi nie ma sensu. I rzeczywiście, jazda za kimś, kto nie może się zdecydować, czy jechać 70, czy 90km/h, mając na pokładzie skrzynię szóstkę, to może być mordęga.

  10. #24
    Master
    Dołączył
    08 marzec 2016
    Skąd
    Toruń
    Postów
    5,513
    Auto
    500X Lounge 1.4 16V MultiAir Turbo, Seat Ateca Xperience 1.5 TSI Evo 2
    Rocznik
    04.2007, 04.2016, 05.2023
    Cytat Napisał rafal_rx Zobacz post
    Poniżej 2k to przede wszystkim potrafi objawić się przeogromna turbodziura. Jechać spokojnie się da już od wspomnianych 1,5k, lecz wciskać do podłogi nie ma sensu. I rzeczywiście, jazda za kimś, kto nie może się zdecydować, czy jechać 70, czy 90km/h, mając na pokładzie skrzynię szóstkę, to może być mordęga.
    W 1.4 MA Turbo turbodziura praktycznie nieodczuwalna. Silnik ładnie ciągnie od 1500 obrotów. Gdy chce się "poszaleć", to trzeba troszkę ponad 2000 obrotów pociągnąć. Moim na 6 spokojnie można jechać od 70km/h, przy delikatnej jeździe przyspieszenie odpowiednie, jednak aby lepiej przyspieszyć trzeba zredukować. Od 1750obr morda się śmieje, czuć działające turbo, na odpowiednim biegu i mokrym asfalcie mruga kontrolka trakcji przy przyspieszaniu, często na trójce

  11. #25
    Klubowicz
    Dołączył
    08 listopad 2009
    Skąd
    Bieszczady
    Postów
    297
    Auto
    Tipo HB pop t-jet,Grande 1,2
    Rocznik
    2017/2008
    Cytat Napisał krowka1978 Zobacz post
    Pierwszy z ideą zapewne wyskoczył wieśwagen
    Tu nie chodzi o wieśwagena ale o urzędników z Unii Europejskiej, którzy przeforsowali ustawę na podstawie której wszystkie silniki benzynowe od 1 stycznia 2018 roku muszą mieć GPF-y

  12. #26
    Klubowicz
    Dołączył
    20 styczeń 2017
    Skąd
    Tychy
    Wiek
    33
    Postów
    482
    Auto
    Fiat Tipo 1.4 HB
    Rocznik
    2017
    Nieciekawie...No to muszę się pośpieszyć z zamówieniem swojego, żeby jeszcze mi tego nie wpakowali

  13. #27
    Master
    Dołączył
    08 marzec 2016
    Skąd
    Toruń
    Postów
    5,513
    Auto
    500X Lounge 1.4 16V MultiAir Turbo, Seat Ateca Xperience 1.5 TSI Evo 2
    Rocznik
    04.2007, 04.2016, 05.2023
    Cytat Napisał manio20 Zobacz post
    Tu nie chodzi o wieśwagena ale o urzędników z Unii Europejskiej, którzy przeforsowali ustawę na podstawie której wszystkie silniki benzynowe od 1 stycznia 2018 roku muszą mieć GPF-y
    Myślę, że VW i Makrela maczali w tym paluchy, dlatego tak napisałem.

  14. #28
    kjk
    kjk jest teraz aktywny
    Master
    Dołączył
    03 listopad 2016
    Skąd
    Polska B, a może C?
    Postów
    2,066
    Auto
    Tipo Pop 1.4 sedan
    Rocznik
    12.2016
    Cytat Napisał bibi Zobacz post
    Diesel czy benzyna największą frajdę sprawia TURBINA !!!
    Największą frajdę sprawia silnik z odpowiednią liczbą cylindrów. Czyli co najmniej 6

  15. #29
    Master
    Dołączył
    08 marzec 2016
    Skąd
    Toruń
    Postów
    5,513
    Auto
    500X Lounge 1.4 16V MultiAir Turbo, Seat Ateca Xperience 1.5 TSI Evo 2
    Rocznik
    04.2007, 04.2016, 05.2023
    Cytat Napisał kjk Zobacz post
    Największą frajdę sprawia silnik z odpowiednią liczbą cylindrów. Czyli co najmniej 6
    Ja wypowiem się przewrotnie, co już nikogo nie powinno dziwić Jeszcze lepsze parametry mają auta, które nie mają silnika spalinowego, a elektryczny - Tesla S

  16. #30
    kjk
    kjk jest teraz aktywny
    Master
    Dołączył
    03 listopad 2016
    Skąd
    Polska B, a może C?
    Postów
    2,066
    Auto
    Tipo Pop 1.4 sedan
    Rocznik
    12.2016
    Cytat Napisał krowka1978 Zobacz post
    Ja wypowiem się przewrotnie, co już nikogo nie powinno dziwić Jeszcze lepsze parametry mają auta, które nie mają silnika spalinowego, a elektryczny - Tesla S
    Skoro mówimy o przyjemności z jazdy, to porównaj dźwięk 8-cylindrowca z Teslą
    Elektryczny pewnie będzie mój następny samochód. A jeszcze kolejny będzie taki, że będę wsiadał z otwartą butelka browara na tylną kanapę, mówił dokąd ma jechać i nawet alzheimer ani inny parkinson nie będzie przeszkadzał.
    IT_spec lubi to.


 
Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 123 OstatniOstatni

Podobne tematy

  1. Klekot hydropopychaczy
    Napisany przez Mateusz93r na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 19-09-2015, 17:08
  2. Olej do Brava 1.4 i klekot
    Napisany przez czarek007 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post: 17-06-2013, 19:47
  3. Wibracje, brak mocy i klekot
    Napisany przez Nikolai na forum Panda
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post: 28-03-2012, 00:10
  4. Fiat Freemont pierwsze wrażenia z jazdy
    Napisany przez miszko na forum Nowości & Portal
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 21-07-2011, 15:07
  5. Klekot podczas przyśpieszania
    Napisany przez 89marcin19 na forum Punto
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 08-04-2010, 17:57

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

https:fiatklubpolska.pltipo-531klekot-1-3-wrazenia-z-jazdy-36036

Tagi dla tego tematu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl