Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 2 z 4 PierwszyPierwszy 1234 OstatniOstatni
Posty od 16 do 30 z 53
Like Tree8lubi to!

Temat: Czy warto? Zakup TIPO Hatchback z dodatkowymi opcjami  

  1. #16
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    17 wrzesień 2016
    Skąd
    Lidzbark
    Wiek
    34
    Postów
    49
    Auto
    Tipo 1.4 Euro 6
    Rocznik
    2016
    Ja kupiłem oe+ czyli oprócz ładnych foteli i kamery cofania prawie lounge. Teraz uważam, że to był błąd. Mogłem kupić popa z dieslem 120km i było by to lepsze wyjście. Bajerami się nie jeździ, a 1.4 to straszny muł.
    tasior27 lubi to.



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #17
    kjk
    kjk jest nieaktywny
    Master
    Dołączył
    03 listopad 2016
    Skąd
    Polska B, a może C?
    Postów
    2,066
    Auto
    Tipo Pop 1.4 sedan
    Rocznik
    12.2016
    Cytat Napisał Jazeon Zobacz post
    "bida z nędzą"
    Cytat Napisał Jazeon Zobacz post
    lepszy wygląd zewnętrzny
    Cytat Napisał Jazeon Zobacz post
    znacznie poprawiają wygląd
    Cytat Napisał Jazeon Zobacz post
    Widok korbek w drzwiach świadczy o niskobudżetowości samochodu, a chyba nie chcesz jeździć "bida wersją"?
    Cytat Napisał Jazeon Zobacz post
    ale głupio mi było, jak właściciel A3 chciał oglądnąć auto w środku, a tam... brak navi
    "Prestiż", moda i uroda. To są argumenty z cyklu "co kupić żeby wywołać największą zazdrość u sąsiada". Mi tam wisi totalnie co ktoś sobie pomyśli o korbkach w tylnych drzwiach mojego samochodu.
    pawka, IT_spec i Yarpen lubią to.

  4. #18
    Master
    Dołączył
    08 marzec 2017
    Skąd
    Sosnowiec
    Wiek
    40
    Postów
    2,000
    Auto
    Tipo Sedan 1.4 N/A Lounge
    Rocznik
    2016
    Samochód kupuje sie dla siebie a to czym kto lubi się lansować to jego prywatna sprawa i niech tak pozostanie, nie o tym był temat

  5. #19
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    03 styczeń 2017
    Skąd
    S-c
    Wiek
    47
    Postów
    21
    Auto
    Audi s6
    Rocznik
    2002
    dodam coś od siebie, oglądam różne marki od roku bo miałem pomysł kupić nowy samochód i mam jednak problem - za każdą pierdołę trzeba dopłacić łącznie z dywanikami co uważam za skandal. Od kilku lat poruszam się używkami, lecz fajnie wyposażonymi i teraz kupując nowy samochód chciałbym mieć podobne gadżety

    ad1) podłokietnik podstawa, dywaników nie komentuje bo powinny być bez dopłat, gniazdko? hm mam lecz nigdy nic nie wlączałem tam, chociaż takie plany były
    ad2) szyby przyciemniane jak najbardziej nie wiele widać z zewnątrz, jakby jeszcze były rolety od wewnątrz to byłoby bosko, felga wiadomo auto wygląda ładniej.
    ad3) kierownica wielofunkcyjna, mam ale w sumie mało z tego korzystam, czasem przerzucam biegi dla zabawy
    ad4) jak najbardziej tak, ułatwia życie
    ad5) szyby? rzadko używam, jednak bym z nich nie rezygnował
    ad6) podstawa
    ad7) jak nie jeździsz w długie monotonne trasy to zbyteczny bajer

    dodatkowo dobrałbym grzane stołki przód i jak są dostępne to tył, czujniki parkowania tył. Niestety tak konfigurowane fury wychodzą sporo drożej niż ich reklamy w tv
    następna kwestia czy na pewno chcesz silnik 95 koni? czy nie lepiej jednak t-jet?

  6. #20
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    23 październik 2016
    Skąd
    Płock
    Postów
    512
    Auto
    Ypsilon 1,2
    Rocznik
    2014
    Cytat Napisał andrzej.durzy Zobacz post
    Ja kupiłem oe+ czyli oprócz ładnych foteli i kamery cofania prawie lounge. Teraz uważam, że to był błąd. Mogłem kupić popa z dieslem 120km i było by to lepsze wyjście. Bajerami się nie jeździ, a 1.4 to straszny muł.
    To prawda , że wybór samochodu powinno zaczynać się od dobrania właściwego silnika. Jeśli będziemy na tym polu rozczarowani, to nie będziemy cieszyć się z auta. Jak wcześniej mieliśmy samochód o mocy do 100KM lub jeździmy głównie po mieście to 1,4 16v może być. W przeciwnym razie warto zastanowić‡ się nad T-Jetem lub ewentualnie dieslem jeśli samochód będzie użytkowany gównie w trasach i będzie robił duże przebiegi.
    Wersja POP jest dedykowana klientom, którym nie zależy na wyposażeniu oraz wyglądzie auta. Nie opłaca się go mocno doposażać, gdyż różnice w cenie między bogatszymi wersjami nie są duże. Maksymalnie warto dobrać do niego 1-2 opcje na których najbardziej nam zależy lub 1 pakiet. Jeśli jesteśmy bardziej wymagający to lepiej skusić‡ się od razu na wersję Easy, w której nie ma już żadnych oszczędności na wyglądzie zewnętrznym a i wewnątrz już jest parę dodatków. Wraz z pakietem komfort to już prawie kompletnie wyposażony hatchback jak na dzisiejsze standardy.
    Lounge jest kierowana dla klientów, którym oprócz wyposażenia zależy także na wyglądzie - ładne alusy 16tki (niewielka dopłata do 17tek), Ładniejsza tapicerka i deska rozdzielcza z nowoczesnym systemem Uconnect - ta odmiana nie ma się czego wstydzić nawet w porównaniu do sporo droższych kompaktów konkurencji. Tylko cena nam się winduje też ładnie w górę
    Ostatnio edytowane przez ŻuczekM ; 27-05-2017 o 09:44

  7. #21
    Klubowicz
    Dołączył
    17 kwiecień 2017
    Skąd
    Polska
    Postów
    456
    Auto
    Toyota P3+
    Rocznik
    2014
    Dokładnie jak koledzy wyżej napisali. Każdy konfiguruje jak mu się podoba. Jedni pod siebie a drudzy pod sąsiadów . Ja już się dawno z tego wyleczyłem, ale są tez i tacy i to jest ich sprawa.
    Ja najpierw myślałem o słabszym silniku i tak go konfigurowałem. Po pracy wracałem do konfiguratora i czytałem różne opinie. Zmieniłem na 1.4 T-Jet z fabrycznym LPG : lepszy moment i fabryczny gaz a to przy odsprzedaży ma ogromne znaczenie - każdy gazownik to potwierdzi. Żywotność silników : myślicie ze ten silnik padnie przy 200k km? Wątpię. Przy regularnych przeglądach spokojnie 400k km. Zobaczcie handlarzy autami. Cofają liczniki z 350k km na 180k km a Polacy nimi jeżdżą jeszcze długo. - fakty. Dlatego wybrałem benzynę bo teraz mam diesla i nie chce mieć na głowie w przyszłości dpf, dwumasy i wtryskiwaczy.
    Która wersja: pop, EASY, Lounge ? Chciałem pop ale w EASY są led dzienne. Chciałem tempomat a Lounge ma go w standardzie No i ten tablet na środku tez mi pasuje bo jest na wysokości oczu- to mnie przekonało. Miały być czujniki ale pakiet TECH mnie przekonał bardziej. Chciałem podparcie lędźwiowe i podłokietnik z tylu - pakiet komfort i oszczędzasz. Myślałem tez nad przyciemnianymi szybami i felgi 17" bo wyglądają ślicznie - pakiet style i masz tez chrom. I tak się uzbierało
    Reasumując: wszystko zależy od tego ile możesz przeznaczyć pieniędzy na zakup i do czego ci potrzebne auto. Ja będę w nim siedział po 10h dziennie Wiec w swoim biurze chce mieć komfort.


    Sent from my iPhone using Tapatalk

  8. #22
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    20 luty 2010
    Skąd
    Kraków
    Postów
    20
    Auto
    Delta, Thesis 2.4 JTD 20V, były: Lybra 1.8 16V, Zeta 2.0 T, Ypsilon 1.4 12V, Delta 1.8 8V, Thema 2.0
    Cytat Napisał kjk Zobacz post
    "Prestiż", moda i uroda. To są argumenty z cyklu "co kupić żeby wywołać największą zazdrość u sąsiada". Mi tam wisi totalnie co ktoś sobie pomyśli o korbkach w tylnych drzwiach mojego samochodu.
    To nie kwestia tego, czy sąsiadowi szczena opadnie, ale tego, żeby jeździć samochodem, który jest wygodny, ładny i funkcjonalny. W tej właśnie kolejności.
    Jak bym kupował samochód do pracy, to inne byłyby priorytety.

  9. #23
    Klubowicz
    Dołączył
    20 styczeń 2017
    Skąd
    Tychy
    Wiek
    33
    Postów
    482
    Auto
    Fiat Tipo 1.4 HB
    Rocznik
    2017
    Dorzucę coś od siebie
    Byłem wczoraj na jeździe testowej w Katowicach na Roździeńskiego. Tipo HB lounge. Pojechaliśmy w 4 osoby, żeby sprawdzić od razu jak silnik 1.4 95KM to odczuje. Od razu rzuciła mi się cisza jaka panuje w samochodzie. Nic nie trzeszczy, radio świetnie gra. Prosto z salonu wyjechaliśmy na szybkiego ruchu w stronę sosnowca - 5 osób na pokładzie w samochodzie. Czy miał ciężko się rozpędzić ? Dla mnie nie. Trzeba było go pokręcić wyżej i poszedł. Dla mnie w 5 osób dynamika większa niż w Poldku jak jadę sam. Także silnik dla mnie jak najbardziej ok. Wiadomo nie jest to turbo, ale we 2 osoby lub samemu będzie tylko i wyłącznie lepiej - na miasto idealny. Przejechaliśmy się trochę prosto, potem nawrót na IKEA i znowu prosta szybka droga. Na koniec trochę ciasnych uliczek - jak w mieście - ale tutaj również nie odczułem , że silnik jest za słaby. Na pewno nie umówię się ponownie żeby się przejechać T-Jetem, żeby się nie rozczarować co do zwykłego 1.4. Wolę żyć w nieświadomości a mieć fajne wyposażenie
    Widoczność w samochodzie super. Aczkolwiek zastrzeżenie mam jedno - jak z tyłu siedzą 3 osoby no to przez szybę mało widać, szyba jest za mała. Co do przestrzeni - wszyscy pasażerowie byli mega zdziwieni ile miejsca jest na tylnej kanapie Powiedzieli, że bardzo wygodnie. Ogólne wrażenia na plus jeśli chodzi o wersję lounge. Wstawki z alcantary ekstra. Podłokietnik wygodny, super się zmienia biegi. Skrzynia ok aczkolwiek ta jedynka faktycznie strasznie krótka - mnie to nie przeszkadza. Dodatkowo nie odczułem tej "dziury" po wrzuceniu 2 biegu. Gaz i auto jechało.
    Multimedia: tablet bardzo mi się podoba. Radio fajnie gra, rozdzielczość fajna, kolory również. Wszystko czytelne.
    To co mnie jeszcze zaskoczyło to hamulce - żyleta. Teraz się boję poldkiem jeździć
    Całkiem inne odczucie całego wnętrza jak siedzi się w samochodzie kiedy stoi on na zewnątrz a nie w salonie. Zegary bajka. Pokrętła ok. Klima fajnie chłodzi i cicho pracuje. Podsumowując jestem mega zadowolony z jazdy i jestem zdecydowany na HB. Miałem brać sedana ale jednak HB wygrywa dostępem do bagażnika, łatwością parkowania, tarczami na tylnej osi, tablecikiem oraz lepszymi 16-stkami Zdecydowałem się z żoną na białego oraz wersję lounge + dodatkowo PTC + LPG. W przyszłym tygodniu jadę do salonu po wstępną ofertę i chyba za niedługo zamówimy
    Po jeździe TIPO nikt nie chciał wsiadać do poldka

  10. #24
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    20 luty 2010
    Skąd
    Kraków
    Postów
    20
    Auto
    Delta, Thesis 2.4 JTD 20V, były: Lybra 1.8 16V, Zeta 2.0 T, Ypsilon 1.4 12V, Delta 1.8 8V, Thema 2.0
    Cytat Napisał IT_spec Zobacz post
    (...)wersję lounge + dodatkowo PTC + LPG
    O ile mi wiadomo, to do wersji LPG niestety nie można zamówić podgrzewacza PTC

  11. #25
    Klubowicz
    Dołączył
    20 styczeń 2017
    Skąd
    Tychy
    Wiek
    33
    Postów
    482
    Auto
    Fiat Tipo 1.4 HB
    Rocznik
    2017
    A co w przypadku jak zamawiasz benzynę i montujesz u dealera ?

  12. #26
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    18 styczeń 2017
    Skąd
    Warszawa
    Wiek
    55
    Postów
    826
    Auto
    Tipo SW 1,4 T-Jet Lounge
    Rocznik
    2017
    Cytat Napisał IT_spec Zobacz post
    Po jeździe TIPO nikt nie chciał wsiadać do poldka
    Chyba nie byłeś zdziwiony. Pomimo całej prostoty Tipo , poldek przy nim , to wyrób samochodopodobny. Nie że nie miałem poloneza , w 89 kupiłem na przetargu z MSW , białą dwulitrówkę. Na tamte czasy ..... Po prostu potwór , całe 112KM

  13. #27
    Klubowicz
    Dołączył
    17 kwiecień 2017
    Skąd
    Polska
    Postów
    456
    Auto
    Toyota P3+
    Rocznik
    2014
    Dla jednego mocny dla drugiego słaby podstawowy silnik. To wszystko zależy od tego czym wcześniej jeździłeś. Ja mam teraz 250 momentu i chciałem mieć podobnie pod nogą.


    Sent from my iPhone using Tapatalk

  14. #28
    Master
    Dołączył
    08 marzec 2017
    Skąd
    Sosnowiec
    Wiek
    40
    Postów
    2,000
    Auto
    Tipo Sedan 1.4 N/A Lounge
    Rocznik
    2016
    Miałem to samo napisac, jakby poldek byl lepszy od aut ktore sa teraz produkowane to było by cos nie tak z motoryzacją

  15. #29
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    20 luty 2010
    Skąd
    Kraków
    Postów
    20
    Auto
    Delta, Thesis 2.4 JTD 20V, były: Lybra 1.8 16V, Zeta 2.0 T, Ypsilon 1.4 12V, Delta 1.8 8V, Thema 2.0
    Cytat Napisał IT_spec Zobacz post
    A co w przypadku jak zamawiasz benzynę i montujesz u dealera ?
    Na 99% w taki sposób można mieć LPG i PTC.

    Plusem takiego rozwiązania jest to, że komputer będzie pokazywał np chwilowe spalanie, bo ten z fabrycznym LPG (podobno) nie pokazuje.
    Minusem: ograniczenia w gwarancji i przeglądy co roku.

  16. #30
    Master
    Dołączył
    08 marzec 2017
    Skąd
    Sosnowiec
    Wiek
    40
    Postów
    2,000
    Auto
    Tipo Sedan 1.4 N/A Lounge
    Rocznik
    2016
    Przeglady to chyba kazdego auta zasilanego LPG dotyczą, niezaleznie czy fabryka czy aso lub inny serwis


 
Strona 2 z 4 PierwszyPierwszy 1234 OstatniOstatni

Podobne tematy

  1. Tipo Hatchback kontra Sedan
    Napisany przez ŻuczekM na forum Tipo
    Odpowiedzi: 134
    Ostatni post: 27-01-2024, 21:54
  2. Tipo Hatchback by Kasparo88
    Napisany przez Kasparo88 na forum Tipo
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 08-05-2017, 11:04
  3. Tipo Hatchback by Letis
    Napisany przez letis na forum Tipo
    Odpowiedzi: 21
    Ostatni post: 10-04-2017, 10:36
  4. Fiat Tipo hatchback
    Napisany przez przemog666 na forum Forum ogólne o Fiat
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 06-07-2016, 09:17
  5. Tipo hatchback
    Napisany przez mmaa na forum Tipo
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 20-06-2016, 21:20

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

tipo skora czy warto

ucinnect wasze opinie

Tagi dla tego tematu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl