Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 3 z 4 PierwszyPierwszy 1234 OstatniOstatni
Posty od 31 do 45 z 47
  1. #31
    Master
    Dołączył
    04 kwiecień 2010
    Skąd
    Sanok
    Postów
    1,578
    Auto
    Abrath Panda 1.3 multijet 2005r. :)
    gdzie robiłeś?



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #32
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    16 maj 2010
    Skąd
    Krosno
    Postów
    22
    Auto
    Stilo 1.9JTD 115KM czarna perła
    Cytat Napisał ciril
    gdzie robiłeś?
    RS Service Rzeszów, na wykresie masz ich stronke

  4. #33
    Master
    Dołączył
    04 kwiecień 2010
    Skąd
    Sanok
    Postów
    1,578
    Auto
    Abrath Panda 1.3 multijet 2005r. :)
    jak z kosztami?

  5. #34
    Administrator
    Dołączył
    28 sierpień 2009
    Skąd
    Gdynia
    Postów
    11,530
    Auto
    Croma FL Emotion
    Rocznik
    08.2008
    Cytat Napisał jou123
    Auto z***a do przodu jak głupie, moment z dołu zrobili bardzo wysoki tak że ma straszny strzał ale fajnie bo w mieście jeździ się bardzo dynamicznie korzystając tylko z tego momentu i z niskich obrotów, a jak się chce pojechać szybciej to moc jest dostępna w bardzo szerokim zakresie obrotów.
    zrobiłeś coś ze sprzęgłem oraz dwumasem?

    Przed założeniem nowego tematu zapoznaj się z :
    Regulamin | Szukaj | Skargi |
    Kontakt| Zanim stworzysz nowy temat

    Jest:
    -rower
    -Fiat Croma 1.9 FL Emotion - Czarna FURIA
    -Volvo V50 2.0

    Było:
    -Brava 1.4 S 75 KM
    -Marea 1.9 JTD na FKP|
    -FF 1.8 TDCi

  6. #35
    Klubowicz
    Dołączył
    22 wrzesień 2009
    Skąd
    Piaseczno
    Postów
    172
    Auto
    Stilo 1.9 JTD 115ps
    Korzystał ktoś z firmy GOODHOPE "na odległość"?
    Fiat Stilo 1.9 JTD 2002r.
    115 ps, przebieg ponad 250tyś.
    grafitowy, 17 calowe felgi, pakiet MS design

  7. #36
    Klubowicz
    Dołączył
    18 grudzień 2009
    Skąd
    Toruń
    Postów
    108
    Auto
    Stilo Schumacher 1,9 JTD 140 KM
    Cytat Napisał zbimos
    No i jeszcze mała sprawa. Turbosprężarka. W moim jest ze zmienną geometrią łopatek i sterowanie siłownikiem pneumatycznym. Czyli wymiana tylko oprogramowania niestety nie zmieni ciśnienia doładowania no chyba że jeden gość mnie zagada a drugi ukratkiem wymontuje turbine i ją na specjalnych przyrządach przereguluje i zamontuje ją spowrotem. Napiszcie jakie sterowanie ma Wasza turbina w stilaczach.
    W multijetach i 1.9 JTD 16V jest ze zmienną, reszta nie wiem - to raz.

    Dwa - mylisz się kolego - podczas chiptuningu zmienia się również maksymalne ciśnienie doładowania.

    U siebie mam 1.9 16V 140KM seria, po zakupie Niemiec dorzucił box wpinany między pompę i komputer... Okazało się, że facetowi mało było mocy, ale wolał kupić box za 499E (mam rachunek ) niż zajrzeć pod maskę...

    Znalazłem przetarty wężyk sterowania geometrią turbinki i po naprawie dopiero zaczęła ona dmuchać tak jak powinna.. Po podłączeniu box-a na próbę autko rwie jak szalone...

    Nie byłem na hamowni, ale nagrałem filmik, żebyście mieli porównanie (pali się check w związku z całkowitym zaślepieniem EGR):

    http://www.youtube.com/watch?v=jvtwheVwYhM

    troszkę biegi nie zmieniane w tempo, ale i tak jest nieźle

  8. #37
    Administrator
    Dołączył
    28 sierpień 2009
    Skąd
    Gdynia
    Postów
    11,530
    Auto
    Croma FL Emotion
    Rocznik
    08.2008
    Cytat Napisał omegarules
    Nie byłem na hamowni, ale nagrałem filmik, żebyście mieli porównanie (pali się check w związku z całkowitym zaślepieniem EGR):
    zaślepione pełną kryzą czy z otworami.

    Przed założeniem nowego tematu zapoznaj się z :
    Regulamin | Szukaj | Skargi |
    Kontakt| Zanim stworzysz nowy temat

    Jest:
    -rower
    -Fiat Croma 1.9 FL Emotion - Czarna FURIA
    -Volvo V50 2.0

    Było:
    -Brava 1.4 S 75 KM
    -Marea 1.9 JTD na FKP|
    -FF 1.8 TDCi

  9. #38
    Klubowicz
    Dołączył
    18 grudzień 2009
    Skąd
    Toruń
    Postów
    108
    Auto
    Stilo Schumacher 1,9 JTD 140 KM
    jak to kręciłem filmik zaślepione było pełną kryzą - stąd też błąd w ECU odnośnie nieprawidłowego przepływu. Teraz już jest z otworami, bez błędów w ECU i zbiera się tak samo

  10. #39
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    16 maj 2010
    Skąd
    Krosno
    Postów
    22
    Auto
    Stilo 1.9JTD 115KM czarna perła
    co do kosztów to 1100zł za całość, sprzęgło i koło dwumasowe wydają się być w porządku choć podczas całkowitego wciśnięcia pedału na 4 czy 5 biegu od samego dołu to od ok 1500-1800obr/min pojawiają się delikatne drgania, ale to raczej obstawiam którąś poduszkę bo identycznie miałem w 170KM firmówce gdzie też wszyscy twierdzili że dwumas a poprostu silnik jest bardzo obciążony w tym zakresie i elementy elastyczne nie dają rady tłumić drgań. Podobno też szczególnie po ReMapie nie powinno się tak jeździć na wysokich biegach z samego dołu bo to morderstwo dla auta.

  11. #40
    Klubowicz
    Dołączył
    22 wrzesień 2009
    Skąd
    Piaseczno
    Postów
    172
    Auto
    Stilo 1.9 JTD 115ps
    A ja już mam program - od goodhope

    nie mam wykresu bo gosciu ktory mi go wgrywal nie ma hamowni, ale sama jazda dostkonale pokazuje przebieg momentu - od 2 tys do 4,5 tys auto ciągnie nieprzerwanie równo, przyspieszając porządnie nawet pod koniec skali obrotów.
    Fiat Stilo 1.9 JTD 2002r.
    115 ps, przebieg ponad 250tyś.
    grafitowy, 17 calowe felgi, pakiet MS design

  12. #41
    Klubowicz
    Dołączył
    22 wrzesień 2009
    Skąd
    Piaseczno
    Postów
    172
    Auto
    Stilo 1.9 JTD 115ps

    Wykres 1.9 JTD Stilo remap by Goodhope

    Już jest wykres, auto hamowane u konkurencji (Diagtronik) więc brak elementu "pimpowania" wykresu przez wykonawcę..

    http://w758.wrzuta.pl/obraz/3UXONWBTJfL/wykres_maly

    Ostatnio edytowane przez maku ; 08-06-2011 o 20:58
    Fiat Stilo 1.9 JTD 2002r.
    115 ps, przebieg ponad 250tyś.
    grafitowy, 17 calowe felgi, pakiet MS design

  13. #42
    Administrator
    Dołączył
    28 sierpień 2009
    Skąd
    Gdynia
    Postów
    11,530
    Auto
    Croma FL Emotion
    Rocznik
    08.2008
    Strasznie szybko rośnie moment. Dłubałeś przy dwumasie i przy sprzęgle.

    Przed założeniem nowego tematu zapoznaj się z :
    Regulamin | Szukaj | Skargi |
    Kontakt| Zanim stworzysz nowy temat

    Jest:
    -rower
    -Fiat Croma 1.9 FL Emotion - Czarna FURIA
    -Volvo V50 2.0

    Było:
    -Brava 1.4 S 75 KM
    -Marea 1.9 JTD na FKP|
    -FF 1.8 TDCi

  14. #43
    Klubowicz
    Dołączył
    22 wrzesień 2009
    Skąd
    Piaseczno
    Postów
    172
    Auto
    Stilo 1.9 JTD 115ps
    Jesli to pytanie to dwumas I sprzeglo wymieniane byly na nowe kilka tys. Temu. Skrzynia w tym samym czasie wymieniona na swiezsza (podobno 72tys przebiegu). Moment rosnie szybko ale glownie w zakresie 1500-2000 a w tym zakresie go nie paluje, dopiero od 2 tys dostaje ew. Pedal w podloge. W ogole go nie paluje na niskich wiec jest bezpiecznie.
    Fiat Stilo 1.9 JTD 2002r.
    115 ps, przebieg ponad 250tyś.
    grafitowy, 17 calowe felgi, pakiet MS design

  15. #44
    Administrator
    Dołączył
    28 sierpień 2009
    Skąd
    Gdynia
    Postów
    11,530
    Auto
    Croma FL Emotion
    Rocznik
    08.2008
    Pamiętaj żeby się nie zapomnieć i od dołu go nie "cisnąć" szkoda dwumasy i sprzęgła. Przy turbo też coś robili czy jest ori?

    Przed założeniem nowego tematu zapoznaj się z :
    Regulamin | Szukaj | Skargi |
    Kontakt| Zanim stworzysz nowy temat

    Jest:
    -rower
    -Fiat Croma 1.9 FL Emotion - Czarna FURIA
    -Volvo V50 2.0

    Było:
    -Brava 1.4 S 75 KM
    -Marea 1.9 JTD na FKP|
    -FF 1.8 TDCi

  16. #45
    Klubowicz
    Dołączył
    22 wrzesień 2009
    Skąd
    Piaseczno
    Postów
    172
    Auto
    Stilo 1.9 JTD 115ps
    Generalnie modyfikowal mi tylko mape wtrysku, bycmoze samo doladowanie rowniez dal w gore ale o to nie pytalem, choc chyba przy takich modyfikacjach to standard
    Fiat Stilo 1.9 JTD 2002r.
    115 ps, przebieg ponad 250tyś.
    grafitowy, 17 calowe felgi, pakiet MS design


 
Strona 3 z 4 PierwszyPierwszy 1234 OstatniOstatni

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

1.9 jtd 115 chip

stilo jtd 115 chip

chip stilo jtd

jtd 115 chip

1.9 jtd 115km chip

dwumasa stilo

chip 1.9 jtd 115

stilo 1.9 jtd chip

mapa do stilo 1.9forum fiat stilo jtd jtd a chipfiat stilo 1.9 jtd 115 chipchip stilo jtd 115stilo chipstilo jtdchip do jtdgdzie kupic mapy do stilo jtdfiat stilo chip cenaprogram stilo jtd1.9 jtd 115 chip efektynajprostszy program podniesienia mocy 1.9 jtdfiat stilo jtd chipstilo jtd 115km mapastilo jtd mocstilo jtd 115 chip max
Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl