Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Posty od 16 do 30 z 30
Like Tree1lubi to!

Temat: zaslepienie egr  

  1. #16
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    22 wrzesień 2009
    Skąd
    Piaseczno
    Postów
    172
    Auto
    Stilo 1.9 JTD 115ps
    turbiny też klepią? xD
    pozdro ide spać sorry za oftop
    Fiat Stilo 1.9 JTD 2002r.
    115 ps, przebieg ponad 250tyś.
    grafitowy, 17 calowe felgi, pakiet MS design



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #17
    BS
    BS jest nieaktywny
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    03 lipiec 2009
    Skąd
    Pruszków/Komorów
    Wiek
    28
    Postów
    678
    Auto
    Stilo Multiwagon 1.9 JTD 115KM
    Rocznik
    2003
    heh aż tak nie - a tak off topowo pytając maku co to za foto w galerii twojej - coś Ci się zepsuło ?
    Stilo W P R

  4. #18
    Klubowicz
    Dołączył
    16 styczeń 2011
    Skąd
    Gdańsk
    Postów
    398
    Auto
    Stilo 1.9JTD
    W pracy mamy drutówki i drążarki wgłębne więc problemu nie ma z wykonaniem, jedynie pozostaje zdobycie blaszki nierdzewnej.
    Nie mam wzoru ale gdyby to mogę podjąć się wykonania nawet z otworami w kształcie koniczynki albo słonika jak kogoś to kręci
    [SIZE=4][COLOR="#FF0000"]Do tej pory stojąc na światłach widywałem facetów dłubiących w nosie ale kobiety tez to robią, równouprawnienie[/COLOR][/SIZE]

  5. #19
    Administrator
    Dołączył
    28 sierpień 2009
    Skąd
    Gdynia/Lębrok
    Postów
    11,077
    Auto
    FF 1.8 TDCi
    Rocznik
    2001
    petarda, heeh jak coś zrobisz i pomyślisz to daj znać to bym zamówił

    Przed założeniem nowego tematu zapoznaj się z :
    Regulamin | Szukaj | Skargi |
    Kontakt| Zanim stworzysz nowy temat

    Jest:
    -rower
    -FF 1.8 TDCi
    Było:
    -Brava 1.4 S 75 KM
    -Marea 1.9 JTD na FKP

  6. #20
    Klubowicz
    Dołączył
    16 styczeń 2011
    Skąd
    Gdańsk
    Postów
    398
    Auto
    Stilo 1.9JTD
    A teraz żeby ostudzić entuzjastów zaślepiania EGR podzielę sie tym co usłyszałem,
    EGR nie jest po to aby komuś uprzykrzyć życie jego czyszczeniem ale:
    1-na zimnym silniku powrót gorących gazów do dolotu ma przyspieszyć nagrzanie,
    2-na gorącym silniku na biegu jałowym przez dodanie spalin ma obniżyć temperaturę spalania w komorze przez zmniejszenie ilości tlenu w mieszance, chodzi o to że diesel nie ma przepustnicy jak benzyniak więc bierze powierza ile chce,
    Więc stąd jest spadek temperatury na biegu jałowym jak ktoś w którymś poście napisał.
    Więc ja się chwilowo powstrzymam z zaślepianiem EGR a jedynie wyczyszczę.
    [SIZE=4][COLOR="#FF0000"]Do tej pory stojąc na światłach widywałem facetów dłubiących w nosie ale kobiety tez to robią, równouprawnienie[/COLOR][/SIZE]

  7. #21
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    22 wrzesień 2009
    Skąd
    Piaseczno
    Postów
    172
    Auto
    Stilo 1.9 JTD 115ps
    Cytat Napisał BS
    heh aż tak nie - a tak off topowo pytając maku co to za foto w galerii twojej - coś Ci się zepsuło ?
    ha, i to jak. urwała mi się skrzynia od łapy, gruz wpadł w tryby, skrzynia spadła na jakieś drążki i pogruchotała to i owo. dobrze że blisko warsztatu, to mnie jakoś kolega dociągnął.

    ale skrzynia już wymieniona na używkę, do tego te drążki, sprzęgło, dwumas (nowe).

    spłacam to do tej pory

    edit: a co lepsze w nic nie zapierniczyłem, mechanik podsumował to jako zmęczenie materiału, aluminium
    Fiat Stilo 1.9 JTD 2002r.
    115 ps, przebieg ponad 250tyś.
    grafitowy, 17 calowe felgi, pakiet MS design

  8. #22
    BS
    BS jest nieaktywny
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    03 lipiec 2009
    Skąd
    Pruszków/Komorów
    Wiek
    28
    Postów
    678
    Auto
    Stilo Multiwagon 1.9 JTD 115KM
    Rocznik
    2003
    PETARDA - DIESEL MA PRZEPUSTNICĘ ...
    Stilo W P R

  9. #23
    Administrator
    Dołączył
    28 sierpień 2009
    Skąd
    Gdynia/Lębrok
    Postów
    11,077
    Auto
    FF 1.8 TDCi
    Rocznik
    2001
    Cytat Napisał petarda
    rzepustnicy jak benzyniak więc bierze powierza ile chce,
    oj kolego myślisz się i to grubo. Przepływomierz także występuje w dieslu. Jeśli chodzi o spadek temp. pierwsze słyszę o takim zajściu, bynajmniej u mnie to nie występuje jak i większości osób, które mają zaślepione EGR. Zaślepia się EGR'a po to by nie dostawał CI się syf do silnika, z resztą jak rozkręcisz i zobaczysz co tam za sadza i szlam to zrozumiesz.

    EGR - głównie przeznaczony został do tego by zmniejszyć emisję spalin, Odpowiednie EURO.

    Przed założeniem nowego tematu zapoznaj się z :
    Regulamin | Szukaj | Skargi |
    Kontakt| Zanim stworzysz nowy temat

    Jest:
    -rower
    -FF 1.8 TDCi
    Było:
    -Brava 1.4 S 75 KM
    -Marea 1.9 JTD na FKP

  10. #24
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    17 wrzesień 2009
    Skąd
    Warszawa
    Postów
    4
    Auto
    seicento - benzyna
    Tak tylko dla potomnych : silnik diesla JTD w Stilo nie ma przepustnicy. To, co prawdopodobnie wielu z Was widziało na wejściu do kolektora, a wygląda jak przepustnica ( i nawet potraktowana palcami zachowuje sie jak przepustnica ) to klapa gasząca, której zadaniem jest zamknięcie dopływu powietrza do kolektora po wyłączeniu silnika. Silnik diesla można unieruchomić w normalny sposób pozbawiając go powietrza.Pozdr.

  11. #25
    BS
    BS jest nieaktywny
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    03 lipiec 2009
    Skąd
    Pruszków/Komorów
    Wiek
    28
    Postów
    678
    Auto
    Stilo Multiwagon 1.9 JTD 115KM
    Rocznik
    2003
    artoo12tt, kolego wszędzie nawet w papierach jest napisane żę jest to przepustnica - nawet na allegro jak wpiszesz przepustnica stilo to ci wyskoczy wiele wiele do wyboru nawet do JTD

    w car serwisie nawet po numeru katalogu dostaniesz przepustnice do jtd... pzdr
    Stilo W P R

  12. #26
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    18 lipiec 2010
    Skąd
    Świdwin
    Postów
    982
    Auto
    croma 1.9 16vMJTD 150 km
    Rocznik
    2006
    istnieje też nazwa "zawór motylkowy" ale gdyby używać tej nazwy to nikt by nie wiedział o co chodzi i tak jak wyżej- służy tylko do "odkorkowania" lub "zakorkowania" dolotu powietrza

  13. #27
    BS
    BS jest nieaktywny
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    03 lipiec 2009
    Skąd
    Pruszków/Komorów
    Wiek
    28
    Postów
    678
    Auto
    Stilo Multiwagon 1.9 JTD 115KM
    Rocznik
    2003
    to dlaczego w stilo jest przepustnica a nie zawór motylkowy ?
    Wlosiu lubi to.
    Stilo W P R

  14. #28
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    18 lipiec 2010
    Skąd
    Świdwin
    Postów
    982
    Auto
    croma 1.9 16vMJTD 150 km
    Rocznik
    2006
    Cytat Napisał BS
    to dlaczego w stilo jest przepustnica a nie zawór motylkowy ?

    bo przepuszcza

  15. #29
    BS
    BS jest nieaktywny
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    03 lipiec 2009
    Skąd
    Pruszków/Komorów
    Wiek
    28
    Postów
    678
    Auto
    Stilo Multiwagon 1.9 JTD 115KM
    Rocznik
    2003
    może i tak .... nie pomyślałem
    Stilo W P R

  16. #30
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    18 lipiec 2010
    Skąd
    Świdwin
    Postów
    982
    Auto
    croma 1.9 16vMJTD 150 km
    Rocznik
    2006
    Cytat Napisał BS
    może i tak .... nie pomyślałem
    poczytaj w wikipedii jaka jest różnica między zaworem a przepustnicą ja na początku swojej przygody ze stilo jtd spotkałem się z nazwą- zawór motylkowy i taka nazwa powinna być używana - sposób działania, a przepustnica to tak potocznie - naleciałości z silników bęzynowych


 
Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

stilo egr

egr stilo jtd

fiat stilo egr

stilo jtd zaslepienie egr

fiat stilo zaslepienie egr

z czego zrobic zaslepke egr

czyszczenie egr stilo

fiat stilo zawor egr

egr fiat stilo jakie efekty daje zaslepienie go

http://www.iparts.pl