Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 1 z 3 123 OstatniOstatni
Posty od 1 do 15 z 31
  1. #1
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    05 wrzesień 2013
    Skąd
    Żabno
    Wiek
    30
    Postów
    69
    Auto
    Marea 2.0 20V + LPG
    Rocznik
    07.1997

    Wyłączająca się turbina

    Witam.. Mam problem i to niestety na święta trafiło.(( Turbina wyłącza się w niespodziewanych momentach... Najczęsciej jak ruszam... Po wciśnięciu sprzęgła i dodaniu gazu tak żeby obroty wskoczyły trochę wyżej, trubina zaczyna normalnie działać... Problem zdażył mi się już kiedyś ale nie zwróciłem uwagi na to ponieważ długi czas nic się nie działo.. Żadna z kontrolek się nie zaświeca, z wydechu nie dymi, spalanie według kompa ok... bardzo proszę o pomoc, i jakiś link z FiatECUscan. Pozdrawiam
    Ostatnio edytowane przez Andrzej1994r ; 23-12-2013 o 12:58



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Administrator
    Dołączył
    11 styczeń 2008
    Skąd
    Pleszew
    Wiek
    42
    Postów
    3,720
    Auto
    Lancia Lybra Intensa 2,4 JTD 150KM CF3
    Rocznik
    2002
    Nie do konca rozumiem, jakie sa objawy jak ruszasz, zaczyna gasnac, nie ma mocy czy jak
    VW Polo 9N 1,2 12V - żony
    LANCIA LYBRA 1,9 JTD 115KM
    LANCIA LYBRA INTENSA SW 2,4 JTD 150KM


    Lancia Lybra


    Jeśli uważasz, ze ktoś Ci pomógł, kliknij "gwiazdkę" reputacji przy jego poście

    Tak mało, a tak może pomóc Składka Klubowa

  4. #3
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    02 wrzesień 2009
    Skąd
    Rumia
    Postów
    15
    Auto
    stilo 1.9 jtd
    Też nie rozumię tego turbina wyłącza się. Turbina napędzana jest spalinami. To nie jest urządzenie które samo się włącza i wyłącza. Niema własnego silniczka tylko spaliny z wydechu napędzaja turbine.
    stilakiem szybciej

  5. #4
    Master
    Dołączył
    04 grudzień 2010
    Skąd
    Waw
    Postów
    1,000
    Auto
    Accord VIII
    Rocznik
    2012
    Podepnij pod kompa - rozumiem ze wyskakuje blad na desce
    Mi wylaczala sie turbina jak wchodzilem na wysokie obroty (np podczas wyprzedzania) i rozwiazalem problem zaslepieniem egr i wymiana overboost

  6. #5
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    02 wrzesień 2009
    Skąd
    Rumia
    Postów
    15
    Auto
    stilo 1.9 jtd
    no własnie albo egr i overboost nie działa. Turbina zawsze sie kręci.
    stilakiem szybciej

  7. #6
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    05 wrzesień 2013
    Skąd
    Żabno
    Wiek
    30
    Postów
    69
    Auto
    Marea 2.0 20V + LPG
    Rocznik
    07.1997
    Cytat Napisał marum47 Zobacz post
    no własnie albo egr i overboost nie działa. Turbina zawsze sie kręci.
    Przepraszam, źle się wyraziłem, ale zawsze słychać jak sobie świszczy, a gdy występuje ten problem ledwo co jest słyszalna więc nie ma takiej prędkości obrotowej jak powinna. Samochód nie ma mocy na 3 biegu z trudem da się utrzymać prędkość, na wolnych obrotach pracuje normalnie, na biegu jałowym lub z wciśniętym sprzęgłem obroty wolno zbierają się do góry. Zapewne chcąc ruszyć normalnie jak zwykle zgasłby silnik... sprawdziłem drożność odmy, nie mogę połączyć się z samochodem... Niby wszystko jest ustawione, porty itd, ale nie łączy się... zobaczę na egr i overboost jeszcze..

  8. #7
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    22 lipiec 2011
    Skąd
    Cikowice/Bochnia/Kraków/Dąbrowa Tarnowska
    Wiek
    38
    Postów
    688
    Auto
    Stilo 1.9JTD115, Croma 1,9 MJTD 150 aut.
    Rocznik
    2002, 2008
    Moze masz gdzieś nieszczelnośc a wywala chek engine?

  9. #8
    Klubowicz
    Dołączył
    29 luty 2012
    Skąd
    Radlin
    Wiek
    49
    Postów
    265
    Auto
    Bravo 1,4 TJet 150 Sport Black
    Rocznik
    2010
    Myślę że wariuje overboost.Przeczyść i zmień umiejscowienie na obudowę akumulatora,to pomaga.

  10. #9
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    05 wrzesień 2013
    Skąd
    Żabno
    Wiek
    30
    Postów
    69
    Auto
    Marea 2.0 20V + LPG
    Rocznik
    07.1997
    (zmień umiejscowienie na obudowę akumulatora,to pomaga)

    sorki ale nie rozumiem. Narazie wymieniłem 2 opaski resztę dociągnąłem (od turbo do intercoolera), wyczyścilem odmę.. rezultat jest taki, że wszystko działa, jest zrywniejszy i nie ma turbo dziury aż takiej.) ale nie wiadomo czy to nie powróci, wyczyszczę jeszcze overbost, ale nieproszę o objaśnienie jak na obudowę akumulatora..??

  11. #10
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    22 lipiec 2011
    Skąd
    Cikowice/Bochnia/Kraków/Dąbrowa Tarnowska
    Wiek
    38
    Postów
    688
    Auto
    Stilo 1.9JTD115, Croma 1,9 MJTD 150 aut.
    Rocznik
    2002, 2008
    Ja przełożyłem bez czyśzczenia plus nowe przewody bo te sztywne i hula aż miło chodiz o ten zawor overboost on jest na zderzaku pod akumulatorem i się go przenosi wyżej bo tam jest narazony na zanieczyszczenie czy inne czynniki.

  12. #11
    Administrator
    Dołączył
    11 styczeń 2008
    Skąd
    Pleszew
    Wiek
    42
    Postów
    3,720
    Auto
    Lancia Lybra Intensa 2,4 JTD 150KM CF3
    Rocznik
    2002
    EGR raczej nie ma z tym nic wspólnego, co do overboost, to juz tak, to on steruje podciśnieniem, ktore to z kolei steruje łopatkami od zmiennej geometrii w turbinie. Warianty sa cztery, overboost, gruszka sterująca bezpośrednio łopatkami (to raczej odpada) czujnik ciśnienia doładowania, albo same łopatki ciężko chodzą
    VW Polo 9N 1,2 12V - żony
    LANCIA LYBRA 1,9 JTD 115KM
    LANCIA LYBRA INTENSA SW 2,4 JTD 150KM


    Lancia Lybra


    Jeśli uważasz, ze ktoś Ci pomógł, kliknij "gwiazdkę" reputacji przy jego poście

    Tak mało, a tak może pomóc Składka Klubowa

  13. #12
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    05 wrzesień 2013
    Skąd
    Żabno
    Wiek
    30
    Postów
    69
    Auto
    Marea 2.0 20V + LPG
    Rocznik
    07.1997
    Cytat Napisał irqus Zobacz post
    Ja przełożyłem bez czyśzczenia plus nowe przewody bo te sztywne i hula aż miło chodiz o ten zawor overboost on jest na zderzaku pod akumulatorem i się go przenosi wyżej bo tam jest narazony na zanieczyszczenie czy inne czynniki.
    Przejechałem ponad 200Km w tym po autostradzie i niestety nawrót choroby...(
    Można jakieś dokładniejsze informacje gdzie się znajduje ten overboost tak dokładniej.?? Widać to bez problemu, co trzeba zdemontować żeby się do tego dostać.?? Jak się to czyści.?? Będę próbował po kolei jakoś eliminować warianty..
    Ostatnio edytowane przez Andrzej1994r ; 24-12-2013 o 01:13

  14. #13
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    05 wrzesień 2013
    Skąd
    Klucze
    Wiek
    54
    Postów
    586
    Auto
    Croma 1,9 16V Emotion manual HEAVY METAL SCHWARZ METALLIC
    Rocznik
    2008.01.14

  15. #14
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    22 lipiec 2011
    Skąd
    Cikowice/Bochnia/Kraków/Dąbrowa Tarnowska
    Wiek
    38
    Postów
    688
    Auto
    Stilo 1.9JTD115, Croma 1,9 MJTD 150 aut.
    Rocznik
    2002, 2008
    Jak się do niego dostać demontujesz akumulator i cała jego podstawę klucz nasadowy 10 i odrkęcasz górną śrub e nastepnie od intecolera wkładasz rękę i odkręcasz dolną moze byc cięzkio z przewodami ja kupiłem dwa węże zbrojone do paliwa jeden bodajże o średni wewn. 4 mm i 3.5 bez problemu sie je nakłada

  16. #15
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    05 wrzesień 2013
    Skąd
    Żabno
    Wiek
    30
    Postów
    69
    Auto
    Marea 2.0 20V + LPG
    Rocznik
    07.1997
    Ok, dzięki wielkie będę działał mam nadzieję że to pomoże.


 
Strona 1 z 3 123 OstatniOstatni

Podobne tematy

  1. Wcieraczki samoczynnie się włączają
    Napisany przez motokoval na forum Forum ogólne o Fiat
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post: 10-01-2015, 23:45
  2. Włączająca się pompa ABS bez zapłonu
    Napisany przez rieper na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 20-02-2013, 10:52
  3. Samoczynnie włączający się alarm
    Napisany przez Diato na forum Stilo
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post: 14-12-2012, 19:57
  4. Wyłączający się silnik
    Napisany przez r0bal94 na forum Ulysse
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 13-06-2011, 14:52
  5. Nie włączająca się klimatyzacja
    Napisany przez Siwy1982 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 15
    Ostatni post: 12-06-2011, 22:36

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

https:fiatklubpolska.plstilo-444wylaczajaca-sie-turbina-22143

czyszczenie gruszki do turbiny Fiata Stilo 1.9 forum

fiat stilo 1.9 jtd gruszka turbiny cala mokra

fiat stilo 1.9 jtd gruszka turbiny

gruszka przy turbinie 2.4 jtd

fiat bravo 1.9 turbina sie wylancza

stilo czy wczasie pracy silnika grucha sie rusza

stilo czy ciegno od gruchy powinno sie ruszac podczas pracy silnika

gruszka turbiny 1.9 jtd

czyszczenie gruszki turbiny jtd

fiat stilo 1.9 baczek turbiny

fiat stilo 1.9 turbo wylacza

gruszka turbiny stilo

jak sciagnac oslone turbiny stilo

Lancia lybra turbina wlacza sie

jtd wylacza aie turbina

turbina sie wylacza a jak wylacze i wlacze kluczyk to dziala

1.9 jtd wylacza sie turbina

jak sciagnac turbine stilo

fiat 2.0 20v gruszka

gruszka turbo t jet wcisnieta fiat

fiat t-jet wylacza sie turbina

gruszka turbiny fiat stilo

Tagi dla tego tematu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl