Witamy na Fiat Klub Polska
Posty od 1 do 4 z 4
  1. #1
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    12 wrzesień 2010
    Skąd
    Bojanowo
    Postów
    10
    Auto
    Stilo JTD

    Wlaczenie sie Turbo od miejszej ilosci obrotow mozliwe. ?

    Nauczony z innych aut oszczednej jazdy nie przekraczajacej 2 tys zmieniam bieg w gore. i czy jest mozliwe aby turbo sie zalaczalo w np 1,8 tys.. ?



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    09 styczeń 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    121
    Auto
    Fiat Stilo 1,9 JTD 115
    Jest możliwe - ale co to za oszczędność jeździć do 2 tyś obrotów?? Też to przechodziłem i okazało się, że się nie sprawdziło - lepiej jest tak zmieniać bieg by obroty nie spadły poniżej tych 1800 a przy odpowiedniej prędkości wrzucasz 4 lub 5 (zależy jaka prędkość i trasa) i jedziesz tak stałą prędkością. To przynajmniej w moim przypadku daje najlepszą oszczędność - turbo się nie psuje od nieużywania, mam dobre statystycznie starty, frajde z jazdy i poduchy silnika mi sie nie drą od przyśpieszania na 1100 heheh - przetestuj - JTD nie lubi za niskich obrotów.

  4. #3
    Klubowicz
    Dołączył
    01 wrzesień 2010
    Skąd
    Dąbrowa G.
    Postów
    32
    Auto
    Brava 1.9 JTD ; Stilo MW 1.9MJ

    Re: Wlaczenie sie Turbo od miejszej ilosci obrotow mozliwe.

    Cytat Napisał tadeuszbialy
    Nauczony z innych aut oszczednej jazdy nie przekraczajacej 2 tys zmieniam bieg w gore.
    Przy takim stylu jazdy zapieczenie się kierownic od turbo jest tylko kwestią czasu .

    Czasem więc warto silnik podkręcić na wyższe obroty i przy okazji przeczyścić wydech na trasie
    Brava 1,9 [color=red]JTD[/color] 100 SX
    Stilo 1,9 [color=red]MJTD[/color] 140

  5. #4
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    08 luty 2010
    Skąd
    Zabrze
    Postów
    20
    Auto
    Stilo/seicento
    Cytat Napisał karol83
    Jest możliwe - ale co to za oszczędność jeździć do 2 tyś obrotów?? Też to przechodziłem i okazało się, że się nie sprawdziło - lepiej jest tak zmieniać bieg by obroty nie spadły poniżej tych 1800 a przy odpowiedniej prędkości wrzucasz 4 lub 5 (zależy jaka prędkość i trasa) i jedziesz tak stałą prędkością. To przynajmniej w moim przypadku daje najlepszą oszczędność - turbo się nie psuje od nieużywania, mam dobre statystycznie starty, frajde z jazdy i poduchy silnika mi sie nie drą od przyśpieszania na 1100 heheh - przetestuj - JTD nie lubi za niskich obrotów.

    jak nie lubi .....
    moje jezdzi od 1000 w góre jezdzac po miescie w przedziale 1-1,5 krpm mozna zejsc do 6 l /100 km ... od czasu do czasu delikatnie goniąc co by wydmuchac nadmiar sadzy ofc nikt nie mowi o mocnym przyspieszaniu z takich obrotów chodzi o przemieszczanie sie poza tym i tak delikatne wciskanie gazu owocuje dobrym przyspieszeniem nie jestem zawalidroga poza tym nawet jadąc z takich obr nie wyczuwam zadnych wibracji idzie płynnie od samego dołu.


 

Podobne tematy

  1. [silnik] Turbo?
    Napisany przez Mathijas na forum Stilo
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post: 14-05-2009, 23:05
  2. [silnik] silnik z fiata cupe 2.0 turbo do fiata bravo
    Napisany przez jaski82 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post: 23-04-2009, 11:31
  3. [silnik] czy turbo powiedziało papa?
    Napisany przez squbi na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post: 14-10-2008, 20:13
  4. [ukł. zapłonowy] jakie świeczki do turbo???
    Napisany przez bobik na forum Coupe
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post: 10-10-2008, 12:26
  5. turbo
    Napisany przez szerszenjtd na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post: 23-09-2008, 09:41

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

fiat tych1800

jtd lubi obroty

turbo stilo 140 jakie obroty

bravo 2 turbo jakie obroty

http://www.iparts.pl