Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Posty od 16 do 23 z 23
  1. #16
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    18 sierpień 2015
    Skąd
    Rzeszów
    Postów
    11
    Auto
    Stilo 1.6 103 KM
    Rocznik
    2003
    Znalazłem trochę wolnego czasu i spróbowałem tą opcję zaproponowaną przez DaroLU. Niestety znowu bez skutku, próbowałem z pokrętłami w lewo, nadmuch 1, trzymając przycisk obiegu i dopiero wtedy stacyjka, nic z tego. Pojęcia nie mam jak fiat to zrobił, że nie działa. Płytka z elektroniką wygląda na sprawną, po drodze między płytką a siłownikiem wychodzi na to, że nie jest tylko przewód. Może sam siłownik miałby na to jakiś wpływ, że jak ma wiele lat to zużyty i "oddaje" inny prąd obciążenia niż taki nowy. Nie wiem. Bo nie wierzę, żeby to od nowości było tak przemyślane żeby napięcie na siłowniku nie było odłączane po zamknięciu/otwarciu klapy. Chociaż kto wie, przecie to fiat.



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #17
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    07 maj 2011
    Skąd
    Sandomierz
    Postów
    9
    Auto
    Bravo 2 1,9 120 km oraz Cienki 700
    Witam mam ten sam problem z otwieraniem i zamykaniem cyrkulacji powietrza. W moim przypadku obieg jest zamkniety na stałe ( Wnioskuje to po problemie z parowaniem szyb i tym , że nie ma różnicy w głośności pracy nawiewu po wcisnieciu przycisku zamykajacego obieg powietrza) . Pytanie brzmi czy jestem w stanie otworzyć obieg na stałe ? Po przeczytaniu waszych postów wnioskuje że tak, ale chce sie upewnić oraz dowiedzieć czy macie jakieś pomysły jak to zrobić ( najlepiej bez rujnacji deski rozdzielczej ) . Z góry dziekuje i pozdrawiam.

  4. #18
    Master
    Dołączył
    11 kwiecień 2012
    Skąd
    Łódź
    Postów
    2,195
    Auto
    Bravo 1.4 tjet '09
    Rocznik
    2009
    Da się. Ale trzeba mieć małą rękę i stalowe nerwy żeby wymontować aktywator. U mnie na szczęście klapka się otworzyła i nie ruszam do wiosny - wtedy się za to wezmę.
    Jest: Nuova Bravo 1.4 tjet '09
    Było: Brava 1.2 16V '00 LPG, Uno 1.4 '97 LPG, Uno 1.1 '94 LPG
    Nie pomagam na priv

  5. #19
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    18 sierpień 2015
    Skąd
    Rzeszów
    Postów
    11
    Auto
    Stilo 1.6 103 KM
    Rocznik
    2003
    Tak jak pisałem wcześniej, dostęp tam nie jest zbyt łatwy; żeby otworzyć obieg na stałe, trzeba by wyciągnąć ten siłownik, ustawić ręcznie klapę na obieg otwarty (o ile dobrze pamiętam, trzeba przesunąć w dół - w stronę podłogi), i albo liczyć że samo się nie przestawi (od jakichś trzęsień czy wibracji) albo ustawić ramię tego siłownika tak żeby pasowało do pozycji otwartego obiegu i zamontować go z odłączonym przewodem zasilającym.

  6. #20
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    16 listopad 2014
    Skąd
    Tarnobrzeg
    Wiek
    35
    Postów
    23
    Auto
    stilo 1,9 jtd 115kM
    Rocznik
    2003
    Witam, również dopadł mnie ten problem, nie mogłem włączyć obiegu zamkniętego. Dostałem się do tego siłownika postukałem w niego główką śrubokręta i ruszył. zaczął pracować jednak po chwili jak przestałem włączać przycisk obiegu wew. już nie reagował. Teraz mam tak że jak jest na otwartym to reaguje, a jak chcę z zamknietego na otwarty to już nie, trzeba w niego znowu postukać. I teraz nie wiem co robić dostęp tam jest kiepski, boję się że jak będe go wyjmował to coś połamie i będzie dopiero kicha. A jak wymienie i okaże sie że to ta elektronika to się okaże że robota na darmo. Jak mogę sprawdzić czy ta elektronika właściwie steruje tym siłownikiem ?

  7. #21
    Master
    Dołączył
    11 kwiecień 2012
    Skąd
    Łódź
    Postów
    2,195
    Auto
    Bravo 1.4 tjet '09
    Rocznik
    2009
    Zdemontuj panel sterowania i zmierz napięcie na kablach idących do silniczka (chyba, że w Stilo idzie wypiąć wtyczkę z samego silniczka i tam mierzyć). Powinno być 12V, polaryzacja zależna od przycisku recyrkulacji. Jeśli napięcie jest a silniczek nie reaguje, możesz podłączyć zewnętrzne zasilanie, może się ruszy.
    Jest: Nuova Bravo 1.4 tjet '09
    Było: Brava 1.2 16V '00 LPG, Uno 1.4 '97 LPG, Uno 1.1 '94 LPG
    Nie pomagam na priv

  8. #22
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    16 listopad 2014
    Skąd
    Tarnobrzeg
    Wiek
    35
    Postów
    23
    Auto
    stilo 1,9 jtd 115kM
    Rocznik
    2003
    ok, dzieki za radę. Jak sobie pomyślę że mam wyjmować ten silniczek to mi się płakać chce

  9. #23
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    18 sierpień 2015
    Skąd
    Rzeszów
    Postów
    11
    Auto
    Stilo 1.6 103 KM
    Rocznik
    2003
    Tak, wtyczkę można odpiąć od siłownika, dostęp jest prosty, trzeba tylko zdjąć ten plastik od strony kierowcy


 
Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12

Podobne tematy

  1. Zamykanie / otwieranie drzwi
    Napisany przez GetRight na forum Croma
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post: 25-05-2016, 14:18
  2. [szyby] Bardzo wolne otwieranie i zamykanie szyb...
    Napisany przez nirage na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 60
    Ostatni post: 16-04-2014, 21:53
  3. Wlot powietrza w obiegu zamknietym + odgrzybianie
    Napisany przez xType na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 14
    Ostatni post: 26-05-2012, 13:13
  4. Siłownik obiegu powietrza
    Napisany przez pszczola9 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 30-03-2012, 22:42
  5. Siłownik obiegu powietrza
    Napisany przez pszczola9 na forum Forum ogólne o Fiat
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 30-03-2012, 21:12

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

bravo 1.6 I silownik cyrkulacji

cyrkulacja stilo fiat

fiat punto mk1 silnik zamykania obiegu powietrza

cyrkulacja punto 2

przycisk cyrkulacja powietrza w punto

Tagi dla tego tematu

http://www.iparts.pl