Witamy na Fiat Klub Polska
Posty od 1 do 12 z 12

Temat: Turbina  

  1. #1
    Klubowicz
    Dołączył
    29 luty 2012
    Skąd
    Radlin
    Wiek
    42
    Postów
    241
    Auto
    Bravo 1,4 TJet 150 Sport
    Rocznik
    2010

    Turbina

    Mam pytanie.Otóż przy ok. 2000-2200 obr dość głośno gwiżdże turbina ale normalnie ciągnie czy to sygnał że turbina się kończy?



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Master
    Dołączył
    03 sierpień 2012
    Skąd
    Chełmek (KOS....)
    Wiek
    29
    Postów
    1,761
    Auto
    Audi A4 B5 Sedan 1.8 ADR 125KM 98'
    Rocznik
    10.1998
    Gwiżdże na zimnym? Po wyżej 2200 już przestaje gwizdać? Ile już masz przejechane?

  4. #3
    Administrator
    Dołączył
    28 sierpień 2009
    Skąd
    Gdynia/Lębrok
    Postów
    11,078
    Auto
    FF 1.8 TDCi
    Rocznik
    2001
    Sprawdź na początek szczelność, dodatkowo możesz zdjąć wąż i sprawdzić czy wirnik ma luz.

    Przed założeniem nowego tematu zapoznaj się z :
    Regulamin | Szukaj | Skargi |
    Kontakt| Zanim stworzysz nowy temat

    Jest:
    -rower
    -FF 1.8 TDCi
    Było:
    -Brava 1.4 S 75 KM
    -Marea 1.9 JTD na FKP

  5. #4
    Klubowicz
    Dołączył
    29 luty 2012
    Skąd
    Radlin
    Wiek
    42
    Postów
    241
    Auto
    Bravo 1,4 TJet 150 Sport
    Rocznik
    2010
    Czy jest zimny czy ciepły to nie ma znaczenia ale powyżej 2200 obr przestaje gwizdać.Mam przejechane 226000 tys.

  6. #5
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    18 lipiec 2010
    Skąd
    Świdwin
    Postów
    982
    Auto
    croma 1.9 16vMJTD 150 km
    Rocznik
    2006
    jeżeli ciągnie normalnie i nie ma jakiś innych niepokojących objawów to jeździć, możesz tak jak kolega lukq podpowiada sprawdzić luzy na wirniku

  7. #6
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    24 październik 2011
    Skąd
    Polkowice/ Wrocław
    Postów
    23
    Auto
    Fiat Stilo 1.9 JTD 140KM
    Słuchajcie mam podobny problem w swoim 1.9 140KM przy czym u mnie jeszcze zauważyłem delikatny ubytek oleju i zaczynam się rozglądać za nową turbawką ewentualnie tą do regeneracji.

    (Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.

    przy czym co do samych objawów to po 2200 w góre gwizdu, pisku nie ma, a co do zimnego gorącego to może i mi się wydaje ale na gorącym jest bardziej głośny ten gwist czy też pisk.

  8. #7
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    06 grudzień 2009
    Skąd
    Mikołów
    Postów
    55
    Auto
    Stilo 1.9 JTD
    Koledzy macie taki podobny dzwiek?? Dźwięk turbiny Fiat Bravo 16V 1,9 MJET 150 KM - YouTube
    Ja mam regenerowaną turbine i dzieje sie to od 1200 do 2000obr. dalej słychać już świst
    Parametry ok
    Zauważyłem że jak ściągnę przewód od overboost-turbina to gwizdu nie ma w tym zakresie a mam ten zawor wymieniony także gwizda chyba zmienna geometria ale czym to jest spowodowane to nie mam pojęcia sam z tym walcze juz 2 lata
    Ostatnio edytowane przez marv ; 22-05-2013 o 00:10

  9. #8
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    24 październik 2011
    Skąd
    Polkowice/ Wrocław
    Postów
    23
    Auto
    Fiat Stilo 1.9 JTD 140KM
    Hmm... to wydaje sie byc w normie. U mnie jest duze glosniejszy pisk, gwist.

  10. #9
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    04 czerwiec 2012
    Skąd
    Wola/k Pszczyny
    Wiek
    32
    Postów
    270
    Auto
    Fiat Stilo 1.9 JTD
    Mi się wydaje ,że te turbiny po prostu tak chodzą ... u mnie też jest świst ... auto ciągnie normalnie ... na postoju FES pokazuje 1.8-1.9 Bar-a .. nie jedno stilo już słyszałem .. i w większości tak chodzą ...

  11. #10
    Klubowicz
    Dołączył
    29 luty 2012
    Skąd
    Radlin
    Wiek
    42
    Postów
    241
    Auto
    Bravo 1,4 TJet 150 Sport
    Rocznik
    2010
    Głośny świst turbiny ustał samoczynnie.Nie wiem co się porobiło ale już mi chodzi normalnie tzn jest takie delikatne syczenie.

  12. #11
    Administrator
    Dołączył
    11 styczeń 2008
    Skąd
    Pleszew
    Wiek
    35
    Postów
    3,713
    Auto
    Lancia Lybra 1,9JTD 115KM CF3
    Rocznik
    2002
    Cytat Napisał Quler Zobacz post
    na postoju FES pokazuje 1.8-1.9 Bar-a
    Troche duzo jak na wartosc "na postoju".
    VW Polo 9N 1,2 12V - żony
    LANCIA LYBRA 1,9 JTD 115KM

    Fiat Brava
    Lancia Lybra


    Jeśli uważasz, ze ktoś Ci pomógł, kliknij "gwiazdkę" reputacji przy jego poście

    Tak mało, a tak może pomóc Składka Klubowa

  13. #12
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    04 czerwiec 2012
    Skąd
    Wola/k Pszczyny
    Wiek
    32
    Postów
    270
    Auto
    Fiat Stilo 1.9 JTD
    Cytat Napisał egon Zobacz post
    Troche duzo jak na wartosc "na postoju".
    To jest wartość chwilowa i max ile pokazało ... ważne ,że ciśnienie oczekiwane i zmierzone jest prawie takie samo ..


 

Podobne tematy

  1. Turbina
    Napisany przez qqryk na forum Stilo
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 28-12-2012, 16:18
  2. czy to turbina?
    Napisany przez hubert222 na forum Punto II
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 29-03-2010, 14:46
  3. turbina dolotowa
    Napisany przez jaski82 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 48
    Ostatni post: 21-12-2008, 12:55
  4. TURBINA W BRAVO
    Napisany przez BamboTM na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 12-12-2008, 09:19
  5. Turbina
    Napisany przez szerszenjtd na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 15
    Ostatni post: 20-07-2008, 20:20

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

turbina gwizdze lancia lybra1.9 jtd

nowa turbina do stilo 115

Tagi dla tego tematu

http://www.iparts.pl