Witamy na Fiat Klub Polska
Posty od 1 do 11 z 11
  1. #1
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    23 październik 2014
    Skąd
    Cieszyn
    Postów
    24
    Auto
    Stilo 1.2 3d skywindow
    Rocznik
    2003

    Temperatura na wskazniku a przelaczenie na LPG - foto

    witam, mam pytanie , na foto zaznaczylem temperature przy jakiej samochod z Pb przelacza mi sie na LPG, jaka to jest temperatura cieczy? instalacja ustawiona na 20 st ale jak wskazowka jest na wskazanej przeze mnie pozycji to przelacza na gaz. Jak jest u was? musze na zimnym silniku przejechac 3 do 4 km (przy temp zewn 2-10 stC. czy to nie jest za dlugo? kiedy wam sie przelacza?
    aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.JPG



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Moderator
    Dołączył
    03 wrzesień 2010
    Skąd
    .
    Postów
    4,626
    Auto
    Stilo MJTD 1.9 8V 120 KM
    Rocznik
    2006
    coś jest nie tak. podłącz się MES lub FES i zobacz jaką masz temperaturę cieczy podczas przełączania.

  4. #3
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    23 październik 2014
    Skąd
    Cieszyn
    Postów
    24
    Auto
    Stilo 1.2 3d skywindow
    Rocznik
    2003
    Cytat Napisał boch Zobacz post
    coś jest nie tak. podłącz się MES lub FES i zobacz jaką masz temperaturę cieczy podczas przełączania.

    w tych sprawach jestem lajkonikiem wiec co mam dokladnie zrobic i co do tego potrzebuje?

  5. #4
    Klubowicz
    Dołączył
    12 czerwiec 2013
    Skąd
    Wadowice
    Wiek
    38
    Postów
    133
    Auto
    Stilo 1.6 16v
    Rocznik
    2002
    to sprawdź jeszcze w sterowniku gazu jaką temperaturę pokazuje maksymalnie reduktora....może to padnięty czujnik temperatury (to bym obstawiał) lub zapowietrzony reduktor( za wysoko- brak możliwości odpowietrzenia)

  6. #5
    Moderator
    Dołączył
    03 wrzesień 2010
    Skąd
    .
    Postów
    4,626
    Auto
    Stilo MJTD 1.9 8V 120 KM
    Rocznik
    2006
    Cytat Napisał Wiktor Zobacz post
    to sprawdź jeszcze w sterowniku gazu jaką temperaturę pokazuje maksymalnie reduktora
    skoro kolega nie wie jak podłączyć się do sterownika silnika, nie zadręczałbym go sprawdzaniem sterownika LPG
    wydaje mi się, że problem faktycznie może generować zapowietrzony reduktor, ewentualnie nieprawidłowo skonfigurowany czujnik temperatury reduktora. z odpowietrzeniem powinieneś poradzić sobie sam. z tym drugim zalecam wizytę u gazownika, zwłaszcza że nie napisałeś co to za instalacja i od kiedy są z nią problemy. koszt sprawdzenia/regulacji nie powinien wynieść więcej jak 50 zł.

  7. #6
    Klubowicz
    Dołączył
    12 czerwiec 2013
    Skąd
    Wadowice
    Wiek
    38
    Postów
    133
    Auto
    Stilo 1.6 16v
    Rocznik
    2002
    kolego boch
    masz 100% racji . Mi też pojęcie podpinana czegoś tam do czegoś nie mówiło nic ale po Twoim poście sprzed kilku tygodni o zakupie interface zmieniło się i zakupiłem ten z Twojego linka oraz interfejs na chipie FTDI do instalacji gazowej-wszystkich/polecam bardzo/... instalacja banalna i 0 (zero) problemów. Dlaczego o tym piszę bo wizyta kosztuje (mniejsze zło) ale czas bezcenny i naprawdę wystarczy w przypadku stag uruchomić program i tylko popatrzeć co wyświetla- czyli temp o którą nam chodzi.
    węc w zasadzie to Ty boch zrobiłeś ze mnie
    a kurde
    kabla z Twojego linku nie podpinałem do stilka bo się boję.....raportu błędów
    Ostatnio edytowane przez Wiktor ; 29-12-2014 o 01:28

  8. #7
    Moderator
    Dołączył
    03 wrzesień 2010
    Skąd
    .
    Postów
    4,626
    Auto
    Stilo MJTD 1.9 8V 120 KM
    Rocznik
    2006
    nie ma się co bać. jak auto nie sprawia problemów i nie daje kontrolkami błędów po oczach tzn. że wszystko jest ok. nie ukrywam, że wybrałem Stilo m.in. z racji łatwej diagnostyki we własnym zakresie. gdybym kupił Peugeota 207 lub BMW E46 nie byłoby już tak łatwo.

  9. #8
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    23 październik 2014
    Skąd
    Cieszyn
    Postów
    24
    Auto
    Stilo 1.2 3d skywindow
    Rocznik
    2003
    Instalacja stag 200 go fast zamontowana 1,5 miesiaca temu. Juz raz bylem i gazownik ustawil zeby przy 20 st cieczy przelaczylo, dlatego pytam, jaka to jest temp ktora zaznaczylem bo to jest moze wlasnie 20 st jak samochod stoi nie jest w ruchu to przelaczy sie juz przy pierwszej kresce tej krotkiej, natomiast w ruchu dopiero przy tej ktora zaznaczylem na zdjeciu. Reduktor oslonilem kartonami bo myslalem ze to na niego dmucha zimne powietrze ale on jest z tylu silnika przy zbiorniku wyrownawczym plynu chlodzacego. Przy dzisiajszych temp czyli -5 stC potzrebuje przejechac 3-4 km zeby wskazowka byla na miejscu ktore oznaczylem na foto , moze to normalne przy takim malym silniczku ze tak wolno sie nagrzewa... nie mam porownania gdyz jeden z samochodow ktory posiadam ma 6 garcy i tam przelaczenie na lpg jest do 1 km przy obecnych temp. ale tez pojemnosc prawie 3l wiec dalej gnebic gazownika? jak u was jest tzn po ilu km przelacza sie na lpg przy dzisiajszych temp? - oczywiscie mowie o parkowaniu pod chmurka.

  10. #9
    Klubowicz
    Dołączył
    12 czerwiec 2013
    Skąd
    Wadowice
    Wiek
    38
    Postów
    133
    Auto
    Stilo 1.6 16v
    Rocznik
    2002
    temperatura, którą zaznaczyłeś to przynajmniej 40st

  11. #10
    Moderator
    Dołączył
    03 wrzesień 2010
    Skąd
    .
    Postów
    4,626
    Auto
    Stilo MJTD 1.9 8V 120 KM
    Rocznik
    2006
    Cytat Napisał lexy Zobacz post
    wiec dalej gnebic gazownika?
    jak najbardziej. opisz mu objawy i niech działa. parkowanie pod chmurką nie ma tutaj żadnego znaczenia. albo masz zapowietrzony układ, albo coś nie tak z podłączeniem obiegu wody, albo coś nie teges z czujnikiem temperatury reduktora. wrzuć na forum zdjęcie spod maski.

  12. #11
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    23 październik 2014
    Skąd
    Cieszyn
    Postów
    24
    Auto
    Stilo 1.2 3d skywindow
    Rocznik
    2003
    Jeszcze jedna sprawa, zauwazylem ze kiedy odpalam stilona np rano to od razu zalacza sie wentylator chlodnicy, pojezdzilem troche i jak przyjechalem do domu (temp 90 st) to wentylator caly czas chodzi, gdzie szukac? czujnik czy jakas kostka ???


 

Podobne tematy

  1. hak holowniczny automat - foto relacja
    Napisany przez stilo3d na forum Croma
    Odpowiedzi: 41
    Ostatni post: 07-11-2017, 08:24
  2. Fajny konkurs foto
    Napisany przez spedek na forum Kącik rozrywek
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 25-04-2013, 07:52
  3. foto - zagadka
    Napisany przez sim86 na forum Grande Punto
    Odpowiedzi: 17
    Ostatni post: 14-03-2013, 21:17
  4. Gdzie to podłączyć??? Foto.
    Napisany przez dominoz na forum Punto
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 19-12-2012, 22:46
  5. BEZYNA CZY OLEJ?? - PTARZ NA FOTO !!
    Napisany przez RomualdPL na forum Punto
    Odpowiedzi: 25
    Ostatni post: 25-02-2010, 00:00

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

Tagi dla tego tematu

http://www.iparts.pl