Więc pomierzyłem kompesję w cylindrach na gorącym silniku
cyl.1 30 bar
cyl.2 30 bar
cyl.3 30 bar
cyl.4 z trudem doszła wskazówka do 26 bar

Auto ma moc, turbina 130km po regeneracji w Bosch service Gładysek Kraków, zregenerowane wtryski w serwisie Diesel Punkt Kraków, założona zaślepka z otworami na EGR. Korekcje wtryskiwaczy 0,36 na 1 cylindrze reszta po -,18 drugi i trzeci ,czwarty cyl. prawie 0,02. Co robić z silnikiem? Aha ,jak otworzę korek wlewu oleju to dymi i chlapie drobinkami oleju na zewnątrz. Przy depnięciu z niskich obrotów puszcza czarnego bąka, przy dodaniu gazu w czasie jazdy nieco szare spaliny wychodzą.Na razie zrobiłem na nowym oleju ok.130 kilometrów i nie ubyło nic. Co proponujecie? Czy może zalać naftą ten 4 cylinder? Może pierścienie popuszczą. Czy rozkładać silnik na części?