Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 1 z 3 123 OstatniOstatni
Posty od 1 do 15 z 36
  1. #1
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    10 kwiecień 2008
    Skąd
    grudziadz
    Postów
    19
    Auto
    ALFA ROMEO 1,9 JTD 16V..FIAT DUCATO 2,3 JTD..FIAT STILO 1.9 JTD

    stilo brak mocy do 1600-1700 obr.

    witam posiadam stilo 1,9 jtd 115 km z 2002 roku,
    mój problem polega na tym ze, auto na 2,3,4 biegu,brakuje mocy tylko do około 1600 obr,dalej już normalnie przyspiesza
    gdy po zmianie biegu i spadku obr, traci moc i lekko kopci na czarno az do 1600 obr około
    egr wyczyszczony ,doloty wyczyszczone,kolektor saccy tez czysty
    trochę slychac chyba zawory



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    18 lipiec 2010
    Skąd
    Świdwin
    Postów
    982
    Auto
    croma 1.9 16vMJTD 150 km
    Rocznik
    2006
    każdy diesel od dołu nie ciągnie - 115 przy 2000 obr/min osiąga max moment obrotowy -255 Nm, jak będziesz jeździł " po dziadkowemu" to szykuj się na zapieczenie kierownic turbiny, egr może się nie domykać,w tych silnikach można go całkowicie zaślepić - nie jest on do niczego potrzebny a i silnik będzie "zdrowszy"

  4. #3
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    18 lipiec 2012
    Skąd
    Limanowa/Kraków
    Wiek
    29
    Postów
    830
    Auto
    Fiat Stilo 1.9 JTD 115
    Cytat Napisał jaro190 Zobacz post
    każdy diesel od dołu nie ciągnie
    Dupa tam. Stilo ciągnie całkiem całkiem. I ma jechać, bo jak nie, to znaczy że coś jest nie tak.
    W necie jest Manual jak się czyści zawór overboost. Może on nie nadąża. Możesz jeszcze wyczyścić czujnik ciśnienia doładowania. W ogóle to wypadałoby zdobyć logi i wtedy coś pokombinować.

    Aha. I egr zaślep w cholerę. Może się poprawi.

  5. #4
    BS
    BS jest nieaktywny
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    03 lipiec 2009
    Skąd
    Pruszków/Komorów
    Wiek
    28
    Postów
    678
    Auto
    Stilo Multiwagon 1.9 JTD 115KM
    Rocznik
    2003
    Poprawka. max moment obrotowy mamy przy 4 tys obrotów czyli 115KM.
    A jeśli auto ma wszystko przeczyszczone to pozostaje przepływka lub zapchany KAT ale stawiałbym na przepływke bo mam taki sam problem u siebie.
    Stilo W P R

  6. #5
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    04 grudzień 2010
    Skąd
    Waw
    Postów
    1,000
    Auto
    Accord VIII
    Rocznik
    2012
    Moment obrotowy wyrazany jest w nM i max wartosc osiaga tak jak napisal kolega jaro190
    KM wyznaczaja moc silnika - i maksymalna moc jest przy 4tys. Proponuje doczytac roznice miedzy moca a momentem obrotowym silnika

  7. #6
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    18 lipiec 2010
    Skąd
    Świdwin
    Postów
    982
    Auto
    croma 1.9 16vMJTD 150 km
    Rocznik
    2006
    wsiądź do swego auta i przejedź się na takich obrotach (zmieniaj biegi przy 1600-1700 obr/min) a gwarantuję że spadną do ok 900 - 1000 obr/min to i nie dziwne że auto nie chce jechać od dołu

  8. #7
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    22 lipiec 2011
    Skąd
    Cikowice/Bochnia/Kraków/Dąbrowa Tarnowska
    Wiek
    32
    Postów
    654
    Auto
    Stilo 1.9JTD115, Croma 1,9 MJTD 150 aut.
    Rocznik
    2002, 2008
    A poza tym biegi naujlepiej zmieniać przy około 2 2.5 tys, W przeciwnym razie taka jazda na niskich obrotach załatwi dwumas. Ale Stilo MOje przynajmniej JTD od 1600 juz idzie łądnie nawet jak robiłem logi kiedyś z 4 biegu i 1,5 obrotów to w miare łądnie przyspieszał. Dół zawsze będzie lekko zmulony. EGR wyczyścić zaślepic czujnik dołądowania też wyczyścić benzynką, jeszcze zostaje zawór VGT od sterowania łopatkami bo azda na niswkich obrotach zapaskudzi łopatki turbo.

  9. #8
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    10 kwiecień 2008
    Skąd
    grudziadz
    Postów
    19
    Auto
    ALFA ROMEO 1,9 JTD 16V..FIAT DUCATO 2,3 JTD..FIAT STILO 1.9 JTD
    doł obrotow jest mocno mocno zmulony,jutro zaslepie egr,katy już wywaliłem i nic nie pomoglo,znajomy stawia na wtryski?????

  10. #9
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    18 lipiec 2012
    Skąd
    Limanowa/Kraków
    Wiek
    29
    Postów
    830
    Auto
    Fiat Stilo 1.9 JTD 115
    A pod komputer podpiął? Logi zrobił? Wtryski to ostatnia rzecz która pada w jtd. I to nie są objawy od wtrysków tyko od egr/przepływomierza/czujnika ciśnienia doładowania/zaworu overboost.

  11. #10
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    10 kwiecień 2008
    Skąd
    grudziadz
    Postów
    19
    Auto
    ALFA ROMEO 1,9 JTD 16V..FIAT DUCATO 2,3 JTD..FIAT STILO 1.9 JTD
    egr zaslepiony wielka poprawa

  12. #11
    BS
    BS jest nieaktywny
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    03 lipiec 2009
    Skąd
    Pruszków/Komorów
    Wiek
    28
    Postów
    678
    Auto
    Stilo Multiwagon 1.9 JTD 115KM
    Rocznik
    2003
    U mnie pomogła wymiana przepływki
    Stilo W P R

  13. #12
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    22 lipiec 2011
    Skąd
    Cikowice/Bochnia/Kraków/Dąbrowa Tarnowska
    Wiek
    32
    Postów
    654
    Auto
    Stilo 1.9JTD115, Croma 1,9 MJTD 150 aut.
    Rocznik
    2002, 2008
    Jeszcze zrób tak zalej do baku liquli molly 2666 to jeszcze lepiej będzie bo po tym u mnie jest poprawa.

  14. #13
    Klubowicz
    Dołączył
    01 luty 2014
    Skąd
    Ropa
    Postów
    63
    Auto
    stilo 1.9 jtd 130km
    Rocznik
    2002
    panowie takie pytanie ten "overboost" jak go oglądałem to wydaję mi się ze, nie bardzo jest rozbieralny to jak go wyczyścić ??
    a ten "liqui moly 2666" to jest bezpieczne , sprawdzone można smiało lać ???

    ps: pytam bo dziś czyściłem turbo łopatki itp. (o dziwo wszystko było w bardzo dobrym stanie ) i chciałbym jeszcze ten overboost wyczyścić albo jakoś sprawdzić czy jest na 100% sprawny , a wszystko po to bo szykuje stilaka na jakie 140km ponoć w miarę bezpieczny chip tuningi.
    Ostatnio edytowane przez rafi_vw2 ; 11-02-2014 o 00:15

  15. #14
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    22 lipiec 2011
    Skąd
    Cikowice/Bochnia/Kraków/Dąbrowa Tarnowska
    Wiek
    32
    Postów
    654
    Auto
    Stilo 1.9JTD115, Croma 1,9 MJTD 150 aut.
    Rocznik
    2002, 2008
    manual - instrukcja obsługi Fiat STILO | Manuale do Stilo O ile masz z metalową opaską. Co do teog dodatku co pisałem ja jestem z niego zadowolony odczułem zmiene auta na lepsze. Ja na cały bak wlałem 3/4 butelki. Bo cała jest na 75 litrów mniej więcej.

  16. #15
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    10 kwiecień 2008
    Skąd
    grudziadz
    Postów
    19
    Auto
    ALFA ROMEO 1,9 JTD 16V..FIAT DUCATO 2,3 JTD..FIAT STILO 1.9 JTD
    dziś zobaczyłem ze,brakuje katalizatorów (2 sztuki),nie wiem czy to cos zaszkodzi stilonowi?


 
Strona 1 z 3 123 OstatniOstatni

Podobne tematy

  1. FIAT STILO 1.4 16V - Brak mocy
    Napisany przez karol303 na forum Stilo
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post: 23-12-2015, 13:24
  2. Szarpanie śilnikiem i brak mocy fiat stilo 1.2 16V 2003 ROK
    Napisany przez ganc na forum Forum ogólne o Fiat
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post: 02-03-2015, 13:08
  3. Stilo 1.6 16V Brak mocy!
    Napisany przez timonek185 na forum Stilo
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post: 20-08-2014, 11:58
  4. Stilo 1.9 JTD brak mocy od 3-go biegu
    Napisany przez zajac1990 na forum Stilo
    Odpowiedzi: 26
    Ostatni post: 28-02-2013, 18:55
  5. Stilo 1.9 JTD 115 KM czarny dym brak mocy błąd silnka
    Napisany przez artcri7 na forum Stilo
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post: 08-12-2012, 09:30

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

turbia samochodowa 1.9 jtd

fiat klub brak mocy stilo

stilo brak mocy

fiat stilo brak mocy

stilo nie ma przyspieszenia

stilo dziura w mocy

fiat stilo 1.9 jtd brak mocy

spadek mocy fiat stilo

stilo 1.9 jtd brak mocy

dziura w mocy fiat stilo

stili dziura na niskich obrotach

brak mocy podczas przyspieszania stilo

po wymianie turbo brak mocy jtd stilo

dziura w mocy stilo 1.6

liquli molli

liqui moly 2666 opinie jtd

2 4 jtd turbo dziura

Stilo 140 turbo dziura

Spadek mocy i kopci stilo

turbo raz jest raz niema fiat stilo

fiat stilo 1.6 16v brak mocy

jtd brak mocy tdf

Tagi dla tego tematu

http://www.iparts.pl