Witamy na Fiat Klub Polska
Posty od 1 do 9 z 9
  1. #1
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    22 wrzesień 2013
    Skąd
    Małopolska
    Postów
    38
    Auto
    Stilo 2.4 Abarth
    Rocznik
    2002

    Stilo Abarth, nie pali

    Witam,

    Autko mam od około 3 tygodni i jak na razie chyba same problemy... Przy kupnie byłem oczywiście w serwisie, autko napewno nie było bite, i poza wahaczem wszystko na 6stkę... Nie spodziewałem się jednak że wystąpią problemy tego typu... A więc do rzeczy..


    Przejechałem autem około 100km, dojechałem do domu, wówczas włączyły się dmuchawy obok silnika, pochodziły tak minutę i wróciłem do auta wsiadłem i wjechałem do garażu też normalnie (dmuchawy wówczas się wyłączyły podczas jazdy (5 metrowej przejażdzki)) i włączyły się na nowo.
    Poszedłem do domu bo myślałem, że w końcu przestaną (raz 2 tyg. temu miałem podobnie i po ok.3 minutach się wyłączyły), natomiast ku mojemu zaskoczeniu, po 30 minutach i powrocie do garażu, wentylatory dalej działały, co więcej auto całkowicie nie reaguje na kluczyk i próbę zapłonu, całkowite nic, czasami słychać tylko jakieś "tyk" jakby przełączał się przekaźnik a tak to nic! Wentylatory przestały grzać jak poruszałem kable z samego przodu przed/pod silnikiem...

    Co więcej zaczął się palić komunikat Air Bag a raz nawet GearBox.

    Próbowałem podłączyć się po OBDII (ELM327) i mogę podłączyć się z dashboardem,czujnikami etc., natomiast nie dam rady podłączyć się z Engine (niestety nie próbowałem tego wcześniej, więc może jest to wina jedynie sprzętu).

    Pytanie, co teraz mogę zrobić?



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    02 październik 2013
    Skąd
    Polska
    Postów
    4
    Auto
    Fiat Stilo 1.9 115 KM
    Rocznik
    2002
    Przejechałem autem około 100km, dojechałem do domu, wówczas włączyły się dmuchawy obok silnika, pochodziły tak minutę i wróciłem do auta wsiadłem i wjechałem do garażu też normalnie (dmuchawy wówczas się wyłączyły podczas jazdy (5 metrowej przejażdzki)) i włączyły się na nowo.
    Poszedłem do domu bo myślałem, że w końcu przestaną (raz 2 tyg. temu miałem podobnie i po ok.3 minutach się wyłączyły), natomiast ku mojemu zaskoczeniu, po 30 minutach i powrocie do garażu, wentylatory dalej działały,
    Przyczyną są masy, a właściwie brak dobrych mas.
    Może to być bezpośrednio na zacisku minusowym akumulatora, trzeba poprawić styki wszystkich kabli tam dochodzących.
    Jak nie tu to właśnie masy przy wentylatorze.
    Ostatnio edytowane przez Tito_Zam ; 12-10-2013 o 11:57

  4. #3
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    07 maj 2012
    Skąd
    zielonki
    Wiek
    25
    Postów
    589
    Auto
    Passat CC 3.6 DSG 4motion
    Rocznik
    2009
    Rozrusznik wogóle niekręci?

  5. #4
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    22 wrzesień 2013
    Skąd
    Małopolska
    Postów
    38
    Auto
    Stilo 2.4 Abarth
    Rocznik
    2002
    dziękuję wszystkim za odpowiedziec wstępnie mogę stwierdzić że rozrusznik wogóle nie działa, słychać tylko takie tyk. Komputer od dashboarda zwrocil mi dwa bledy, niski poziom baterii i czujnik temperatury wody. Akumulator laduje po 30 min. nic nie dalo.

  6. #5
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    07 maj 2012
    Skąd
    zielonki
    Wiek
    25
    Postów
    589
    Auto
    Passat CC 3.6 DSG 4motion
    Rocznik
    2009
    jajie napiecie jest ba aku? moze po prostu padlo, podmien akumulator

  7. #6
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    22 wrzesień 2013
    Skąd
    Małopolska
    Postów
    38
    Auto
    Stilo 2.4 Abarth
    Rocznik
    2002
    Dziękuję wszystkim za odpowiedź!

    Postąpiłem zgodnie waszymi uwagami. Autko już pali, ale nie wiem czy problem znikł! Gdyż:

    Po wstępnym podłączeniu akumulatora do prostownika na około godzinę, zaczęło się coś dziać ( a konkretniej takie przeskakiwanie
    na rozruzszniku, jakby opuszczał ząbki... coś takiego, może bendix? )
    Za powiedzmy 5tym razem zaczęło działać, i za każdym kolejnym też.
    Natomiast zaczęło wypisywać błąd LOSE CONNECTION, na tablicy rozdzielczej. Nie było wówczas też wspomagania kierownicy.
    Zapaliłem kolejny raz i już było okej.
    Ponownie wjechałem do garażu, poczyściłem masy od akumulatora, pospinałem wiatrak (na jakiejś dziurze mi odpadł i spadł troszkę (być może jakieś połączenie wówczas zerwał i się wczoraj przez to nie chciał wyłączyć).

    Od tego momentu wszystko cacy, i nic się nie dzieje.

    Na nieszczęście w Stilo Abarth z instalacją gazową, jest tak kurewsko mało miejsca! Że praktycznie żadnych styków nie da się podociskać, ani pobić w rozrusznik jakby coś się tam zacięło.. Niestety nie mam możliwości ani praktycznych ani teoretycznych (rozłożenie i ponowne złożenie), by się dostać do wszystkiego.

    Natomiast bardzo niepokoi mnie to, że tak naprawdę nic nie naprawiłem, okej styki no może, ale jak pisałem,
    raczej sam z siebie zaczął działać

    No i jak pamiętacie jak pisałem wyżej, gdy potrafię odpalić samochód, potrafię wówczas połączyć się z silnikiem za pomocą gniazda diagnostycznego.
    Wyślę poniżej błędy jakie wyrzucił mi komputer:

    Engine
    Bosch Motronic ME 3.1 EOBD (2.0, 2.4)
    ISO Code: 7C 86 29 01 01
    Errors found:
    P1481 - Fan control
    P0571 - Brake pedal switch

    Gearbox
    Marelli SELESPEED CFC209F Automatic Gearbox
    ISO Code: BC 07 83 01 1C
    Errors found:
    P1772 - Gearshift lever switches (one of 4)
    P1760 - Brake pedal switch
    P1770 - Accelerator pedal signal

    Body
    Body Computer Marelli MF
    ISO Code: 40 83 8C 80 A4
    Errors found:
    B1005 - Battery voltage
    B1023 - Main-beam headlights relay
    B1021 - Foglights relay
    B1038 - Brake light fuse
    B1006 - Fuel level sensor

    Dashboard
    Instrument Panel Visteon
    ISO Code: 32 83 0E 01 19
    Errors found:
    B100B - Fuel gauge
    Nie mam zbyt dobrego sprzętu do diagnostyki, więc nie wiem które z tych błędów są aktualne, ale np. Brake light fuse jest okej, tak samo hamulce Jak widać pojawił się błąd FAN control - czyli wiatraka.
    Ostatnio edytowane przez gekon ; 12-10-2013 o 21:36

  8. #7
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    04 grudzień 2010
    Skąd
    Waw
    Postów
    1,000
    Auto
    Accord VIII
    Rocznik
    2012
    B1005 - Battery voltage
    Masz winowajce - slaby akumulator. Przyczyna 90% problemow w stilo

  9. #8
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    22 lipiec 2011
    Skąd
    Cikowice/Bochnia/Kraków/Dąbrowa Tarnowska
    Wiek
    32
    Postów
    654
    Auto
    Stilo 1.9JTD115, Croma 1,9 MJTD 150 aut.
    Rocznik
    2002, 2008
    To zrób tak:
    naładuj na full aku i w trakcie odpalania mierz napięcie jak spadnie poniżej 10V to możesz go z czystym sumieniem wyrzucić.

  10. #9
    Klubowicz
    Dołączył
    08 marzec 2012
    Skąd
    Śląsk
    Postów
    107
    Auto
    Fiat Bravo 1.4 MultiAir 140 KM S&S Blue maserati
    Rocznik
    2010
    Z czystym sumieniem to trzeba go z utylizowac :-)
    Najczesciej jednak przy zakupie nowego aku, stary oddajesz.


 

Podobne tematy

  1. Stilo Abarth, trakcja
    Napisany przez gekon na forum Stilo
    Odpowiedzi: 17
    Ostatni post: 30-10-2013, 12:52
  2. Mój Stilo Abarth :-)
    Napisany przez mra na forum Moje auto
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 08-09-2010, 12:35
  3. Telefon w stilo abarth ...
    Napisany przez dexsterek na forum Stilo
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post: 29-08-2010, 09:34
  4. spręzyny stilo abarth 2.4
    Napisany przez dexsterek na forum Stilo
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 09-05-2010, 10:09
  5. Stilo Abarth
    Napisany przez skalutki na forum Stilo
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post: 27-12-2009, 20:57

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

fiat stilo 2.4 nie odpala

stilo abarth nie odpala

fiat stilo b100b

abart 2.4 nie odpala

fiat stilo nie moge odpalic nie reaguje

stilo abarth nie pali

b1021 stilo

fiat obd2 codes b1023

fiat stilo abart nie zapala

Tagi dla tego tematu

http://www.iparts.pl