Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Posty od 16 do 20 z 20
  1. #16
    Klubowicz
    Dołączył
    23 październik 2012
    Skąd
    dąbrowa tarnowska
    Wiek
    31
    Postów
    239
    Auto
    Stilo Abarth 2,4
    Rocznik
    2002
    Trzeba wykonać obliczenie wskaźnika degradacji sprzęgła i kalibracje selespeed ale to juz temat na osobny wątek, zresztą już setki razy poruszany jeśli to o czym mówisz to takie jakby kangurki przy delikatnym ruszaniu na jedynce. A jeśli trzeba coś zrobić przy selepseed to zapraszam do mnie bo widze, że jesteś z małopolski.



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #17
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    22 wrzesień 2013
    Skąd
    Małopolska
    Postów
    38
    Auto
    Stilo 2.4 Abarth
    Rocznik
    2002
    O to mnie nie pocieszyłeś

    Rozumiem, że masz jakiś zakład mechaniczny Z pewnością w razie czego skorzystam!

    Natomiast, jakbyś mógł mi bardziej o tym opowiedzieć Moje Stilo ma 92tys. przebiegu dopiero, czy możliwe, że tak szybko coś z tym seleespeedem mogłoby się dziać?
    Druga sprawa, to to ruszanie z 2jki Wydawało mi się to? Czy jest tak rzeczywiście, że powinno ruszać z 2jki

    Ostatnia sprawa, szacowany koszt naprawy (poproszę w dziesiątkach złotych nie setkach i tysiącach )

  4. #18
    Klubowicz
    Dołączył
    23 październik 2012
    Skąd
    dąbrowa tarnowska
    Wiek
    31
    Postów
    239
    Auto
    Stilo Abarth 2,4
    Rocznik
    2002
    Nie jestem mechanikiem. Obliczanie degradacji sprzęgła wykonuje się gdyż : okładziny sprzęgła w naturalny sposób się zużywają tylko, że w normalnym aucie kierowca wie jak wcisnąc pedał, abe niwelować zużycie, natomiast selespeed nie wie gdzie sprzęgło łapie i dlatego są kangurki. W stilo selespeed bez problemu można na postoju wbić 2gi bieg i ruszać, również jak masz skrzynie w AUTO to Ecu skrzyni wbije ci 1 dopiero gdy całkowicie się zatrzymaja koła. Tzn gdy dojedziesz np do skrzyzowania i nie zatrzymałeś się całkowicie to własnie będziesz ruszał z "dwójki". Pojawia się też magiczne znane pytzanie: płyn selespeed kiedy był wymieniany??

  5. #19
    Klubowicz
    Dołączył
    23 październik 2012
    Skąd
    dąbrowa tarnowska
    Wiek
    31
    Postów
    239
    Auto
    Stilo Abarth 2,4
    Rocznik
    2002
    I przedwcześnie się jednak ucieszyłem nieszczęsny błąd p 1173 znów mnie nawiedził, już mam go dość tylko tym razem po trzech tygodniach wrócił a nie jak zazwyczaj po tygodniu ciekawe...

  6. #20
    Klubowicz
    Dołączył
    23 październik 2012
    Skąd
    dąbrowa tarnowska
    Wiek
    31
    Postów
    239
    Auto
    Stilo Abarth 2,4
    Rocznik
    2002
    Zapomniałem odpisać. Problem rozwiązany. Okazało się, że stilo 2.4 ma 2 odmy, a na jednej z nich poprzedni właściciel założył sobie filterek przez co nie była ona wpięta w kolektor ssący ponownie, i przez ten, filterek przez drugą odmę na wolnych obrotach silnik zasysał lewe powietrze, podłączyłem odmę tak jak fabryka nakazała i wszystko jest ok do dzisiaj.


 
Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12

Podobne tematy

  1. Problem stilo 1.8 2002 check stilo 1.8
    Napisany przez ozinio na forum Stilo
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post: 28-03-2012, 20:00

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

fiat p1173

stilo p1173

fiat stilo p1173

p1173 fiat

blad 1173 fiatp1173 blad ecuskaczace obroty i szarpanie przy powolnej jezdzie fiat stilomarea p1173blad P1173fiat p1173 2 4blad P 1173 fiat stilo

Tagi dla tego tematu