Witamy na Fiat Klub Polska
Posty od 1 do 3 z 3
  1. #1
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    13 styczeń 2014
    Skąd
    Mieroszów
    Postów
    3
    Auto
    Stilo 1.9 Multijet 150KM
    Rocznik
    2006

    Stilo 1.9 Multijet 150KM dziwne objawy

    Witam wszystkich forumowiczów. Od stycznia tego roku jestem posiadaczem tego autka.Mam nadzieję ,że przy Waszej pomocy uda mi się rozwiązać problem. Kiedy go kupiłem wydawało mi się że było Ok.Znalazłem kiedyś trochę czasu i zacząłem mały przeglądzik.Wyczyściłem EGR,obejrzałem silnik z każdej strony i przeglądając parametry diagnostyczne na FES-ie zrobiłem wymuszone wypalanie DPF-a ponieważ raz podczas jazdy na autostradzie zapalił mi się check obwieszczający zbyt małą przepustowość DPF-a. Uruchomiłem procedurę i wszystko byłoby fajnie ,ale ja zakończyłem po 7 -8 minutach,bo wydawało mi się ze to coś za długo trwa.Oczywiście olej wymieniłem.Po tym wszystkim stwierdziłem że auto jest jakieś przymulone.Nie ma dołu,a jak próbuję go wkręcić na wyższe obroty to najczęściej wywala DPF p2002-czyli niska przepustowość.Kiedy się zapalił check i myślałem ze to znowu DPF ,ale był komunikat o przeładowaniu.Postanowiłem zacząć od sprawdzenia turbiny i dałem ją do czyszczenia (od gorącej strony). Sprawdziłem podciśnienia na wakupompie,overbuście ,gruszka nowa. Auto dalej jakieś przymulone.Wypiąłem przepływomierz i ku mojemu zdziwieniu auto się wkręca na obroty,ma dobry dół.Pali się check ,ale tylko od wyłączonego przepływomierza.Nie ma innych błędów.Kupiłem więc przepływomierz nowy bosch o numerze 0 281 002 980 ,który zastępuje 0 281 002 792. I tak żeby się już więcej nie rozpisywać to dół jest ,ale nie można go wkręcić na obroty powyżej 3000tys bo wywala błąd p2002-zbyt niska przepustowość DPF.Proszę o jakieś podpowiedzi zanim oddam go do fiata na sprawdzenie.



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Moderator
    Dołączył
    03 wrzesień 2010
    Skąd
    .
    Postów
    4,625
    Auto
    Stilo MJTD 1.9 8V 120 KM
    Rocznik
    2006
    wydaje mi się, że czeka Cię regeneracja filtra DPF. prawdopodobnie ktoś tym autem jeździł na krótkich odcinkach nie zważając na dopalanie się filtra, co w rezultacie spowodowało jego zatkanie. niewykluczone, że padł sam czujnik ciśnienia, ale to już sprawdzisz w serwisie. posiadasz zegary po lifcie z kontrolką DPF na obrotomierzu?

  4. #3
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    13 styczeń 2014
    Skąd
    Mieroszów
    Postów
    3
    Auto
    Stilo 1.9 Multijet 150KM
    Rocznik
    2006
    Witam.Tak posiadam zegary po lifcie.Mam kontrolkę DPF na zegarze . Jest widoczna tylko przy odpalaniu auta.Nigdy nie widziałem żeby się zapaliła gdy miałoby się zacząć wypalanie.


 

Podobne tematy

  1. dziwne objawy
    Napisany przez rayders na forum Zrób to sam
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post: 20-09-2017, 17:34
  2. turbo - multijet 150KM
    Napisany przez Patryk205 na forum Croma
    Odpowiedzi: 43
    Ostatni post: 01-05-2017, 23:23
  3. Fiat Bravo 1.9 MultiJet 150KM
    Napisany przez mizu8219 na forum Moje auto
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 28-08-2013, 20:26
  4. Dziwne objawy - alternator??
    Napisany przez MichaelloEs na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post: 03-03-2013, 19:19
  5. Dziwne objawy na sprzegle.
    Napisany przez Sm0kus na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 16-05-2010, 19:30

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

Tagi dla tego tematu

http://www.iparts.pl