Witamy na Fiat Klub Polska
Posty od 1 do 8 z 8
  1. #1
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    04 czerwiec 2009
    Skąd
    Gniezno
    Postów
    29
    Auto
    Fiat stilo 1,9JTD

    Spadek mocy stilo 1,9 JTD 115KM

    Witam nie wiem co sie dzieje!!! Gdy dusze pedał gazu samochód idzie na chwile przestaje i znów idzie i tak różnie czasami cały czas idzie ( ma odejscie ) A czasami przerywa na jakąś sekunde może więcej:/ Co może sie dziać?? Na na moje to coś z turbina. co z nią Ale moge sie mylic z góry dziękuje pozdrawiam

    Maliniak



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    03 kwiecień 2009
    Skąd
    Bieruń St.
    Postów
    330
    Auto
    BYŁO STILO 1,9 JTD JEST N.BRAVO 1,9 Multijet
    Być może nie jest to problem z samą turbiną,ale z "kierownicą"turbiny.Czasami lubią się zacinać,stąd te dziwne objawy,że raz działa a raz nie Obejrzyj czy nie ma tam śladów brudu czy rdzy i czy chodzi płynnie.
    Czasem na trasie spotykam prawdziwych szaleńców...
    Pędzą na złamanie karku i wbrew rozsądkowi...
    Czasem naprawdę ciężko ich wyprzedzić...

  4. #3
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    04 czerwiec 2009
    Skąd
    Gniezno
    Postów
    29
    Auto
    Fiat stilo 1,9JTD
    Aha ale nie znam sie dokładnie ta turbinach:/ Gdzie tego szukac jak to wyglada ta "kierownica"?? Dzieje sie to przewarznie gdy naciskam "gwałtownie" pedał gazu np. przy wyprzedzaniu:/ No kurde co to moze byc??;/ Boje sie że to turbina:/ A to jest juz wydatek:/
    Maliniak

  5. #4
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    14 styczeń 2008
    Skąd
    dziki kraj
    Postów
    3,470
    Auto
    osobowe
    Rocznik
    nieistotny
    Cytat Napisał ROBERT61
    Obejrzyj czy nie ma tam śladów brudu czy rdzy i czy chodzi płynnie.
    Na zewnątrz nie będzie a w środku jak ma zobaczyć?

    Cytat Napisał malin31
    Gdzie tego szukac jak to wyglada ta "kierownica"??
    To jest taki system łopatek sprzężonych z takim pierścieniem. Rysunek poglądowy, działania pewno nie zakumasz ( bez urazy oczywiście ) ale jest :



    Może być tak że auto było duszone na niskich obrotach co spowodowało osadzenie się nagaru na pierścieniu i utrudnienie albo całkowite zablkowanie. Nie wykluczone również że coś jest źle z zaworkiem sterującym pracą tej kierownicy.

    Proponowałbym zrobić najpierw badanie na kompie.

  6. #5
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    04 czerwiec 2009
    Skąd
    Gniezno
    Postów
    29
    Auto
    Fiat stilo 1,9JTD
    No przy najbliszej wolnej chwili zobacze czy jest tam jakis brud itp. No tak tez myslalem żeby podłączyć pod kąmpa w Poniedziałek tak zrobie i wtedy powinno byc wiadomo co go boli:/ Mam nadzieje że nic nie poważnego...

    [ Dodano: 2009-06-10, 21:06 ]
    Witam byłem na examinerze i wyskoczył błąd: EGR ( przerywany) O co w tym chodzi mówili że jakiś zawór czy cos??:/

    [ Dodano: 2009-06-11, 11:33 ]
    A dokładnie:
    P0235- Ciśnienie doładowania, Przerywany
    P0404 - EGR, Przerywany:/
    To coś powarznego?? Moge tak jedzic?? A długo?? Co może sie stac?? Z góry dziekuje pozdrawiam
    Maliniak

  7. #6
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    03 wrzesień 2008
    Skąd
    Chrzanów
    Postów
    10
    Auto
    Siena 1.6 16V, Stilo 1.9 JTD
    Przeczyść zawór EGR i Overboost. O ile dostęp do EGR jest bezproblemowy to do Overboost'a jest już sie trudniej dostać, ale nie ma tragedii.

  8. #7
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    04 czerwiec 2009
    Skąd
    Gniezno
    Postów
    29
    Auto
    Fiat stilo 1,9JTD
    Aha no a powiec mi gdzie jest ten "Overboost'a" jak to wogóle wyglada?? Jakie on ma zadanie Bo Egr wiem gdzie jest zajrze do niego w tygodniu a tamto to nie wiem gdzie szukac?? Pozdrawiam
    Maliniak

  9. #8
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    22 wrzesień 2009
    Skąd
    Piaseczno
    Postów
    172
    Auto
    Stilo 1.9 JTD 115ps
    czyszczenie EGR http://www.kustosz.net/Stilo/EGR.pdf cdn.

    Czyszczenie Overboost http://www.kustosz.net/Stilo/OVERBOOST-manual.pdf

    Musisz się zarejestrować. Thx to GBorowik
    Fiat Stilo 1.9 JTD 2002r.
    115 ps, przebieg ponad 250tyś.
    grafitowy, 17 calowe felgi, pakiet MS design


 

Podobne tematy

  1. duże spalanie i spadek mocy
    Napisany przez Limpopo na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 51
    Ostatni post: 01-07-2013, 07:41
  2. [silnik] Brak mocy i dymienie
    Napisany przez Leonardo na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 22
    Ostatni post: 22-03-2011, 11:30
  3. Brak mocy silnika na benzynie
    Napisany przez Dyzio151 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post: 20-02-2009, 16:20
  4. Brak mocy po wymianie wydechu
    Napisany przez luke na forum Multipla
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post: 28-01-2009, 15:02
  5. [silnik] Spadek mocy w JTD! POMOCY!!!!
    Napisany przez talerz9 na forum Stilo
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post: 17-01-2009, 17:57

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

zawór egr fiat stilo 1.9 jtd

fiat stilo jtd brak mocy

stilo jtd brak mocyczyszczenie egr stilo jtdfiat stilo 1.9 jtd zawór egroverboost stilooverboost stilo jtdzawór overboost jtdzawór egr fiat stilo jtdspadek mocy stilozawór egr stilo 1.9 jtdoverboost fiat stilo jtdstilo jtd overboostczyszczenie zaworu egr fiat stilofiat stilo 1 9 jtd brak mocyczyszczenie egr stilojak wyczyścić zawór egr fiat stilobrak mocy fiat stilofiat stilo spadek mocyzawór egr fiat multiplazawór overboost stilostilo jtd przerywaczyszczenie overboost stilogdzie jest overboost stilofiat stilo zawor egr