Witamy na Fiat Klub Polska
Posty od 1 do 11 z 11
  1. #1
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    28 sierpień 2013
    Skąd
    Stargard Szczeciński
    Wiek
    40
    Postów
    1
    Auto
    Stilo 1.9 JTD 115KM
    Rocznik
    2001

    słaby do 2 tyś/obr

    Witam,

    "Zacząłem odczuwać słabszy dół a przynajmniej tak mi się wydaje że od 2 tys obr zaczyna ciągnąć. Do 2 tys obr też ciągnie dość pewnie ale od 2 tys obr czuć ze auta zaczyna się rozpędzać lepiej. Błedów zadnych nie ma. Logowane FES. Cisnienie doładowania pokrywa się jota w jotę co do pojedynczych wartości. Martwiło mnie zaniżone wskazanie masy powietrza w górnych rejestrach o ok 15-20% ale sprawdzałem to na starej swojej i dwóch nowych i jest identycznie - przepływki BOSCH.
    Szczelnośc sprawdzałem bo wydało mi się logiczne że łapie gdzies za przepływką na tym węzu karbowanym ale wyciągnięty i obejrzany cm po cm i jest ok.
    Błedów żadnych nie ma. Jestem po wymianie końcówek rozpylaczy, przepływka wymieniona, szczelność dwa razy sprawdzana, EGR czyściłem i/lub zaślepiałem, wycieków zadnych nie ma. Kierownice turbiny chodzą dość pewnie - sprawdzałem na kanale wytwarzając podciśnienie, wciągając powietrze - cięgno chodzi. popychałem też od góry łapę cięgna turbo i wszystko chodzi.
    martwi mnie też zwiększone zużycie paliwa - w dalszym ciągu z resztą niestety i z wiązane z tym rozbieżności między kompem a realem.
    Czy teoria że turbo działa z pewnym lagiem może przyczyniać się do tego że przepływka zaniża dane przez ten lag? martwi mnie tylko że gdy ciśnienie docelowe z zadanym już się wyrówna to przepływ oczekiwany powinien być 1200mg a jest 1000mg.
    Czy wskazuje to na wariujący overboost?"



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    18 lipiec 2012
    Skąd
    Limanowa/Kraków
    Wiek
    29
    Postów
    830
    Auto
    Fiat Stilo 1.9 JTD 115
    Katalizator albo dolot zasyfiały. Tak na moje.

  4. #3
    BS
    BS jest nieaktywny
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    03 lipiec 2009
    Skąd
    Pruszków/Komorów
    Wiek
    28
    Postów
    678
    Auto
    Stilo Multiwagon 1.9 JTD 115KM
    Rocznik
    2003
    Kolego od miesiąca mam dokładnie to samo. W trasie auto pali jak paliło bo niewiele ponad 5litrów ale w mieście kiedy często się trzeba rozpędzać pije więcej niż więcej.
    Ja sprawdzałem już wszystko, ale wydaje mi się, że to albo katalizator/tłumik albo coś z intercoolerem ....
    Stilo W P R

  5. #4
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    18 lipiec 2012
    Skąd
    Limanowa/Kraków
    Wiek
    29
    Postów
    830
    Auto
    Fiat Stilo 1.9 JTD 115
    Pomocy! Komputer? Wiązka?

    zapoznaj się z moim przypadkiem

  6. #5
    Administrator
    Dołączył
    28 sierpień 2009
    Skąd
    Gdynia/Lębrok
    Postów
    11,078
    Auto
    FF 1.8 TDCi
    Rocznik
    2001
    Ja stawiam na problem z EGR, moja rada zaślepić i sprawdzić czy się poprawi.

    Przed założeniem nowego tematu zapoznaj się z :
    Regulamin | Szukaj | Skargi |
    Kontakt| Zanim stworzysz nowy temat

    Jest:
    -rower
    -FF 1.8 TDCi
    Było:
    -Brava 1.4 S 75 KM
    -Marea 1.9 JTD na FKP

  7. #6
    BS
    BS jest nieaktywny
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    03 lipiec 2009
    Skąd
    Pruszków/Komorów
    Wiek
    28
    Postów
    678
    Auto
    Stilo Multiwagon 1.9 JTD 115KM
    Rocznik
    2003
    Ja mam EGR zaślepiony i cały czas miałem a problem pojawił się w trakcie jego zaślepienia już ....
    Stilo W P R

  8. #7
    Administrator
    Dołączył
    28 sierpień 2009
    Skąd
    Gdynia/Lębrok
    Postów
    11,078
    Auto
    FF 1.8 TDCi
    Rocznik
    2001
    a jak masz go zaślepione i w którym miejscu?

    Przed założeniem nowego tematu zapoznaj się z :
    Regulamin | Szukaj | Skargi |
    Kontakt| Zanim stworzysz nowy temat

    Jest:
    -rower
    -FF 1.8 TDCi
    Było:
    -Brava 1.4 S 75 KM
    -Marea 1.9 JTD na FKP

  9. #8
    BS
    BS jest nieaktywny
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    03 lipiec 2009
    Skąd
    Pruszków/Komorów
    Wiek
    28
    Postów
    678
    Auto
    Stilo Multiwagon 1.9 JTD 115KM
    Rocznik
    2003
    Ja zdemontowałem rurkę od EGR'a i zaślepiłem zarówno wlot jak i wylot - ale niebawem go podłącze z powrotem i podłącze auto pod kompa, bo nadal nie wiem co mu dolega - jak jest chłodniej to auto ma lżej przyspieszać - stawiam że to chyba katalizator się zapchał - ćwierć miliona kilometrów robi swoje a tłumik nie ruszany
    Stilo W P R

  10. #9
    BS
    BS jest nieaktywny
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    03 lipiec 2009
    Skąd
    Pruszków/Komorów
    Wiek
    28
    Postów
    678
    Auto
    Stilo Multiwagon 1.9 JTD 115KM
    Rocznik
    2003
    po podłączeniu pod kompa nadal nie wiem co dzieje się z autem-wszystko gra jeśli trzyma się obroty na poziomie min. 1800...
    Czy filtr powietrza lub paliwa moze miec wplyw na zamulenie auta na niskich obrotach?
    A moze to katalizator? mam na budziku juz 249tys i ori kat ???
    Stilo W P R

  11. #10
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    22 lipiec 2011
    Skąd
    Cikowice/Bochnia/Kraków/Dąbrowa Tarnowska
    Wiek
    32
    Postów
    654
    Auto
    Stilo 1.9JTD115, Croma 1,9 MJTD 150 aut.
    Rocznik
    2002, 2008
    A kiedy je zmieniałeś? Nie są to chyba duże koszty filtry więc zmień i zobaczysz ja filtr powietrza zmieniam co 5 tysięcy 2 razy cześciej niż olej.

  12. #11
    BS
    BS jest nieaktywny
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    03 lipiec 2009
    Skąd
    Pruszków/Komorów
    Wiek
    28
    Postów
    678
    Auto
    Stilo Multiwagon 1.9 JTD 115KM
    Rocznik
    2003
    wszystkie filtry i olej zmienialem do tej pory co 15tys ale z racji tego ze teraz mam wymianę przy 250tys to juz bede wymienial co 10tys.
    niebawem wymiana wiec zobacze czy cos sie zmieni...
    Stilo W P R


 

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

Tagi dla tego tematu

http://www.iparts.pl