Witamy na Fiat Klub Polska
Posty od 1 do 6 z 6
  1. #1
    Klubowicz
    Dołączył
    14 kwiecień 2015
    Skąd
    Stalowa Wola
    Wiek
    23
    Postów
    440
    Auto
    Stilo 1.9 JTD 115
    Rocznik
    09.2005

    Cool Rozrząd, Oryginał a Zamiennik. Co w waszych stilonach siedzi :)

    Witam Wiem wiem...jest wiele tematów na temat rozrządu do JTD lecz...mało kto pisze o ważnych rzeczach.
    Jako że mój fiacik od kupna przejechał już prawie 80Tyś nadszedł czas wymiany rozrządu, po raz 2 przeze mnie (niestety nie wiem co mam teraz założone, ale sprawuje się świetnie).
    W planach jest delikatny mod pod 150/160 kucy (zaraz po zmianie rozrządu i oleju).
    Ceny oryginału w ASO AUTO-RES na dzień dzisiejszy:
    pasek-192zł
    rolka-112zł
    napinacz-205zł
    Pompa cieczy-374zł!!!
    uszczelka pokrywy-110zł
    uszczelniacz wałka-22zł
    uszczelniacz wału-29zł

    Ceny...kosmos! Dobrze wiem że można kupić równie dobry rozrząd w dobrej cenie, lecz tu dylemat.
    Czy ten pasek Gates 5500XS stosował ktoś już w swoich dupowozach ?? i jak się on sprawuje, podobno jest wzmacniany i na forum alfy coś tam było że do modów bryki warto założyć mocniejszy, ale nic więcej nie pisali.
    I najważniejsze, pompa wody...z tego co wiem to DOLZ jest podobnoż dobra, niestety nie zakładałem tego, a na pompe skf to nie chcę nawet patrzeć (były już 2 przygody, zaczęła cieknąć po 35tyś, tyle że u starego w busie).
    Mam do wyboru zestaw:Ciecz-DOLZ(ew. inna polecana), napinacz-DAYCO(na łożysku nachi), rolka-DAYCO(na łożysku nachi), pasek- Gates 5500XS, To wszystko razem w bardzo dobrej cenie= 382zł (po znajomości). Co o tym secie sądzicie??

    A wy ?? Jakie macie spostrzeżenia ?? Co macie założone u was ?? Jakieś wskazówki i rady bardzo mile widziane :-)



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    19 wrzesień 2012
    Skąd
    Warszawa
    Wiek
    32
    Postów
    560
    Auto
    Stilo 1.9JTD 115
    Rocznik
    2002
    Pompa Hepu to chyba najlepszy wybór.

    Wzmacniany pasek to pic na wodę z prostego powodu - Pasek niezależnie od mocy (chiptuningu) przenosi takie samo obciążenie bo tu nie masz możliwości dodania osprzętu który by ten pasek musiał napędzać.

    Ja mam w swoim pasek Dayco i rolki INA, Pompa Hepu.
    Wole pchać swojego fiata...

    ...niż jeździć VW.

  4. #3
    Klubowicz
    Dołączył
    03 listopad 2012
    Skąd
    Wrocław/Poznań
    Wiek
    37
    Postów
    205
    Auto
    Fiat Stilo MW 1.9JTD
    Rocznik
    2005
    uuu ale ceny. Daj nr nadwozia to sprawdze ile za OE rozrzad. Ps ja wstawiam zawsze OE z serii CLASSIC LINE. To samo co oryginał a połowe tansze

  5. #4
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    01 sierpień 2016
    Skąd
    Radymno
    Wiek
    23
    Postów
    2
    Auto
    Stilo 1.9 JTD
    Rocznik
    2002
    Ja mam Pasek continental rolka napinacz INA i pompa krafta. zestaw za 300zł z allegro i jakoś jeździ. 4h wymiany samemu z przerwą na czteropak..

  6. #5
    Klubowicz
    Dołączył
    14 kwiecień 2015
    Skąd
    Stalowa Wola
    Wiek
    23
    Postów
    440
    Auto
    Stilo 1.9 JTD 115
    Rocznik
    09.2005
    Okey, jestem zdecydowany na rozrząd napisze jak wymienię Dzisiaj podczas comiesięcznej kontroli stanu technicznego autka, natknąłem się na wężyk który prowadził do nikąd. Wisiał obok termostatu i bardzo nurtowało mnie do czego on służy....ale zanim powiem do czego on służy powiem wam co się działo z moim autkiem przez 2 lata...przy przygazówce i zmianie biegów non stop denerwowało mnie uciążliwe stukanie które doprowadzało mnie do szału(głuche i ciche) i czasem muł przy zmienianiu biegu, co zawsze zwalałem na padającą skrzynie, ale kontynuując, wężyk szedł do klapy gaszącej...wystarczyło go nałożyć aby autko zdecydowanie łagodniej gasło i nie telepało całym silnikiem, oraz co najważniejsze....PRZESTAŁO STUKAĆ !!. Domyślam się że motylek delikatnie otwierał się i zamykał podczas dodawania i ujmowaniu gazu. I moje inne spostrzeżenie to to że auto lepiej wchodzi na obroty i jakoś przyjemniej, ale to może subiektywne odczucie.

    Co do tego paska że nie opłaca się dawać wzmacnianego...totalnie się nie zgadzam. Co z tego że nic więcej nie zasila, skoro auto będzie miało więcej niutona na dole będzie oznaczać że wysilenie silnika i rozrządu w dolnych partiach będzie większe przez co normalny pasek może się znacznie szybciej wyciągać i nie wytrzymać zakładane przez forum 80k przebiegu nie mówiąc o fabrycznym 120k.

  7. #6
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    05 listopad 2015
    Skąd
    Grodzisk Mazowiecki
    Postów
    11
    Auto
    Fiat Stilo 1,9 JTD 115 KM
    Rocznik
    12.2013
    Ja mam cały komplet INA (wraz z pompą) kupiony za ok 360 zł. Przejechałem na nim 10 kkm i jak na razie jest ok.


 

Podobne tematy

  1. Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 01-06-2015, 11:16
  2. Rozrząd + pompą wody Grande Punto Bravo 1.6 ORYGINAŁ
    Napisany przez baseniarz na forum Sprzedam
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 21-05-2015, 14:51
  3. Zawieszenie tył - nisko siedzi.
    Napisany przez danielciagala na forum Punto II
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post: 28-06-2014, 20:14
  4. Stilo i zawieszenie - co tam siedzi?
    Napisany przez dreadlook na forum Stilo
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 27-12-2012, 18:42
  5. Odpowiedzi: 37
    Ostatni post: 26-05-2012, 08:03

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

Tagi dla tego tematu

http://www.iparts.pl