Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Posty od 16 do 30 z 30
  1. #16
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    30 sierpień 2012
    Skąd
    RDE
    Postów
    35
    Auto
    FIAT STILO 3D | 1.9 JTD 115KM
    jak masz zaślepiony egr to normalne że błąd sie pokazuje, nie ma on żadnego wpływu

    tak czujnik temperatury jest w przepływomierzu, czyszcząc musiałeś go uszkodzić, ponieważ przepływki się nie czyści



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #17
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    05 styczeń 2012
    Skąd
    slask
    Postów
    10
    Auto
    Fiat Stilo JTD 1.9 115KM
    Cytat Napisał Stig Zobacz post
    jak masz zaślepiony egr to normalne że błąd sie pokazuje, nie ma on żadnego wpływu

    tak czujnik temperatury jest w przepływomierzu, czyszcząc musiałeś go uszkodzić, ponieważ przepływki się nie czyści
    to ze blad EGR sie pokazuje to wiem i wiem, ze to normalny blad

    czujnik temp. jest w przeplywomierzu - dzisiaj rano to wygooglalem i blad sie wzial z tego, ze odpinalem przeplywomierz wiec pewnie stad oba bledy,

    nie czyscilem przeplywomierza. nawet go nie odpinalem.

  4. #18
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    04 grudzień 2010
    Skąd
    Waw
    Postów
    1,000
    Auto
    Accord VIII
    Rocznik
    2012
    Cytat Napisał www2 Zobacz post
    wzial z tego, ze odpinalem przeplywomierz
    Cytat Napisał www2 Zobacz post
    przeplywomierza. nawet go nie odpinalem.
    to odpinałeś czy nie ?

  5. #19
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    05 styczeń 2012
    Skąd
    slask
    Postów
    10
    Auto
    Fiat Stilo JTD 1.9 115KM
    Cytat Napisał qronax Zobacz post
    to odpinałeś czy nie ?
    niedokladnie sie wyrazilem jednak - sorry,

    wtyczke - tak, nie odpinalem zaciskow, nie demontowalem samej czesci

  6. #20
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    24 listopad 2013
    Skąd
    Miechów
    Postów
    9
    Auto
    fiat stilo MW 1,9jtd , fiat punto II 5d 1,2- 8v
    Rocznik
    2003
    Witam , podepnę się do tematu co by nie zakładać nowego a więc od początku . Pewnego dnia stilon zaczął nierówno pracować na zimnym silniku , obroty się wahały o około 50 maksymalnie więc nie zwracałem na to uwagi bo to niedużo , później zaczął nierówno pracować przy jeździe ze stałą prędkością - wymieniłem potencjometr gazu na używkę , objawy ustąpiły.W kolejnym tygodniu stracił moc więc odpiąłem wtyczkę z przepływki odzyskał wigor. Kupiłem nową przepływkę skv i śmigał normalnie żadnych wahań obrotów nic .... przez miesiąc . Po miesiącu te same objawy więc kupiłem kolejną przepływkę z rozbitka oryginalna bosha i nic . Możliwe żeby 3 przepływki pod rząd były uwalone , żadnych błędów nie ma no chyba że jadę bez wtyczki , poradzcie coś bo zaczynam mieć już dość tego samochodu .Na dzień dzisiejszy mam takie objawy :na zimnym silniku falowanie obrotów o około 50 , brak mocy , nierówna praca przy stałej prędkości np na 5 biegu 1500obr samochód szarpie , powyżej 1800obr jest ok' . Egr nie zaślepiony , czyszczony rok temu świeżo po wymianie filtrów - czerwiec .
    Ostatnio edytowane przez ferdek112 ; 31-08-2014 o 16:51

  7. #21
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    18 lipiec 2010
    Skąd
    Świdwin
    Postów
    982
    Auto
    croma 1.9 16vMJTD 150 km
    Rocznik
    2006
    to że czyściłeś rok temu egr nie znaczy że jest sprawny - w silniku 115 kM jedynym słusznym rozwiązaniem jest jego zaślepienie, kolejną sprawą jest zawór sterujący turbiną - overboost - rozbierałeś i czyściłeś go ? kolejną ważną rzeczą są przewody podciśnieniowe (igielitowe) dość często przy kolektorze podciśnienia (czarna skrzynka za silnikiem od strony podszybia niedaleko egr - a ) łączniki gumowe pękają i nie ma sterowania turbiną bądź jest za słabe aby pociągnąć "sztangę" regulującą łopatki turbiny , u mnie był przypadek że od zaworu sterującego klapą gaszącą zsunął się właśnie przewód podciśnieniowy i silnik falował - to z tańszych i prostszych problemów do rozwiązania, jeżeli to nie pomoże to trzeba sprawdzić ciśnienie na cylindrach i wtryskiwacze, przychodzi mi jeszcze do głowy czujnik ciśnienia doładowania - przykręcony do kolektora ssącego - może jest zasyfiony lub niesprawny - należało by sprawdzić komputerem parametry

  8. #22
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    24 listopad 2013
    Skąd
    Miechów
    Postów
    9
    Auto
    fiat stilo MW 1,9jtd , fiat punto II 5d 1,2- 8v
    Rocznik
    2003
    sorki za przerwę ale tyle co wróciłem do kraju, egr rozbiorę w najbliższym czasie , overboost czyszczony , przewody podciśnieniowe też będę sprawdzał, czujnik podciśnienia czyszczony , w wolnej chwili zrobię kółko i zapiszę odczyty danych z fes-a.Generalnie dzięki za odpowiedź bo już mi stilo bokiem wychodzi , moja połówka ma punto 2 1,2 8v i zero problemów .

  9. #23
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    24 listopad 2013
    Skąd
    Miechów
    Postów
    9
    Auto
    fiat stilo MW 1,9jtd , fiat punto II 5d 1,2- 8v
    Rocznik
    2003
    Nie mogę edytować ,będzie post pod postem. Znalazłem jedną nieszczelność : przewód igielitowy wychodzący z klapy gaszącej wchodzi do takiego małego elektromagnesu pod egr - nie wiem jak się to nazywa ma symbol pierburg pa6-gf30 i jest przykręcone do takiego większego zbiorniczka o nazwie dayco . W tym pierburgu jest urwany króciec który właśnie leci do tej klapy , przepraszam za chaos w nazewnictwie ale nie wiem jak poszczególne części się nazywają .Znalazłem nazwę : Vacuum Boost Control .
    Ostatnio edytowane przez ferdek112 ; 13-09-2014 o 19:15

  10. #24
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    18 lipiec 2010
    Skąd
    Świdwin
    Postów
    982
    Auto
    croma 1.9 16vMJTD 150 km
    Rocznik
    2006
    no to znalazłeś sprawcę problemów, teraz albo próba naprawienia tego elektrozaworu, albo kupno całego zestawu (wraz z całą puszką można spotkać na aukcjach internetowych) tu masz najtaniej tylko spytaj czy jest komplet tak jak na zdjęciu FIAT STILO 1.9 JTD 03R. ZBIORNICZEK CIŚNIENIA (4537367917) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje.

  11. #25
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    24 listopad 2013
    Skąd
    Miechów
    Postów
    9
    Auto
    fiat stilo MW 1,9jtd , fiat punto II 5d 1,2- 8v
    Rocznik
    2003
    Niestety to nie to nadal nie ma mocy , nie mogłem się dzisiaj wyciągnąć w 5 osób pod sporą górę . Wcześniej śmigał na 4 dzisiaj do 2 zszedłem macie jakieś pomysły mam cały tydzień czasu na czytanie bo jadę tirem za granicę wrócę to będę działał dalej. Oczywiście żadnego błędu nie ma a odnośnie falujących delikatnie obrotów to zauważyłem że po paru minutach cyka jakiś przekaźnik mignie w środku lampka tak jakby wahnięcie napięcia było i już obroty nie falują.
    Ostatnio edytowane przez ferdek112 ; 21-09-2014 o 11:30

  12. #26
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    11 wrzesień 2014
    Skąd
    Wrocław
    Wiek
    40
    Postów
    61
    Auto
    Alfa Romeo GTV 3.0 V6 220KM
    Rocznik
    1999
    Cytat Napisał jaro190 Zobacz post
    to że czyściłeś rok temu egr nie znaczy że jest sprawny - w silniku 115 kM jedynym słusznym rozwiązaniem jest jego zaślepienie, kolejną sprawą jest zawór sterujący turbiną - overboost - rozbierałeś i czyściłeś go ? kolejną ważną rzeczą są przewody podciśnieniowe (igielitowe) dość często przy kolektorze podciśnienia (czarna skrzynka za silnikiem od strony podszybia niedaleko egr - a ) łączniki gumowe pękają i nie ma sterowania turbiną bądź jest za słabe aby pociągnąć "sztangę" regulującą łopatki turbiny , u mnie był przypadek że od zaworu sterującego klapą gaszącą zsunął się właśnie przewód podciśnieniowy i silnik falował - to z tańszych i prostszych problemów do rozwiązania, jeżeli to nie pomoże to trzeba sprawdzić ciśnienie na cylindrach i wtryskiwacze, przychodzi mi jeszcze do głowy czujnik ciśnienia doładowania - przykręcony do kolektora ssącego - może jest zasyfiony lub niesprawny - należało by sprawdzić komputerem parametry
    czujnik ciśnienia doładowania możesz odkręcić i przeczyścić alkoholem izopropylenowym o ile dobrze napisałem. powinno być ok. jeśli czujnik jest padnięty to powinno wywalić marchewkę, chodż nie zawsze..

  13. #27
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    11 wrzesień 2014
    Skąd
    Wrocław
    Wiek
    40
    Postów
    61
    Auto
    Alfa Romeo GTV 3.0 V6 220KM
    Rocznik
    1999
    Cytat Napisał ferdek112 Zobacz post
    Witam , podepnę się do tematu co by nie zakładać nowego a więc od początku . Pewnego dnia stilon zaczął nierówno pracować na zimnym silniku , obroty się wahały o około 50 maksymalnie więc nie zwracałem na to uwagi bo to niedużo , później zaczął nierówno pracować przy jeździe ze stałą prędkością - wymieniłem potencjometr gazu na używkę , objawy ustąpiły.W kolejnym tygodniu stracił moc więc odpiąłem wtyczkę z przepływki odzyskał wigor. Kupiłem nową przepływkę skv i śmigał normalnie żadnych wahań obrotów nic .... przez miesiąc . Po miesiącu te same objawy więc kupiłem kolejną przepływkę z rozbitka oryginalna bosha i nic . Możliwe żeby 3 przepływki pod rząd były uwalone , żadnych błędów nie ma no chyba że jadę bez wtyczki , poradzcie coś bo zaczynam mieć już dość tego samochodu .Na dzień dzisiejszy mam takie objawy :na zimnym silniku falowanie obrotów o około 50 , brak mocy , nierówna praca przy stałej prędkości np na 5 biegu 1500obr samochód szarpie , powyżej 1800obr jest ok' . Egr nie zaślepiony , czyszczony rok temu świeżo po wymianie filtrów - czerwiec .
    wszystko zależy od tego jakie przepływki kupowałeś ja polecam tylko pierburga i bosch. warto zanwestować, bo inaczej nawet nwy może oszukiwać. jeśli przepływka to odepnij ją jeśli jest lepiej tzn ż przepływka siedzi.

  14. #28
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    11 wrzesień 2014
    Skąd
    Wrocław
    Wiek
    40
    Postów
    61
    Auto
    Alfa Romeo GTV 3.0 V6 220KM
    Rocznik
    1999
    jak odepniesz nie patrz na marchewę popatrz na to jak chodzi silnik. czy lepiej czy gorzej. i dodatkowo powiedz mi jakich firm kupowałeś przepływki.

  15. #29
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    24 listopad 2013
    Skąd
    Miechów
    Postów
    9
    Auto
    fiat stilo MW 1,9jtd , fiat punto II 5d 1,2- 8v
    Rocznik
    2003
    Witam po przerwie , pobawiłem się trochę kabelkami we wtyczce od przepływki i tak odcięcie samej temperatury nic nie daje , odcięcie samej masy powietrza poprawia sytuacje o 70% a odpięcie całej wtyczki załatwia sprawę w 90% . Więc odłączyłem samą masę powietrza i się przejechałem , dane poniżej
    stilo2publ.jpg
    to oczywiście tylko część wykresu ale zauważyłem że dostaje za mało powietrza a rozbierałem overboost i skręciłem na przeciętej opasce plus zwykła opaska metalowa żeby się to trzymało i prawie cały czas overboost jest otwarty - czy tak powinno być.
    Odpowiadając na powyższe pytania : pierwszą przepływkę nową kupiłem w sklapie i była marki SKV - krótka żyła , druga była używka boscha wykręciłem sam z rozbitka i od razu nie działała.

    Jeszcze jedno pytanie czy overboost musi być idealnie szczelny bo podejrzewam że po rozebraniu to już takiej super szczelności nie uzyskamy , bo jak rozumiem zasadę działania on odpowiada za ciśnienie doładowania.
    Ostatnio edytowane przez ferdek112 ; 28-09-2014 o 18:09

  16. #30
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    11 wrzesień 2014
    Skąd
    Wrocław
    Wiek
    40
    Postów
    61
    Auto
    Alfa Romeo GTV 3.0 V6 220KM
    Rocznik
    1999
    overboost steruje ciśnieniem które steruje znowu gruszką zmiennej geometrii a ta znowu zmienia trub pracy turbiny. overboost sam w sobie musi być szczelny tak samo jak przewody.


 
Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12

Podobne tematy

  1. Przepływomierz ?
    Napisany przez Padre7 na forum Stilo
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 23-12-2013, 07:34
  2. Przepływomierz
    Napisany przez Marcineek_85 na forum Stilo
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post: 08-07-2013, 22:19
  3. Przepływomierz
    Napisany przez fuse na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 36
    Ostatni post: 22-04-2011, 22:20
  4. przepływomierz
    Napisany przez petro.c na forum Stilo
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 25-10-2010, 22:19
  5. przepływomierz
    Napisany przez hakun na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 19-01-2010, 08:42

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

przeplywomierz stilo jtd

uszkodzony przeplywomierz jtd

fiat stilo 1 9 jtd uszkodzony czujnik temperatury powietrza

jak wymontowac przeplywomierz stilo

1.9 jtdm przeplywomierz objawy

przeplywomierz stilo 1.9 jtd 115

1.9 jtd uszkodzony egr

Wtyczka od przeplywomierza fiat stilo 1.9 jtd

gdzie przeplywomierz w stilo 1.9

przeplywomierz stilo

awaria przeplywomierza stilo jtd objawyfiat stilo przeplywkastilo odpiecie przeplywomierzajak odpiac przeplywomierz stilo

Tagi dla tego tematu

http://www.iparts.pl