Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Posty od 16 do 22 z 22

Temat: Przepływomierz  

  1. #16
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    08 maj 2010
    Skąd
    Łask
    Postów
    17
    Auto
    Punto II 1.9 JTD
    jak masz FESa i kabelek to włącz wykres z ciśnieniem paliwa w czasie pracy pompki w zbiorniku (u mnie pokazuje w tym czasie 3,6bara) następnie spróbuj odpalić silnik cały czas logując ciśnienie paliwa. Jeżeli nie osiągnie 300bar(czy coś w tym stylu) sterownik nie da sygnału otwarcia wtryskiwacza. Wrzuć tu wykres. A najlepiej zrób próbę przelewową (straszna łatwizna a dużo powie, potrzeba do tego 4 strzykawki i parę wężyków). U mnie jak mi sie wtrysk zawiesił i lał w przelew (też bardzo słabo palił) to już po przekręceniu kluczyka na zapłon paliwo lało się z jednego wtryskiwacza. Po wymianie wtryskiwacza jak ręką odjął.



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #17
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    24 luty 2012
    Skąd
    Bytom
    Wiek
    40
    Postów
    63
    Auto
    stilo 1.9 jtd 115 2002 r,
    Rocznik
    2002
    przepływka nie ma na to wpływu, miałam zła przepływkę , parametry 50 na 250 są w normie tez szukałam tego stanu rzeczy i na polskich i na zagranicznych forach, kopiłam nowa przepływkę magneti i bosch i to samo, odpowiedź: kilka sterowników miało blednie podane jednostki przepływu powietrza , faktycznego a docelowego ( inne jednostki- trzeba przeliczyć by móc je porównać) Wiec wydałeś kasę na marne na przepływomierz ( sama na tym straciłam 340 zł) Jeśli przepływomierz jest zepsuty wystarczy wtyczkę odpiąć komputer przechodzi w tryb awaryjny i parametry dla powietrza są powyżej 6 tys. stałe . Kiedy przepływomierz się uszkadza podaje parametry 0, ( magnetii 0 a bosch czasami wpadał w tryb awaryjny i podawał 6 tys , przy 6 tys samochód normalnie jeździ, choć troszkę więcej pali paliwa) własne doświadczenie kable, i często miałam podłączony fes . Mi też ciężko pali na zimnym w mróz, ( jak się rozgrzeje to następne odpalanie jest lżej) podejrzewam świece lub rozrusznik za duże opory, lub olej . ( nowy akumulator ) choć i przy ponad 20 na minusie odpala za pierwszym razem zawsze.

  4. #18
    Klubowicz
    Dołączył
    29 luty 2012
    Skąd
    Radlin
    Wiek
    42
    Postów
    241
    Auto
    Bravo 1,4 TJet 150 Sport
    Rocznik
    2010
    Jak sprawdzałem ciśnienie na listwie to było 295 mbar czyli ok.Może faktycznie świece się już kończą.

  5. #19
    Klubowicz
    Dołączył
    29 luty 2012
    Skąd
    Radlin
    Wiek
    42
    Postów
    241
    Auto
    Bravo 1,4 TJet 150 Sport
    Rocznik
    2010
    Dzisiaj wsadziłem inny aku i przyznam że odpalił znacznie lepiej,wydaje mi się że wine ponosi stary aku.Zbyt małe obroty na wale i może przez to tak słabo odpala.

  6. #20
    Klubowicz
    Dołączył
    29 luty 2012
    Skąd
    Radlin
    Wiek
    42
    Postów
    241
    Auto
    Bravo 1,4 TJet 150 Sport
    Rocznik
    2010
    Niestety podczas testu przelewu wtrysków na drugim cylindrze leje jak cholera-do wymiany.Kupiłem używkę i w piątek wymiana.

  7. #21
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    08 maj 2010
    Skąd
    Łask
    Postów
    17
    Auto
    Punto II 1.9 JTD
    Wymiana pomogła ale nie łaska o tym dla potomnych napisać?

  8. #22
    Klubowicz
    Dołączył
    29 luty 2012
    Skąd
    Radlin
    Wiek
    42
    Postów
    241
    Auto
    Bravo 1,4 TJet 150 Sport
    Rocznik
    2010
    Dzisiaj dopiero była wymiana i pali jak nigdy.


 
Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12

Podobne tematy

  1. Przepływomierz
    Napisany przez Marcineek_85 na forum Stilo
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post: 08-07-2013, 22:19
  2. Przepływomierz wskazania
    Napisany przez Aron77 na forum Stilo
    Odpowiedzi: 17
    Ostatni post: 17-02-2013, 04:18
  3. Przepływomierz
    Napisany przez fuse na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 36
    Ostatni post: 22-04-2011, 22:20
  4. przepływomierz
    Napisany przez petro.c na forum Stilo
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 25-10-2010, 22:19
  5. przepływomierz
    Napisany przez hakun na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 19-01-2010, 08:42

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

jak sprawdzic czy przeplywomierz jest zepsuty fiat stilo

jtd po wymianie przeplywomierza wiecej pali

Tagi dla tego tematu

http://www.iparts.pl