Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Posty od 16 do 22 z 22
  1. #16
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    16 czerwiec 2011
    Skąd
    bydgoszcz
    Wiek
    35
    Postów
    19
    Auto
    Stilo 2.4
    Dzisiaj 60km zrobione, przeszlo godzina w korku i wszystko ok. jutro mam zamiar jechac do wawki i tam moze odwiedze arkuszowa, w pt z wawki do zakopca zobaczymy czy wytrzyma



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #17
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    16 czerwiec 2011
    Skąd
    bydgoszcz
    Wiek
    35
    Postów
    19
    Auto
    Stilo 2.4
    Witam,

    Melduje przeszlo 1200km zrobione bez zadnego problemu mam nadzieje ,ze juz bedzie bobrze
    pozdrawiam

  4. #18
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    29 październik 2009
    Skąd
    K-ce
    Postów
    8
    Auto
    Stilo Abarth 2,4
    Chciałbym odkurzyć nieco temat i prosić o pomoc- moje Stilo Abarth ma bardzo podobne objawy do Twoich.
    Moja przygoda zaczęła się od wycieku między skrzynią, a sprzęgłem- wymieniony został oring (oczywiście rozebranie pół przodu i chory koszt robocizny).

    Po tygodniu od wymiany zauważyłem, że auto znowu kapie. Pojechałem do warsztatu, gdzie okazało się, że to albo to samo, albo coś innego (?)
    Mimo to jeździłem i dolewałem co jakiś czas oleju do silnika myśląc, że to olej silnikowy ulatuje.

    Dwa dni temu, w trakcie jazdy pojawiła się kontrolka skrzyni biegów i komunikat "gearbox failure". Zatrzymałem i zgasiłem samochód. Po odpaleniu brak skrzyni- tylko luz.
    Z racji tego, że była 2 w nocy, brak latarki i większej ilości narzędzi, zrobiłem jedyne co przyszło mi do głowy i dolałem płynu do zbiorniczka selespeed.

    Kilkukrotnie odpalałem auto i niestety- nic z tego. Dopiero gdy przyjechał znajomy by odholować mnie pod dom- skrzynia zaskoczyła.
    Zaczęła pracować normalnie i działała również dziś.

    PYTANIA:

    - czy ktoś borykał się kiedyś z podobną historią (wycieków i skrzyni)
    - przy zbiorniczku z płynem selespeed jest rurka z wężykiem- rurka ta jest przerwana. Wokół "zakrętki" zbiera się cały czas płyn- nie wiele, ale jednak- do czego służy ta rurka ?
    - czym jest wspomniana wyżej "gruszka" ? nie mogę się doszukać jakiegoś 'fachowego' objaśnienia tego terminu

    na razie tyle,
    z góry dziękuję za odpowiedź

  5. #19
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    16 czerwiec 2011
    Skąd
    bydgoszcz
    Wiek
    35
    Postów
    19
    Auto
    Stilo 2.4
    Witam,

    Bo już sam się zakręciłem, to ulatuje Ci olej silnikowy czy selespeed?? Moje autko nie powiem jest dość łapczywe na olej po przeszło 10tyś przejechanych dolałem mu już 2-2,5l oleju(ciężka noga na pewno wspomaga apetyt), jeżdżę na oleju syntetycznym, miejsce łączenia skrzyni z silnikiem też mam lekko spocone, ale nawet kropli nie zostawiam. Rurki które dochodzą do zbiorniczka z selespeedem są albo doprowadzające olej do pompy, albo powracające do obiegu więc żaden nie powinien być dziurawy a tym bardziej przerwany. Gruszka- akumulator wysokiego ciśnienia w układzie zmiany biegów, jeżeli w ów gruszce pęknie lub wyrobi się membrana, układ nie ma odpowiedniego ciśnienia do zmiany biegów i wyskakuje błąd gearbox failure (i ta melodyjka )

  6. #20
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    29 październik 2009
    Skąd
    K-ce
    Postów
    8
    Auto
    Stilo Abarth 2,4
    Dziękuję za odpowiedź. Jak na razie problem nie powtórzył. Rurka uszczelniona- nic nie kapie.
    Pierwsze wycieki dotyczyły oleju ze skrzyni, a ostatnie płynu hydraulicznego selespeed.

    Jaki jest +/- koszt wymiany/ naprawy membrany w gruszce lub całej gruszki ?

  7. #21
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    16 czerwiec 2011
    Skąd
    bydgoszcz
    Wiek
    35
    Postów
    19
    Auto
    Stilo 2.4
    To już było jakiś czas temu... ale cena oscylowała między 300 a 400zł, wymiana w moim wypadku była we własnym zakresie

  8. #22
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    29 październik 2009
    Skąd
    K-ce
    Postów
    8
    Auto
    Stilo Abarth 2,4
    tragedii więc nie ma ... :]
    Dobrze, bo koszty tej nietuzinkowej 'zabawki' zaczęły mnie już lekko demotywować do niej.
    Dziękuję raz jeszcze za odpowiedź


 
Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12

Podobne tematy

  1. Awaria skrzyni SELESPEED w stilo abarth
    Napisany przez soczewa66 na forum Stilo
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post: 04-07-2016, 23:40
  2. [skrzynia biegów] Przeciek i coraz wieksze problemy ze wstec
    Napisany przez tattoodragon na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 22
    Ostatni post: 22-04-2011, 23:52
  3. selespeed - tryb manualny
    Napisany przez RPW_2005 na forum Stilo
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post: 30-01-2011, 20:49
  4. [skrzynia biegów] skrzynia automat :(
    Napisany przez qra69 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 11-11-2010, 11:12
  5. [skrzynia biegów] skrzynia biegow w fiacie marea 2.4 jtd
    Napisany przez wacoreq83 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 13-12-2009, 00:14

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

skrzynia selespeed

fiat problemy ze skrzynia selespeed

skrzynia selespeed opinie

pompa selespeed

fiat stilo selespeed

jaki olej do skrzyni selespeed

jaki olej do selespeed

olej do selespeedstilo selespeedskrzynia selespeed problem opiniefiat selespeedstilo 2 4 zapala sie kontrolka od skrzynisoolesped gruszka akunulatorselespeed wyciek olejubrak biegow stilo 2.4wyskakuja biegi selespeedpompka skrzyni biegow fiat stiloskrzynia selespeed stiloautomat selespeed opiniejaki olej do skrzyni biegow selespeedwyskakujacy bieg selespeed

Tagi dla tego tematu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl