Witamy na Fiat Klub Polska
Posty od 1 do 12 z 12
  1. #1
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    13 lipiec 2009
    Skąd
    sułów
    Postów
    13
    Auto
    Stilo

    problemy stilo ZIma 2011

    Witam Mam fiata stilo 2002 rok 1,9 jtd 80KM

    wczoraj wyjezdzalem do banku okolo 3 km jednak sie troche pod firma zakopalem w sniegu i jakies 10 minut wyjezdzalem z tego sniegu, jednak sie udalo po zalatwieniu sprawy z bankiem udaje sie do stilo ktory jest na parkingu ku mojemu zaskoczenie wyntylator chlodnicy chodzil bardzo głosno przy wlaczonym silniku (mysle moze sie zagrzal to sie wlaczyl ok) po dotarciu spowrotem do domu chciale zgasic silnik jednak po przekreceniu kluczyka w stacyjce swiatła zgasły i wszystkie kontrolki ale ku mojemu zdumieniu nie zgasł silnik i pracuje sobie normalnie.musialem go dopiero zgasic wrzucajac bieg bo inaczej nie dalo sie go wlaczyc.

    Po powtórnym odpaleniu jakas godzine pozniej podczas odpalenia silnika zaczynaja sie pojawiac bledu : engine fault, car security sie swiecil , asr i abs failure ( po przejechaniu kilku metrów gasna) jednak swieci sie nadal kontrolka engine fault i car security podczas jazdy, jakby tego bylo mało to po wylaczeniu silnika w garazu po jakis 30 minutach sam zalacza sie wentylator chlodzenia chlodnicy i tak chodzi, po przekreceniu kluczyka wentylator ustaje na chwile po czym znowu sie wlacza i tak do wyladowania sie akumulatora.


    Czy ktos spotkal sie z takim przypadkiem
    jakies porady??



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Klubowicz
    Dołączył
    23 luty 2010
    Skąd
    płock
    Postów
    82
    Auto
    STILO3D 1,9jtd 115km
    wentylator ze glosno chodzil to pewnie sniegu sie dostalo na smigla i mial bicie kontrolki sprawdz styki przy aku i kolo niego przy bezpiecznikach moze tam sie dostalo troche niegu dales do garazu snieg sie zaczal topic i masz wilgoc

  4. #3
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    10 styczeń 2009
    Skąd
    Hajnówka
    Postów
    107
    Auto
    Stilo 1,9 JTD 116 3D

    Re: problemy stilo ZIma 2011

    Albo zwariował BK, albo sprężarka puszcza olej i sporo go jest w IK. Sam tego nie doświadczyłem, ale niektórzy taki fakt opisywali. Po przegrzaniu w śniegu mogło zassać i zapalić olej. Zdejmij przewód przy IK i się przekonaj. Jeśli w miarę sucho, to zostanie egzaminer. Oczywiście powodów może być więcej, myślę ze komputer je pokaże.

  5. #4
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    18 lipiec 2010
    Skąd
    Świdwin
    Postów
    982
    Auto
    croma 1.9 16vMJTD 150 km
    Rocznik
    2006
    panowie a od czego jest zawór motylkowy tzw "przepustnica" - mowa oczywiście o JTD, a wentylator się sam włączy po wyłączeniu silnika jeżeli nie będzie dobrej masy albo będzie walnięty przekaźnik przy akumulatorze, kolegi przypadek to ewidentna wilgoć, proponuję wyjąć całą skrzynkę bezpiecznikową tą przy aku, wziąć do domu zrobić zdjęcie jak to wszystko wygląda a następnie wszystko powyciągać a skrzynkę rozebrać na części pierwsze(wewnątrz po między poszczególnymi ścieżkami może znajdować się woda ,lud, którego suszarką nie wydmuchamy jak wszystko jest złożone)
    przy składaniu tego spowrotem zwrócić szczególną uwagę na przedłużki od"nóżek" bezpieczników i przekaźników muszą być idealnie na swoim miejscu inaczej coś może nie działać

  6. #5
    Administrator
    Dołączył
    28 sierpień 2009
    Skąd
    Gdynia/Lębrok
    Postów
    11,077
    Auto
    FF 1.8 TDCi
    Rocznik
    2001
    Cytat Napisał jaro190
    panowie a od czego jest zawór motylkowy tzw "przepustnica"
    do regulacji dopływu czynnika roboczego do urządzenia.
    Jeśli chodzi o problem kolegi master85, obstawiam dostanie się wilgoci do układu zasilania, co powoduje zwarcie, a w następstwie problemy, jakie są opisane przez kolegę.

    Przed założeniem nowego tematu zapoznaj się z :
    Regulamin | Szukaj | Skargi |
    Kontakt| Zanim stworzysz nowy temat

    Jest:
    -rower
    -FF 1.8 TDCi
    Było:
    -Brava 1.4 S 75 KM
    -Marea 1.9 JTD na FKP

  7. #6
    Klubowicz
    Dołączył
    03 kwiecień 2009
    Skąd
    Bieruń St.
    Postów
    333
    Auto
    BYŁO STILO 1,9 JTD JEST N.BRAVO 1,9 Multijet
    Cytat Napisał lukq
    do regulacji dopływu czynnika roboczego do urządzenia.
    Zgrabnie ujęte
    Wygląda to jak diagnoza DR HAUSA
    Czasem na trasie spotykam prawdziwych szaleńców...
    Pędzą na złamanie karku i wbrew rozsądkowi...
    Czasem naprawdę ciężko ich wyprzedzić...

  8. #7
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    18 lipiec 2010
    Skąd
    Świdwin
    Postów
    982
    Auto
    croma 1.9 16vMJTD 150 km
    Rocznik
    2006
    [/quote]do regulacji dopływu czynnika roboczego do urządzenia.


    a co kolega ma na myśli "czynnik roboczy"

  9. #8
    Administrator
    Dołączył
    28 sierpień 2009
    Skąd
    Gdynia/Lębrok
    Postów
    11,077
    Auto
    FF 1.8 TDCi
    Rocznik
    2001
    dopływ powietrza do cylindrów.

    Przed założeniem nowego tematu zapoznaj się z :
    Regulamin | Szukaj | Skargi |
    Kontakt| Zanim stworzysz nowy temat

    Jest:
    -rower
    -FF 1.8 TDCi
    Było:
    -Brava 1.4 S 75 KM
    -Marea 1.9 JTD na FKP

  10. #9
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    18 lipiec 2010
    Skąd
    Świdwin
    Postów
    982
    Auto
    croma 1.9 16vMJTD 150 km
    Rocznik
    2006
    Cytat Napisał lukq
    dopływ powietrza do cylindrów.
    Obrazek
    tylko my tu rozmawiamy o JTD a nie o bęzynie
    w naszych klekotach zawór motyklowy jest odpowiedzialny za otwarcie i zamknięcie dopływu powietrza do kolektora ssącego, nie steruje jego ilością ,jak zawór motylkowy- potocznie nazywany przepustnicą ,jest walnięty lub jego siłownik pneumatyczny to może dochodzić do takich sytuacji jak kolega w 1 poście opisał - silnik nie gaśnie

    http://moto.allegro.pl/przepustnica-...319314539.html

  11. #10
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    10 styczeń 2009
    Skąd
    Hajnówka
    Postów
    107
    Auto
    Stilo 1,9 JTD 116 3D
    do regulacji dopływu czynnika roboczego do urządzenia.
    >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

    Zadaniem tej "przepustnicy" w JTD jest gaszenie motorka i tylko to.

  12. #11
    Administrator
    Dołączył
    28 sierpień 2009
    Skąd
    Gdynia/Lębrok
    Postów
    11,077
    Auto
    FF 1.8 TDCi
    Rocznik
    2001
    nie spojrzałem na silnik tak w dieselach jest tak jak napisał Gborowik, służy ona do gaszenia motorka. Przepraszam, za mały błąd.

    Przed założeniem nowego tematu zapoznaj się z :
    Regulamin | Szukaj | Skargi |
    Kontakt| Zanim stworzysz nowy temat

    Jest:
    -rower
    -FF 1.8 TDCi
    Było:
    -Brava 1.4 S 75 KM
    -Marea 1.9 JTD na FKP

  13. #12
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    13 lipiec 2009
    Skąd
    sułów
    Postów
    13
    Auto
    Stilo
    witam ponownie


    otóz błąd engine fault który sie swiecil spowodowany byl ze wyjalem bezpiecznik od wentylatora i dlatego pokazywal ten blad


    najprawddopodobniej bylo to spowodowane jakims zwarciem gdyz po kilkunastu godzinach wszystko wrócilo do normy i jest ok


 

Podobne tematy

  1. [ukł. hamulcowy] Problemy z hamowaniem :(
    Napisany przez waho na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 20
    Ostatni post: 19-03-2009, 12:42
  2. [alarm] Problemy z alarmem w unie (1.0 rok prod 97)
    Napisany przez sulus na forum Uno
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 01-03-2009, 10:02
  3. problemy z zimnym TD
    Napisany przez lenar90 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 13
    Ostatni post: 30-01-2009, 20:48
  4. [ogrzewanie] Problemy z ogrzewaniem i kontrolką temp. silnik
    Napisany przez Dortmund2000 na forum Punto II
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 04-12-2008, 20:37
  5. Problemy z silnikiem 1,6 16v
    Napisany przez krzysiekfk na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 30-04-2008, 23:20

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

car security failure stilo

fiat stilo car security

fiat stilo awaria car security

fiat stilo car security failure

stilo car security failure

fiat stilo car security problem

car security failure fiat stilo

stilo w zimie

Fiat stilo zima

stilo 1 6 asr faluit car security

fiat stilo kontrolka silnika

silnik fiat doblo 1 9 jtdstilo securitycar security stilo problemycar security failure fiat stilo 1 6fiat stilo uszkodzenie chlodnicy
http://www.iparts.pl