Witamy na Fiat Klub Polska
Posty od 1 do 7 z 7
  1. #1
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    17 luty 2013
    Skąd
    przysucha
    Wiek
    47
    Postów
    22
    Auto
    fiat stilo 1,9 jtd
    Rocznik
    2001

    problem z zasilaniem egr

    witam.czy wie może ktoś co odpowiada za zasilanie cewki egr zmierzyłem tam napiecie i jest tylko 8,25v nie otwiera się też zawór czujnik podciśnienia ten pod egr napięcie jest tam takie samo .samochód strasznie muli bo bez podciśnienia nie chodzi gruszka od turbo. proszę o pomoc



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    17 luty 2013
    Skąd
    przysucha
    Wiek
    47
    Postów
    22
    Auto
    fiat stilo 1,9 jtd
    Rocznik
    2001
    witam ponownie.widzę że nikt nie miał podobnego problemu to może mi ktoś podpowie czy można obejść zawór podciśnienia podłączając przewód prosto do zbiorniczka bo bez podciśnienia nie chodzi gruszka od turbiny i auto strasznie muli

  4. #3
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    15 marzec 2013
    Skąd
    Ząbki
    Wiek
    26
    Postów
    15
    Auto
    Stilo 1.9 JTD
    Rocznik
    2002
    Elektrozawór, który jest pod EGR służy do sterowania klapą gaszącą, a nie geometrią łopatek. Zawór od sterowania turbiną przykręcony jest do wzmocnienia przedniego w okolicy obudowy filtra powietrza, dojdziesz po rurkach podciśnienia. A z egrem w JTD nie ma sensu się bawić, zaślepić i będzie ok, to badziewie robi więcej szkody niż pożytku.

  5. #4
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    17 luty 2013
    Skąd
    przysucha
    Wiek
    47
    Postów
    22
    Auto
    fiat stilo 1,9 jtd
    Rocznik
    2001
    Cytat Napisał krzychu157 Zobacz post
    Elektrozawór, który jest pod EGR służy do sterowania klapą gaszącą, a nie geometrią łopatek. Zawór od sterowania turbiną przykręcony jest do wzmocnienia przedniego w okolicy obudowy filtra powietrza, dojdziesz po rurkach podciśnienia. A z egrem w JTD nie ma sensu się bawić, zaślepić i będzie ok, to badziewie robi więcej szkody niż pożytku.
    EGR mam zaślepiony a za zaworem EGR jest zbiorniczek na podcisnienie a na nim zawór który puszcza podciśnienie do zaworu overbost

  6. #5
    Klubowicz
    Dołączył
    01 luty 2014
    Skąd
    Ropa
    Postów
    63
    Auto
    stilo 1.9 jtd 130km
    Rocznik
    2002
    posprawdzaj szczelność przewodów (najlepiej te wężyki wymienić na nowe tani koszt ) czy gdzieś nie ma dziur albo coś nie odpięło się, sprawdź elektrozawór turbiny warto go wyczyścić i przenieś na obudowę aku.
    a podciśnienie to z kolektora ssącego idzie więc stawiam na nieszczelne połączenie (wężyki ) albo elektrozawór turba chyba ze turbo pada ;/ sprawdź luzy na wirniku (strona zimna ) turbina w dobrym stanie osiowego luzu nie ma a pionowy minimalny. a i jeszcze taki myk odpal auto i z ciąg wężyk z "gruchy" ten od podciśnienia sztanga gruchy ma się max wysunąć potem go załóż i powoli sztanga powinna się chować (zassać ) jeśli tak się nie dzieje to zostaje zawór albo wężyki. a i sprawdź jeszcze na zimnym silniku czy dasz rade palcami ruszyć tą sztangę od gruchy ona powinna dość lekko chodzić mogła się przytrzeć. pozdro pisz co zauważyłeś

    ps. zaczyni od ściągnięcia tego wężyka i sprawdź czy sztanga pracuje

  7. #6
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    15 marzec 2013
    Skąd
    Ząbki
    Wiek
    26
    Postów
    15
    Auto
    Stilo 1.9 JTD
    Rocznik
    2002
    podciśnienia w kolektorze tu raczej nie znajdziesz, to jest silnik doładowany, a nie wolnossący, tu pompa wytwarza podciśnienie.

  8. #7
    Klubowicz
    Dołączył
    01 luty 2014
    Skąd
    Ropa
    Postów
    63
    Auto
    stilo 1.9 jtd 130km
    Rocznik
    2002
    o jej no va-kum pompa wiecie o co chodzi


 

Podobne tematy

  1. Fiat Seicento problem z zasilaniem PB
    Napisany przez d0m3l na forum Cinquecento, Seicento
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 20-07-2013, 22:18
  2. Problemy z zasilaniem
    Napisany przez WINIU1990 na forum Uno
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post: 29-02-2012, 17:17

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

fiat stilo 1.9 zasilanie elektryczne egr

zasilanie cewki egr 1.9jtd

Tagi dla tego tematu

http://www.iparts.pl