Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Posty od 1 do 15 z 22

Temat: Problem z turbo  

  1. #1
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    13 lipiec 2013
    Skąd
    Łódź
    Wiek
    37
    Postów
    14
    Auto
    Stilo 1.9 Multijet
    Rocznik
    2004

    Problem z turbo

    Witam wszystkich.
    Prosze o pomoc. Pewien czas temu stilo zaczelo dymic i puszczac olej, okazalo sie ze padlo turbo.
    po naprawie ( uszczelnienie) auto nie odzyskalo dawnego kopa, tzn. wczesniej turbo lapało od 1750 obrotow a teraz od 2500 i tylko na 2 i 3 biegu to czuc. Fachowcy twierdza ze wszystko ok i tak powinno byc a dla mnie wydaje sie ze cos jest nie tak.
    Czy ktos moze ma model 1.9 MJ 140 KM i powie od jakiego momentu czuc kopa?



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    25 marzec 2013
    Skąd
    Kielce
    Wiek
    41
    Postów
    3
    Auto
    Stilo 1.9 Multijet
    Rocznik
    2004
    U mnie auto przyspiesza płynnie od 1750 obrotów i tak powinno być.
    Jeśli masz skok mocy przy większych obrotach to znaczy, że coś jest nie tak. Może być turbo, może przepływomierz, może egr. Najlepiej podpiąć pod kompa i zrobić logi pracy turbiny.

  4. #3
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    13 lipiec 2013
    Skąd
    Łódź
    Wiek
    37
    Postów
    14
    Auto
    Stilo 1.9 Multijet
    Rocznik
    2004
    No własnie w czwartek bylem w serwisie z czym innym i chcialem zeby sprawdzili brak mocy, uszczelnili wtryskiwacz i stwierdzili ze juz jest ok. Wsiadlem w auto i to samo od 2500 obrotow. podlaczyli pod kompa i mi pokazuje ze komputer chce cisnienie chyba 1bar a dostaje nieco wiecej i ze w stilo turbo łapie od takich obrotwo co dla mnie bylo nie zrozumialem bo jezdzilem 1.5 roku z turbo od 1750. Ci od turbo powiedzieli ze mam kolektor ssacy zawalony olejem natomiast nastepni twierdza ze to nie ma zwiazku i tak do zajeba...

  5. #4
    Master
    Dołączył
    04 grudzień 2010
    Skąd
    Waw
    Postów
    1,000
    Auto
    Accord VIII
    Rocznik
    2012
    Kolego na poczatek zmien mechanika skoro twierdzi ze wszystko ok
    Kup sobie kabelek i zrob wlasne testy parametry silnika. Bedziesz sam wiedzial co sprawia problem

  6. #5
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    13 lipiec 2013
    Skąd
    Łódź
    Wiek
    37
    Postów
    14
    Auto
    Stilo 1.9 Multijet
    Rocznik
    2004
    Ma ktos dobrego mechanika w Łodzi w takim razie ? bo juz ich troche przerobilem i same paproki

  7. #6
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    18 lipiec 2012
    Skąd
    Limanowa/Kraków
    Wiek
    35
    Postów
    869
    Auto
    Fiat Stilo 1.9 JTD 115
    Z kolektorem może być racja. Miałem to samo i ja w 115 i szwagier w 140. Ale wcześniej do sprawdzenia egr, przepływomierz, czujnik ciśnienia doładowania i overboost.

  8. #7
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    29 styczeń 2010
    Skąd
    Łódź
    Postów
    16
    Auto
    Stilo 1.9 MultiJet 140KM
    Ja miałem zapchany katalizator i padnięty EGR. ;]

    Jedz tutaj, na bank Ci wyprostują wszystko. Wczoraj od nich wróciłem z nowo narodzoną mocą.

    TMiN Serwis
    ul. Bruzdowa 29
    Łódź

  9. #8
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    13 lipiec 2013
    Skąd
    Łódź
    Wiek
    37
    Postów
    14
    Auto
    Stilo 1.9 Multijet
    Rocznik
    2004
    jutro jade na reklamacje. Ostatnio bylem w Alan fiat na pokładowej sprawdzili wszystko i wyszlo ze regulacja pracy lopatek na tej gruszcze kolo turbo jest inaczej niz byc powinna zobacze co jutro powiedza ci od turbo

  10. #9
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    13 lipiec 2013
    Skąd
    Łódź
    Wiek
    37
    Postów
    14
    Auto
    Stilo 1.9 Multijet
    Rocznik
    2004
    okazalo sie ze pada przeplywomierz i egr. wyczyscili przeplywomierz i jest troche lepiej ale przy mocnym wcisnieciu gazu pojawia sie blad w kompie na przeplywomierzu. Na bruzdowej egr ci ciszczyli czy wymieniales? dowiadywalem sie o nowy ale kosztuje 590 zl :/

  11. #10
    Master
    Dołączył
    04 grudzień 2010
    Skąd
    Waw
    Postów
    1,000
    Auto
    Accord VIII
    Rocznik
    2012
    Zaslep egr. Od 2,5 roku tak mam i nie zauwazylem skutkow ubocznych

  12. #11
    Klubowicz
    Dołączył
    29 luty 2012
    Skąd
    Radlin
    Wiek
    49
    Postów
    265
    Auto
    Bravo 1,4 TJet 150 Sport Black
    Rocznik
    2010
    Ja miałem zapchany katalizator ale na szczęście jakoś sam się oczyścił,turbina strasznie syczała a egr zaślepiony od prawie pół roku i jest spoko.

  13. #12
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    13 lipiec 2013
    Skąd
    Łódź
    Wiek
    37
    Postów
    14
    Auto
    Stilo 1.9 Multijet
    Rocznik
    2004
    Egr wyczyszczony moc nadal pojawia sie zbyt pozno przy zaslepionym egr.bylo lepiej ale pokazywal blad. Kur...Przed padnieciem turbo bylo wszystko ok teraz jest lipa i juz nie wiem co mozna jeszcze probowac? Kolektor ssacy?

  14. #13
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    09 wrzesień 2008
    Skąd
    Kalisz
    Postów
    818
    Auto
    Citroen C8, Lancia Musa
    a turbina wyregulowana odpowiednio pod auto. bo jak nie to albo bedzię ci za późno się moc pojawiać albo będzie za dużo ładować i silnik będzie wchodził w tryb awaryjny.

  15. #14
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    13 lipiec 2013
    Skąd
    Łódź
    Wiek
    37
    Postów
    14
    Auto
    Stilo 1.9 Multijet
    Rocznik
    2004
    Bylem 2 razy na reklamacji to idioci za kazdym razem wymyslaja co innego a to kolktor ssacy abto przeplywomierx i egr

  16. #15
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    18 lipiec 2012
    Skąd
    Limanowa/Kraków
    Wiek
    35
    Postów
    869
    Auto
    Fiat Stilo 1.9 JTD 115
    czujnik ciśnienia doładowania sobie przeczyść. To możesz zrobić sam. Po jego stanie mniej-więcej zorientujesz się jak wygląda kolektor. Turbo mogło rzucić olejem i zapaskudziło to i owo.


 
Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni

Podobne tematy

  1. [silnik] 2,0 16v turbo
    Napisany przez dejv667 na forum Sprzedam
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post: 12-07-2013, 21:27
  2. Fiat punto I 1.7TD problem z turbo?
    Napisany przez Jarekxbox1 na forum Punto
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post: 10-02-2012, 00:05
  3. Turbo Jet (T-Jet) i... LPG?
    Napisany przez miszko na forum Rozmowy o technice
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post: 11-07-2011, 11:48
  4. Problem z zegarami CROMA USA 2.0 TURBO D.I.D
    Napisany przez piczon na forum Croma
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 25-06-2011, 12:04
  5. turbo
    Napisany przez szerszenjtd na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post: 23-09-2008, 09:41

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

turbocharger fiat stilo opinie

fiat stilo problem z turbem

Tagi dla tego tematu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl