Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 123 OstatniOstatni
Posty od 16 do 30 z 38
  1. #16
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    05 wrzesień 2017
    Skąd
    Białystok
    Wiek
    33
    Postów
    20
    Auto
    Stilo 2.4 Selespeed
    Rocznik
    2003
    IMG_20171113_142710.jpg
    Tak wygląda sytuacja po wykonaniu osiowania PROXI

    (Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.

    Z jakiego dziwnego powodu usunięta jest deska rozdzielcza. Nadal po przekręceniu kluczyka zaświecają się tylko dwie kontrolki czyli poduszka powietrzna i taka żółta pod nią ale po uruchomieniu auta gasną i nie widać nic. Tą centralke którą kolega ampro mi oznaczył też odpiołem ale to nic nie zmieniło. Czyżbym gdzięś uszkodził linie CAN albo coś innego. Wszystkie wtyczki od body computera dziś posprawdzałem. Nie wiem co może być przyczyną takiego stanu rzeczy.



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #17
    Klubowicz
    Dołączył
    29 styczeń 2014
    Skąd
    Łódź
    Wiek
    25
    Postów
    298
    Auto
    Stilo 1.6 16V
    Rocznik
    2002
    Wygląda to jakby była gdzieś przerwa na CANie w desce. Musisz sprawdzić czy podłączyłeś wszystkie wtyczki prawidłowo od deski do body komputera i skrzynki bezpieczników. Jak także czy nie wyrwał się przypadkiem przewód z którejś kostki. A także warto zwrócić uwagę czy dobrze złożona jest skrzynka bezpieczników z komputerem.
    Ostatnio edytowane przez danioi ; 13-11-2017 o 17:18

  4. #18
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    05 wrzesień 2017
    Skąd
    Białystok
    Wiek
    33
    Postów
    20
    Auto
    Stilo 2.4 Selespeed
    Rocznik
    2003
    No to trochę sprawdzania będzie. Jutro to wszystko jeszcze raz rozbiore i posprawdzam. Dzięki kolego.

  5. #19
    Klubowicz
    Dołączył
    29 styczeń 2014
    Skąd
    Łódź
    Wiek
    25
    Postów
    298
    Auto
    Stilo 1.6 16V
    Rocznik
    2002
    A czy wcześniej po wymianie stacyjki było dobrze?

  6. #20
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    05 wrzesień 2017
    Skąd
    Białystok
    Wiek
    33
    Postów
    20
    Auto
    Stilo 2.4 Selespeed
    Rocznik
    2003
    BZaraz po wymianie stacyjki i komputerów było ok. W międzyczasie coś się wyłożyło. Body później było jeszcze wypinane i po którymś razie coś poszło nie tak. Jutro wyjmę jeszcze raz wszystko dobrze posprawdzam podłącze ze szczególną uwagą i się zobaczy.

  7. #21
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    22 październik 2015
    Skąd
    Łask
    Postów
    91
    Auto
    :( ex Bravo 1.6 16v
    Rocznik
    1997
    Proponuję przeprowadzić procedurę can info i zobaczyć czy licznik jest na liście wykrytych modułów .
    Jeżeli jest to należy spróbować się z nim połączyć i odczytać ewentualne błędy .
    Jeżeli nie został wykryty to należy go wyciągnąć , a w wypiętej wtyczce sprawdzić czy występują prawidłowe poziomy napięć zasilających , oraz sygnał can .
    Dołączone zdjęcia Dołączone zdjęcia
    jeżeli pomogłem wystarczy kliknąć gwiazdkę

  8. #22
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    05 wrzesień 2017
    Skąd
    Białystok
    Wiek
    33
    Postów
    20
    Auto
    Stilo 2.4 Selespeed
    Rocznik
    2003
    IMG_20171114_160208.jpg
    Tak wygląda po osiowaniu dzisiaj. Wyjąłem BCM posprawdzałem chyba wszystko co sie dało. Teraz pójde połączyć się z ABS i sprawdzę kąty skrętu tak jak mi poradził danioi. no i chyba wyciągnę zegary żeby się upewnić że tam jest ok. Jakie jest prawdopodobieństwo że je uwaliłem gdzieś w miedzyczasie?

  9. #23
    Klubowicz
    Dołączył
    29 styczeń 2014
    Skąd
    Łódź
    Wiek
    25
    Postów
    298
    Auto
    Stilo 1.6 16V
    Rocznik
    2002
    Czyli widzę ze kierownicę odnalazło i węzeł od klimatyzacji. W schemacie niestety nie jest to jakos ze sobą powiązane :/ bo do licznika can idzie z 5 i 6 kostki z tyłu body komputera, a czujnik skrętu 32 33 kostki po prawo od złącza diagnostycznego. To sa dwie osobne linie.

  10. #24
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    05 wrzesień 2017
    Skąd
    Białystok
    Wiek
    33
    Postów
    20
    Auto
    Stilo 2.4 Selespeed
    Rocznik
    2003
    Kątów skrętu nie udało się sprawdzić gdyż wyrzuciło błąd "brak komunikacji z deżką rozdzielczą". Tak kierownica się znalazła i z klimą tez poszło bez problemów mogłem zrobić wszystkie testy. Tylko dziś już nie zdążę zegarów zrzucić i posprawdzać tych napięć o których pisałeś. Ale jutro na pewno to zrobie bo bede miał więcej czasu.

    (Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.

    A jest możliwe że ten BCM co kupiłem jest nie do końca sprawny bo może to przez niego jest tyle błędów w komunikacji na CAN. Prawie w każdym module z którym się łączę wywala jakiś błąd linii CAN chyba tylko w navi nie było

  11. #25
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    22 październik 2015
    Skąd
    Łask
    Postów
    91
    Auto
    :( ex Bravo 1.6 16v
    Rocznik
    1997
    Pin 1 + 12V po przekręceniu kluczyka (15) , pin 2 +12V (30) , pin 7 masa .
    Ciągłość sieci CAN do BSI do licznika można sprawdzić mierząc przejście omomierzem .
    Pin 3 we wtyczce od licznika powinien mieć przejście z pinem 14 w gnieździe diagnostycznym .
    Natomiast pin 4 odpowiednio z pinem 6 gniazda diagnostycznego .
    Ten pomiar lepiej wykonać na odłączonej klemie .
    jeżeli pomogłem wystarczy kliknąć gwiazdkę

  12. #26
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    05 wrzesień 2017
    Skąd
    Białystok
    Wiek
    33
    Postów
    20
    Auto
    Stilo 2.4 Selespeed
    Rocznik
    2003
    Jak dobrze rozumiem w ten sposób bede wiedział czy zegary się nie wysypały? Jutro to wszystko pomierzę i bedzie wiadomo. Dzięki za informacje.

  13. #27
    Klubowicz
    Dołączył
    29 styczeń 2014
    Skąd
    Łódź
    Wiek
    25
    Postów
    298
    Auto
    Stilo 1.6 16V
    Rocznik
    2002
    Mozesz podłączyć stary nbm zamiast tego obecnego i zobaczyć czy odpala zegary i czujnik kąt a skrętu.

  14. #28
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    22 październik 2015
    Skąd
    Łask
    Postów
    91
    Auto
    :( ex Bravo 1.6 16v
    Rocznik
    1997
    Cytat Napisał danioi Zobacz post
    Mozesz podłączyć stary nbm zamiast tego obecnego i zobaczyć czy odpala zegary i czujnik kąt a skrętu
    Czy aby to się nie skończy wysypaniem immo ?
    jeżeli pomogłem wystarczy kliknąć gwiazdkę

  15. #29
    Klubowicz
    Dołączył
    29 styczeń 2014
    Skąd
    Łódź
    Wiek
    25
    Postów
    298
    Auto
    Stilo 1.6 16V
    Rocznik
    2002
    Tak czy siak zobaczy czy staruja zegary. Z immo sie nic nie stanie. Jedynie nie uruchomi samochodu.

  16. #30
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    05 wrzesień 2017
    Skąd
    Białystok
    Wiek
    33
    Postów
    20
    Auto
    Stilo 2.4 Selespeed
    Rocznik
    2003
    Takie rzeczy nie kończą sie wysypaniem immo. Na starym kompie zegary odpaliły po jakiejs minucie od przekręcenia kluczyka. Ale po kolejnej zgasły. Założyłem ponownie nowy komputer i pojechałem do kolegi do warsztatu. W miedzyczasie zegary w trakcie jazdy zegary wstały dwa razy na ok sekunde i tak zamarzły z napisami i wskazówkami. Przynajmniej się dowiedziałem ile mam paliwa. Wiec wychodzi na to że muszę szukać jakiegoś chochlika. Zauważyłem też ze jak włączam światła (ori xenon) to zaczyna się żazyc górna lampka po str kierowcy (u mnie LED) a jak włączam prawy kierunek to żarzy się po stronie pasażera. Gubię się trochę. Właśnie wyjąłem zegary i posprawdzałem. Na 1 i 2 pinie w zegarach po przekręceniu stacyjki jest +12v bez żadnego problemu. Zaraz ide pomierzyć przejścia CAN tak jak mi kolega wyżej opisał. Odezwę się pewnie niedługo. Od czego jest wtyczka B w zegarach tam chyba tylko 3 przewody sa?

    (Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.

    Wygląda to tak jakby gdzieś brakowało masy. Mylę sie?

    (Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.

    Przejścia Can sa miedzy pinem3 w zegarach i 14 w OBD i tak samo miedy 4 w zegarach i 6 w OBD. Coś jeszcze moge sprawdzic dopoki mam rozebrane?

    (Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.

    Przejścia Can między 5 i 6 pinem z tyłu body komputeraz a 3 i 4 we wtyczce od zegarów też jest. Co jest k..wa nie tak?


 
Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 123 OstatniOstatni

Podobne tematy

  1. Problem z otworzeniem , rozkodowany pilot
    Napisany przez sebek95 na forum Stilo
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post: 11-09-2017, 19:35
  2. Odpowiedzi: 8
    Ostatni post: 13-10-2016, 09:15
  3. Zgubiony element w trasie
    Napisany przez Euzebiash na forum Cinquecento, Seicento
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 26-09-2016, 10:39
  4. Problem z zamykaniem na pilot
    Napisany przez mssbig na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 27-03-2016, 20:11
  5. Easy & Go - problem z rozpoznaniem CID
    Napisany przez PeterGuja na forum Stilo
    Odpowiedzi: 15
    Ostatni post: 06-08-2014, 06:45

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

Tagi dla tego tematu

http://www.iparts.pl