Witamy na Fiat Klub Polska
Posty od 1 do 4 z 4
  1. #1
    Klubowicz
    Dołączył
    14 kwiecień 2015
    Skąd
    Stalowa Wola
    Wiek
    23
    Postów
    440
    Auto
    Stilo 1.9 JTD 115
    Rocznik
    09.2005

    Pomoc z logami w JTD. Czy to problem ??

    Witam...
    Dostałem kabel diagnostyczny od viakena i oczywiscie musiałem przetestować logi silnika jak się zachowuję i mam pewne spostrzeżenia i chciałbym się dowiedzieć czy tak ma być ok czy nie... dodam że auto podczas pałowania (na ciepłym silniku) nie kopciło i wogole zachowało się ok.
    Proszę o opinie dotyczącą moich logów bo niestety nie znam się jeszcze na nich...lecz z tego co widzę auto ma przy około 3k rpm pewną dziurę w turbo i jest spadek, no i przepływka nie pokrywa się z żądanym. Mam się powoli bać ?? Autko chodzi na wolnych jak kot i mruczy przepięknie po 2 dolewce oleju 2T(semi-syntetyk orlen ) pięknie odpala od strzała a moc według mnie jest bardzo dobra...
    Wklejam logi do FES-a (używam 2.6 z tego forum).
    Dodam jeszcze że przy około 3200rpm autko pokonywało dosyć mocny podjazd.
    Dziękuję
    Logi.jpg



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Klubowicz
    Dołączył
    14 czerwiec 2015
    Skąd
    NSZ
    Wiek
    26
    Postów
    331
    Auto
    Stilo 1.9 Mjet 150
    Rocznik
    2006
    Ten 2T to oczywiscie do paliwa dolewasz? Jeszcze jakbyś wrzucił plik w excelu to byloby cacy Z tego co widzę to występuje niedoładowanie od 2000 obr. Przy 3000 jest spadek ponizej 2 barów. Warto sprawdzic szczelnosc dolotu, szczelnosc ukladu podcisnieniowego sterowania turbiny. Jeżeli chodzi o wskazania przepływki to są znakomite. Wartosci w szczycie powyzej 1000 mg to powod do zadowolenia. Tym nie ma co sie przejmowac.

  4. #3
    Klubowicz
    Dołączył
    14 kwiecień 2015
    Skąd
    Stalowa Wola
    Wiek
    23
    Postów
    440
    Auto
    Stilo 1.9 JTD 115
    Rocznik
    09.2005
    ma się rozumieć że do paliwa do serducha fiaciora bym się nie odważył a do excela dodam jeśli będę miał własny komputer i pliki, bo bóg chciał żebym go zostawił w akademiku
    hymmm dzięki za radę. Ogólnie kiedyś tam miałem pękniętą plastikową rurę od dolotu ale zaspawałem ją, no i przed spawaniem z intercoolera sobie pokapywało od czasu do czasu olejem, lecz teraz jest sucho, i widzę że na wężyku od boosta jest zgrzewka łączna bo widac że ktoś już robił to...chyba warto przeglądnąć i wyczyścić podczas montażu FMIC bo będzie wirus i właśnie, po to robiłem te logi
    uspokoiłeś mnie trochę
    najlepsze jest to że do 2k rpm turbo sporo przeładowuje, jadąc sobie spokojnie 100km/h. Czy to tak ma być ??
    Wybaczcie że pytam ale bardzo mnie to wszystko ciekawi i chcę to robić we własnym zakresie a nie płacić po 50zł za każdą wizyte na komputerze

  5. #4
    Klubowicz
    Dołączył
    14 czerwiec 2015
    Skąd
    NSZ
    Wiek
    26
    Postów
    331
    Auto
    Stilo 1.9 Mjet 150
    Rocznik
    2006
    Cytat Napisał cenioormo Zobacz post
    najlepsze jest to że do 2k rpm turbo sporo przeładowuje, jadąc sobie spokojnie 100km/h. Czy to tak ma być ??
    To niezupelnie tak jak piszesz. Logi robisz z wcisnietym pedałem gazu na 100%. Przy normalnej jezdzie turbina nie daje z siebie max boost. Problem jest wtedy gdy nagle wciskasz pedał a tu dmuchawka nie daje z siebie 100%.


 

Podobne tematy

  1. ducato 2.8 jtd problem.proszę o pomoc
    Napisany przez borsli1989 na forum Ducato II
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 17-02-2014, 21:00
  2. GP 1.2 problem z odpalaniem - pilna pomoc nie mam już sił
    Napisany przez damian87szc na forum Grande Punto
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post: 14-11-2013, 12:44
  3. Problem z radiem proszę o pomoc
    Napisany przez Rafał:) na forum Cinquecento, Seicento
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 30-10-2012, 13:54
  4. Problem z uruchomieniem silnika - PROSZĘ O POMOC
    Napisany przez tygrys na forum Punto II
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 20-10-2011, 22:06
  5. Potrzebna pomoc ! Problem z Bravo 1.6 16V ! Czy to koniec ?
    Napisany przez -misiek-88 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 45
    Ostatni post: 20-01-2010, 14:30

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

Tagi dla tego tematu

http://www.iparts.pl