Witamy na Fiat Klub Polska
Posty od 1 do 7 z 7
  1. #1
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    11 kwiecień 2010
    Skąd
    Jastrzębie
    Postów
    9
    Auto
    Stilo 1,9 JTD Multiwagon

    Padł i nie chce współpracować

    Witam,
    Odebrałem dzisiaj moje Stilo 1.9 JTD od lakiernika. Miałem małe starcie, ale po wszystkim jeździłem 3 tyg, więc to nie jest problem. Przy oddbiorze był pierwszy problem, loos connection i security fail. Po klikaniu centralnym otwórz-zamknij kilka razy odpalił. Po drodze podjechałem pod sklep. Problem był z zgaszeniem, silnik pracował po wyjęciu kluczyka ???Znowu był problem z odpaleniem, po kilku kliknięciach odpalił.Znowu klikanie, security znikło i odpalił. Pojechałem do domu, dojeżdżając zgasł, i już nie odpalił ( jeden człowiek mechaniczny dopchał go na parking). Czasami jest Security, po klikaniu zgasa, ale już nie chce odpalić. Podczas kilku prób odpalenia pod domem, po wyjęciu kluczyka klikały dwa przekaźniki, jeden koło aku ( wyjąłem i wsadziłem, nic się nie zmieniło), drugi gdzieś pomiędzy silnikiem a szybą ( nie wiem, czy to przekaźnik). Musiałem trochę pokręcić kluczykiem, żeby się uspokoiło. Lakiernik powiedział, że auto stało 2 dni pod wiatą bez maski i zderzaka. Wilgoć, coś poważniejszego? Ma ktoś pomysł?
    Pozdrawiam, Zibi
    Ostatnio edytowane przez zibiok ; 20-09-2011 o 20:25



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Administrator
    Dołączył
    28 grudzień 2007
    Skąd
    Toruń
    Wiek
    34
    Postów
    5,290
    Auto
    Fiat Tempra 1.6
    Rocznik
    1994
    Wpisz sobie Loose Connection w wyszukiwarce. Generalnie ten problem najczęściej spowodowany jest dwoma lub trzeba rzeczami. Uszkodzeniem czujnika położenia wału, źle stykającym złączem od masy/plusa lub padnięty akumulator.

    Co do CPW, jeżeli auto było malowane i w dodatku szpachlowane to naturalną rzeczą jest, że cały ten "kurz" wchodzi gdzie się da. Sprawdź CPW, połączenia, sprawdź też czy nie zabrudził się.
    Spytaj się malarza czy nie odłączał akumulatora lub czy nie odkręcał przewodów od masy od karoserii. Możliwe, że gdy malowali odkręcili, a teraz po przykręceniu źle styka.
    Jeżeli odpinali akumulator przeczyść klemy. Czasami styk wydaje się ok, a warto przetrzeć drobnym papierem ściernym klemy i same elektrody na akumulatorze.
    Fiat Tempra 1.6l 8V, gaźnik, LPG, 450 tys. km przebiegu,

    Audi A8L 4.2l V8 Quattro, tiptronic
    Audi A6 2.8l V6, mulitronic (CVT)
    Była służbowa: Toyota Auris II TS, 1.6l Valvematic @ 132KM


  4. #3
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    11 kwiecień 2010
    Skąd
    Jastrzębie
    Postów
    9
    Auto
    Stilo 1,9 JTD Multiwagon
    Akumulator był trochę padnięty, ale przejechałem kilka kilometrów i powinien być ok. Na początku ciężko kręcił, ale teraz wszystko ładnie. Zostają co drugi raz security, no i mimo dobrego kręcenia nie odpala. Loos już nie występuje.[COLOR="Silver"]

    [SIZE=1]---------- Post dodany o 22:28 ---------- Poprzedni post dodany był o 21:23 ----------[/SIZE]

    [/COLOR]Próbowałem na drugim kluczyku, to samo, raz security, raz odpala.

  5. #4
    Klubowicz
    Dołączył
    04 listopad 2010
    Skąd
    Chorzów
    Postów
    268
    Auto
    Stilo 1.9 80km
    Obstawiam padnięty aku lub problem ze stykami.Spróbuj przełożyć dobry! aku z innego auta i sprawdź czy problem się powtórzy.

    pozdrawiam
    staniol504
    Jeżeli informacje były pomocne kliknij w "POMÓGŁ"

  6. #5
    Administrator
    Dołączył
    28 sierpień 2009
    Skąd
    Gdynia/Lębrok
    Postów
    11,077
    Auto
    FF 1.8 TDCi
    Rocznik
    2001
    Podłączaj wtyki od komputera, a dokładnie gniazdo D4.
    Dobrze było podpiąć pod komputer i sprawdzenie diagnozy.

    Przed założeniem nowego tematu zapoznaj się z :
    Regulamin | Szukaj | Skargi |
    Kontakt| Zanim stworzysz nowy temat

    Jest:
    -rower
    -FF 1.8 TDCi
    Było:
    -Brava 1.4 S 75 KM
    -Marea 1.9 JTD na FKP

  7. #6
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    11 kwiecień 2010
    Skąd
    Jastrzębie
    Postów
    9
    Auto
    Stilo 1,9 JTD Multiwagon
    A jednak aku, chłopaki podczas malowania rozładowali prawie do zera. Do teraz nie wiem, jak go tam odpaliłem

  8. #7
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    15 wrzesień 2008
    Skąd
    Zielona Góra
    Wiek
    32
    Postów
    25
    Auto
    Stilo 1.8 16V było Bravo 1.8 16V
    Miałem coś takiego kiedyś, na pewno nie był to akumulator. było to zimą, ja obstawiałem kluczyk bo mi spadł ze schodów. ale tak naprawdę nie mam pojęcia co to było.


    pozdrawiam
    Stilo 1.8 16V 133km


 

Podobne tematy

  1. auto nie chce odpalic
    Napisany przez Remote na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 24
    Ostatni post: 10-02-2013, 15:50
  2. Siena czasem nie chce jechac
    Napisany przez przemo33 na forum Siena, Palio
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post: 11-01-2011, 21:33
  3. CC 700 gaśnie i nie chce zapalić POMOCY
    Napisany przez stassz na forum Cinquecento, Seicento
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post: 28-03-2010, 20:25
  4. Punto nie chce odpalić - pomocy!! :)
    Napisany przez bigboy na forum Punto II
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post: 17-12-2009, 11:15
  5. Odpowiedzi: 32
    Ostatni post: 28-07-2009, 19:47

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

car security stilo

fiat stilo car security failure

stilo car security failure

stilo 1.9jtd nie odpala

car security fiat stilo

wtyczka d4 stilo

stilo nie odpala

d4 stilo

car security failure

fiat stilo car security failure loose connection

fiat stilo 1.8 16v nie odpala

fiat stilo car security

fiat stilo car security auto nie odpala

car security failure fiat stilo

blad failure slabo kreci stilostilo security carfiat stilo 1 9jtd ciezko odpala na gorafiat stilo wtyczka d4

Tagi dla tego tematu

http://www.iparts.pl