Witamy na Fiat Klub Polska
Posty od 1 do 5 z 5
  1. #1
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    25 kwiecień 2009
    Skąd
    Sanok
    Postów
    19
    Auto
    Fiat Stilo 1.9 JTD

    [osprzęt silnika] Zmieniona centralka.

    Witam klubowiczów. Niedawno kupiłem Stilo 1.9 JTD sprowadzonego z Włoch. Orginalnie auto powinno miec 115 KM lecz facet w komisie powidział mi ze ma zmienioną centralke i że jest teraz 150KM. I tu moje pytanie czy jest to możliwe by nastąpił taki wzrost mocy ze 115 do 150 KM??? Mam jeszcze jeden problem z tym związany a mianowicie cały czas swieci mi sie kontrolka awarii silnika spowodowana włąsnie wymianą centralki. Byłem w salonie faita i podpinałem Stilaka pod komputer. Diagnosta powidział mi że nie da sie tego błędu skasować i że niewpływa on na prace silnika i że wszystko jest wporzadku. Powidział że auto wykrywa inną stacyjke i dlatego ten bład sie pojawia. Nie daje mi ta kontrolka spokoju. I teraz pytanie do Was drodzy koledzy, może ktoś mi poradzi co mam zrobić by jednak ten bład sie nie pojawiał. Czy jedne wyjście to zmiana stacyjki na orginalną??? Nowa kosztuje ponoć kilka tys zł Poradzcie coś.



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Master
    Dołączył
    14 styczeń 2008
    Skąd
    dziki kraj
    Postów
    3,467
    Auto
    osobowe
    Rocznik
    nieistotny
    Z tego co mi wiadomo to mozna zrobić wirusa jedynie a nie wymieniać sterownik silnika bo 115KM to jeszcze stary JTD, natomiast 120 i 140KM to są silniki multijet i tam komp jest inny.

  4. #3
    Klubowicz
    Dołączył
    03 kwiecień 2009
    Skąd
    Bieruń St.
    Postów
    333
    Auto
    BYŁO STILO 1,9 JTD JEST N.BRAVO 1,9 Multijet
    W takim przypadku jak piszesz wymiana stacyjki(a nie o nią chodzi,tylko o klucze)nic nie da.Problem nie jest w kluczach tylko w Body komputerze,otóż masz zamontowaną centralkę silnika,która ma zrobione w pamięci "immo OFF",czyli nie wymaga kodu kluczyka,który zna i pozwala na uruchomienie silnika i jego normalną pracę,czyli tu wszystko jest ok(teoretycznie,bo nie jest to rozwiązanie fabryczne)Kontrolkę włącza właśnie Body komputer,ponieważ nie jest konfigurowany z centralką,która jest teraz zamontowana w aucie i występuje"konflikt" informacji.Body nie ma takiej możliwości wyłączenia silnika,ma to tylko tylko centralka silnika,stąd auto chodzi,ale kontrolka będzie się świecić. Żadne rozwiązanie nie przychodzi mi do głowy,bo nie słyszałem,żeby ktoś zajmował się przeprogramowaniem Body komputera,ale jak poszukasz to może kogoś byś znalazł Na pewno jest to uciążliwe i nie praktyczne tak jeździć,bo nie wiadomo czy chodzi o błąd klucza,czy coś nie dzieje się z silnikiem,bo kontrolka świeci się cały czas
    Czasem na trasie spotykam prawdziwych szaleńców...
    Pędzą na złamanie karku i wbrew rozsądkowi...
    Czasem naprawdę ciężko ich wyprzedzić...

  5. #4
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    25 kwiecień 2009
    Skąd
    Sanok
    Postów
    19
    Auto
    Fiat Stilo 1.9 JTD
    Czyli co radzisz drogi kolego??? Może zmienić ten body komputer a może zmienić kluczyk tzn. zaprogamować go na inny kod zgodny z kodem body komputera?? Nie wiem, wkurza mnie ta kontrolka bo cąły czas sie świeci; musze coś na to zaradzić. POMOCY!!!

  6. #5
    Klubowicz
    Dołączył
    03 kwiecień 2009
    Skąd
    Bieruń St.
    Postów
    333
    Auto
    BYŁO STILO 1,9 JTD JEST N.BRAVO 1,9 Multijet
    Cytat Napisał pablooooo21
    Może zmienić ten body komputer a może zmienić kluczyk tzn. zaprogamować go na inny kod zgodny z kodem body komputera??
    Wymiana body komputera nic nie da Jedynym rozwiązaniem(ale bardzo kosztownym)jest wymiana centralki silnika i to na NOWĄ(dziewiczą)Body komp.zaprogramuje ją sam do tych kluczy które masz w aucie i problem zniknie.Ale koszt tego jest naprawdę ogromny. Jeżeli zdecydowałbyś się na to,proponował bym abyś zlecił to ASO.Zajmą się i sprowadzeniem danej centralki i zaprogramowaniem jej.Unikniesz ryzyka,że sprowadzisz nie tą centralkę a potem nikt Ci jej nie przyjmie.A tak będą się o to martwić w ASO.
    Czasem na trasie spotykam prawdziwych szaleńców...
    Pędzą na złamanie karku i wbrew rozsądkowi...
    Czasem naprawdę ciężko ich wyprzedzić...


 

Podobne tematy

  1. [osprzęt silnika] jaki olej
    Napisany przez pawlonik na forum Punto II
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post: 01-02-2009, 22:15
  2. [osprzęt silnika] Nierówne obroty
    Napisany przez lukvwp na forum Cinquecento, Seicento
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post: 25-10-2008, 23:53
  3. [osprzęt silnika] kolektor wydechowy
    Napisany przez artur 2310 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 18-08-2008, 21:13
  4. [osprzęt silnika] Wariujący obrotomierz
    Napisany przez Andrzej_F12 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post: 18-08-2008, 20:27
  5. Centralka sterująca zamykaniem drzwi
    Napisany przez wojo985 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 40
    Ostatni post: 01-07-2008, 17:23

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

wymiana centralki fiat stilo

centralka fiat stilo

kupie sterownik silnika fiat stilo

wymiana sterownika fiat stilo 1.9

stilo demontaz komputer

wymiana body stilo

sterownik hybrydowy stilo wymiana

wymiana sterownika silnika fiat stilo

wymiana centralki komputera fiat stilo

fiat stilo centralka

fiat stilo 1.9 jtd sterownik silnika

hybrydowy steronik fiat stilo

ile kosztuje cebtralka do fiata stilo

fiat 1.9 jtd inny komputer

fiat stilo opis wyjsc body

centralka fiat stilo koszta

zmiana body komputera fiat stilo

body komputer stilo

centralka body

fiat stilo wymiana centralki silnika

stilo body komputer nie

wymiana sterownika silnika stilo

Centralka komputera stilo

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl