Witamy na Fiat Klub Polska
Posty od 1 do 12 z 12
  1. #1
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    14 wrzesień 2008
    Skąd
    hutna wieś koło bydgoszcz
    Wiek
    37
    Postów
    19
    Auto
    fiat stilo 1.9 jtd 115km multiwagon
    Rocznik
    2003

    Odczyt parametrów, jakie powinny być prawidłowe parametry.

    ODCZYT PARAMETRÓW jakie powinne być wartości prawidłowe
    ECU ISO Code: FD 86 2C 83 07
    2013-03-15 14:06:35
    CONNECTED TO:
    FIAT STILO 1.9 JTD
    Bosch EDC15C7 CF3/EOBD Diesel Injection (1.9, 2.4)
    --------------------------------------------------------------

    Kod ISO: FD 86 2C 83 07
    Numer rysunku FIAT: 55191209
    Numer sprzętu: 0281011553
    Wersja sprzętu: 00
    Numer oprogr.: 1037369113
    Wersja oprogr.: C141
    Numer homologacji: 19247
    Data zaprogramowania: 09/12/2003

    ODCZYT PARAMETRÓW:
    Napięcie akumulatora: 14,073 V
    Licznik przebiegu: 167424,1 km
    Stan licznika przy ostatnim programowaniu: 0,0 km
    Liczba przekroczeń obrotów max silnika: 0
    Dawka paliwa wtrysku pilotującego: 0,0 mg/w
    Dawka paliwa: 3,64 mg/w
    Dawka ogólna paliwa: 5,83 mg/w
    Korekta paliwa (cylinder 1): mg/w
    Korekta paliwa (cylinder 2): mg/w
    Korekta paliwa (cylinder 3): mg/w
    Korekta paliwa (cylinder 4): mg/w
    Korekta paliwa (cylinder 5): mg/w
    Czas wtrysku pilotującego: 0,271 ms
    Czas wtrysku głównego: 0,377 ms
    Poczatek wtrysku pilotującego: 11,27 °
    Początek wtrysku głównego: -1,01 °
    Zmierzona masa powietrza: 451,9 mg/w
    Oczekiwana masa powietrza: 280,8 mg/w
    Masa powietrza (przetwornik): 2,317 V
    Temperatura powietrza: 13,9 °C
    Temperatura powietrza (przetwornik): 3,162 V
    Zmierzone ciśnienie doładowania: 1004 mBar
    Oczekiwane ciśnienie doładowania: 1004 mBar
    Otwarcie zaworu overboost: 75,00 %
    Strategia overboost: Nie aktywny
    Otwarcie zaworu EGR: 53,67 %
    Stan zaworu EGR: Aktywny
    Temperatura paliwa: 9,4 °C
    Zmierzone ciśnienie paliwa: 298,5 bar
    Ciśnienie paliwa (przetwornik): 1,295 V
    Oczekiwane ciśnienie paliwa: 304,1 bar
    Otwarcie regulatora ciśnienia: 15,70 %
    Temperatura wody: 69,0 °C
    Temperatura wody (przetwornik): 1,828 V
    Ciśnienie atmosferyczne: 998 mBar
    Ciśnienie atmosferyczne (przetwornik): 3,944 V
    Pozycja pedału przyspieszenia: 0,00 %
    Pozycja pedału przyspieszenia (przetwornik): 0,709 V
    Pozycja pedału przyspieszenia 2 (przetwornik): 0,362 V
    Napięcie kondensatora 1: 79,698 V
    Kontrolka awarii: WYŁ.
    Kontrolka świec żarowych: WYŁ.
    Ciśnienie klimatyzatora (jeżeli występuje): 0,000 bar
    Wtryskiwacz 1: Klasa 1
    Wtryskiwacz 2: Klasa 1
    Wtryskiwacz 3: Klasa 1
    Wtryskiwacz 4: Klasa 1
    Dołączone pliki Dołączone pliki



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Administrator
    Dołączył
    28 sierpień 2009
    Skąd
    Gdynia/Lębrok
    Postów
    11,077
    Auto
    FF 1.8 TDCi
    Rocznik
    2001
    Odczyt zależy też od temperatury silnika.
    U ciebie ta temp. wynosi ok. 70 *C więc można powiedzieć że jest rozgrzany.
    Parametry ma prawidłowe nic za bardzo nie odbiega od norm. (poza przepływką, która czasem pokazuje takie dziwne wartości)

    Teraz pytanie czy coś się dzieje z samochodem, czy po prostu chciałeś się upewnić.

    Przed założeniem nowego tematu zapoznaj się z :
    Regulamin | Szukaj | Skargi |
    Kontakt| Zanim stworzysz nowy temat

    Jest:
    -rower
    -FF 1.8 TDCi
    Było:
    -Brava 1.4 S 75 KM
    -Marea 1.9 JTD na FKP

  4. #3
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    14 wrzesień 2008
    Skąd
    hutna wieś koło bydgoszcz
    Wiek
    37
    Postów
    19
    Auto
    fiat stilo 1.9 jtd 115km multiwagon
    Rocznik
    2003
    Cytat Napisał lukq Zobacz post
    Odczyt zależy też od temperatury silnika.
    U ciebie ta temp. wynosi ok. 70 *C więc można powiedzieć że jest rozgrzany.
    Parametry ma prawidłowe nic za bardzo nie odbiega od norm. (poza przepływką, która czasem pokazuje takie dziwne wartości)

    Teraz pytanie czy coś się dzieje z samochodem, czy po prostu chciałeś się upewnić.
    zimny silnik stuka
    nie pokazuje korekcji wtryskow
    Dawka paliwa wtrysku pilotującego: 0,0 mg/w
    Dawka paliwa: 3,64 mg/w
    Dawka ogólna paliwa: 5,83 mg/w
    Korekta paliwa (cylinder 1): mg/w
    Korekta paliwa (cylinder 2): mg/w
    Korekta paliwa (cylinder 3): mg/w
    Korekta paliwa (cylinder 4): mg/w

    FESLog z prawidłowymi do porównania

  5. #4
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    12 grudzień 2014
    Skąd
    Częstochowa
    Wiek
    24
    Postów
    19
    Auto
    Stilo 1.9 JTD
    Rocznik
    2005
    Witam. Mam problem gdyż w fes gdy sprawdzam parametry mam zawór overboost otwarcie 0%
    Co może być nie tak? Zrobić logi i będzie wtedy więcej można poradzić?

  6. #5
    Klubowicz
    Dołączył
    14 czerwiec 2015
    Skąd
    NSZ
    Wiek
    26
    Postów
    329
    Auto
    Stilo 1.9 Mjet 150
    Rocznik
    2006
    Sprawdz bo moze wtyczka sie poluzowała albo sam zaworek się zawiesił. Samochód nie muli Ci?

  7. #6
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    12 grudzień 2014
    Skąd
    Częstochowa
    Wiek
    24
    Postów
    19
    Auto
    Stilo 1.9 JTD
    Rocznik
    2005
    Przy 140 km/h odlicza mi turbine i włącza się engine fault. Jak odepne wtyczkę to obrazu jest błąd więc wtyczka dobrze siedzi. Wymieniłem zawór I nadal tak samo

  8. #7
    Klubowicz
    Dołączył
    14 czerwiec 2015
    Skąd
    NSZ
    Wiek
    26
    Postów
    329
    Auto
    Stilo 1.9 Mjet 150
    Rocznik
    2006
    Sprawdz szczelnosc tych przewodów idących od/do zaworu. Jak gasisz samochód to słyszysz takie cykniecie albo cos jakby schodziło nagle powietrze?

  9. #8
    Moderator
    Dołączył
    03 wrzesień 2010
    Skąd
    .
    Postów
    4,624
    Auto
    Stilo MJTD 1.9 8V 120 KM
    Rocznik
    2006
    Cytat Napisał rysioz Zobacz post
    nie pokazuje korekcji wtryskow
    I nie pokaże, bo to zwykły, 115 konny JTD.
    Nie pomagam na PW. Masz problem, załóż temat albo dopisz się do istniejącego.

  10. #9
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    12 grudzień 2014
    Skąd
    Częstochowa
    Wiek
    24
    Postów
    19
    Auto
    Stilo 1.9 JTD
    Rocznik
    2005
    Dzisaj jechałem z komputerem i gdy mocno wdepnalem to pokazało się otwarcie overboost 40 % jest możliwość że wężyki są źle podpięte tz te dwa odwrotnie?

  11. #10
    Klubowicz
    Dołączył
    14 czerwiec 2015
    Skąd
    NSZ
    Wiek
    26
    Postów
    329
    Auto
    Stilo 1.9 Mjet 150
    Rocznik
    2006
    mozliwe ze tak albo po prostu jest gdzies w nich dziura

  12. #11
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    12 grudzień 2014
    Skąd
    Częstochowa
    Wiek
    24
    Postów
    19
    Auto
    Stilo 1.9 JTD
    Rocznik
    2005
    U mnie otwarcie zarowu overboost jest 0% i przy predkosci 150 km/h powyzej 3 tys obrotów wywala błąd silnika i odcina turbine, Nie wiem co moze byc przyczyną

  13. #12
    Klubowicz
    Dołączył
    14 kwiecień 2015
    Skąd
    Stalowa Wola
    Wiek
    23
    Postów
    440
    Auto
    Stilo 1.9 JTD 115
    Rocznik
    09.2005
    Walnięty Overboost lub wężyki. na postoju powinno być 75% i wraz ze wzrostem obrotów powinno maleć, ale na pewno nie powinno być 0%.


 

Podobne tematy

  1. jak powinny świecić się kontrolki od immobilaizera?
    Napisany przez lukaszulysse94 na forum Ulysse
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 29-07-2012, 11:14
  2. LOG do sprawdzenia ; Parametry
    Napisany przez koziol1172 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post: 13-03-2012, 21:23
  3. Iterpretacja parametrów Bravo 1.8 16V
    Napisany przez qolejowy na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 21
    Ostatni post: 10-03-2012, 22:35
  4. Parametry silnika, FES
    Napisany przez tomasz_ na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 16-07-2011, 11:39
  5. [alternator] Jakie jest prawidłowe napięcie?
    Napisany przez marin81 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 05-12-2009, 22:30

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

parametry wtryskiwaczy

stilosprawdzeniekorekcjidawki

jaka powinna byc temperatura w stilo

parametry wtryskow

prawidlowe parametry dla wtryskiwaczy

prawidlowe logi 1.9

korekta dawki paliwa jtd

nowy wtryskiwacz jakie parametry

egr jtd wlasciwe napiecie

parametry dawki paliwa jtd

parametry odczytu wtryskiwaczy

prawidlowe logi fiat

jakie powinny byc parametry wtryskiwaczy 1.8 tdci

jakie powinny byc korekcje wtryskiwaczy

bravo logi odczyt

prawidlowe parametry diesel

jtd jaka powina byc korekta wtryskow

jakie powinny byc wartosci wtrysku

Tagi dla tego tematu

http://www.iparts.pl